|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #3: Feyenoord - Fortuna Sittard (woensdag 17 september 2025, 20.00 uur)

Datum & tijdstip: Woensdag 17 september 2025, 20.00 uurr Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Allard Lindhout
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 61,5% Percentage gelijkspel 23,1% Winstpercentage Fortuna Sittard 15,4%
Laatste 5 ontmoetingen: 2024-2025: 1-1 (0-1) 2023-2024: 0-0 (0-0) 2022-2023: 1-1 (0-1) 2021-2022: 5-0 (2-0) 2020-2021: 2-0 (0-0) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan t grotendeels niet zien, dus zal of een drama worden of een galavoorstelling |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Bij gala voorstelling dan nooit meer live kijken 😁 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Spijt me, maar meestal als ik t niet kan zien is t het eerste ;-) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dan zitten we al op de 11-0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Borges morgen afwezig wegens privé omstandigheden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wordt wel een beetje een enigma op deze manier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zeker. Had alleen een mooi moment geweest om hem te zien starten. Maar goed, soms zit het tegen natuurlijk. Hoop dat zijn privé-omstandigheden niet ernstig zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen Lotomba en Hwang. Wel weer in training. Dus tegen AZ waarschijnlijk wel weer inzetbaar? Larin voor het eerst bij de selectie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
4-0 Timber, Steijn, Watanabe en Larin. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dit dan? Wellenreuther; Nieuwkoop, Ahmedhodžić, Watanabe, Bos; Timber, Valente, Steijn; Slory, Ueda, Sauer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 september 2025 - 20:06 schreef Cruzcontrol het volgende:Dit dan? Wellenreuther; Nieuwkoop, Ahmedhodžić, Watanabe, Bos; Timber, Valente, Steijn; Slory, Ueda, Sauer. Misschien dat iemand als Valente niet start om hem op te bouwen. Spelen natuurlijk een hoop wedstrijden. Targhalline zou evt kunnen starten. Nieuwkoop en Read zal nog een muntje voor worden opgegooid. Nieuwkoop lijkt wat waarschijnljker ja, aangezien Read al startte van het weekend. Slory of Sliti. Dat zijn de 3 posities waar misschien wat onzekerheid is. De overige 8 kan je wel invullen normaal gesproken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 september 2025 - 20:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien dat iemand als Valente niet start om hem op te bouwen. Spelen natuurlijk een hoop wedstrijden. Targhalline zou evt kunnen starten. Nieuwkoop en Read zal nog een muntje voor worden opgegooid. Nieuwkoop lijkt wat waarschijnljker ja, aangezien Read al startte van het weekend. Slory of Sliti. Dat zijn de 3 posities waar misschien wat onzekerheid is. De overige 8 kan je wel invullen normaal gesproken. Idd. Ook alles met oog op tegen AZ. Laat Valente maar lekker starten, en op tijd wisselen. Sterk beginnen, 3-0 met de rust, en dan de rekening opmaken.
Maar zal wel weer niet zo lopen...😉 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Read en Valente misschien op de bank gezien fitheid?
Dan:
Wellenreuther, Nieuwkoop, Ahmedhodzic, Watanabe, Bos; Targhalline, Timber, Steijn; Slory, Ueda, Sauer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet wel dat het pestpokke pleuris weer is. Nog effe sateetje eten en dan op weg |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opstelling zoals verwacht denk ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit er al klaar voor.....zin in |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vanaf 9 uur weer regen in Rotterdam volgens de buienradar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel veel lege plekken nog. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hopelijk genoeg creativiteit vanaf t middenveld zonder Valente.
Fijne wedstrijd kameraden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen..COME ON FEYENOORD!!!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ongeval A16. Rondom Rotterdam staat alles vast Maatje van mij staat er nog in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nou zet hem op slory, laat iig zien waarom rvp je erbij houd als back up. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tijd om met een slechte gewoonte te breken. 3 keer gelijk is wel genoeg. Buijs met 0 punten naar huis vanavond. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Oef... Kon wel ver opstomen daar.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Was alleen met z'n man bezig iig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ueda is gewoon een counter spits. Nutteloos in deze wedstrijden omdat z’n controle te matig is in de kleine ruimte. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|