|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Domme actie weer van Wellie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer een minuut haha. Nijhuis eikel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
WAT EEN ENORME FLIKKER BEN JE BAS ! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Dus je slaat een vlag van de assistent bewust uit z’n hand, en dat is dan geen geel? Tyfus Nijhuis. Echt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Echt een viespeuk die gladjanus |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Moussa werd weer vastgehouden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De chaos die deze gozer veroorzaakt met zn fluitje slaat helemaal nergens op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Knvb slaat een beetje door. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Timber heeft toch ook al meerdere keren moeite met zijn fitheid gehad deze wedstrijd. Speelt nog steeds. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Terecht
Best knap trouwens |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit kon ook wel 60 minuten geleden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tja, dit was wel heel opzichtig. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Duw in de rug? Niks aan de hand |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker voor ze die rooie kaart. Nog iets van een pleister |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Wat een enorm slechte wedstrijd.
Het aantal kansen dat we per wedstrijd creeeren lijkt met de wedstrijd minder te worden. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Nou zwaar bevochten, tegen 12 man!
Blij met de 3 punten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een graf wedstrijd was dit zeg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Holy shit, wat een slijtageslag |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet vaak in echt de problemen geweest Lekker 3 punten ......... En wat een commentator van espn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Persie was nog niet klaar over de onsportiviteit van Grunn |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 16:34 schreef DMD het volgende:Wat een enorm slechte wedstrijd. Het aantal kansen dat we per wedstrijd creeeren lijkt met de wedstrijd minder te worden. Elke mogelijke kans mocht ook al vroeg verstoord worden door niet optreden van Naaihuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Viel allemaal mee Werk en strijd wedstrijd maakte Groningen ervan. Feyenoord trekt t over de streep.
Veel clubs gaan hier 100% verliezen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zag meer tegen deze wedstrijd op als tegen de wedstrijd AZ. Deze win je en tegen AZ speelde we gelijk. Bij Timber zie je altijd klasse maar die jongen is niet fit vanaf minuut 15 . Wissel hem dan. Wissel Hwang was niet best pfff |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Slopend duel gewonnen, terecht btw. 3 punten gelukkig.. gefeliciteerd mannen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is ook echt beneden peil. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fijn om na afgelopen week nu weer 3 punten bij te kunnen schrijven.
Maar we moeten eerlijk zijn dat het weer niet goed was. Ik weet niet hoelang je dit vol kan houden.
Je moet veel beter gaan spelen en meer gaan creëren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 16:36 schreef MMM het volgende:Fijn om na afgelopen week nu weer 3 punten bij te kunnen schrijven. Maar we moeten eerlijk zijn dat het weer niet goed was. Ik weet niet hoelang je dit vol kan houden. Je moet veel beter gaan spelen en meer gaan creëren. Je onderschat echt de kracht van Groningen. Het was een schaakspel die door ons over de streep is getrokken. En dat is iets moois |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Heel belangrijke overwinning in ieder geval. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 16:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je onderschat echt de kracht van Groningen. Het was een schaakspel die door ons over de streep is getrokken. En dat is iets moois Eens maatje. Groningen uit is pittig.
Maar ik geloof altijd wel in goed voetballen blijft je punten opleveren. En we hebben nog weinig goed voetbal met veel gecreëerde kansen gezien.
De punten zijn altijd het belangrijkste, ook vandaag weer. Maar ik weet niet of je over een heel seizoen het kan volhouden op deze manier. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Valente nog niet structureel sterk. Timber rustperiode. Ueda heel goed vandaag. Sauer alweer matig. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Goeie ploeg groningen, qua voetbal 1 van de beteren momenteel eredivisie, of ze dat volhouden betwijfel ik, hele belangrijke 3 punter💪 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo moet je spelen als je op wil gaan voor het kampioenschap. 3 punten 0 gehouden En topscorer eredivisie ( op dit moment) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Blij met de 3 punten in een moeilijke uitwedstrijd. Met een scheids die de tegenstander graag heeft voor dit soort potjes. Maar het is weer zo mager. En zo saai om naar te kijken.
En dan vraag je je ook af hoe fit Feyenoord eigenlijk is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 16:40 schreef MMM het volgende:[..] Eens maatje. Groningen uit is pittig. Maar ik geloof altijd wel in goed voetballen blijft je punten opleveren. En we hebben nog weinig goed voetbal met veel gecreëerde kansen gezien. De punten zijn altijd het belangrijkste, ook vandaag weer. Maar ik weet niet of je over een heel seizoen het kan volhouden op deze manier. Ja dat is iets dat voelen we allemaal wel die onzekerheid . Zonder al teveel kansen dat we creeëren oogt het allemaal wel erg degelijk.
Hoop wel dat de blessure meevallen want dat is het grootste belang denk ik. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 16:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik zag meer tegen deze wedstrijd op als tegen de wedstrijd AZ. Deze win je en tegen AZ speelde we gelijk. Bij Timber zie je altijd klasse maar die jongen is niet fit vanaf minuut 15 . Wissel hem dan. Wissel Hwang was niet best pfff Hwang viel prima in. Had alleen een half uur eerder gemoeten voor Timber. Dit is gewoon een prima en belangrijke overwinning. Er zit alleen niet zoveel gochme in de ploeg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 16:45 schreef CobusIII het volgende:[..] Hwang viel prima in. Had alleen een half uur eerder gemoeten voor Timber. Dit is gewoon een prima en belangrijke overwinning. Er zit alleen niet zoveel gochme in de ploeg. Nee na het vertrek van zier Tebbenhof hebben we dat niet meer :) |
|
|
|