BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Marseille - Ajax 30 september 2025; 21.00u / Eindstand:4- 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 30 september 2025 - 21:49   quote  deeplink  
Zo blij dat ik vanmiddag O19 heb mogen zien....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 september 2025 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 21:49 schreef bertus bikkel het volgende:
Zo blij dat ik vanmiddag O19 heb mogen zien....
Dat geloof ik...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 september 2025 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 21:48 schreef bertus bikkel het volgende:
Ik had de indruk dat ons keepertje op zich prima is maar vandaag bij de goals toch wel iets meer had mogen doen. Alle 3 niet zijn fouten maar toch....
Ze gingen er zeker makkelijk in, hij had er minimaal 1 kunnen hebben
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 september 2025 - 22:11   quote  deeplink  
Vrije trap Ajax en 6 seconde later scoren hun. Het ligt gewoon helemaal open.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 september 2025 - 22:12   quote  deeplink  
Zo te lezen mis ik tot nog toe helemaal niks. Ga er nu voor zitten en gelijk 4-0.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 september 2025 - 22:14   quote  deeplink  
SCHAAM JE KAPOT, SCHAAM JE KAPOT, SCHAAM JE SCHAAM JE SCHAAM JE KAPOT!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 september 2025 - 22:14   quote  deeplink  
Er moet er eerst één geblesseerd raken voordat hij met Sutalo komt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 september 2025 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 22:12 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zo te lezen mis ik tot nog toe helemaal niks. Ga er nu voor zitten en gelijk 4-0.
Je komt mooi op tijd, je hebt er gelukkig 3 gemist
AkaS
 AkaS - dinsdag 30 september 2025 - 22:16   quote  deeplink  
Dus Rosa op links en Baas eruit hahahaha deze man heeft er echt geen kaas van gegeten!!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 30 september 2025 - 22:16   quote  deeplink  
Waar zitten we naar te gluren....
AkaS
 AkaS - dinsdag 30 september 2025 - 22:18   quote  deeplink  
Een Herhaling van het Mislintat Steijn seizoen
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 30 september 2025 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 22:16 schreef AkaS het volgende:
Dus Rosa op links en Baas eruit hahahaha deze man heeft er echt geen kaas van gegeten!!!
Hij heeft echt geen idee....
Het is dat ook de RvC geen leden meer heeft anders pleurden ze morgen de hele tyfus zooi buiten
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 september 2025 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Er moet er eerst één geblesseerd raken voordat hij met Sutalo komt
Er zijn er wel heel veel geblesseerd he. Vorig jaar de groep zo fit. Dat zegt ook vrij veel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 september 2025 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 22:16 schreef AkaS het volgende:
Klopt, Johnny snapt er totaal niks van
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 september 2025 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 22:18 schreef AkaS het volgende:
Een Herhaling van het Mislintat Steijn seizoen
Yep. En het erge is dst Kroes het vorig jaar goed deed en dit jaar de aankopen ogenschijnlijk niet eens zo slecht zijn, maar er geen balans is. En dan stel je Heitinga aan en gebeurd er qua spel hetzelfde als onder Steijn. En dat is gewoon erg, omdat deze selectie echt wel kwaliteit heeft.

Als je nu ingrijpt, kun je het nog omdraaien in Nederland. Maar ik ben bang dat het wachten is tot het te laat is. Kroes gaat dit nooit doen denk ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 september 2025 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 22:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er zijn er wel heel veel geblesseerd he. Vorig jaar de groep zo fit. Dat zegt ook vrij veel.
Inderdaad, het schijnt dat Porto gemeten..het fitste team van Europa heeft, dit zegt ook wat
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 september 2025 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 22:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Yep. En het erge is dst Kroes het vorig jaar goed deed en dit jaar de aankopen ogenschijnlijk niet eens zo slecht zijn, maar er geen balans is. En dan stel je Heitinga aan en gebeurd er qua spel hetzelfde als onder Steijn. En dat is gewoon erg, omdat deze selectie echt wel kwaliteit heeft.

Als je nu ingrijpt, kun je het nog omdraaien in Nederland. Maar ik ben bang dat het wachten is tot het te laat is. Kroes gaat dit nooit doen denk ik.
Laten we het hopen van wel Brabo
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 30 september 2025 - 22:26   quote  deeplink  
Hebben we al 1 poging tussen de palen gehad?
Zij 4 en 4x raak...
remco k
 remco k - dinsdag 30 september 2025 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 21:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik was in het stadion zaterdag, ik zag hem alleen maar terug op de keeper, alles naar voor kwam niet aan
Wat heeft een stadion daar mee te maken.

Als hij een bal nergens kwijt zou kunnen. Ligt dat aan hem?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 september 2025 - 22:42   quote  deeplink  
Wat mis ik Farioli en Henderson!
remco k
 remco k - dinsdag 30 september 2025 - 22:44   quote  deeplink  
De meest opvallende mannen in de voorbereiding waren Morro Mokio Bounida en Wolf.

Ze spelen allemaal niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 september 2025 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 22:44 schreef remco k het volgende:
De meest opvallende mannen in de voorbereiding waren Morro Mokio Bounida en Wolf.

Ze spelen allemaal niet.
En wat speelt staat 6 van de 10x niet eens op zijn beste positie.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 30 september 2025 - 22:45   quote  deeplink  
Die Moro mag er bij 4-0 ook nog ff in....
Lijkt me heerlijk voor die jongen.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - dinsdag 30 september 2025 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 19:48 schreef bertus bikkel het volgende:
Helemaal waar Jack, die backs zijn van het nivo Heracles met alle respect.
Probeer het eens met Rosa en Baas als backs.
Mokio op 6 en als Oscar in de spits speelt, krijg je plek voor Klaassen op 10.
Dat staat n stuk logischer.
Yep...doorselecteren dus!
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 30 september 2025 - 22:49   quote  deeplink  
Een troost is dan dat na de 2-1 voorspelling tegen nac nu de 4-0 toto ook weer correct lijkt te worden...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 september 2025 - 22:55   quote  deeplink  
En die Rulli moest ook zonodig weg ........

Helemaal klaar met dit bestuur!!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 30 september 2025 - 23:02   quote  deeplink  
Hoog druk en koppeltjes maken....
Ja dat werkt goed Johnny!!
Ga nou eens voetballen naar je mogelijkheden of onmogelijkheden.
Maar zie onder ogen dat je een matige selectie hebt, zeker voor de CL dus speel compact in dit soort potjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2025 door bertus bikkel --
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 september 2025 - 23:05   quote  deeplink  
Ook een heel matig interview van Klaassen. Het proces, oké... Maar in dst proces is het nooit goed of stijgende geweest en het wordt alleen maar minder.

Opzouten met John Heitinga en co.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 september 2025 - 23:11   quote  deeplink  
Heitinga: Ik moet die jongens een compliment geven...

Loop naar de hel.
AkaS
 AkaS - dinsdag 30 september 2025 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 21:48 schreef bertus bikkel het volgende:
Ik had de indruk dat ons keepertje op zich prima is maar vandaag bij de goals toch wel iets meer had mogen doen. Alle 3 niet zijn fouten maar toch....
Tis geen puntenpakker, dat is duidelijk.
AkaS
 AkaS - dinsdag 30 september 2025 - 23:14   quote  deeplink  
Nu interview met Heitinga, wat een druiloor zeg!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 september 2025 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 23:11 schreef Loetje het volgende:
Heitinga: Ik moet die jongens een compliment geven...

Loop naar de hel.
Hij heeft ze met de verkeerde tactiek het veld in gestuurd, lekker aanvallen, liefst zo hoog mogelijk...man.man..hij snapt er niks van
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 30 september 2025 - 23:16   quote  deeplink  
Slappe interviews...slappe leiding.
Geen uitstraling, geen duidelijkheid, geen lef.
Niks......spelers staan duidelijk niet achter de tactiek vd trainer.
Dit gaat niet werken!!!
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 september 2025 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 23:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij heeft ze met de verkeerde tactiek het veld in gestuurd, lekker aanvallen, liefst zo hoog mogelijk...man.man..hij snapt er niks van
Hij staat er nog steeds volledig achter.

Heitinga heeft zelf niet door hoe hij overkomt, maar aan alles hoor je dat hij dit niet om gaat draaien.
freakie
 freakie - woensdag 01 oktober 2025 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 21:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Kroes hoeft toch helemaal niet weg. Totaal onnodig.

Doet het prima bij een zwaar verlies lijdende organisatie.

Er staat echt een hele dikke prima selectie.

Gewoon een hele slechte trainer. De ploeg is niet eens fit man.
Helemaal eens. Hij is eerst puin aan het ruimen geweest. Heeft toch best een aardige selectie staan. Het is niet goed, maar ook niet zo slecht dat je zo ten onder moet gaan.

Kroes heeft wel 1 ding fout gedaan. Hij had, als je alles terug bekijkt, farioli aan moeten houden. Ergens was niemand het echt over eens of hij nou wel of niet moest blijven. Dus tsja. Of je hem daar de schuld van kan geven.
freakie
 freakie - woensdag 01 oktober 2025 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 22:55 schreef Ajax Warrior het volgende:
En die Rulli moest ook zonodig weg ........

Helemaal klaar met dit bestuur!!!
Ergens wel logisch dat ze moeten besparen en daar voor kiezen. Als het goed is staat die heeskens ofzo in het doel volgend jaar.
AkaS
 AkaS - woensdag 01 oktober 2025 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2025 - 00:11 schreef freakie het volgende:

[..]

Helemaal eens. Hij is eerst puin aan het ruimen geweest. Heeft toch best een aardige selectie staan. Het is niet goed, maar ook niet zo slecht dat je zo ten onder moet gaan.

Kroes heeft wel 1 ding fout gedaan. Hij had, als je alles terug bekijkt, farioli aan moeten houden. Ergens was niemand het echt over eens of hij nou wel of niet moest blijven. Dus tsja. Of je hem daar de schuld van kan geven.
Toch een duidelijke mispeer om Heitinga aan te stellen met Keizer. En wat betreft de selectie... Geen vervanging van Henderson en wederom op rechtsvoor niet goed gehandeld wat nu met kunstgrepen wordt opgelost...

Maar even helder...linksvoor:

Godts, Edvardsen, Moro en Oscar !!!

Hoeze doet Kroes goed werk leveren... En hij gaat vermoedelijk om gezichtsverlies proberen te voorkomen Heitinga niet ontslaan en dus gaat het weer een verloren seizoen worden maar ook het seizoen erna want dan moet er weer opgeruimd worden, is er geen geld...

Nee Kroes gaat Ajax uiteindelijk de das omdoen, daar ben ik bang voor!
jodocus
 jodocus - woensdag 01 oktober 2025 - 12:00   quote  deeplink  
kroes heitinga wijndal , die maar als eerste weg pfffff
AkaS
 AkaS - woensdag 01 oktober 2025 - 13:48   quote  deeplink  
Ik hoor steeds het excuus team in opbouw maar volgens mij stond het verdedigend al best aardig vorig seizoen!

Heitinga is helaas gewoon niet de juiste keuze en behalve dat Kroes Ajax moet beschermen om niet onnodig ver af te glijden dit seizoen waardoor we misschien CL voetbal gaan missen volgend seizoen..

Maar hij moet ook Heitinga beschermen want over een paar nederlagen gaat hij echt uitgekotst worden en moet hij op een hele nare manier plaats gaan maken..Beter gaat hij achter de schermen in goed overleg een verhaal bedenken waarbij voor de buitenwacht zelf de handdoek in de ring gooit.

Hierbij kan hij aangeven dat hij op een treedje lager nog eerst wat meer ervaring moet opdoen!

Ik zou hopen op een overwinning tegen Sparta en dan zelf opstappen!
p111
 p111 - donderdag 02 oktober 2025 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2025 - 22:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een beetje trainer kan hier veel meer uithalen,maar Heitinga heeft totaal geen inzicht en heeft totaal geen verhaal en heeft totaal geen overwicht enz enz .1 OPLOSSING KROES EN HEITINGA ER UIT.
Laat van Gaal maar als hoofdcoach/Trainer aanwezig zijn en laat de veldtrainers onder zijn visie en toezicht werken en hij zit op de bank bij de wedstrijd en bepaald alles,tot er een nw TD en trainer word aangesteld.
freakie
 freakie - donderdag 02 oktober 2025 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2025 - 06:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

Toch een duidelijke mispeer om Heitinga aan te stellen met Keizer. En wat betreft de selectie... Geen vervanging van Henderson en wederom op rechtsvoor niet goed gehandeld wat nu met kunstgrepen wordt opgelost...

Hoeze doet Kroes goed werk leveren... En hij gaat vermoedelijk om gezichtsverlies proberen te voorkomen Heitinga niet ontslaan en dus gaat het weer een verloren seizoen worden maar ook het seizoen erna want dan moet er weer opgeruimd worden, is er geen geld...

Moro heeft eigenlijk zijn beste wedstrijden gehad op rechts. Heitinga moet hem daar ook gewoon gebruiken maar zet liever Berghuis in. Dat is de realiteit. Oscar is geen linksvoor. Dat is eigenlijk een 10 en heeft best laten zien dat wel te kunnen. Spelers moeten wel de tijd en kans krijgen. Weet nog dat Alvarez bij Ajax kwam, kon er geen pepernoot van. Hij was te traag, kon niet opbouwen. Na een jaar was het wel de speler voor Ajax.

Die tijd heeft Ajax niet, maar moeten we de spelers wel geven. En de trainer eigenlijk ook. Niet moro ineens de laatste 10 minuten bij een 4-0 achterstand nog even inbrengen. Baahh.
AkaS
 AkaS - donderdag 02 oktober 2025 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2025 - 10:45 schreef freakie het volgende:

[..]

Moro heeft eigenlijk zijn beste wedstrijden gehad op rechts. Heitinga moet hem daar ook gewoon gebruiken maar zet liever Berghuis in. Dat is de realiteit. Oscar is geen linksvoor. Dat is eigenlijk een 10 en heeft best laten zien dat wel te kunnen. Spelers moeten wel de tijd en kans krijgen. Weet nog dat Alvarez bij Ajax kwam, kon er geen pepernoot van. Hij was te traag, kon niet opbouwen. Na een jaar was het wel de speler voor Ajax.

Die tijd heeft Ajax niet, maar moeten we de spelers wel geven. En de trainer eigenlijk ook. Niet moro ineens de laatste 10 minuten bij een 4-0 achterstand nog even inbrengen. Baahh.
Ik denk dat een middenveld met Oscar, Taylor en Mokio best zou kunnen werken.

Taylor is best veelzijdig en kan met verschillende rollen uit de voeten op het middenveld wanneer juist geïnstrueerd!

Maar wellicht met deze spelersgroep 3-4-3 proberen met Sutalo, Itakura en Baas in het centrum?

En dan op het middenveld Mokio, Taylor en Oscar met wellicht nog een verrassing vanuit de trainersstaf uit de hoge hoed...
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 02 oktober 2025 - 17:06   quote  deeplink  
Dat middenveld heb ik al als favoriet vanaf het moment dat Oscar er was.. maar nee die moest zonodig op links..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 oktober 2025 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2025 - 16:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

Taylor is best veelzijdig en kan met verschillende rollen uit de voeten op het middenveld wanneer juist geïnstrueerd!

Maar wellicht met deze spelersgroep 3-4-3 proberen met Sutalo, Itakura en Baas in het centrum?

En dan op het middenveld Mokio, Taylor en Oscar met wellicht nog een verrassing vanuit de trainersstaf uit de hoge hoed...
Middenveld is juist had ik ook op mijn verlanglijstje.

De achterhoede met 3 in het centrum inclusief de 2 backs zou kunnen alleen heb je dan maar 2 aanvallers.

Mijn achterhoede is gewoon met 4..

Rosa....Sutalo...Itakura...Baas
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 02 oktober 2025 - 19:54   quote  deeplink  
Die had ik ook staan maar ook dat is nog nooit gebeurd in de basis.
En als voorhoede Moro-Dolberg-Godts.
Als wij hier allemaal zien hoe het moet staan, hoe kan het dan toch zo zijn dat de staf dit nooit doet?
freakie
 freakie - donderdag 02 oktober 2025 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2025 - 16:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ow eens, zeker! Uiteindelijk is dat de beste oplossing. Al helemaal eredivisie wedstrijden. Ik zou ook eerder met 4 spelen en baas links. Maar ergens hoop je dat Heitinga geen spelers blijft opstellen die eigenlijk niet zoveel toevoegen. Kijk Berghuis.
freakie
 freakie - donderdag 02 oktober 2025 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2025 - 19:54 schreef bertus bikkel het volgende:
Die had ik ook staan maar ook dat is nog nooit gebeurd in de basis.
En als voorhoede Moro-Dolberg-Godts.
Als wij hier allemaal zien hoe het moet staan, hoe kan het dan toch zo zijn dat de staf dit nooit doet?
Moro rechts neem ik aan. Ja. Zo moet het ook. Maar ja hij houd zich vast aan de “ervaring” terwijl die eigenlijk niet echt goed genoeg zijn.
p111
 p111 - vrijdag 03 oktober 2025 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2025 - 19:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Middenveld is juist had ik ook op mijn verlanglijstje.

De achterhoede met 3 in het centrum inclusief de 2 backs zou kunnen alleen heb je dan maar 2 aanvallers.

Mijn achterhoede is gewoon met 4..

Rosa....Sutalo...Itakura...Baas
Baas wil geen linksback spelen,en Baas is opbouwend met Ikura het sterkst.NOOIT meer Wijndal opstellen.Rechtsback Rosa en linksback het probleem ,Sutalo is tot op heden met zijn inval beurten zeer matig ,dus banken en het grootste probleem ook veroorzaakt door Kroes alle tijd gehad met Nico die aan het trainen was in Amstelveen,maar Kroes totaaaaal niks gedaan.De linksback ??? mischien tot aan de winterstop proberen met Mokio of Fritz Jim etc etc en in de winterstop of Sufio /Utrecht of James Go ahead.
AkaS
 AkaS - vrijdag 03 oktober 2025 - 13:48   quote  deeplink  
3-4-3 of 5-3-2-1

Zo kan je zowel Sutalo als Itakura en Baas opstellen. En je kunt creatief omgaan met de vele middenvelders die we hebben waarbij Dolberg dan wel moet gaan spelen ipv Woutje wat ik toch wel een fenomeen vind!

Maar hij moet wat, op dezelfde voet verder gaat em niet worden.
remco k
 remco k - zaterdag 04 oktober 2025 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2025 - 06:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

Morro speelt bij jong Spanje vrijwel alles als rechtsbuiten en creëer vandaag best wat mogelijkheden in de eerste helft. Die jongen is echter al het vertrouwen kwijt in zijn eigen kunnen.

Enige positie waar ik echt vind dat kroes niet goed gehandeld heeft is cvm en linksback.

Wijndal kan er namelijk helemaal niks van en Henderson had gewoon moeten blijven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Marseille - Ajax 30 september 2025; 21.00u / Eindstand:4- 0

0.0067329