|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Shirtje nog helemaal schoon! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee grootste reden dat de vleugels niet renderen is de rest van t elftal 😅 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die staat omringd door verdedigers. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Van wie moet ie de bal krijgen dan?
Hij wordt omringd door Borges, Diarra, Timber en Steijn.
Wie gaat die pass geven? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Sjokt heen...en weer... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Waarom ren je naar binnen? Waarom niet gewoon langs de lijn... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wij krijgen straks gegarandeerd rood |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Welnee. Waar moet ie heen in balbezit? Alles gaat in wandel tempo |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Joh hij heeft geen flauw benul |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Elke tackel maken ze een salto die gekken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je kunt ook een keer een duel aangaan ofzo. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het is geen thuisfluiter de scheids gelukkig, we hadden er ergens veel slechter al uit kunnen komen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch naar wat wissels straks |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Word wel blij van Jeng.
Maar dat is t verder ook wel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ze hebben wel veel meer hoekschoppen...treurig |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
braga is gevaarlijker...schandalig |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Deze pot win je met basis spul Zoiezo, met veel wissels moet je nog wel uitkijken maar ook kan het nu, valt me erg tegen eigenlijk dat braga |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Met deze 11 win je hier niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dé kans van de eerste helft |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze wedstrijd kun je makkelijk naar je toe wisselen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Treurige vertoning tegen een heel matige tegenstander. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beginnnen best aardig. Daarna door die randzaken helemaal ingestort? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Zou moeten kunnen idd, zou zonde zijn je geen punten meeneemt hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik heb zelden een speler gezien die in elke situatie de verkeerde keuze maakt. Diarra flikt het gewoon voor alle situaties. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou, het verloopt zoals je verwacht. Het is dat Braga ook niet best is. Feyenoord eerste deel sterker, zij het tweede. Allebei een halve kans gehad, dat is het wel. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Heel die voorhoede, 2 bierworstjes en een kwatta.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kunnen straks nog wel wat kwaliteit het elftal in wisselen. Met name Hwang, Valente en Hadj-Moussa komen daar al vrij snel voor in aanmerking. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2025 - 21:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nou, het verloopt zoals je verwacht. Het is dat Braga ook niet best is. Feyenoord eerste deel sterker, zij het tweede. Allebei een halve kans gehad, dat is het wel. Zo is het. Geen verrassing. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Miljoenen en Miljoenen aan bagger voorin. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lekker ook voor Tengstedt trouwens, mag ie eens starten, krijgt ie maar 3x de bal oid. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Deze wedstrijd moet Feyenoord kunnen winnen, maar op dit moment worden de kansen niet afgemaakt en is het spel slordig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2025 - 21:52 schreef ras het volgende:Deze wedstrijd moet Feyenoord kunnen winnen, maar op dit moment worden de kansen niet afgemaakt en is het spel slordig. Welke kansen? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel echt top nieuws zojuist trouwens: az levert punten in 2-2 ook op 4 punten gezet🥳
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Elke kans van Braga komt voort uit een foute bal van ons.
Ik verbaas me continue om de keuzes die gemaakt worden.
Het feit dat we nu voor 15 Miljoen op de flanken hebben lopen, maar geen van beide met de ruimte een normale voorzet kunnen geven, maakt al snel dat ik mij afvraag op basis van welke criteria deze 2 buitenspelers zijn gescout.
Sauer is ongeveer een niveautje of 9 verder ondertussen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weet niet goed of ik en hoe goed dit je kan beoordelen hoor net zoveel wissels, je ziet wat je dan vaak ziet namelijk👍 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maar ja, dit kan geen verrassing zijn. 7 wissels waarvan de helft nauwelijks een minuut heeft gespeeld. Er is geen één die een voldoende haalt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die eerste bal die hij kreeg lag die 20 meter terug bij de spits van Braga. Ik mis Ueda |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2025 - 21:58 schreef CobusIII het volgende:Maar ja, dit kan geen verrassing zijn. 7 wissels waarvan de helft nauwelijks een minuut heeft gespeeld. Er is geen één die een voldoende haalt. Eigenlijk is t als je t zo bekijkt vergelijkbaar bijna met een oefenwedstrijd in t voorseizoen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos