|
|
kenny
|
|
|
quote: nou steijn kan hem een hand geven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet ook niet waar wel voor. Had gehoopt dat ie een kop duel kon winnen. Nou nee |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| wat heeft die te kloese toch een hoop brandhout aangesteld zeg pffff en de daarbij verdampende miljoen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2026 - 14:23 schreef kenny het volgende:wat heeft die te kloese toch een hoop brandhout aangesteld zeg pffff en de daarbij verdampende miljoen Hup herhaling van zetten Tekloese ........ |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Belediging voor Lex Immers. Die kon niet voetballen, maar die kon nog wel lopen. Larin heeft op het middenveld niets te zoeken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Hahahahaha Dennis bedankt weer voor deze puinzooi |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| kan er geen klote van , waardeloze aankoop , hoe is het mogelijk dat je dit scout |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Verschrikkelijk. In werkelijk ALLES! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| En sowieso, waarom halen we dit soort spelers van buitenaf? 3de keuze op een positie hoort toch altijd eigen jeugd te zijn? Het is ook niet alsof hij iemand voor de toekomst is. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Is onze tweede tien op het moment, blijkbaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Fabrizio Romano stelt dat Larin dicht bij een vertrek is. Meerdere clubs die concreet voor hem zijn en hij wil per se minuten maken voor het WK. Lijkt erop dat hij alleen nog een keuze moet voor welke club.
Wij hebben hem slechts gehuurd (tot het einde van het seizoen), zat ook een optie tot koop in. Kan me niet voorstellen dat Feyenoord wat aan hem denkt te verdienen (door die optie te lichten). Dus ik neem aan dat hij terugestuurd wordt naar Mallorca, die hem direct door zullen verhuren aan een andere club. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gek als je ziet hoe vaak de trainer hem laat invallen..
Wel weer een belachelijke huur geweest. Ongelooflijk hoeveel dingen iemand fout kan doen in een transferperiode.. Larin is echt bagger. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja helemaal mee eens en ook omdat hij meer gespeelt heeft dan Tengstedt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als je van Persie hebt, die wel gevaarlijk is in de 16. Dan is Larin overbodig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Is wel veel misbruikt op verkeerde positie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 - 08:31 schreef MMM het volgende:Gek als je ziet hoe vaak de trainer hem laat invallen.. Wel weer een belachelijke huur geweest. Ongelooflijk hoeveel dingen iemand fout kan doen in een transferperiode.. Larin is echt bagger. Belachelijk omdat t niet gewerkt heeft. T was een ander type spits dan we hadden. Dus dat was logisch.
Maar verder was t inderdaad geen succes |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wat een schandaal deze prutser |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Een ultieme lulhannes, waardeloos. Misvatting. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| hoe schandalig is het om deze prutser te scouten en te halen , werkelijk ongelofelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Schande dat dit in ons shirt rondloopt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Gouka zegt dat Larin inmiddels niet meer Feyenoorder is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bedankt voor....uhm Succes verder! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Soort reverse Carranza. Weinig indruk gemaakt, maar 1 wedstrijd compleet verneukt wat heel veel geld heeft kost. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Mooi. Wat een waardeloze speler |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Eindelijk een keer goed nieuws. Vraag ik mij toch af, hoe hebben ze deze man een contract kunnen geven, wcht te gek voor woorden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door Frobin1974 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit was eigenlijk een soort pinchhitter. Nooit als tien of echte nummer 1 spits gehaal |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dat laatste is hem niet verteld bij zijn komst, anders was hij niet gekomen. Hij wil minuten maken voor het WK. Dus dan dan kom je niet als pure pinchhitter lijkt me. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| onbegrijpelijk dat zo'n iemand gescout en aangetrokken wordt , ik juich nog niet te vroeg , vorige week hoorden ook al zulke geluiden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Feyenoord meldt het officieel. Larin is terug naar Mallorca. Ongetwijfeld om direct door naar een andere club te gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niet goed genoeg. En ook zelden op zijn eigen positie gebruikt trouwens.
Carranza 1.0 was al geen succes. Carranza 2.0 was niet beter. Waar die eerste nog de heldenrol pakte tegen Milan. Dat had die tweede laten liggen tegen Betis.
Waarom we dat soort spelers halen als je met veel energie probeert te spelen is mij een raadsel. Dan hebben ze alleen puur als pinchhitter een rolletje. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2026 - 20:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Niet goed genoeg. En ook zelden op zijn eigen positie gebruikt trouwens. Carranza 1.0 was al geen succes. Carranza 2.0 was niet beter. Waar die eerste nog de heldenrol pakte tegen Milan. Dat had die tweede laten liggen tegen Betis. Waarom we dat soort spelers halen als je met veel energie probeert te spelen is mij een raadsel. Dan hebben ze alleen puur als pinchhitter een rolletje. Dat vraag ik me ook af. Als je ziet wat onze concurrenten kopen......dan gaan wij echter naar de koopjeskelder, en zoeken daar naar beschadigde artikelen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Maakt de winnende voor Southampton 😆 Je had in Sevilla zo bijdehand moeten wezen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Was een goede corner. Iets dat wij niet kunnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dus... het was de schuld van anderen en hij had wel kunnen voldoen ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Een kapotte klok heeft ook 2 keer per dag gelijk. Larin is een kneus. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Precies. Iedere kneus kan uit een goed genomen corner scoren. 1 zwaluw maakt nog geen zomer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Viel laatst bij ons ook goed in en was op stoom, maar t’s goed zo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lees je eigen berichtje nog eens en kijk verplicht Betis uit volledig terug.
Op stoom. Stop toch eens met die neppe positiviteit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Heeft ons in z'n eentje uitgeschakeld in de EL. Lekker op stoom. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 11:19 schreef MMM het volgende:[..] Lees je eigen berichtje nog eens en kijk verplicht Betis uit volledig terug. Op stoom. Stop toch eens met die neppe positiviteit. Lees toch eens wat er staat, ook op het einde. |
|
|
|