|
|
MMM
|
|
|
UEL: SC Braga - Feyenoord (woensdag 24 september 2025, 21:00 uur)

Datum & tijdstip: Woensdag 24 september 2025, 21:00 uur Locatie: Estádio Municipal de Braga, Braga Scheidsrechter: Nikola Dabanovic (ME)
Geschiedenis: Winstpercentage SC Braga / Percentage gelijkspel / Winstpercentage Feyenoord /
Laatste 5 ontmoetingen: N.V.T. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou echt niet weten hoe ik Braga moet inschatten. Jullie een vergelijk met Nederlandse ploeg ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gezien , wel veel tegendoelpunten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik geloof natuurlijk in een overwinning, al denk ik wel dat het krap zal worden. Bewijzen we NL ook een prima dienst mee. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eerst de mannen even goed herstellen want na az waren er veel kramp gevallen, en vandaag herstel dag en morge overmorgen alweer vliegen, weet niet hoever meesten al zijn zeg maar om 3 wedstrijden in week energiek te knallen, 1-2 voor nu. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jammer dat we ondanks de brede selectie nu niet veel keuze hebben zowel centraal in de verdediging als op de flanken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sow dan het vertrouwen is weer hoog hier. Hopen dat ik gewoon veel te bescheiden denk en jullie gelijk hebben. Dat zit ook een stuk lekkerder donderdag.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Woensdag al, deze eerste ronde.
Ik zat nog even naar het programma te kijken, het wordt niet snel makkelijker trouwens. Wisten we al natuurlijk. Maar om maar aan te geven, als je wat wil zul je tegen goede tegenstanders de punten moeten pakken. Te beginnen met deze wedstrijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 22 september 2025 - 20:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Woensdag al, deze eerste ronde. Ik zat nog even naar het programma te kijken, het wordt niet snel makkelijker trouwens. Wisten we al natuurlijk. Maar om maar aan te geven, als je wat wil zul je tegen goede tegenstanders de punten moeten pakken. Te beginnen met deze wedstrijd. Oeps dat was me even ontschoten. Verder ook geen speld tussen te krijgen ;) O ja het viel me op dat het bij Villa ook niet lekker loopt. Voor het eerst dat het ook rommelt rond Emery
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
1-3
Oja.. zo lang we niet als breiclubje voor de 16 gaan lopen kutten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 september 2025 door R()b -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Veel Woutertje Goesjes in het Portugese voetbal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee. Dat is echt anders. Niemand is zo gestoord. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heeft iemand dat wel eens vaker gezien, nee toch, harde tackels of slimme sneaky overtredingen zie ik nog wel eens na veel voetbal kijken, maar zo heb ik ze nog niet gezien nee |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het bijtkonijn komt aardig in de buurt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hwang, Lotomba en Borges terug in de selectie.
Geen Ueda, Read en Sauer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die laatste 3 zouden rust krijgen, zou dus geen blessure(s) moeten zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nou dat is 3 x geen verbetering... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Prima geen fout meer maken met vermoeidheid, zondag weer Groningen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ueda zijn ze ook aardig aan het opbranden.. Had er zondag na 60 minuten al afgekund. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Helaas is Tengstedt zo slecht dat het doodeng is om hem minuten te geven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja ....heb jij hem al zien spelen dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zal morgen toch wel basis staan?
Of de trainer is weer is eigenwijs en probeert het met Diarra |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Hulde aan van Persie. Eindelijk iemand die het snapt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb nu het idee dat de geroutineerde larin eerder zal spelen nog, zou nu graag borges op links zien mocht Sauer nog niet fit genoeg zijn
heeft ook nog geen basisdebuut gemaakt dacht ik ook en lijkt me dat zn basisniveau stuk hoger ligt dan sliti en zeker slory anders schiet mij maar lek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Oww geen Sauer ook nog dus, nog wat last dus scheenbeen, verstandig en nu he elftal wat breder is en vooral op die posities meer keuzes hebt door geen blessures ook😬 kun je ze thuis laten, al ga je kritieken horen ze morge verliezen haha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dit kondigde zich al een beetje aan ja. Maar goed, misschien dat ze voor de lange termijn nog op tijd zijn door hem hier rust te geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 september 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat was te zien tegen AZ…not.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Al vroeg in het seizoen alles op een CL plaats! |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik hoop echt op Nieuwkoop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bijlow in de spits. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee, meer in de Stengs rol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja dat wordt de revalidatie van de avond. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: maar ook geen grote verslechtering |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik snapte geen reet van z’n wisselbeleid, er waren een aantal spelers die niet meer konden en die liet ie staan tegen AZ. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Eens RenatoBos. Staf heeft dit seizoen nog geen goeie wissels toegepast. Lijkt in die zin op Priske. Begrijp er ook weinig van dat Ueda, Sauer en Read in Rotterdam blijven. Deel van de wedstrijd of bank is te begrijpen maar gewoon thuis laten is raar. Of, en Sauer was er zondag al niet bij, er moet weer sprake zijn van blessures. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sauer heeft ook een voet blessure |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dacht dat het voor az naar buiten ergens kwam hij scheenbeen blessure had, dus zal niet helemaal hersteld zijn dan athans niet verstandig om te laten spelen nu. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja was in ieder geval vanuit contact |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 september 2025 - 16:46 schreef Bowie het volgende:Eens RenatoBos. Staf heeft dit seizoen nog geen goeie wissels toegepast. Lijkt in die zin op Priske. Begrijp er ook weinig van dat Ueda, Sauer en Read in Rotterdam blijven. Deel van de wedstrijd of bank is te begrijpen maar gewoon thuis laten is raar. Of, en Sauer was er zondag al niet bij, er moet weer sprake zijn van blessures. Nee joh het is juist superslim van van Persie. Dit is de eerste trainer die dit aandurft en ze thuis laat om te laten trainen en te herstellen. Een speler wordt van deze combinatie juist beter. Het reizen en niet laten spelen heeft alleen maar impact op zijn inzetbaarheid op de lange termijn. Van Persie investeert juist in de toekomst en dit zal vast en zeker een keer tegenvallen en dan kunnen we allemaal mopperen. Hij doet het precies zoals het hoort binnen de topsport en ik sta echt volledig achter deze visie.
Vroeger namen we Fer geblesseerd mee om op de tribune de wedstrijd te laten zien terwijl hij ook in Rotterdam aan zijn herstel had kunnen werken. Dat was pas belachelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 september 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Zit wel wat in wat je opmerkt Leuv. Was eerder vandaag pissig hierover, zie elders op dit forum, maar zó gemotiveerd kan ik het begrijpen. |
|
|
|