BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sparta - Ajax 4-10-1025 1630 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 04 oktober 2025 - 11:57   quote  deeplink  
Vandaag is een belangrijke dag voor Ajax en onze trainer in het bijzonder. Er moet gewonnen worden, anders wordt wellicht de interland break benut om Heitinga eruit te gooien.
De onderlinge resultaten geven aan dat de laatste 5 ontmoetingen 3x winst en 2 gelijkspelletjes opleverde.
Ajax won dit seizoen echter nog geen enkele uitwedstrijd en ook de statistieken van Ajax vlak voor een interland break geeft weinig hoop. Tel daar de huidige vorm bij op en een trainer bij de tegenstander die nog wel iets wil laten zien tegen ons en de kans op een nieuwe domper is groot.
Voorspelling; 2-1 helaas.
p111
 p111 - zaterdag 04 oktober 2025 - 13:08   quote  deeplink  
Ach Bertus als je hem wel per ongeluk wint,zou het zomaar kunnen dat hij nog mag aanblijven dus wat is beter verliezen of winnen?
AkaS
 AkaS - zaterdag 04 oktober 2025 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 13:08 schreef p111 het volgende:
Ach Bertus als je hem wel per ongeluk wint,zou het zomaar kunnen dat hij nog mag aanblijven dus wat is beter verliezen of winnen?
Winnen zoals tegen NAC. Dan heb je 3 punten en bewijs dat er geen vooruitgang is, win win!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 04 oktober 2025 - 15:50   quote  deeplink  
Ja inderdaad , waar zijn we uiteindelijk beter mee af ??
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 04 oktober 2025 - 15:54   quote  deeplink  
Gelukkig heeft Johnny zijn doodvonnis zelf al getekend door zonder de beste speler aan de start te staan....
Wat n grap dit.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 16:00   quote  deeplink  
Weer zo'n achterlijke opstelling...

Houdt dit dan nooit op...
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 04 oktober 2025 - 16:14   quote  deeplink  
Jawel.. na vandaag.
freakie
 freakie - zaterdag 04 oktober 2025 - 16:24   quote  deeplink  
Nou ja. Weetje. Mokio erin op de plek van Wijndal is niet heel erg gek.

FitsJim daar opzich ook niet. Ik snap alleen niet dat hij blijft vasthouden aan Klaassen en Berghuis. Gelukkig is berghuis er eindelijk niet in. Maar ja.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 16:30   quote  deeplink  
Alles is gek. Fitz-Jim kan in alles het niveau niet aan, Klaassen hoort er al lang niet meer in (ondanks mijn diepe respect voor hem), Mokio wordt helemaal kapot gemaakt door Heitinga, Gloukh speelt ineens weer niet.

Echt, deze man heeft wekelijks zoveel vreemde dingen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2025 - 16:30   quote  deeplink  
We gaan het zien mannen, Ajax heeft de beste spelers mag ik toch wel aannemen, de trainer moet ze wel op de juiste positie zetten en ze moeten met de juiste instructies het veld op.

Enfin we wachten het af

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2025 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 16:14 schreef bertus bikkel het volgende:
Jawel.. na vandaag.
Dat geloof je zelf toch niet he?

Zelfs als Ajax hier met 6-0 verliest, gaat Heitinga er niet uit. Die geef ik je alvast.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2025 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 16:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zelfs als Ajax hier met 6-0 verliest, gaat Heitinga er niet uit. Die geef ik je alvast.
Hier ben ik ook bang voor
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2025 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 16:00 schreef Loetje het volgende:
Weer zo'n achterlijke opstelling...

Houdt dit dan nooit op...
Hij had teveel onterecht vertrouwen in Wijndal,
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 16:58   quote  deeplink  
Waar zit ik nou weer naar te kijken joh
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 16:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee, das meer hoop....
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 16:30 schreef Loetje het volgende:
Alles is gek. Fitz-Jim kan in alles het niveau niet aan, Klaassen hoort er al lang niet meer in (ondanks mijn diepe respect voor hem), Mokio wordt helemaal kapot gemaakt door Heitinga, Gloukh speelt ineens weer niet.

Echt, deze man heeft wekelijks zoveel vreemde dingen.
Hij krijgt het maar niet voor elkaar om de meest logische opstelling neer te zetten. Iedereen hier heeft die al lang voor ogen maar dan ligt zijn hoofd op het hakblok en dan speelt ie gerust zonder zijn 2 duurste aankopen. Echt geen touw aan vast te knopen voor ons als supporters maar zeker niet voor de spelers....
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:14   quote  deeplink  
Wout met de 0-1. Naar mijn idee echt uit het niets.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:16   quote  deeplink  
Maar wat is Youri Baas toch belangrijk geworden voor Ajax. Misschien nu, sinds Henderson weg is, wel onze belangrijkste speler.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:18   quote  deeplink  
En wanneer je hem een compliment geeft, doet hij dit...
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:19   quote  deeplink  
Echt weer zo een in de categorie dom. Op slag van rust voor komen en nog niet eens vast kunnen houden tot de rust.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:19 schreef Loetje het volgende:
Echt weer zo een in de categorie dom. Op slag van rust voor komen en nog niet eens vast kunnen houden tot de rust.
Inderdaad heel knullig
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:16 schreef Loetje het volgende:
Maar wat is Youri Baas toch belangrijk geworden voor Ajax. Misschien nu, sinds Henderson weg is, wel onze belangrijkste speler.
Ja zeker weten, ik denk zelfs dat hij niet zou misstaan op de 6 positie
freakie
 freakie - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:16 schreef Loetje het volgende:
Baas is echt heel belangrijk. Hoe snel hij zich heeft kunnen ontwikkelen tot een baas van een speler.

Zoals Huntelaar ook zegt. Laat hem dan op 6 spelen ofzo. Dan maar op die manier. Hij gaat dat ook gewoon heel goed kunnen.
freakie
 freakie - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:30   quote  deeplink  
Dan wel die fout dan uiteindelijk, dat is dan weer niet goed… maar Ajax is weer slecht aan het voetballen, je MOET nu echt wat gaan doen. Ookal win je deze, je kan echt niet langer door met heitinga. Je weet gewoon dat alles bij deze trainer beter moet. Het is nu niet alleen de wissels die niet kloppen(Ten Hag) maar het is echt de pure basis. Spelers weten het niet, plan is onduidelijk.

Ajax zou net als Feyenoord, zo druk zetten, ook kunnen doen. Maar dan moet iedere speler weten wat hij bij zijn directe tegenstander moet doen. Dan ook nog eens uitvoeren anders ga je op de bank.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad heel knullig
Kom op, dit is geen pingel. Heel die handsregel slaat nergens op.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:31   quote  deeplink  
Baas vanuit achter is momenteel de enige die stabiel is. Ondanks ik dondersgoed het besef heb van een goede 6, maar waarom zou je je belangrijkste speler ook alweer van zijn positie gaan halen?

Laat het enige wat momenteel staat, even gewoon staan. Daarbij en daar vind ik ook nog wel wat van, Sutalo lijkt ook weer de oude. Die was vorig jaar vrij goed en valt nu keer op keer echt waardeloos in.
remco k
 remco k - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:46   quote  deeplink  
Gewoon terecht. Sparta is veel en veel beter dan Ajax.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:47   quote  deeplink  
En we staan weer voor schut...

Bij Sparta he, bij Sparta...

Na de interlandbreak krijg je AZ, Chelsea, Twente, Galatatsaray en Utrecht. Mag ik even lachen voor de rest het doet?
remco k
 remco k - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:31 schreef Loetje het volgende:
Baas vanuit achter is momenteel de enige die stabiel is. Ondanks ik dondersgoed het besef heb van een goede 6, maar waarom zou je je belangrijkste speler ook alweer van zijn positie gaan halen?

Laat het enige wat momenteel staat, even gewoon staan. Daarbij en daar vind ik ook nog wel wat van, Sutalo lijkt ook weer de oude. Die was vorig jaar vrij goed en valt nu keer op keer echt waardeloos in.
Dat komt toch allemaal gewoon door hoe een trainer spelers motiveert en met welke opdrachten hij een speler het veld in stuurt.
remco k
 remco k - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:49   quote  deeplink  
Hoppa. Maak er aub nog een paar. Dan stopt Heitinga misschien zelf.

Wat een kut club.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat komt toch allemaal gewoon door hoe een trainer spelers motiveert en met welke opdrachten hij een speler het veld in stuurt.
Tsja, zeg het maar. Er is in ieder geval weinig meer over van vorig jaar, waar het niet goed was maar er wel echt een basis was. En dat was echt het team zelf. Iedereen had elkaar nodig.en iedereen deed het voor elkaar.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:50   quote  deeplink  
Haha en dat is 3.

Dit is ook al de 6e keer dat Ajax zo uit de kleedkamer komt he. Niet dat het voor de rust goed was ofzo...
freakie
 freakie - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:51   quote  deeplink  
Ochhh dit is echt niet te geloven. Wat tering slecht is dit.
freakie
 freakie - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:52   quote  deeplink  
Ja loetje. Het is elke keer na rust slechter. Nu was het voor de 3e keer ook gewoon sowieso gigantisch slecht.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:49 schreef remco k het volgende:
Hoppa. Maak er aub nog een paar. Dan stopt Heitinga misschien zelf.

Wat een kut club.
Ik denk ook echt dat Kroes Heitinga nog niet gaat ontslaan. Terwijl dit misschien wel het moment is. Je kan het tij nog keren, je hebt een interlandbreak er tussen en je laat als Kroes zijnde zien zelfreflectie te hebben.

Maar die gaat dit niet doen, maar pas bij de volgende break. En dan ben je te laat.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:54   quote  deeplink  
Niet dat dit aan hem ligt, maar ik vind Jaros eigenlijk ook echt helemaal geen goede keeper.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:50 schreef Loetje het volgende:
Haha en dat is 3.

Dit is ook al de 6e keer dat Ajax zo uit de kleedkamer komt he. Niet dat het voor de rust goed was ofzo...
Met een vechtlust instelling van 0,00
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:54 schreef Loetje het volgende:
Niet dat dit aan hem ligt, maar ik vind Jaros eigenlijk ook echt helemaal geen goede keeper.
Is niet beter dan opa
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk ook echt dat Kroes Heitinga nog niet gaat ontslaan. Terwijl dit misschien wel het moment is. Je kan het tij nog keren, je hebt een interlandbreak er tussen en je laat als Kroes zijnde zien zelfreflectie te hebben.

Maar die gaat dit niet doen, maar pas bij de volgende break. En dan ben je te laat.
Dan ben je idd te laat, het moet direct na de westrijd anders een nieuw topic openen
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is niet beter dan opa
Pasveer is echt geen topper, maar hij had wel een ongekend goed en kalmerend effect op de ploeg he.
freakie
 freakie - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tsja, zeg het maar. Er is in ieder geval weinig meer over van vorig jaar, waar het niet goed was maar er wel echt een basis was. En dat was echt het team zelf. Iedereen had elkaar nodig.en iedereen deed het voor elkaar.
Dit heeft alles met spelers aanspreken op wat ze niet doen, motiveren en eigenlijk gewoon de basis van Ajax en zijn spelers. Eigenlijk moet je daar ook spelers voor hebben die laten zien dat ze ALLES doen om te winnen.

Daar heb of had je gewoon Tadic, Tagliafico, Eriksen of Blind moeten hebben bij Ajax. Spelers kijken daar tegenop. Ookal spelen ze niet alles. Berghuis en Klaassen is toch diep en diep triest.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan ben je idd te laat, het moet direct na de westrijd anders een nieuw topic openen
Het moet ook nu. Nu kun je alles nog omdraaien, zelfs in de CL. Maar het programma nu wordt zo zwaar, dat je jezelf knock-out legt als je nu niets gaat omdraaien.

De geluiden wijzen echter niet op een ingreep.

En als het al gebeurd, Keizer interim zeker? Hahahaha
freakie
 freakie - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:58   quote  deeplink  
Toch lekker dat Berghuis er in komt voor Moro. Geweldig dit🤣🤣🤣🤣 heerlijk zo’n klasse speler als Berghuis erbij.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:57 schreef freakie het volgende:

[..]

Dit heeft alles met spelers aanspreken op wat ze niet doen, motiveren en eigenlijk gewoon de basis van Ajax en zijn spelers. Eigenlijk moet je daar ook spelers voor hebben die laten zien dat ze ALLES doen om te winnen.

Daar heb of had je gewoon Tadic, Tagliafico, Eriksen of Blind moeten hebben bij Ajax. Spelers kijken daar tegenop. Ookal spelen ze niet alles. Berghuis en Klaassen is toch diep en diep triest.
Die laatste snap ik ook niet. Je hebt amper nog leiderschap.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:58   quote  deeplink  
nu pas wisselen...Klaassen was de eerste helft onzichtbaar...Glouck had gewoon moeten beginnen en dan Klaassen niet.
en Moro ? laat hem staan want hij zoekt de tegenstander wel op. Wissel dan FitzJim want die loopt teveel zelf met de bal en heeft ook al geel.

Als dit niet omslaat dan is het einde Heitinga.
freakie
 freakie - zaterdag 04 oktober 2025 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het moet ook nu. Nu kun je alles nog omdraaien, zelfs in de CL. Maar het programma nu wordt zo zwaar, dat je jezelf knock-out legt als je nu niets gaat omdraaien.

De geluiden wijzen echter niet op een ingreep.

En als het al gebeurd, Keizer interim zeker? Hahahaha
Ik twijfel hoor. Kan best wel eens wat aan de hand zijn.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:59 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik twijfel hoor. Kan best wel eens wat aan de hand zijn.
Vertel, wat denk jij dan?
freakie
 freakie - zaterdag 04 oktober 2025 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2025 - 17:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die laatste snap ik ook niet. Je hebt amper nog leiderschap.
Je gaat daar gewoon geen “leiderschap” mee krijgen op het veld. Berghuis is meer een blok aan je been. Klaassen is echt een topper hoor maar is niet voor je beste voetbal.

Had je blind gehaald en op verdedigend middenveld gebruikt(deze wedstrijden dan vooral), dan had je gewoon prima een elftal kunnen maken met Blind, die is 100% beter dan Klaassen of Berghuis. Zelfde voor Tadic. Hij had op de positie van Klaassen kunnen staan. Of gewoon als spits maar ergens had hij zoveel meer betekend dan Berghuis of Klaassen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 18:07   quote  deeplink  
Het creeert ook echt amper wat
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 oktober 2025 - 18:08   quote  deeplink  
Wout, weer uit het niets...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sparta - Ajax 4-10-1025 1630 uur

0.0080950