BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 25-26 #5: Feyenoord - sc Heerenveen (zaterdag 13 september 2025, 21.00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zaterdag 13 september 2025 - 23:17   quote  deeplink  
Een 5
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 13 september 2025 - 23:24   quote  deeplink  
Eerste helft dik ok

Tweede helft bizar, maar ook ni echt in gevaar.

12 uit 4, met maar 1 doelpunt tegen.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 13 september 2025 - 23:25   quote  deeplink  
En Scheids een 3, last van kuip vrees,, of nog niet klaar voor als er echt dingen gebeuren en dan rustig op anticiperen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2025 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 september 2025 - 23:26   quote  deeplink  
Toch vooral Higler ,maar die is het gewend om een 3 te halen in de Kuip.
DMD
 DMD - zaterdag 13 september 2025 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2025 - 23:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
Toch vooral Higler ,maar die is het gewend om een 3 te halen in de Kuip.
Ik zag de herhaling en ik wist direct dat Higler hem naar het scherm zou roepen voor een rode kaart.

Ik neem het snel voor scheidsrechters op, maar wanneer Higler onderdeel is van een Feyenoord wedstrijd is het veelal gewoon echt k*t.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2025 door DMD --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 september 2025 - 23:33   quote  deeplink  
Vond het gewoon rood. Bal was ver weg. Sloeg nergens op.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 13 september 2025 - 23:37   quote  deeplink  
Was ook zo, intentie speelt ook gewoon mee.
MMM
 MMM - zaterdag 13 september 2025 - 23:42   quote  deeplink  
Eerste helft vond ik best aardig.

Tweede helft vond ik echt een belachelijke vertoning. Zeker bij 10 tegen 10 verwacht je de bovenliggende partij te zijn.

De wissels weer onnavolgbaar. Eindigen met Sliti, Diarra en Slory als voorhoede vind ik armoe.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 september 2025 - 23:55   quote  deeplink  
Vond keuz3 van die 3 voorin niet heel gen. In tegenstoot veel ruimte, sneheid, wendbaar tov een wat stijve achterhoede.
MMM
 MMM - zondag 14 september 2025 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2025 - 23:55 schreef FR-Henk het volgende:
Vond keuz3 van die 3 voorin niet heel gen. In tegenstoot veel ruimte, sneheid, wendbaar tov een wat stijve achterhoede.
Waarom in de tegenstoot?

De wissels kwamen na de rode kaart van Heerenveen, dus 10 tegen 10. Dan kun je toch weer normaal gaan voetballen?
MightyAce
 MightyAce - zondag 14 september 2025 - 00:27   quote  deeplink  
Ik heb het niet kunnen zien, maar denk dat ik het bij de samenvatting houd.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2025 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2025 - 00:25 schreef MMM het volgende:

[..]

Waarom in de tegenstoot?

De wissels kwamen na de rode kaart van Heerenveen, dus 10 tegen 10. Dan kun je toch weer normaal gaan voetballen?
De druk kwam ook daarna meer van Heerenveen. Wij konden geen druk meer aanhouden. De tactiek is dan richting lange ballen naar snelle, fitte voorhoede.
MMM
 MMM - zondag 14 september 2025 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2025 - 00:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De druk kwam ook daarna meer van Heerenveen. Wij konden geen druk meer aanhouden. De tactiek is dan richting lange ballen naar snelle, fitte voorhoede.
Ik las hier dat Heerenveen heel, heel, heel slecht was.

Als je je dan zo terug laat dringen, is dat beschamend. Billenknijpen thuis tegen Heerenveen. Tweede helft gewoon niets gecreëerd.
MMM
 MMM - zondag 14 september 2025 - 00:41   quote  deeplink  
G0wfaCNXYAA3ngl?format=jpg&name=large
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2025 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2025 - 00:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik las hier dat Heerenveen heel, heel, heel slecht was.

Als je je dan zo terug laat dringen, is dat beschamend. Billenknijpen thuis tegen Heerenveen. Tweede helft gewoon niets gecreëerd.
HeerenveEn was tandenloos. Maar niet slecht. Kwam door onszelf. We lieten ze veel te vaak de bal. Ik vind Feyenoord dan te licht op het middenveld. Dan mis je Moder en Hwang. Steijn en Valente bieden dan te weinig. En ook Timber.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2025 - 09:32   quote  deeplink  
Korte samenvatting
Prima eerste helft
Slechte scheidsrechter
3 punten op tegen Fortuna
Leuv
 Leuv - zondag 14 september 2025 - 10:20   quote  deeplink  
Met Hwang en Moder erbij zal het middenveld er heel anders uit komen te zien. Dan moeten er keuzes worden gemaakt en zoals het er nu uitziet zal dit ten koste van Timber en Steijn gaan. Dat Sliti, Slory en Diarra invallen ten kosten van de dure aankopen zegt wel iets over ons transferbeleid afgelopen zomer. Van Persie durft in ieder geval deze oorlog wel te voeren met te Kloese waar anderen alleen maar bang zijn zich uit te spreken. Ik houd ervan en ben superblij met van Persie en de keuzes die hij maakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2025 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2025 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2025 - 10:20 schreef Leuv het volgende:
Met Hwang en Moder erbij zal het middenveld er heel anders uit komen te zien. Dan moeten er keuzes worden gemaakt en zoals het er nu uitziet zal dit ten koste van Timber en Steijn gaan. Dat Sliti, Slory en Diarra invallen ten kosten van de dure aankopen zegt wel iets over ons transferbeleid afgelopen zomer. Van Persie durft in ieder geval deze oorlog wel te voeren met te Kloese waar anderen alleen maar bang zijn zich uit te spreken. Ik houd ervan en ben superblij met van Persie en de keuzes die hij maakt.
Of de koppigheid en het verleden met deze jeugdspelers van deze trainer.
Alexmem
 Alexmem - zondag 14 september 2025 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2025 - 23:55 schreef FR-Henk het volgende:
Onnavolgbaar en zeldzaam slecht. Je hebt er niet drie van die nodig maar 1 of max 2. Verder moet je hoop op t middenveld of in de spits iemand hebben om aan te spelen die een bal vast kan houden zodat zo’n draver aan kan sluiten. Hoeveel kansen hebben die 3 gekregen in de omschakeling?
CobusIII
 CobusIII - zondag 14 september 2025 - 11:27   quote  deeplink  
Dramatische wedstrijd waarbij je gigantisch geholpen bent door de scheids. Onterecht rood voor Heereveen en Anel had ook met rood kunnen/moeten vertrekken. je speelde tegen de nummer één na laatst. Je hebt een handje vol mogelijkheden gecreëerd en 3 a 4 momenten gehad dat leek op vloeiend aanvalsspel. Waarom Sliti zoveel minuten krijgt is mij een raadsel. het enige wat goed functioneert is het de achterhoed (met name verdedigend dan, opbouwend ook nog te mager). Valente was prima in de eerste helft, Sem vrij onzichtbaar. We hebben nu 4 zwakke broeders gehad en 12 punten. Dat is prima, maar heb niet de illusie dat Feijenoord ongeschonden blijft bij de zwaardere wedstrijden.
MightyAce
 MightyAce - zondag 14 september 2025 - 12:10   quote  deeplink  
Net de samenvatting gezien, is er nog uitleg geweest over die 2e gele voor Heerenveen? Snap er namelijk niks van...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2025 - 12:14   quote  deeplink  
Nee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 september 2025 - 12:16   quote  deeplink  
Commentator zei op een gegeven moment dat er na de wedstrijd uitleg zou volgen. Maar of dat er ooit is geweest?
kenny
 kenny - zondag 14 september 2025 - 13:50   quote  deeplink  
eerste helft vond ik wel vermakelijk , je creerd genoeg kansen terwijl heerenveen zich ingroef , 2e helft ging nergens over zeker met de scheids die er een nog groter circus van maakte
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2025 - 14:11   quote  deeplink  
Hebben die Scheids ook kleding van Castore?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 14 september 2025 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2025 - 14:11 schreef RenatoBos het volgende:
Hebben die Scheids ook kleding van Castore?
Zou je denken, aan de letterlijk broek afzakkende kwaliteit
bijft007
 bijft007 - zondag 14 september 2025 - 15:23   quote  deeplink  
Haha je zou het denken ja, het is ook wel een broekie (om bij broek te blijven) nog deze scheids en nog veel te verbeteren/leren misschien ook nog last van kuip vrees😏
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 14 september 2025 - 16:02   quote  deeplink  
Zal een reetveter gewoon zijn misschien 🙈
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2025 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2025 - 16:02 schreef Cruzcontrol het volgende:
Zal een reetveter gewoon zijn misschien 🙈
Cockring ?
MightyAce
 MightyAce - zondag 14 september 2025 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2025 - 18:47 schreef Stylzz het volgende:
Heerenveen is denk ik het slechtste team in de competitie
Heracles nog erger
tomson
 tomson - zondag 14 september 2025 - 18:18   quote  deeplink  
Die lieten een slecht spelend AZ er nog goed uitzien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 25-26 #5: Feyenoord - sc Heerenveen (zaterdag 13 september 2025, 21.00 uur)

0.0123920