|
|
bertus bikkel
|
|
|
Vandaag de wedstrijd weer vroeg op zaterdagmiddag en nu tegen NAC Breda. Afgelopen jaren werd slechts 1x verloren tegen deze tegenstander en dat was begin vorig seizoen in Breda. Toendertijd kwam onze coach Farioli met zijn befaamde roulatie tactiek en stelde zomaar 9 anderen op. Nu heeft onze huidige trainer een probleem in de spits en zal wellicht terug grijpen op het experiment met Oscar als valse nr 9 waar hij vorige week prima speelde als invaller. Hopelijk wordt de ingeslagen weg doorgezet en wordt een keer niet weer terug gegrepen naar Wijndal, Berghuis en Klaassen tegelijk. Dat kan echt niet meer, ook niet tegen Nac!! Voorspelling: 2-1. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit moet echt met afstand het slechtste Ajax ooit zijn.
20 minuten tegen nac en slechts 1 counter.
Je staat non stop onder druk en nac heeft gewoon meer balbezit is dreigender en heeft het betere van het spel.
Heitinga aub stop als trainer man. Je kan er werkelijk waar niks van. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Gewoon thuis zoekgespeeld worden door NAC!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Helemaal terecht dat nac voor komt. Echt een schandalige wanvertoning. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Je ziet ook hoe erg je Baas mist hier |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Zout toch eens op met je Baas, die speelt elke wedstrijd wel een bal in de voeten van de tegenstander bij de opbouw.
Er zit gewoon totaal geen samenhang in dit team, geen looplijnen en daarbovenop grote gemakzucht bij bijna alles spelers van ajax versus het grasppvreetmentsliteit bij de nac spelers!
Heitinga kan er gewoon geen reet vam!!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
En dat slappe verdedigen, echt zou ze wel stuk voor stuk verrot willen schelden en die Heitinga hoogstpersoonlijk en letterlijk uit de kleedkamer schoppen met zijn arrogante kutkop. Die gozer heeft er echt helemaal niets van gebakken. En die Kroes mag ook de tering krijgen!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2025 - 17:14 schreef AkaS het volgende:[..] Zout toch eens op met je Baas, die speelt elke wedstrijd wel een bal in de voeten van de tegenstander bij de opbouw. Er zit gewoon totaal geen samenhang in dit team, geen looplijnen en daarbovenop grote gemakzucht bij bijna alles spelers van ajax versus het grasppvreetmentsliteit bij de nac spelers! Heitinga kan er gewoon geen reet vam!!! Je mist baas hier volledig. Opbouwend is hij zo belangrijk. Dat gaat nu elke keer mis. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Beste kerel, het gaat mis omdat er positioneel niets klopt, geen samenhang, geen automatismen.
Je wordt gewoon op basis van veldspel omver geblazen door fucking NAC en dat is 100% op het conto van Heitinga toe te schrijven en dus Kroes want iedereen behalve hij zag dit aankomen, hoedan!!! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Ik heb naar Atletico Madrid - Real Madrid zitten kijken. Een wedstrijd tussen reuzen en kerels. Man man man. Die Diego Simeone. In 1 woord: Geweldig. Zo coach je een team. Ik ben blij dat ik maar niet naar die slappe hap van vanmiddag heb zitten kijken. Zo te lezen was het niets en wordt het ook niets. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Met deze trainer en TD mag je blij zijn als je Europees voetbal haalt,het is ongelofelijk dat de TD (Kroes} deze trainer heeft aangesteld,dit moet een financiele kwestie zijn van Kroes.Als je toch ziet en hoort wat deze Heitinga doet met dit team.Ook vandaag weer komt alweer met die grote droplul Wijndal in de opstelling,en hij laat Roza aan de kant voor hardloper Gaaey terwijl Roza het vorige week prima deed tegen PSV hij zet die Jap van rechts naar links terwijl hij het goed deed op rechts,hij steld Clock en Tylor op in het middenveld techn/prima spelers maar veel bal verlies,dus moet je een goeie controleur er achter zetten op 6 ,daar zet hij op dit moment de zeer zwakke Klaasen neer inplaats van top talent Mokio.Ze lopen elkaar in de weg ze spelen de bal achter iemand inplaats van in de voeten en zijn beledigd als ze een schouderduw krijgen,conditioneel oogt het zeer matig ,en ons lachertje Wijndal kwam na die dramatische eerste helft van die amateur weer gewoon terug in de basis,ze hebben zich rot gelachen bij NAC.Dus nu is er maar een ding onmiddelijk ontslag Heitinga en staf behalve Urby en ook Kroes er uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2025 door p111 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Volledig mee eens P111,
Ik was aanwezig gisteren en heb me dood zitten ergeren.
Met name Gaaei en Wijndal zijn niet goed genoeg voor deze selectie. Gaaei alleen maar terug speel ballen, speelde hij naar voor dan gingen ballen over de zijlijn. Wijndal loopt met opa benen
Ajax moet absoluut niet verder met Ras ajacied Heitinga, Johnny moet vandaag nog zijn biezen pakken.
Er werd gisteren weer geroepen om Farioli. die maakte spelers beter zoals Baas en Taylor, er staat geen hecht team die compact speelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 10:21 schreef p111 het volgende:Met deze trainer en TD mag je blij zijn als je Europees voetbal haalt,het is ongelofelijk dat de TD (Kroes} deze trainer heeft aangesteld,dit moet een financiele kwestie zijn van Kroes.Als je toch ziet en hoort wat deze Heitinga doet met dit team.Ook vandaag weer komt alweer met die grote droplul Wijndal in de opstelling,en hij laat Roza aan de kant voor hardloper Gaaey terwijl Roza het vorige week prima deed tegen PSV hij zet die Jap van rechts naar links terwijl hij het goed deed op rechts,hij steld Clock en Tylor op in het middenveld techn/prima spelers maar veel bal verlies,dus moet je een goeie controleur er achter zetten op 6 ,daar zet hij op dit moment de zeer zwakke Klaasen neer inplaats van top talent Mokio.Ze lopen elkaar in de weg ze spelen de bal achter iemand inplaats van in de voeten en zijn beledigd als ze een schouderduw krijgen,conditioneel oogt het zeer matig ,en ons lachertje Wijndal kwam na die dramatische eerste helft van die amateur weer gewoon terug in de basis,ze hebben zich rot gelachen bij NAC.Dus nu is er maar een ding onmiddelijk ontslag Heitinga en staf behalve Urby en ook Kroes er uit. +1 |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2025 - 10:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:Volledig mee eens P111, Ik was aanwezig gisteren en heb me dood zitten ergeren. Met name Gaaei en Wijndal zijn niet goed genoeg voor deze selectie. Gaaei alleen maar terug speel ballen, speelde hij naar voor dan gingen ballen over de zijlijn. Wijndal loopt met opa benen Ajax moet absoluut niet verder met Ras ajacied Heitinga, Johnny moet vandaag nog zijn biezen pakken. Er werd gisteren weer geroepen om Farioli. die maakte spelers beter zoals Baas en Taylor, er staat geen hecht team die compact speelt. Er is totaal geen balans in het team. En dat mag je in eerste instantie Alex Kroes verwijten. Mijn idee is eerst Kroes eruit. Nieuwe TD. En vervolgens gaat de nieuwe TD een trainer aanstellen en gaat zorgen voor spelers die de balans in het team brengen. Mijns inziens is dat de juiste volgorde. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ik denk dat dat de juiste volgorde is. Het contract van Kroes loopt binnenkort af en hij wil zelf niet verlengen volgens mij. Maar langer wachten is geen optie omdat je zo weer een jaar verder bent en een verloren seizoen. Ik las dat er best wat trainers clubloos zijn maar die zijn niet te betalen lijkt me. Ten Hag, Xavi en Potter worden genoemd bijvoorbeeld. Als ze Heitinga er na dinsdag uitgooien , wordt Keizer aangesteld, daar wordt je ook niet vrolijk van.Maar er moet een oplossing komen want als zelfs de trainers van Telstar en NAC ons tactisch aftroeven, moet er actie komen!!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik lees veel van wat ik al meedere malen al wat ongenuanceerde heb geroepen. Dus helemaal eens.
Wat ik naast alles zorgelijk vind is de wijze waarop er verdedigt wordt of beter gezegd, niet verdedigt wordt. Nac waande zich in een pretpark. Maar het stond zo amateuristisch dat de spelers van nac meters vrijheid kregen om aan te nemen en pas dan gingen de spelers van Ajax erop af en natuurlijk dan veel te laat met het gevolg dat ze van het kastje naar de muur gestuurd worden.
Tactisch zijn heitinga en Keizer grote onbenullen zo lijkt het. En Keizer doorschuiven, zou echt het toppunt van verdriet zijn aangezien hij nu mede verantwoordelijk is!
En heitinga heeft ondertussen ook nog even Dave Vos weggewerkt!!! |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Het is een ongekende klotezooi bij onze club, al enkele jaren helaas. Een echte trainer kon hier nog het verschil maken vorig seizoen maar de selectie is natuurlijk al jaren niet op orde. Als je naar de huidige selectie kijkt, heeft meer van de helft vd spelers niets te zoeken in ons mooie shirt. Koppel daar een aantal zwakke trainers aan en dan wordt je 6de in de ED. Het is echt om te janken op dit moment. Na de komende 2 wedstrijden zal Heitinga worden geslachtofferd om de leiding hun eigen hachje te laten redden...Keizer is de logische goedkope oplossing die niets gaat veranderen. Drama!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2025 - 18:00 schreef AkaS het volgende:Beste kerel, het gaat mis omdat er positioneel niets klopt, geen samenhang, geen automatismen. Je wordt gewoon op basis van veldspel omver geblazen door fucking NAC en dat is 100% op het conto van Heitinga toe te schrijven en dus Kroes want iedereen behalve hij zag dit aankomen, hoedan!!! Dat klopt ook zeker hoor. Maar je verbloemt een hoop als er vanuit achteruit wel ballen aankomen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2025 - 16:50 schreef remco k het volgende:Dit moet echt met afstand het slechtste Ajax ooit zijn. 20 minuten tegen nac en slechts 1 counter. Je staat non stop onder druk en nac heeft gewoon meer balbezit is dreigender en heeft het betere van het spel. Heitinga aub stop als trainer man. Je kan er werkelijk waar niks van. Ik denk dat het team nog niet eens zo slecht is, maar dat het echt ligt aan ons trainersduo. Heb de aanstelling van deze 2 echt nooit begrepen! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2025 - 22:44 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik denk dat het team nog niet eens zo slecht is, maar dat het echt ligt aan ons trainersduo. Heb de aanstelling van deze 2 echt nooit begrepen! Zo denk ik er ook over, helaas! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Klopt,en ik ben er van overtuigd dat Fafioli met dit team een veel betere resultaat had gehaald. Maar ik was geen fan van de manier van spelen van Fafioli.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2025 door p111 -- |
|
|
|