|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #8: Feyenoord - FC Utrecht (zondag 5 oktober 2025, 14.30 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 5 oktober 2025, 14.30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Jeroen Manschot
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 65,5% Percentage gelijkspel 25,5% Winstpercentage FC Utrecht 9,1%
Laatste 5 ontmoetingen: 2024-2025: 1-2 (0-0) 2023-2024: 4-2 (1-2) 2022-2023: 3-1 (1-0) 2021-2022: 2-1 (0-0) 2020-2021: 1-1 (0-0) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Makkie. 5-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Scoren is terugkerend probleem. 2-0. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu ben ik blij ( mits gereguleerd ) met onze brede bank. En kun je iets schuiven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Slory en Plug bij O21. Dus morgen er niet bij? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hopelijk laten we die natte bovenlip flink zweten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Utrecht zit ook in een mindere periode. Dit mag je niet laten liggen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Plug ook🤔 dat is wel verassend gezien de mogelijkheden centraal, al kan small daar en evt Kraaijeveld ook als het nodig is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2025 - 20:36 schreef bijft007 het volgende:[..] Plug ook🤔 dat is wel verassend gezien de mogelijkheden centraal, al kan small daar en evt Kraaijeveld ook als het nodig is. Kraaijeveld speelde ook bij O21. Lijkt dus volledig met spelers van andere posities opgelost te gaan worden, als er problemen zijn met het centrale duo. Smal, Lotomba, Targhalline. Dat soort spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo heb er weer zin in. Jas aan en gaan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Utrecht speelt afgelopen 4, 5 portjes beroerd, dus zal vandaag uitgerekend tegen ons een wederopastanding worden.
n.a.v Afgelopen wedstrijden van Utrecht en na het spel wat wij donderdag op de mat hebben gelegd zou je zeggen dat het een 4-0 wordt. Maar ben bang dat het een zware bevochten wedstrijd vol frustratie gaat worden met een 3-2 overwinning.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2025 door Fart -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je vandaag de intensiteit neer kan leggen als afgelopen wedstrijd. Gaat Utrecht huilend naar huis Als je al 80% daarvan aantikt denk ik al. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat weet ik wel zeker ja. En Utrecht speelt gewoon echt belabberd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Opstelling gezien 2-1 maar pas nadat Hwang erin komt voor Targ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zoals MMM zei: geen Timber. Ook geen Nieuwkoop bij de selectie. Hwang en Smal op de bank, Bos en Targhalline in de basis in vergelijking met donderdag.
Plug wel bij de selectie, ondanks dat hij gisteren ook al met O21 speelde. Misschien gepland, misschien ivm de afwezig van Nieuwkoop/ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dan is je verwachtingspatroon zo wel flink bijgesteld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iemand enig idee waarom het stadionplein vol met afgestoken fakkels ligt? En kisten vuurwerk.. Ligt er echt bezaaid mee |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 13:46 schreef RenatoBos het volgende:Iemand enig idee waarom het stadionplein vol met afgestoken fakkels ligt? En kisten vuurwerk.. Ligt er echt bezaaid mee Wss weer een uitvaart geweest |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: A ja dat zou kunnen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jullie zullen geen vrienden worden he..? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Was van de week een hele jonge dokwerker verongelukt. 15 meter een ruim in gevallen. Was een fanatiek Feyenoorder en ik geloof dat ze langs de Kuip zijn gegaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen alvast een fijne wedstrijd gewenst.. COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 13:49 schreef tomson het volgende:[..] Was van de week een hele jonge dokwerker verongelukt. 15 meter een ruim in gevallen. Was een fanatiek Feyenoorder en ik geloof dat ze langs de Kuip zijn gegaan. Klopt ja dat ongeval had ik ook gelezen ja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja Targ doet dat met t team
Dat is een lichtvoetige ‘stofzuiger’ Niet een waar je de oorlog mee wint qua druk zetten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vind hem echt heel matig
Zie er niks in terug waar mensen hier zo enthousiast van worden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 13:52 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik vind hem echt heel matig Zie er niks in terug waar mensen hier zo enthousiast van worden Dat kan en mag.. Vind hem het spel snel verleggen. Grijpt ook in ipv bijv Steijn die enkel maar meeloopt.. Voor die centen vind ik het een prima aankoop |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 14:06 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat kan en mag.. Vind hem het spel snel verleggen. Grijpt ook in ipv bijv Steijn die enkel maar meeloopt.. Voor die centen vind ik het een prima aankoop Verleggen? Targ? Dat heb ik echt nooit gezien |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Fijne wedstrijd kameraden! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Knallen 3 punten en een aantal doelpuntjes aub! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik had echt in in deze wedstrijd tot ik de opstelling zag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het leven van een Feyenoorder, omgaan met teleurstellingen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Robin van Persie heeft bij ESPN uitleg gegeven over de reserverol van Inbeom Hwang. De Zuid-Koreaanse middenvelder is net terug van een blessure en heeft donderdag tegen Aston Villa in een helft veel moeten geven. Tegen FC Utrecht kon Hwang niet de hele wedstrijd spelen, waardoor de trainer het verstandiger achtte om hem niet in de basis op te stellen.
Hopelijk valt ie snel in. Liefst voor de rust 😅 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Been is vermoeiend om naar te luisteren. |
|
|