|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Volle buit uit eerste 5 wedstrijden!
Hoe lang is dit geleden, iemand een idee? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2025 - 21:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] De minuten ervoor ook ja. Begon eigenlijk een beetje te lopen na een minuut of 5-10 in de tweede helft. Dus de wissels hadden er misschien weinig mee te maken. Toen zei ik Fortuna gaat gas geven. Buijs wisselde aanvallend en dan weet je dat er toch ruimte gaat komen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 3e keer deze eeuw als ik goed gehoord had |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2025 - 21:56 schreef tomson het volgende:[..] Toen zei ik Fortuna gaat gas geven. Buijs wisselde aanvallend en dan weet je dat er toch ruimte gaat komen Heeft zeker geholpen ja. Fortuna niet trouwens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Verdediging staat nationaal wel heel solide. Dat is ook de reden waarom we nog foutloos zijn in de competitie. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Op Nieuwkoop (6 je) na waren alle verdedigers een 7. Aanvallend vielen vooral Steijn en Slory een beetje uit de toon. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel heel goed is dat Zoals nu fortuna ook 0 inbreng heeft, ook nadat ze iets hoger van de goal gingen, of uit die zeldzame tegen stoten eerste helft niet
Ook een kwaliteit goed staan rest verdediging, en mee terug verdedigen bij balverlies, zeker centraal zoals eerste helft door het midden 16 meter zone 0 ruimtes voor Steijn ueda enzo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Sauer vond ik 1 van zn betere in ons shirt, mooie voorzetten gezien en meermaals mannetje voorbij, aftoe verkeerde keuze dan, maar chapeau echt op de goede weg😀
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer niet groots maar wel 3 punten en dat is het belangrijkste.
Benieuwd naar zondag. Moet dan wel echt beter. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha die kraaij dan he, haast een parodie als interviewer, eigenlijk best bizar die vragen zag ik net aan anel.
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Flikt ie elke keer : hoeveel miljoen kostte jij nou ook alweer ? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
3 punten! Gefeliciteerd mannen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2025 - 22:28 schreef bijft007 het volgende:Haha die kraaij dan he, haast een parodie als interviewer, eigenlijk best bizar die vragen zag ik net aan anel. Moet ie ni bij RvP flikken.
Hoeveel ton krijg jij dan als mislukte voetballer Hanssie, voir die onzin vragen van je... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kraaij....Veel te groot gemaakt, geen enkele betekenis ook. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2025 - 22:28 schreef bijft007 het volgende:Haha die kraaij dan he, haast een parodie als interviewer, eigenlijk best bizar die vragen zag ik net aan anel. Gewoon continue terug vragen met hoeveel jasjes hij in z'n leven heeft gegooid. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Bij RvP krijgt ie geen voet aan de grond, die lacht em uit.
Gaat ie t laag bij zo'n beleefde vriendelijke jongen proberen
Precies zoals ie voetbalde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel een heel goed interview van Anel. Helder, trapte ook niet in Hansie zn valletjes maar gaf diplomatiek antwoord. Zei ook dat Watanabe het "easy" maakte om samen centraal te spelen. 2 fijne spelers, heel blij mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2025 - 23:27 schreef tomson het volgende:Wel een heel goed interview van Anel. Helder, trapte ook niet in Hansie zn valletjes maar gaf diplomatiek antwoord. Zei ook dat Watanabe het "easy" maakte om samen centraal te spelen. 2 fijne spelers, heel blij mee. Idd, prima indruk die gozert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt meer dan prima en beiden hoor, je ziet ook wel dat ze al aardig ervaren zijn, maar dan nog ze zijn er net en laten zich niet makkelijk passeren en staan meestal gewoon goed👍 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fortuna 2 a 3 keer gevaarlijk? Geweest. Heel gemakkelijk op naar AZ en kijken of hun spel ons beter ligt |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Niet geweldig, maar toch dik tevreden. Geen moment in de problemen geweest, verdedigend degelijk. Het sprankelende komt vast nog wel. Hopen op actievere rol voor Diarra en Borges. Slory, Sliti en in mindere mate Sauer komen nog wel iets tekort voor topniveau. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2025 - 09:01 schreef netsurfer het volgende:Niet geweldig, maar toch dik tevreden. Geen moment in de problemen geweest, verdedigend degelijk. Het sprankelende komt vast nog wel. Hopen op actievere rol voor Diarra en Borges. Slory, Sliti en in mindere mate Sauer komen nog wel iets tekort voor topniveau. Je krijgt ruimte tegen AZ, maar meer druk op verdediging. Ik denk en hoop een mooie wedstrijd, En daarvoor kijken wat onze CL ploegen gaan doen. Wat is de mooiste uitslag in deze wedstrijd ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2025 - 08:57 schreef piet de paler het volgende:Fortuna 2 a 3 keer gevaarlijk? Geweest. Heel gemakkelijk op naar AZ en kijken of hun spel ons beter ligt Niet eens Merendeel was buitenspel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De aanvallen van Fortuna. Die mochten wel doorgang vinden, maar werd vaak daarna nog gefloten.
Bij ons ook paar keer idd. |
|
|
|