|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #5: Feyenoord - sc Heerenveen (zaterdag 13 september 2025, 21.00 uur)

Datum & tijdstip: Zaterdag 13 september 2025, 21.00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: nnb
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 61,8% Percentage gelijkspel 32,4% Winstpercentage sc Heerenveen 5,9%
Laatste 5 ontmoetingen: 2024-2025: 3-0 (2-0) 2023-2024: 6-1 (3-1) 2022-2023: 0-0 (0-0) 2021-2022: 3-1 (1-0) 2020-2021: 3-0 (0-0) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:  |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan is het echte entertainment. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Voorpret is de grootste pret |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerenveen is denk ik het slechtste team in de competitie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Waak voor onderschatting ....kijk naar ajanje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Noppert is weer naar het tweede plan he, dat scheelt vast voor t aantal tegengoals |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Krijg er steeds meer zin in, in Feyenoord. Waar een interlandbreak al niet goed voor is😁 Maar de wedstrijd op Spangen deed me op een bepaalde manier terugdenken aan 1e jaar Slot. Was ook niet altijd 90 minuten fantastisch, maar wél altijd dominant, niks tot weinig weggeven en voorin en middenveld voldoende kwaliteit om makkelijk te scoren.
Denk dat we tegen Heerenveen een weer iets beter Feyenoord zullen zien. Begin van een zware serie wedstrijden, toon moet daarom goed zijn, dat weet het elftal, 5-1 dit keer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Heel leuk. Maar zegt geen reet Volendam, Groningen, Twente en Eagles hebben ze gehad. Gaat nergens over. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor jou misschien niet, mij wel. Vaak zie je dat ploegen die niet krijgen wat ze verdienen over langere tijd er wel weer bovenop komen.
Nu krijgen ze wel wat zwaardere potjes.
Sowieso zijn ze niet het slechtste team.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 september 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerenveen is echt heel heel heel slecht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En wij zijn een klein beetje goed dus 2-0 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Larin, Moder, Trauner, Hwang en Lotomba niet tegen Heerenveen. De eerste niet speelklaar, de volgende 2 nog altijd niet fit. Die laatste 2 sluiten maandag weer aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tengstedt gaat niet starten, dus het lijkt gewoon Ueda te worden. Ondanks dat hij en Watanabe laat terugkwamen van interlands. De tweede interland speelde ze beide niet trouwens. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Aii moder terug valletje dus helaas aangezien ze vanuit gingen na interlands weer erbij zou zijn, en trauner dacht dat die al wel terug was eigenlijk, wordt helaas snel na zn 30e wel echt een oudje fysiek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beelen maakt trouwens ook stappen in zijn herstel. Daarvan verwachten ze dat hij dit seizoen nog minuten kan gaan maken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit zei Robin over Moder trouwens. De meest mysterieuze afwezige eigenlijk.
---------------------
"Ik weet niet of je het een terugslag kan noemen", zegt Van Persie over de uitgestelde rentree van Moder. Hij is heel vaak op het veld al, een-op-een. Dat gaat de ene dag beter dan de andere dag. We hadden inderdaad gehoopt dat hij vandaag of afgelopen week al zou aansluiten. Nu is dat iets later."
Via: https://1908.nl/artikelen/van-persie-geeft-update-vanuit-ziekenboeg-en-gaat-in-op-beelen-en-moder |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Matchday !!! Eerst de concurrentie maar eens gaan bekijken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hoop op een stuntje van PEC kunnen we wel laten varen idd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Toen ik dat geblaat door die megafoon hoorde al snel weer ergens anders op gezet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eerste op papier redelijke topwedstrijd nec psv, ben benieuwd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Middenveld naar beste en breedste linie naar alleen Targhalline nog op de bank.
Moeten er daar een paar snel terug komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Opstelling gezien. Ik denk toch 9-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord app doet het niet bij veel mensen.
Schandalig systeem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar bij heel veel mensen dus ook wel. Waar ligt t dan aan? Bij mij werkte t aldoor perfect |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Was van de week ook al een hoop om te doen. Het heeft natuurlijk weer met geld van doen, die app zal wel een koopje zijn tov een fysieke seizoenkaart |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Net op tijd terug van vakantie….zin aan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
App is dit keer wel t probleem |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fysieke SK was prima. Nooit problemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Neuh. Maar dit systeem zou kunnen werken. Je kunt de kaarten al ophalen voor je naar de Kuip gaat Alleen als je ze dan niet kunt tonen in de app als je er bent. Das Een ding.
Fysieke kaarten zijn niet echt meer van deze tijd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2025 - 20:41 schreef Stylzz het volgende:Neuh. Maar dit systeem zou kunnen werken. Je kunt de kaarten al ophalen voor je naar de Kuip gaat Alleen als je ze dan niet kunt tonen in de app als je er bent. Das Een ding. Fysieke kaarten zijn niet echt meer van deze tijd Hoezo niet? Ideaal was het, een fysieke kaart. Nog nooit problemen mee gehad in al die jaren.
En net kon ik er niet in omdat de app niet werkte. En als je via vliegtuigstand de QR ophaalde, werd deze wel getoond maar kon je er alsnog niet in. ‘Deze QR is niet geldig voor deze wedstrijd’.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat t bewerkelijk is. T systeem werkt natuurlijk maar alles gaat langzaam naar digitaal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2025 - 20:41 schreef Stylzz het volgende:Neuh. Maar dit systeem zou kunnen werken. Je kunt de kaarten al ophalen voor je naar de Kuip gaat Alleen als je ze dan niet kunt tonen in de app als je er bent. Das Een ding. Fysieke kaarten zijn niet echt meer van deze tijd Snap ik niet. Waarom moet alles tegenwoordig perse digitaal ? Voor veel ouderen is dit weer een extra horde. En ik vond het ook wel gaaf hoor. Sommige mensen hebben er een verzameling van gemaakt. Elke kaart zn eigen herinneringen aan een bepaald seizoen. En er was een tijd dat t legioen mocht stemmen voor het ontwerp. Sommige dingen moet je gewoon lekker laten zoals het is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2025 - 20:47 schreef tomson het volgende:[..] Snap ik niet. Waarom moet alles tegenwoordig perse digitaal ? Voor veel ouderen is dit weer een extra horde. En ik vond het ook wel gaaf hoor. Sommige mensen hebben er een verzameling van gemaakt. Elke kaart zn eigen herinneringen aan een bepaald seizoen. En er was een tijd dat t legioen mocht stemmen voor het ontwerp. Sommige dingen moet je gewoon lekker laten zoals het is. Helaas kerel. Over 10 jaar heb je ook geen cash geld meer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bah.. ik hoop dat het nog iets langer duurt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2025 - 20:42 schreef MMM het volgende:[..] Hoezo niet? Ideaal was het, een fysieke kaart. Nog nooit problemen mee gehad in al die jaren. En net kon ik er niet in omdat de app niet werkte. En als je via vliegtuigstand de QR ophaalde, werd deze wel getoond maar kon je er alsnog niet in. ‘Deze QR is niet geldig voor deze wedstrijd’.. Helemaal eens! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2025 - 20:47 schreef tomson het volgende:[..] Snap ik niet. Waarom moet alles tegenwoordig perse digitaal ? Voor veel ouderen is dit weer een extra horde. En ik vond het ook wel gaaf hoor. Sommige mensen hebben er een verzameling van gemaakt. Elke kaart zn eigen herinneringen aan een bepaald seizoen. En er was een tijd dat t legioen mocht stemmen voor het ontwerp. Sommige dingen moet je gewoon lekker laten zoals het is. Helemaal eens, ik heb dus zo´n verzameling, met alle verhalen er aan verbonden.
Jammer dit, en redelijk schandalig ook, dat je duur betaald en als een sukkel aan de poort staat.. bah!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook niet percee fan van, en hunker regelmatig naar de 90s
Maar je ziet het met alles, van geen fysieke winkels naar zowat alles geautomatiseerd tot digitaal dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|