|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 september 2025 - 18:55 schreef Leuv het volgende:[..] Nee joh het is juist superslim van van Persie. Dit is de eerste trainer die dit aandurft en ze thuis laat om te laten trainen en te herstellen. Een speler wordt van deze combinatie juist beter. Het reizen en niet laten spelen heeft alleen maar impact op zijn inzetbaarheid op de lange termijn. Van Persie investeert juist in de toekomst en dit zal vast en zeker een keer tegenvallen en dan kunnen we allemaal mopperen. Hij doet het precies zoals het hoort binnen de topsport en ik sta echt volledig achter deze visie. Vroeger namen we Fer geblesseerd mee om op de tribune de wedstrijd te laten zien terwijl hij ook in Rotterdam aan zijn herstel had kunnen werken. Dat was pas belachelijk. Ik geef deze zienswijze een 9. En wat vindt Mario Been ervan? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tengstedt speelt morgen. Borges misschien ook wel, want die zat bij de persco. Al is dat misschien ook omdat ie Portugees is.
Tengstedt had blijkbaar 7 weken vakantie voordat hij bij ons kwam? Ook wel tamelijk bizar dat hij nog niet in training was dan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat verklaard dan wel veel inderdaad omtrend tengstedt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 september 2025 - 21:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tengstedt speelt morgen. Borges misschien ook wel, want die zat bij de persco. Al is dat misschien ook omdat ie Portugees is. Tengstedt had blijkbaar 7 weken vakantie voordat hij bij ons kwam? Ook wel tamelijk bizar dat hij nog niet in training was dan. Robin zei inderdaad ook dat Borges start trouwens. Dus Borges - Tengstedt - Hadj-Moussa is dan de aanval normaal gesproken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 september 2025 - 21:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tengstedt speelt morgen. Borges misschien ook wel, want die zat bij de persco. Al is dat misschien ook omdat ie Portugees is. Tengstedt had blijkbaar 7 weken vakantie voordat hij bij ons kwam? Ook wel tamelijk bizar dat hij nog niet in training was dan. Dan zouden er morgen heel wat mondjes gesnoerd kunnen worden. Of we gaan met zn allen genadeloos door het ijs :) Benieuwd of een elftal dat op meerdere posities niet of nauwelijks samen gespeeld heeft overeind weet te blijven. Hoe dan ook het wordt weer een spannend avondje.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 september 2025 - 18:55 schreef Leuv het volgende:[..] Nee joh het is juist superslim van van Persie. Dit is de eerste trainer die dit aandurft en ze thuis laat om te laten trainen en te herstellen. Een speler wordt van deze combinatie juist beter. Het reizen en niet laten spelen heeft alleen maar impact op zijn inzetbaarheid op de lange termijn. Van Persie investeert juist in de toekomst en dit zal vast en zeker een keer tegenvallen en dan kunnen we allemaal mopperen. Hij doet het precies zoals het hoort binnen de topsport en ik sta echt volledig achter deze visie. Vroeger namen we Fer geblesseerd mee om op de tribune de wedstrijd te laten zien terwijl hij ook in Rotterdam aan zijn herstel had kunnen werken. Dat was pas belachelijk. Helemaal eens met Leuv deze keer, nuchtere en praktische werkwijze. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Enige wat ik in deze werkwijze mis, is dat de vervangers nul wedstrijdritme hebben kunnen opdoen. Als je dit al weet, waarom maken Borges en Tengstedt dan bijvoorbeeld geen minuten tegen AZ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat Borges nog een gat aan t dichten was voor zijn oma. Tengstedt had kunnen invallen, maar in de optiek van staf liet de wedstrijd dat niet toe.
Hebben beide bijvoorbeeld wel in de oefenwedstrijd gespeeld. Maar is wel mager idd. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Zoals ik het zie is een wedstrijd slechts een andere methode van trainen. Het is trainen aangevuld met impact van de tegenstander. Het voetbaltechnische zou hij dus wel getraind hebben alleen de impact van zijn directe tegenstander is iets dat waarschijnlijk tijdens trainingen iets minder is. Ik maak mij daar dan ook geen zorgen over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb groeiend vertrouwen in de keuzes van RvP. Tengstedt had tijd nodig om het geheel aan spelvisie, zijn rol daarin en alles eromheen eigen te maken. En een spits inbrengen is niet verstandig als je een 2-3 over de streep wil trekken. Bos ending was een deel niet meer optimaal fit. Kun je beter versterkt verdedigen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ben benieuwd vanavond, we mogen best wat verwachten van deze 2 duurdere aankopen Borges en tengstedt samen met Valente en steijn
De rest van het team is gewoon intact op read buiten hun posities om dan dus zou je ze zoals normaal al redelijk kunnen beoordelen nu, al is het natuurlijk maar 1 pot
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zin in. Kan niet inschatten hoe goed Braga is, maar verwacht hele interessante pot. Benieuwd naar Borgie en Tengie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verwacht ook Targhalline in plaats van Valente.
Die mist ook nog de inhoud voor meerdere potjes per week |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of andersom. Valente zit in de flow en is meer bepalend. Niet teveel risico nemen met teveel andere spelers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inhoud geldt meer voor in een wedstrijd. Heeft meer met herstellen te maken of je tijdig weer kunt leveren.
Inhoud creëer je door te spelen en trainen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geruchten op X over Bijlow?
Zal toch niet? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Welke geruchten🤔 blessure? Of zelfs kans op bijtekenen, mocht dat laatste zijn lijkt me sterk omdat ze uiteraard al lang tijdje hoopten salaris af te zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2025 - 14:46 schreef bijft007 het volgende:Welke geruchten🤔 blessure? Of zelfs kans op bijtekenen, mocht dat laatste zijn lijkt me sterk omdat ze uiteraard al lang tijdje hoopten salaris af te zijn. Basis vanavond.
Maar eerst maar zien. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat zou ook wel verassend zijn dan ja en tamelijk opmerkelijk dan wel onnavolgbaar wat er gebeurd met hem
Of zou er iets kunnen zitten dat ze nog probeerden hem te slijten dus daarom op de bank,, en nu het niet gelukt blijkt ook markten die langer open waren ze weer er anders naar kijken, of is dat een gekke gedachte van mij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Onnavolgbaar misschien 1 melding 1 was dat hij eerste keeper was 2 was melding dat hij niet tijdig wedstrijdfit gekregen was en Wellie daardoor nummer 1 was
Dus als hij nu wel wedstrijd fit is, zou t niet onlogisch zijn.
Ware t niet dat er een hele historie aan vooraf zit waardoor niets met Bijlow meer logisch is |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Jammer genoeg niet verplicht om met je sterkste 11 te beginnen. Maar NEE |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2025 - 10:13 schreef MightyAce het volgende:[..] Enige wat ik in deze werkwijze mis, is dat de vervangers nul wedstrijdritme hebben kunnen opdoen. Als je dit al weet, waarom maken Borges en Tengstedt dan bijvoorbeeld geen minuten tegen AZ? helemaal mee eens. Zat ik ook aan te denken. tot nu toe nagenoeg niks gespeeld, moeten ze ineens Europees aan de bak. Als het niet loopt krijgen ze alle schuld in de schoenen geschoven als zijnde miskoop. Ik mis de logica. Tegen AZ zaten er een aantal spelers doorheen, maar die wissel je dan niet (op tijd). Slory mag invallen tegen AZ, maar dan weer niet tegen Braga. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2025 - 15:55 schreef CobusIII het volgende:[..] helemaal mee eens. Zat ik ook aan te denken. tot nu toe nagenoeg niks gespeeld, moeten ze ineens Europees aan de bak. Als het niet loopt krijgen ze alle schuld in de schoenen geschoven als zijnde miskoop. Ik mis de logica. Tegen AZ zaten er een aantal spelers doorheen, maar die wissel je dan niet (op tijd). Slory mag invallen tegen AZ, maar dan weer niet tegen Braga. Dan had je inderdaad als Van Persie zijnde vooruit kunnen/moeten kijken naar vandaag en daar een voorsprong op nemen door bv Tengstedt al minuten te geven toen Ueda er doorheen zat.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2025 - 16:24 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dan had je inderdaad als Van Persie zijnde vooruit kunnen/moeten kijken naar vandaag en daar een voorsprong op nemen door bv Tengstedt al minuten te geven toen Ueda er doorheen zat.. precies |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is lotomba geblesseerd of zit hij op de bank? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lotomba is er weer bij. Net als Hwang en Borges. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nieuwkoop zal wel beginnen en dan afgelost worden door Lotomba.
Aangezien Nieuwkoop geen 90 minuten kan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tengstedt die er 2 of 3 maakt, dat zou interessant zijn :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook zin aan, bier koud en nootjes in de aanslag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laptop op tv geschakeld .......wijntje dat staat al klaar. Ben echt benieuwd naar Tengsted. En naar Braga |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerst ff trainen geven, dan voor de buis |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ouderavond, ga het begin missen vrees ik. Bij deze toestemming voor 3 Feyenoord goals voordat ik de tv aan kan zetten. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Helemaal eens Leuv. Ik zie deze 'aanpak' ook graag, prima zo. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2025 - 18:07 schreef MightyAce het volgende:Ouderavond, ga het begin missen vrees ik. Bij deze toestemming voor 3 Feyenoord goals voordat ik de tv aan kan zetten. :-)) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De Europese kriebels zijn er weer. En dat is in de EL niks minder dan in de CL. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook zin aan, heel benieuwd ook of je al iets van kwaliteiten kunt zien bij borges/tengstedt al moeten ze ook geholpen worden natuurlijk, iig altijd weer heel anders dan eredivisie potjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wellenreuther; Nieuwkoop, Ahmedhodzic, Jeng, Smal; Targhalline, Timber, Steijn; Borges, Tengstedt, Diarra.
Verrassende opstelling. Geen Watanabe en Moussa. Valente bank had ik wel al verwacht.
Misschien zitten er wat spelers fysiek toch tegen ‘t rood aan? Liever dan maar tijdig dit doen dan weer tig blessures.
Anderzijds kun je zeggen het is wel Europees voetbal. Belangrijk als club, voor de Eredivisie. Misschien afgelopen weken te weinig gewisseld qua basis en tijdens de wedstrijd?
Lastig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het zijn opeens wel bizar veel posities nu. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
EL heeft geen prioriteit, dat is wel duidelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wow daar zag ik er en paar niet van aankomen |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Beide competities zijn belangrijk en je hebt niet voor niets zoveel spelers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoop wijzigingen. Wat meer dan je zou willen denk ik. 7 andere spelers aan de aftrap ivm zondag. Maar goed, het zijn wel de eerste reserves op die posities. Dus je zult ze toch moeten gebruiken vroeg of laat.
Maar goed, 3 daarvan hebben al regelmatig gespeeld. Het is vooral de aanval en Jeng voor wie het wennen zal zijn.
En de enige echte opvallende namen die ontbreken zijn Watanabe en Hadj-Moussa. Juist omdat je dan nog wat meer vastigheid zou hebben. Maar goed, het zal wel nodig zijn. Beter hier en daar een wedtrijdje overslaan of niet starten dan oproken en er dan direct weken/maanden uit, zoals vorig seizoen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2025 - 20:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hoop wijzigingen. Wat meer dan je zou willen denk ik. 7 andere spelers aan de aftrap ivm zondag. Maar goed, het zijn wel de eerste reserves op die posities. Dus je zult ze toch moeten gebruiken vroeg of laat. Maar goed, 3 daarvan hebben al regelmatig gespeeld. Het is vooral de aanval en Jeng voor wie het wennen zal zijn. En de enige echte opvallende namen die ontbreken zijn Watanabe en Hadj-Moussa. Juist omdat je dan nog wat meer vastigheid zou hebben. Maar goed, het zal wel nodig zijn. Beter hier en daar een wedtrijdje overslaan of niet starten dan oproken en er dan direct weken/maanden uit, zoals vorig seizoen. Idd, en kennelijk moesten spelers als Borges en Tengsted even acclimatiseren. Niet zo raar toch? Anderen nu sparen en blessures voorkomen.
En kunnen we meteen eens zien wat voor nieuw vlees we in de kuip hebben. Al is t in Braga 😉 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Deze zag ik ook niet aankomen, en betwijfel of dit wel goeie zet is hoor, best belangrijke pot dit omdat dit vd uitwedstrijden op papier 1 van de meest haalbare is Mag hopen ze dit niet fataal worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
En bij een nederlaag alle invallers afbranden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is ook niet goed dit voor de nieuwe hoor, zijn ook gebaat bij meeste gewoon die bekend zijn en automatismen hebben, dit is geen knvb beker potje tegen mvv ofzo, maar goed farioli deed het achteraf ook goed zo dus zeg het maar, op 1 wedstrijd na dan
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik dacht gewoon 1 of 2 veranderingen. Ben hier ook niet zo van. Jeng kan blijkbaar ineens starten, terwijl anderen weken moeten wachten. Vreemd, we gaan het zien. Ik gok nog steeds alles op de CL plaats. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hopelijk pakt het (nog) goed uit, anders en terecht ga je het horen.
|
|
|