|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, als je Bart moet inbrengen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met Targ haal je gewoon t voetbal eruit Wat een inspeelballen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zo snel is Bart nu eenmaal |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
60 minuten goed voetbal, daarna is de koek op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Verschil tussen de 2e garnituur van de Premier league of de erdivisie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou zij voetballen ook met de minuut slechter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Weer waardeloze wissels trouwens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Braga doet met de minuut meer zeer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zijn fysiek ook gewoon sterker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Jammer, eerste helft was geweldig, en had voorsprong moeten opleveren.
Dit is t logische gevolg ervan |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Als een mietje verdedigen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die punten had je moeten hebben. Een van de weinige ABC'tjes van de poulefase |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Valente zit niet op scoren |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Smal speelt ook niet z’n beste wedstrijd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lol tijdrekken met deze voorsprong is echt dom |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, je had moeten scoren toen jezelf beter was en de kansen had. En zelfs daarna nog mogelijkheden gehad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nah Feyenoord heeft alle energie er in 1 helft uitgegooid. Villa speelt gedoseerder. Maar t is niet zo dat we geen kansen hebben gehad. Alleen Steijn heeft al 4x een bal in de handjes van Bizot geschoten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Legioen ook weer lekker vals |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Targhalline kan weinig met een bal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Als je kamer stofvrij moet kun je m best belle Maar meer heb je er niet aan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 22:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nah Feyenoord heeft alle energie er in 1 helft uitgegooid. Villa speelt gedoseerder. Maar t is niet zo dat we geen kansen hebben gehad. Alleen Steijn heeft al 4x een bal in de handjes van Bizot geschoten. Hebben veel meer over. Premier league is elke week rennen en vliegen he. Die gasten zijn een veel hoger tempo gewend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Targhalinne ook echt een dramatische invalbeurt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We hebben er echt meerderen met het iq van een goudvis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Deze spreekkoren zijn ook onnodig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 22:44 schreef tomson het volgende:[..] Hebben veel meer over. Premier league is elke week rennen en vliegen he. Die gasten zijn een veel hoger tempo gewend. Absoluut |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 22:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nah Feyenoord heeft alle energie er in 1 helft uitgegooid. Villa speelt gedoseerder. Maar t is niet zo dat we geen kansen hebben gehad. Alleen Steijn heeft al 4x een bal in de handjes van Bizot geschoten. Keeper was wel goed opgewarmd daarna. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Overigens vind ik dat we t gewoon goed deden en doen de laatste 30 minuten geen recht aan t eerdere spel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is mij ontgaan maar waar ging het over T? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 22:46 schreef Stylzz het volgende:[..] Overigens vind ik dat we t gewoon goed deden en doen de laatste 30 minuten geen recht aan t eerdere spel zeker |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 22:46 schreef Stylzz het volgende:[..] Overigens vind ik dat we t gewoon goed deden en doen de laatste 30 minuten geen recht aan t eerdere spel Eens |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ueda wel de beste aan onze kant. Met Valente samen. Maar die hadden wel allebei móéten scoren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Konsa draaft zo bij iedereen van ons weg. Das t verschil |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Valente valt nog te ver terug in de wedstrijd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien hoorde ik het verkeerd maar het klonk alsof Bizot verbaal een en ander naar zijn hoofd kreeg geslingerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 22:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien hoorde ik het verkeerd maar het klonk alsof Bizot verbaal een en ander naar zijn hoofd kreeg geslingerd. Ja K |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bizot en een vreselijke ziekte. Stelletje Neanderthalers |
|
|
|