|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Meestal niet goed als je op die manier verstapt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zet smal maar als centrale neer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste half uur vond ik rommelig door de vele onderbrekingen maar ook erg slordig aan de bal.
Laatste kwartier was iets beter maar nog steeds onvoldoende.
Sauer weer eens niet goed genoeg. Begint nu wel een beetje te irriteren, het al voorziene probleem op de flanken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou het is weer weinig. Al kregen we alsnog een paar aardige kansen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Of ga met 2 spitsen spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Iedereen enthausiast over Jeng en ja hoor het geluk duurde weer 45 minuten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen explosiviteit op het middenveld. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik hoop t niet. Die zou bij ons in de 4e klasse ook op de bank zitten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Valente niet gezien.........Sauer matig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Groningen speelt gewoon op t randje. Feyenoord lijkt daar de spelers niet voor te hebben T middenveld verzuipt. Zoals al vaker gezien voegt Targ voetballend niets toe |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze brachten er ook geen tempo in. Veel teveel walking football en tikkies breed/terug. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 15:25 schreef Stylzz het volgende:Groningen speelt gewoon op t randje. Feyenoord lijkt daar de spelers niet voor te hebben T middenveld verzuipt. Zoals al vaker gezien voegt Targ voetballend niets toe Targhalline is nog de beste middenvelder.
Timber doet heel veel fout en Valente speelt verstoppertje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee hoor Timber had er allang uitgemoeten. Toppunt van vertraging en balverlies en ik denk dat hij er zelf niks aan kan doen want hij oogt alles behalve fit en kreeg ook al pijnstillers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 15:27 schreef MMM het volgende:[..] Targhalline is nog de beste middenvelder. Timber doet heel veel fout en Valente speelt verstoppertje Ik heb Targ nog niks zien toevoegen. Nul. Geen bal naar voren niks. Maar ik kijk op mijn telefoon. Dus misschien ligtvt daaraan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 15:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb Targ nog niks zien toevoegen. Nul. Geen bal naar voren niks. Maar ik kijk op mijn telefoon. Dus misschien ligtvt daaraan Controleerd het middenveld behoorlijk hoor. Als hij er niet stond waren we nergens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik bedoel ook aan de bal hè |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Larin er maar in en opportunistisch gaan spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens zijn we wel de betere. Van tevoren was dit een lastige pot en dat blijkt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk ( hoop) dat Groningen dit fysiek niet gaat vilhouden Maar dat kan ook bij ons |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat is wel link tegen dit Groningen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Is de combinatie Smal Bos wel eens eerder gedaan ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Als je opbouw zo traag is wordt t voor elke creatieveling lastig. Timber, Targ, Jeng, Wellie en Bos blinken daarin ook niet uit natuurlijk. Benieuwd of Smal die ballen wel sneller geeft. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan in principe niet natuurlijk. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zo nog een helft is weer een 1-0 verlies. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis ook ongelooflijk saai om naar te kijken trouwens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De statistieken die ik voorbij zag komen voorspellen eerder andersom |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: RvPball is nog weinig attractief gebleken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Als je tegenstander alles vast zet en jij probeert toch op te bouwen dan wordt t pas leuk als je er doorheen voetbalt. Dan moet Valente op 6 (in de opbouw). Alternatief is stations overslaan. En dat doen we nooit. Ja na 12x rondspelen eerst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit bedoel ik Voetballend echt onvoldoende
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die aanval van ons daarnet zegt alles. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 15:38 schreef Alexmem het volgende:[..] Als je tegenstander alles vast zet en jij probeert toch op te bouwen dan wordt t pas leuk als je er doorheen voetbalt. Dan moet Valente op 6 (in de opbouw). Alternatief is stations overslaan. En dat doen we nooit. Ja na 12x rondspelen eerst. We spelen ook constant mensen in die niets anders kunnen dan de bal terugspelen. Als je dat blijft doen dan weet je als team blijkbaar niet hoe je iemand moet vrijspelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal wel andere wedstrijd zien. Nee, Feyenoord speelt niet met branie en slordig. Middenveld is zoek als je een tegenaanval krijgt. Maar Groningen gaat dit niet volhouden. Of Feyenoord niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson