|
|
bijft007
|
|
|
Tja leermomentje voor Robin, is gelukkig maar poule fase geen knock out fase
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Ga Wellie even de schuld geven van het slechtste veldspel in de afgelopen 15 jaar.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lamlendig comedy voetbal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Do dat lekker bij Heerenveen, niet bij ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee deze bal was houdbaar En zijn spelhervattingen zijn ruk Dat was t wel |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Gaat al fout bij Lotomba & Watanabe.
Wellenreuther ziet die bal niet eens komen.
Uitermate zwak verdedigd.
De wissels zijn weer onnavolgbaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Leermoment ? Dit had ik m ook nog wel kunnen vertellen |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Ik hoor helemaal niemand over RvP maar die maakt er een grote bende van.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Over jezelf afgeroepen. Teveel kwaliteit ingeleverd met basisteam. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De comments staan er gewoon hoor |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
En dan ga je nu wisselen.
Echt hoor dan leer je het niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lotomba gaat ook weer verder waar ie was gebleven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: We hebben maar 1 rechtsback. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Hier moet je gewoon met minimaal 2 of 3 goals verschil winnen, dat Braga is echt zoveel minder maar als je er zo'n bende van maakt zoals van Persie doet vanavond echt ongelooflijk.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het lullige is dat je de punten die je hier laat liggen je later fase toernooi weer goed moet proberen te maken, had je het achteraf wel ietsje anders moeten doen om je nikst te verwijten rvp? Ja nuurlijk Robin! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Onnodig allemaal, zonde van je Europese tour dit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook trainers maken fouten natuurlijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lekker gestapt van onze 3e spits. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Knappe actie. Maar niet slim gelopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Larin 2x blind maar wel meer zichtbaar. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Voorzet vanaf de zijkant en dan 1 meter buitenspel staan, zo slecht, ik betrap mezelf erop dat ik gewoon zit te lachen, zo slecht.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon te veel wissels Nul vastigheid Wissels in de wedstrijd hielpen niks
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Dat je naar mijn idee weer begint met Timber - Steijn op het middenveld kan ik al niet bij.
Steijn is je aanvoerder en heeft echt 0 bijdrage gehad in deze gehele wedstrijd. Timber op 8 moet eens klaar zijn, die heeft het gewoon niet.
Deze 2 op het middenveld staat voor 0 voetbal en het kan gewoon niet tegen betere tegenstanders. Moeten we dit nu voor een half seizoen bevestigd zien worden voordat er iets gebeurd?
Je 2 buitenspelers had je na 45 minuten al moeten wisselen. Dit zijn gewoon miskopen van de bovenste plank en in echt niks beter dan Sauer, Sliti en Slory die welgeteld 0 euro hebben gekost.
Er mogen weer vragen gesteld gaan worden over het transfer beleid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo kun je vinden wat je wilt vinden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2025 - 22:48 schreef De Pater het volgende:Voorzet vanaf de zijkant en dan 1 meter buitenspel staan, zo slecht, ik betrap mezelf erop dat ik gewoon zit te lachen, zo slecht.. T was ook geen voorzet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Borges met lage voorzet nummer 10 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Niemand geeft een fatsoenlijke voorzet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En nu niet fluiten lafaard |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
0 schoten op doel ook.
Schandalige vertoning. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Scheids wil niks meer weten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schandalige avond. Gadverdamme. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met een normale opstelling had je m nooit verloren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nul zin in dit toernooi op deze manier. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Slot zou met dit spelersmateriaal hier met dubbele cijfers winnen.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vorig jaar was ik ook ietswat pissig op onze concurent toen ze dat deden, maar toen knock out fase, nu mn eigen club
Niet percee blij nee, je speelt je 1e pot weer Europees dan zowat geheel basis en wjssejs kun je altijd brengen nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Overdrijven is ook een vak 😄 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Terechte nederlaag. Onnodige want Braga kon er weinig van. Maar wij nog minder. Dure punten laten liggen. De tegenstand is over het algemeen niet minder in de andere 7 wedstrijden.
Alle vastigheid het elftal uit gewisseld. En wat, daarvan kon een handvol eigenlijk ook geen 90 minuten spelen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2025 - 22:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Terechte nederlaag. Onnodige want Braga kon er weinig van. Maar wij nog minder. Dure punten laten liggen. De tegenstand is over het algemeen niet minder in de andere 7 wedstrijden. Alle vastigheid het elftal uit gewisseld. En wat, daarvan kon een handvol eigenlijk ook geen 90 minuten spelen. Maar ze trainen zo goed. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tijd om weer wedstrijdjes te skippen op deze wijze. Priske vibes. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote: Nou, met minimaal 2 a 3 goals verschil altijd maar overdrijven ga je automatisch als je naar misschien wel de slechtste wedstrijd sinds Slot heb zitten kijken.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Startende voorhoede was dramatisch, stuk voor stuk. |
|
|
|