|
|
Stylzz
|
|
|
zijn hier allemaal boomers hier joh |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik hoe die non in die lelijke eend door de bocht scheurde en de surveillances langs het naaktstrand. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Jammer je grapje komt niet aan . Ik lijk op geen manier op Louis, en jij niet op een komedian ........
Maar ja ik reageer wel op het K woord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's kudt natuurlijk, maar ook vermoeiend aan een stelletje van die simpele zielen te veel aandacht te schenken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2025 - 15:27 schreef VVout het volgende:T's kudt natuurlijk, maar ook vermoeiend aan een stelletje van die simpele zielen te veel aandacht te schenken. Ik zit meestal op vak T, Daar valt het mee, maar op S !!!!!! En daar loop ik niet even heen om wat te zeggen ( ben niet levens moe) Maar op het vak heb ik dit wel eens gedaan ....... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2025 - 15:27 schreef VVout het volgende:T's kudt natuurlijk, maar ook vermoeiend aan een stelletje van die simpele zielen te veel aandacht te schenken. Dat vooral. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2025 - 15:22 schreef piet de paler het volgende:[..] Jammer je grapje komt niet aan . Ik lijk op geen manier op Louis, en jij niet op een komedian ........ Maar ja ik reageer wel op het K woord Tegen beter weten in waarschijnlijk, want je zult geen indruk maken. Iets met andere tijden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Je kent mij ...........weet je hoe ik er uit zie, hoe ik fysiek ben... Geeft niet hoor .....als mijn punt maar helder is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voor dat petje moet je heel wat doen (kepi blanc) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De feestwinkel heeft tegenwoordig een webshop hoor. Bestellen vanuit de luie stoel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk niet een kepi blanc hahaha En iets kopen en dragen wat je niet hebt verdiend ..........heeft geen waarde. 4 maanden ploeteren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dan ben je een van de weinigen die t iets uitmaakt of zelfs überhaupt geïnteresseerd is in wat t is 🤷🏽♂️ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
dat is hetzelfde voor een groene baret in nederland. Voor mij is mijn kepi heilig staat ook op een prominente plaats in huis Maar dit geheel ter zijde , zit weer te kijken naar de wedstrijd ......tja wat vielen we ver terug . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Als je het meent ....bedankt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tuurlijk. T is mooi als mensen ergens trots op zijn |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik vind het een hele prestatie op militair vlak en denk ook wel geestelijk. Kepi af hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zit op T te kijken of ik een kepi zie..maar niks. |
|
|
|