|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 16:18 schreef Eide het volgende:[..] Dat is waarom hij er tot dusver ook niet bij zit. Hij doet de kop omlaag en gaat dribbelen. Die moet echt meer de bal het werk gaan laten doen. Maar goed, op deze manier is hij in ieder geval van waarde, want anders blijft hij voorlopig zoveelste keuze achter Berghuis, Taylor, Klaassen, Fitz-Jim en heb je daarachter ook nog Bounida en Steur. Bounida speelt momenteel wel heel goed he.
Maar als je voorin én Godts hebt die geen overzicht heeft én Gloukh, breekt dat wel op hoor. Ik denk echt dat Ajax er na rust 4 had moeten maken. Nu moet je ineens achteruit. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is wel de lamme tegen de blinde zeg. Dat een droevig slechte wedstrijd, |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ben echt HE-LE-MAAL klaar met Godts. Die leert gewoon totaal niet van zijn fouten.
Van wachten op 1-2 is het nu andersom wachten op 2-1. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 16:20 schreef Loetje het volgende:[..] Bounida speelt momenteel wel heel goed he. Maar als je voorin én Godts hebt die geen overzicht heeft én Gloukh, breekt dat wel op hoor. Ik denk echt dat Ajax er na rust 4 had moeten maken. Nu moet je ineens achteruit. Ik neem aan dat Godts momenteel de voorkeur krijgt omdat die verdedigend veel meer vermogen heeft dan Moro. Ik vind van Moro echt veel meer diepgang en dreiging uitgaan, hoewel ook die nog erg wisselvallig is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2025 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En zoals verwacht, je moet na rust met 5-2 voorstaan en door die 2 egoïstische mongolen voorin, verneuk je alles. Je wisselt Regeer, die totale controle op het middenveld had en je bent de grip kwijt en krijgt hem 10 minuten voor tijd tegen.
Wat is het leven van een Ajacied echt al jaren kut. Echt schandalig en ook dit gebeurd weer tactisch. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Weer de tyfus erin. Wat een wissels. En je weet gewoon dat wanneer Berghuis erin komt je gaat verliezen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gloukh was leuk bij Salzburg, omdat de 2 achter hem ervoor zorgde dat hij kon floreren. Dit is dus waarom Heitinga hem niet opstelt.
Maar de fout met Regeer vind ik echt schandalig vandaag. Echt, echt schandalig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 16:27 schreef Ajax Warrior het volgende:Weer de tyfus erin. Wat een wissels. En je weet gewoon dat wanneer Berghuis erin komt je gaat verliezen. Je was baas op het middenveld. 6 100% kansen en 6 niet uitgespeelde kansen. Je wisselt Regeer voor die kleine belchinees en je bent de grip kwijt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gloukh komt er wel. Nadeel is dat dit team een echte spits ontbeert. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zonder overzicht komt niemand er. Glouhk en Godts moeten gewoon beiden echt scoren en assists geven vandaag. Gewoon overzicht, gewoon een basis ding wat gemist wordt.
Je was na rust zoveel beter. En dan wisselt je trainer weer het elftal kapot. Echt, alweer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De meer dan verdiende 2-2. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
2 minuten blessuretijd echt veel te weinig? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 16:31 schreef Loetje het volgende:[..] Zonder overzicht komt niemand er. Glouhk en Godts moeten gewoon beiden echt scoren en assists geven vandaag. Gewoon overzicht, gewoon een basis ding wat gemist wordt. Je was na rust zoveel beter. En dan wisselt je trainer weer het elftal kapot. Echt, alweer. Zeker en dat ben ik met je eens maar Gloukh is een 10 en het ontbeert dan aan een spits ervoor. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En toch had je hier moeten winnen als je de wedstrijd zo bekijkt. Alleen vind ik de wissels echt matig van Heitinga. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Misschien eens Edvardsen op links met Moro op rechtsvoor. Kan Godts even nadenken over hoe je je als teamspeler moet opstellen en als je ervoor kiest om zelf te gaan dan ook tot resultaat komen!!! Die kans tegen inter was eigenlijk genoeg om hem even uit de basis te halen zo slecht als hij afrondde |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik heb Ajax echt 45 minuten belabberd zien spelen. Daar was het de lamme tegen de blinde met een terechte voorsprong voor PSV. Kort voor rust moet Ajax echter de wedstrijd al helemaal omdraaien.
Na rust is Ajax heer en meester. Glouhk en Godts bewegen veel, dat mag gezegd worden. Ajax is keer op keer gevaarlijk met 5/6 100% kansen en laten het na om nog een dezelfde hoeveelheid kansen te creëren omdat Godts en Gloukh gewoon helemaal geen overzicht hebben.
PSV was rijp voor de slacht en dan wissel je Regeer. Die heerste echt op het middenveld en was samen met Edvardsen voor mij de beste. Als je die wisselt, moet je Mokio brengen maar die bestaat ineens niet meer. Vanaf dan is Ajax de grip kwijt en zie je de 2-1 aankomen. Op basis van de 2e helft is die 2-2 ook meer dan verdiend en moet je hem eigenlijk gewoon winnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 16:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zeker en dat ben ik met je eens maar Gloukh is een 10 en het ontbeert dan aan een spits ervoor. Hij komt 5/6x vanuit 10 en kan daar iemand in vrije scoringspositie zetten. En dat zag die niet. Echt, ik zag zijn beweging en dat was dynamisch. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De tering, waar heb ik naar zitten kijken. Ik zou graag zeggen dat het lang geleden is dat ik zo'n slecht Ajax heb gezien, maar dat is niet waar. Ajax is de afgelopen seizoen wel vaker zo slecht geweest. PSV ook ronduit pover.
Het middenveld moet echt anders. Ajax krijgt geen moment druk op de bal met dit middenveld. Aanvallend is dit middenveld ook niet in staat potten te breken. Te veel werkers, niet voldoende visie en voetbalgogme. Ajax heeft ook niemand die dat wel kan brengen. Gloukh speelt met de kop omlaag, Fitz-Jim is eenvoudigweg niet goed genoeg en Berghuis heeft in die rol nog nooit potten gebroken bij Ajax. Regeer doet het verdedigend best prima op 6, maar is niet een jongen die voetballend het verschil gaat maken.
Dan kom ik waar het volgens mij verkeerd is gegaan, en dat is in de transferperiode. Ik begrijp niet waarom er niet in een echte 6 is geïnvesteerd. Zonder een kritisch langspeelplaat over Gloukh te willen worden, want die zal echt wel van waarde gaan worden, snap ik oprecht niet waarom Ajax die miljoenen niet heeft uitgegeven aan de echte 6 die dit elftal zo hard nodig heeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 16:40 schreef Eide het volgende:De tering, waar heb ik naar zitten kijken. Ik zou graag zeggen dat het lang geleden is dat ik zo'n slecht Ajax heb gezien, maar dat is niet waar. Ajax is de afgelopen seizoen wel vaker zo slecht geweest. PSV ook ronduit pover. Het middenveld moet echt anders. Ajax krijgt geen moment druk op de bal met dit middenveld. Aanvallend is dit middenveld ook niet in staat potten te breken. Te veel werkers, niet voldoende visie en voetbalgogme. Ajax heeft ook niemand die dat wel kan brengen. Gloukh speelt met de kop omlaag, Fitz-Jim is eenvoudigweg niet goed genoeg en Berghuis heeft in die rol nog nooit potten gebroken bij Ajax. Regeer doet het verdedigend best prima op 6, maar is niet een jongen die voetballend het verschil gaat maken. Dan kom ik waar het volgens mij verkeerd is gegaan, en dat is in de transferperiode. Ik begrijp niet waarom er niet in een echte 6 is geïnvesteerd. Zonder een kritisch langspeelplaat over Gloukh te willen worden, want die zal echt wel van waarde gaan worden, snap ik oprecht niet waarom Ajax die miljoenen niet heeft uitgegeven aan de echte 6 die dit elftal zo hard nodig heeft. Regeer was inderdaad echt belangrijk vandaag op 6. Vooral in de heroveringen van de bal. Voetballend heeft hij het ook zeker niet.
Maar het verhaal is zo raar. Je verkoopt Hendo vanwege de financiële situatie en dat is logisch. Je zoekt een ervaren 6 voor een jaar, om Mokio te laten brengen op je meest cruciale positie in de elftal. Vervolgens haal je een huurling van Liverpool die net zijn luiers uit heeft en die speelt niet. En Mokio speelt na 1 matige pot in Deventer ook niet, waardoor van klaarstomen ook geen sprake lijkt.
Zowel Kroes als Heitinga zakken daar wel enorm door het ijs. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vooral Kroes in deze natuurlijk. Je hebt daar Mokio en Regeer. Dan haal je toch geen piepjonge huurling? Tenzij die piepjonge huurling natuurlijk een seizoen gaat schitteren, maar voorlopig speelt die gozer geen minuut.
De situatie op 6 gaat echt op het conto van Kroes wat mij betreft.
De wissels vandaag vond ik eigenlijk niet zo gek, uitgezonderd Regeer. Ik vond zowel Klaassen als Taylor rijp voor een wissel. Regeer had ik laten staan. De andere ingrepen vond ik niet zo heel raar. Wat wel zorgelijk is, is dat Ajax tactisch overlopen wordt tijdens de eerste 30 minuten. Dat gaat niet over kwaliteit en intensiteit. De ploeg wordt tactisch overlopen.
Maar het middenveld is echt het zorgenkind. Beide tegengoals vallen omdat het middenveld gewoon zoek is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 17:01 schreef Eide het volgende:Vooral Kroes in deze natuurlijk. Je hebt daar Mokio en Regeer. Dan haal je toch geen piepjonge huurling? Tenzij die piepjonge huurling natuurlijk een seizoen gaat schitteren, maar voorlopig speelt die gozer geen minuut. De situatie op 6 gaat echt op het conto van Kroes wat mij betreft. De wissels vandaag vond ik eigenlijk niet zo gek, uitgezonderd Regeer. Ik vond zowel Klaassen als Taylor rijp voor een wissel. Regeer had ik laten staan. De andere ingrepen vond ik niet zo heel raar. Wat wel zorgelijk is, is dat Ajax tactisch overlopen wordt tijdens de eerste 30 minuten. Dat gaat niet over kwaliteit en intensiteit. De ploeg wordt tactisch overlopen. Maar het middenveld is echt het zorgenkind. Beide tegengoals vallen omdat het middenveld gewoon zoek is. Maar die ene slechte wissel, kantelt wel gewoon de wedstrijd in mijn optiek. Dan kun je er 4 hebben die logisch zijn.
Verder eens. Je kan als Heitinga zijnde zeker zeggen dat je vastigheid wil, maar dat moet met de juiste spelers. Zeker in het midden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik vond en vind echt dat we te snel mensen gaan afschrijven. Geef Heitinga tijd, met dit elftal gaan we echt niet werelds voetballen. Ook niet onder een andere trainer. Heitinga wisselt af en toe een beetje vreemd en maakt soms in de wedstrijd een aantal vreemde keuzes.
Ik vind het kwa voetbal af en toe echt beter dan vorige seizoenen. Ajax moet het dan ook doen met allemaal nieuwe spelers, die kan je ook niet allemaal ineens inpassen. Dat kost ook tijd. Het middenveld is het zwakste gedeelte, je mist daar inderdaad een 6 die echt goed is. Ik snap daarom de keuze voor zo’n huurling ook niet. Maar ja. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Gelijkspelletje is meer dan ik vooraf verwacht had maar nu na de wedstrijd vind ik eigenlijk dat we te weinig hebben. Ik vind in tegenstelling tot de meesten hier dat Oscar altijd moet spelen en Edvardsen ook. Daarnaast moet Baas lekker op links ipv Wijndal. Wat we echt missen is pure duelkracht op het middenveld. Waar is Mokio gebleven?? Alle voorzetten zijn tegenwoordig ook gevaarlijk en we hebben nu 4 tegengoals op rij uit n kopbal. Zou Sutalo niet gewoon met Itakura centraal moeten staan? Deze logische opstelling opperen wij hier met zijn allen al vanaf het begin maar dat schijnt moeilijk te zijn. Ik heb genoten van Oscar, n heerlijke speler, moet alleen wat meer overzicht krijgen . Godts moet gaan trainen om tussen de palen te schieten en dat komt het wel goed!!! Voetballend was de tweede helft best goed van onze kant met leuke combinaties, dat was lang geleden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2025 door bertus bikkel -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 19:36 schreef bertus bikkel het volgende:Gelijkspelletje is meer dan ik vooraf verwacht had maar nu na de wedstrijd vind ik eigenlijk dat we te weinig hebben. Ik vind in tegenstelling tot de meesten hier dat Oscar altijd moet spelen en Edvardsen ook. Daarnaast moet Baas lekker op links ipv Wijndal. Wat we echt missen is pure duelkracht op het middenveld. Waar is Mokio gebleven?? Alle voorzetten zijn tegenwoordig ook gevaarlijk en we hebben nu 4 tegengoals op rij uit n kopbal. Zou Sutalo niet gewoon met Itakura centraal moeten staan? Deze logische opstelling opperen wij hier met zijn allen al vanaf het begin maar dat schijnt moeilijk te zijn. Ik heb genoten van Oscar, n heerlijke speler, moet alleen wat meer overzicht krijgen . Godts moet gaan trainen om tussen de palen te schieten en dat komt het wel goed!!! Voetballend was de tweede helft best goed van onze kant met leuke combinaties, dat was lang geleden... Ik denk ook wel dat het daar naartoe gaat. Alleen om vastigheden te maken, doet Heitinga het eigenlijk prima. Oscar komt er wel, hoeft niet allemaal gelijk he! Wijndal kansjes geven is goed, ik denk zelfs dat hem nu wel iets laten spelen en dan rustig aan wegwerken goed is. Zodat je hem wss toch nog kan verkopen. Baas staat er altijd in maar Sutalo en Itakura moeten uiteindelijk daar centraal komen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ben blij met de 2-2 vooraf gaf ik Ajax geen kans op een gelijkspel in Eindhoven.
Nadat Dolberg gewisseld werd het aanvalspel ook beter, PSV wist zich geen raad.
Gloukh is een verademing op 10, lekker pielen en dan toch scoren, gaan we veel plezier mee beleven
Fitz Jim is niet goed genoeg, Regeer verdedigend goed maar opbouwend moet het beter.
Ik mis een type valent die een splijtende pass kan geven, die kan iemand direct voor de goal zetten
Wat was het stil in Eindhoven en wat baalt Bosz, allemachtig prachtig |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 21:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ben blij met de 2-2 vooraf gaf ik Ajax geen kans op een gelijkspel in Eindhoven. Nadat Dolberg gewisseld werd het aanvalspel ook beter, PSV wist zich geen raad. Gloukh is een verademing op 10, lekker pielen en dan toch scoren, gaan we veel plezier mee beleven Fitz Jim is niet goed genoeg, Regeer verdedigend goed maar opbouwend moet het beter. Ik mis een type valent die een splijtende pass kan geven, die kan iemand direct voor de goal zetten Wat was het stil in Eindhoven en wat baalt Bosz, allemachtig prachtig Eens! Het statische was er uit door zonder echte spits te spelen. Dat ga je niet elke wedstrijd doen maar daardoor had PSV het niet meer.
Gloukh is inderdaad gewoon een prima speler, hij moet wel de tijd krijgen. Ja die pass van achteruit is er nog steeds niet. Ergens denk ik dat Baas dat ook zou kunnen en zou dus op Wijndal zijn positie moeten gaan staan. Ook prachtig vond ik hoe sterk Baas was aan de zijkant. PSVers aan het einde probeerde hem van de bal af te zetten maar dat lukte niet en hij(baas) hield de bal over. Als je wijndal gewend ben de hele wedstrijd dan is Baas denk ik verschrikkelijk aan het einde😂 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 21:37 schreef freakie het volgende:[..] Eens! Het statische was er uit door zonder echte spits te spelen. Dat ga je niet elke wedstrijd doen maar daardoor had PSV het niet meer. Gloukh is inderdaad gewoon een prima speler, hij moet wel de tijd krijgen. Ja die pass van achteruit is er nog steeds niet. Ergens denk ik dat Baas dat ook zou kunnen en zou dus op Wijndal zijn positie moeten gaan staan. Ook prachtig vond ik hoe sterk Baas was aan de zijkant. PSVers aan het einde probeerde hem van de bal af te zetten maar dat lukte niet en hij(baas) hield de bal over. Als je wijndal gewend ben de hele wedstrijd dan is Baas denk ik verschrikkelijk aan het einde😂 Baas is op dit moment met Jaros onze beste ajacied, mooi dat Gloukh zo sterk speelde tegen PSV ze hadden hun handen vol aan hem, alle zogenaamde voetbalanalisten die hem bijvoorbaat al hadden afgeschreven heeft hij de mond gesnoerd.
Het kan alleen maar beter worden. wat ik al eerder liet weten laat Moro en Gloukh zo veel mogelijk minuten maken, deze jongens zijn een meerwaarde omdat ze creatief zijn.
En ja laat deze achterhoede maar staan
Rosa Sutalo Itakura Baas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2025 - 16:40 schreef Eide het volgende:De tering, waar heb ik naar zitten kijken. Ik zou graag zeggen dat het lang geleden is dat ik zo'n slecht Ajax heb gezien, maar dat is niet waar. Ajax is de afgelopen seizoen wel vaker zo slecht geweest. PSV ook ronduit pover. Het middenveld moet echt anders. Ajax krijgt geen moment druk op de bal met dit middenveld. Aanvallend is dit middenveld ook niet in staat potten te breken. Te veel werkers, niet voldoende visie en voetbalgogme. Ajax heeft ook niemand die dat wel kan brengen. Gloukh speelt met de kop omlaag, Fitz-Jim is eenvoudigweg niet goed genoeg en Berghuis heeft in die rol nog nooit potten gebroken bij Ajax. Regeer doet het verdedigend best prima op 6, maar is niet een jongen die voetballend het verschil gaat maken. Dan kom ik waar het volgens mij verkeerd is gegaan, en dat is in de transferperiode. Ik begrijp niet waarom er niet in een echte 6 is geïnvesteerd. Zonder een kritisch langspeelplaat over Gloukh te willen worden, want die zal echt wel van waarde gaan worden, snap ik oprecht niet waarom Ajax die miljoenen niet heeft uitgegeven aan de echte 6 die dit elftal zo hard nodig heeft. Helemaal eens over het middenveld.
Oscar zijn transfer begrijp ik volkomen maar idd waarom danniet een stuk routine aangekocht op 6 of gehuurd waarbij Mokio in de leer kon.
Ik begrijp de huurdeal met die jonge middenvelder van Liverpool niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2025 door AkaS -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 22 september 2025 - 05:32 schreef AkaS het volgende:[..] Helemaal eens over het middenveld. Oscar zijn transfer begrijp ik volkomen maar idd waarom danniet een stuk routine aangekocht op 6 of gehuurd waarbij Mokio in de leer kon. Ik begrijp de huurdeal met die jonge middenvelder van Liverpool niet! Wie begrijpt dat wel? Oja Heitinga, gehuurd van Slot... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Die jongen zal best iets kunnen maar moet niet meer worden dan een degelijke invaller. Mokio en Regeer zijn op dit moment beter om op 6 te spelen. Ik hoop toch zo dat er nu deze week wordt door geborduurd op de weg waar we de 2e helft in Eindhoven zijn ingeslagen. Dus zonder Wijndal en Berghuis maar met Sutalo, Oscar en hopelijk Mokio. Echt bijna iedereen zag dat al vanaf het begin als sterkste opstelling behalve onze staf... Nu tegen nac weer niet terug naar af met Weghorst, Berghuis en Wijndal aan de start...pffff |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik hoop vooruitlopend op komend weekend dat we een swingend Ajax aan het werk te zien krijgen en dat Heitinga een dikke middelvinger kan opsteken naar een ieder die het niet in hem ziet zitten.
En daar ben ik er 1 van. Een jaartje in de keuken kijken bij Arne Slot maakt van een trainer die niets toevoegt niet ineens een 2de Arne Slot !!!
Vooralsnog heb ik nog geen indicatie dat het team stappen maakt die tot hosanna leidt. Dat je zegt nou de resultaten vallen nog iets tegen maar je ziet iets ontstaan...
Ik heb dat idee of gevoel nog niet.
Iemand anders wel?
Toch mag er wel met een nulletje of 3 gewonnen worden tegen NAC al moeten we vrezen voor de corners met Sidney son of Pierre... ;-)
Wie geloofd er in Heitinga?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2025 door AkaS -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 22:49 schreef AkaS het volgende:Ik hoop vooruitlopend op komend weekend dat we een swingend Ajax aan het werk te zien krijgen en dat Heitinga een dikke middelvinger kan opsteken naar een ieder die het niet in hem ziet zitten. En daar ben ik er 1 van. Een jaartje in de keuken kijken bij Arne Slot maakt van een trainer die niets toevoegt niet ineens een 2de Arne Slot !!! Vooralsnog heb ik nog geen indicatie dat het team stappen maakt die tot hosanna leidt. Dat je zegt nou de resultaten vallen nog iets tegen maar je ziet iets ontstaan... Ik heb dat idee of gevoel nog niet. Iemand anders wel? Toch mag er wel met een nulletje of 3 gewonnen worden tegen NAC al moeten we vrezen voor de corners met Sidney son of Pierre... ;-) Wie geloofd er in Heitinga? Heitinga is in mijn optiek geen hoofdtrainer en dus te licht voor het hoofdtrainerschap bij onze mooie club. Ik denk dat hij als assistent beter zou gedijen. Ik zie graag Kjetil Knudsen komen. Die zou uitstekend passen als hoofdtrainer met Heitinga en Keizer als zijn assistenten. Dus Alex Kroes. Wordt wakker en ga naar Noorwegen om deze man binnen te halen. Ik ben er zeker van, dat de resultaten en het voetbal er beter op gaan worden en dat we mee gaan doen om de eerste 3 plaatsen. Want dat zie ik met Heitinga niet gebeuren. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Even wat anders, nu lees ik mogelijke interesse in talentvolle trainer van de graafschap maar wat is er gebeurd met Dave Vos, heeft hij de vrouw van Heitinga gebeukt ofzo dat hij plots is afgwdaan en niet meer in beeld is, was hij ook niet zeer talentvol? |
|
|
|