|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 22:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien hoorde ik het verkeerd maar het klonk alsof Bizot verbaal een en ander naar zijn hoofd kreeg geslingerd. Bah erg zwak idd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En toch. Als de blessures straks terugkomen en je kunt langer met de basis spelen Dan kan t gewoon een heel mooi seizoen worden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 22:50 schreef Stylzz het volgende:En toch. Als de blessures straks terugkomen en je kunt langer met de basis spelen Dan kan t gewoon een heel mooi seizoen worden In de eredivisie zeker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh en we gaan eens scoren |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Larin zit helaas ook niet op scoren. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 22:50 schreef Stylzz het volgende:En toch. Als de blessures straks terugkomen en je kunt langer met de basis spelen Dan kan t gewoon een heel mooi seizoen worden denk het ook Moder, Timber, trauner |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jemig hoeveel moeite hebben wij met goals maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 22:50 schreef Stylzz het volgende:En toch. Als de blessures straks terugkomen en je kunt langer met de basis spelen Dan kan t gewoon een heel mooi seizoen worden Dat denk ik ,alleen niet europees |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
waar is Borges eigenlijk? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die maakt ook nog geen beste indruk.we hebben echt maar 1 spits. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Overall een goeie pot gezien. Paar dissonanten maar inspirerend voor de verdere eredivisie wedstrijden. Internationaal heb je er alleen geen reet aan, 0 uit 2. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nieuwe scharen kopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh we halen nog wel tien punten denk ik |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja hoor Als je dit kan opbrengen. Waarom niet? |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Buitenspel, ballen hoog over. Onbegrijpelijk dat Feyenoord niet scoort vanavond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2025 door ras -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je bent vergeten jezelf te belonen vandaag Zonde. Maar blijf zo spelen en ben ik tevreden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoordspel toch behoorlijk, maar al vaker gezien en gezegd, fysiek is deze basis te licht, te weinig body en dwingend. Streijn misschien toch die aanvoerdersband af, daalt met z'n spel in de hiërarchie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit zie je wel aankomen,maar ik heb toch genoten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 22:54 schreef FR-Henk het volgende:Feyenoordspel toch behoorlijk, maar al vaker gezien en gezegd, fysiek is deze basis te licht, te weinig body en dwingend. Streijn misschien toch die aanvoerdersband af, daalt met z'n spel in de hiërarchie. Ja, doet hem niet goed |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2025 - 22:54 schreef FR-Henk het volgende:Feyenoordspel toch behoorlijk, maar al vaker gezien en gezegd, fysiek is deze basis te licht, te weinig body en dwingend. Streijn misschien toch die aanvoerdersband af, daalt met z'n spel in de hiërarchie. Eens. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik denk dat het afnemen van die band niet helpt. Maar ben wel van mening dat hij m nooit had moeten krijgen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Asron Villa is normaal gesproken wel de sterkste tegenstander. Jammer dat Braga verkloot is. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tot het einde blijven gaan, jammer van die 1-0 :/ |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Echt genoten van dit Feyenoord, zeker de eerste helft.
Niet scoren toen is ons later opgebroken.
Maar t goede blijft hangen bij mij. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede eerste 60 minuten. Het beste Feyenoord eigenlijk in lange tijd. Helaas hadden we niet de breedte op de bank om ook in het laatste half uur competitief te blijven.
Op basis van kansen had je kunnen/moeten winnen. Maar dat telt niet. Ondertussen staan we op 0 uit 2. Op basis van dit voetbal moet je hopelijk in de overige wedstrijden wel voldoende punten bij elkaar voetballen. Maar heel veel marge heb je niet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel echt genoten, helaas krijgen we dit niveau niet vaak, dan leer je beter doseren bij vlagen en meer inhoud weer erbij
2e helft grote fases steeds lastiger te belopen en moest je wel wat wisselen, je had ook echt wel doelpunt moeten maken heb je kansen voor gehad
En onterecht afgekeurde goal uiteraard van ons gebeurde amper wat ervoor, dan sta je dus wel met 1-0 voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
erg jammer maar toch wel trots , hele goede eerste helft gezien en genoten , 2e helft vloeiden de krachten weg |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ueda vond ik erg goed spelen vandaag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zonde. Zeker een punt verdiend vanavond.
Eerste helft bij vlagen echt genoten. Zag er goed uit.
Op naar zondag. Heel belangrijk weer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit Feyenoord gaat vanaf nu heel weinig punten nog weggeven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Veel veel kansen en een afgekeurde goal gezien. Op zich positief maar heb nog ff nodig om dit ook zo te voelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik maak me zorgen om de breedte centraal achterin en kwaliteit van de voorhoede. Blijft wel een dingetje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de eredivisie nul problemen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Er stond er 1 achter me die heeft in iedere zin minstens twee keer het K-woord gezegd, je schaamt je kapot voor dit soort afval.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2025 - 08:08 schreef MMM het volgende:[..] Ik maak me zorgen om de breedte centraal achterin en kwaliteit van de voorhoede. Blijft wel een dingetje. Ben ik met je eens, zeker nu Jeng een tijd eruit ligt. Enals je zie hoeveel kansen we krijgen maar matig tot scoren komen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vraag t even hier. Maar op welke basis geven jullie Targ eigenlijk een voldoende? Ik vond mezelf namelijk nog mild omdat ik m echt niet echt iets goeds heb zien doen, sterker nog veel foute ballen, defensief zwak, zwaar debet aan de 0-1 en werkelijk niets gestofzuigd? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vond dat overal niemand een onvoldoende verdiende buiten Wellenreuter, die niet echt overtuigend is in je spelsysteem en onzeker op me over kwam. Verschil tussen Bizot, die wel op magische wijze zijn doel houd of Wellie dat was deels het verschil. Sam omdat hij gefrustreerd was en dan ook nog met een domme actie geel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was verbaasd welk niveau Feyenoord liet zien. Een Hadj Mousa die echt geconcentreerd speelde, ja pech dat de doelpunten er niet inging Als je dit in de eredivisie laat zien.....geloof ik echt in de landstitel |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2025 - 10:29 schreef RenatoBos het volgende:[..] Er stond er 1 achter me die heeft in iedere zin minstens twee keer het K-woord gezegd, je schaamt je kapot voor dit soort afval.. Zie het ook vrij regelmatig voorbijkomen op Twitter enzo Echt diep triest als je zulke teksten nodig hebt om je onvrede of frustratie daarmee kracht denkt bij te zetten
Schaam me dan ook nogal als het voorbij komt en denk dan altijd Doe normaal gek! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2025 - 10:29 schreef RenatoBos het volgende:[..] Er stond er 1 achter me die heeft in iedere zin minstens twee keer het K-woord gezegd, je schaamt je kapot voor dit soort afval.. Echt maat.
Zulk volk wens je zelf de K toe!
Weet wat t is |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het feit dat een groep personen elkaar hier in vindt en besluit gezamenlijk verbaal volledig door de ondergrens te zakken is gewoon een aanfluiting. En dat is dan een groep die andere supporters de maat denkt te moeten nemen dat die niet fanatiek genoeg zou zijn. Voelen zich verheven boven die "petten en sjaals" die zijn niet hardcore genoeg ofzo. Georganiseerde vervelia's, dat is wat ik er uit op kan maken.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zeg er wat van, De meeste begrijpen dit ook. En bij sommigen krijg je een bedreiging . Ik loop dan meestal mee als de persoon even van de tribune af gaat, en vertel hem even iets. Meestal gaat dit goed, ja ik weet piet wordt ouder en vroeg of laat loop ik de verkeerde tegen het lijf. Maar niets doen zit niet in mijn aard ... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Denk dat niet veel mensen vandaag de dag nog onder de indruk zijn van Louis de Funes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2025 door Fart -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan me de kauwgomfabriek en de nonnen nog wel herinneren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach , ................... Het grootste deel van mijn leven ligt achter me. En eer gevoel is hoog, Niet lullen maar poetsen |
|
|
|