|
|
freakie
|
|
|
quote: Je kan niet als directie zien dat het beter wordt. De directie staan ook niet “direct” achter Heitinga. Dus zegt niet aan het zoeken te zijn. Wat hij dan niet zegt is dat hij Heitinga 100% steunt en dat hij het gaat doen voor Ajax.
Heitinga begint over zijn familie, fans zien het niet zitten. Spelers zullen ook klaar zijn met hoe het gaat. Kunnen ook nooit naar zichzelf kijken. Kijk naar Moro, een goede trainer had Moro gezegd: “Jij speelt 60 minuten” maar is boos als hij het veld af moet. En eerlijk, totaal terecht.
3-2 poh.
Ik verwacht dus dat Ajax echt wel zich gaat beraden op iets. Want het kan gewoon niet verder op deze manier.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Prachtige goal van Weghorst hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2025 - 18:08 schreef freakie het volgende:[..] Je kan niet als directie zien dat het beter wordt. De directie staan ook niet “direct” achter Heitinga. Dus zegt niet aan het zoeken te zijn. Wat hij dan niet zegt is dat hij Heitinga 100% steunt en dat hij het gaat doen voor Ajax. Heitinga begint over zijn familie, fans zien het niet zitten. Spelers zullen ook klaar zijn met hoe het gaat. Kunnen ook nooit naar zichzelf kijken. Kijk naar Moro, een goede trainer had Moro gezegd: “Jij speelt 60 minuten” maar is boos als hij het veld af moet. En eerlijk, totaal terecht. 3-2 poh. Ik verwacht dus dat Ajax echt wel zich gaat beraden op iets. Want het kan gewoon niet verder op deze manier. Een assistent erbij... Zoiets zal het maximale worden. Kroes denkt daarmee rust te houden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gloukh ook goed daar. Die doet veel fout, maar moet gewoon altijd spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar Heitinga die tactisch overklast wordt door Steijn... Dan ben je echt goed. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja dat zou kunnen. Ik betwijfel of fans en spelers het daar dan mee eens zijn. Tactiek en taken komen echt van Heitinga. Het is dus niet goed genoeg. Wissels zijn belachelijk. Denk dat iedere trainer Berghuis geen captain hadden gemaakt en die eerder aan Baas of Taylor hadden gegeven. Anders weghorst wel. Maar geen Berghuis. Klaassen trouwens wel, maar beide spelen gewoon niet bij elke normale trainer.
Had 100% Tagliafico terug moeten halen die kroes. Kijk hoe dramatisch die linkerkant is. Dan haal je iemand met 100% inzet op alle plekken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahah. Ik rol hier over de grond🤣 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Er zit ook niets in, geen moment. 2 goals is al teveel op basis van je spel. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja dat moet hij ook. Maar ja. Klaassen is beter he. En “aanvoerder” dus moet spelen. En anders “moet” berghuis erin. Want aanvoerder he. Dus kan Moro niet spelen. Tsjaa. Doe het daar maat mee. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Moro snap ik nog deels. Die is vest variërend maar nog niet effectief. Gloukh is ongelooflijk dat hij niet speelt en als die speelt, niet op zijn positie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die 2e spits breng je toch direct na 3-2? 5-2 maakt namelijk ook niets meer uit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hopelijk de laatste minuten van Heitinga. Het is de zoveelste drama pot. Ik geloof het alleen niet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja dat bedoelde ik met die 6 minuten. Die breng je gelijk. Niet nu pas. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat een gepruts, hoe slecht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Er gebeurd ook echt niets he, haha.
Maar onder Heitinga gewoon net zo slecht als onder Steijn en nu heb je echt wel betere spelers. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
3 kostbare punten... Tjonge jonge |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wat een trainer he. Ongeslagen🤣
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Steyn en Heitinga, twee gelijkwaardige trainers |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit is omtrent Heitinga helemaal kut. Want nu kun je je verschuilen achter veerkracht...
Die volgende periode wordt al zwaar genoeg zonder hem.
Wel weer Oscar Gloukh. |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Waarom waarom...gaat Ajax pas na de 3-1 voetballen en gas geven? Sparta ligt de laatste 10 minuten achterover...doe dit nu al gewoon vanaf het beginvan de 1e helft... 3-3 en dus nog een puntje, maar wat mij betreft is het einde Heitinga. Laat Glouck gewoon vanaf de 1e minuut voetballen. En is de engelse huurmiddenvelder nu echt veel beter dan een paar van onze eigen talenten ? kortom, zwabberend beleid en geen straks aanvalsplan! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Hahahaha het heeft er alle schijn van :-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Kroes wil Heitinga niet ontslaan want dan tekent hij zijn eigen doodvonnis |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Best wel schokkend als je bedenkt dat iedereen die van buitenaf inkijkt, geen belangen heeft waarin je verstrengeld bent, al heel snel kon zien dat het duo Heitinga en Keizer niet uit het juiste hout zijn gesneden om Farioli op te volgen. En het niet direct ingrijpen, Heitinga en nu dus ook zijn familie enorm beschadigd hebben.
Nu gaat hij weg via de achterdeur als een geslagen, gebroken en mislukte man en trainer!
En Ajax staat er zelf ook beroerd voor. En dat allemaal door 1 man, de heer Alex Kroes die er wel een hele aparte agenda op nahoudt, een agenda die heel beschadigend is en nu dan ook hopelijk voor hem zelf!!!
Heitinga heeft vermoedelijk voorgesorteerd met het interview waarin hij zijn gezin betrok, op een eigen afscheid. Een eigen afscheid misschien wel onder dwang vanuit Ajax, vrienden en gezin.
Ik zag een gebroken man die na Sparta ineens volledig doorhad dat het voor hem over en uit is. Dat hij niet de man is die hij zelf dacht te zijn als trainer.
Laatste halte, Sparta Rotterdam! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 04:59 schreef AkaS het volgende:[..] Best wel schokkend als je bedenkt dat iedereen die van buitenaf inkijkt, geen belangen heeft waarin je verstrengeld bent, al heel snel kon zien dat het duo Heitinga en Keizer niet uit het juiste hout zijn gesneden om Farioli op te volgen. En het niet direct ingrijpen, Heitinga en nu dus ook zijn familie enorm beschadigd hebben. Nu gaat hij weg via de achterdeur als een geslagen, gebroken en mislukte man en trainer! En Ajax staat er zelf ook beroerd voor. En dat allemaal door 1 man, de heer Alex Kroes die er wel een hele aparte agenda op nahoudt, een agenda die heel beschadigend is en nu dan ook hopelijk voor hem zelf!!! Heitinga heeft vermoedelijk voorgesorteerd met het interview waarin hij zijn gezin betrok, op een eigen afscheid. Een eigen afscheid misschien wel onder dwang vanuit Ajax, vrienden en gezin. Ik zag een gebroken man die na Sparta ineens volledig doorhad dat het voor hem over en uit is. Dat hij niet de man is die hij zelf dacht te zijn als trainer. Laatste halte, Sparta Rotterdam! Helemaal eens wat betreft Kroes. Die moet zijn biezen pakken. Potentiële opvolgers: Overmars, Clarence Seedorf of Yordi Cruijff. Met die namen daar kun je mee aankomen op het internationale vlak. Heitinga (en ook Keizer) heb ik nooit als een hoofdtrainer gezet. Als assistent wellicht prima. Als Heitinga slim is houdt hij de eer aan zichzelf en neemt Keizer hetzelfde besluit. En dan mogen jullie allemaal met namen komen. Die van mij weten jullie inmiddels wel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 04:59 schreef AkaS het volgende:[..] Best wel schokkend als je bedenkt dat iedereen die van buitenaf inkijkt, geen belangen heeft waarin je verstrengeld bent, al heel snel kon zien dat het duo Heitinga en Keizer niet uit het juiste hout zijn gesneden om Farioli op te volgen. En het niet direct ingrijpen, Heitinga en nu dus ook zijn familie enorm beschadigd hebben. Nu gaat hij weg via de achterdeur als een geslagen, gebroken en mislukte man en trainer! En Ajax staat er zelf ook beroerd voor. En dat allemaal door 1 man, de heer Alex Kroes die er wel een hele aparte agenda op nahoudt, een agenda die heel beschadigend is en nu dan ook hopelijk voor hem zelf!!! Heitinga heeft vermoedelijk voorgesorteerd met het interview waarin hij zijn gezin betrok, op een eigen afscheid. Een eigen afscheid misschien wel onder dwang vanuit Ajax, vrienden en gezin. Ik zag een gebroken man die na Sparta ineens volledig doorhad dat het voor hem over en uit is. Dat hij niet de man is die hij zelf dacht te zijn als trainer. Laatste halte, Sparta Rotterdam! Volledig mee eens, Kroes is de hoofd schuldige, heeft nee gezegd tegen Farioli, die had minimaal nog een jaar gebleven indien nodig met een verbeterd contract.
Natuurlijk was de combinatie Heitinga en Keizer goedkoper, maar dan neem je een groot risico.
Kroes moet de eer aan zich zelf houden |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik vind dat Kroes wel wat ruimte moet krijgen hoor.
Ja hij heeft het echt fout gedaan met Heitinga, met begeleiding had ik Heitinga niet gelijk afgeschreven. Farioli had denk ik niet gebleven. De fans waren niet heel erg tevreden. Ajax wilde Farioli juist behouden. Alleen doordat Ajax geen garanties kon geven op de spelers die hij kon behouden was het klaar(dat is wat ik gelezen heb dan)
De aanstelling van Heitinga is inderdaad bijzonder. Trainer zonder ervaring voor zo’n groep zetten, met zoveel nieuwe gezichten. Zoveel talenten ook trouwens. Is gewoon een hele moeilijke taak. Kroes had dit moeten weten.
Maar dat wil niet zeggen dat Kroes echt enorm veel heeft puin geruimd en dat hij met 3 spelers eigenlijk 3 goede spelers binnen heeft gehaald. Dat kunnen we allemaal zien. Natuurlijk twijfels over of hij niet andere had moeten halen enzo. Maar eigenlijk gewoon goed. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jij loopt vaak met Gaaei weg, nu hij kwam er in voor Rosa en what happend..twee maal Sparta. Gaaei aanvallend beter dan Rosa maar verdedigend erg kwetsbaar al denk.ik dat hij onder een ervaren trainer kan groeien.
Alle verdedigers niemand uitgezonderd waren goed onder Farioli, nu doen ze maar wat heb ik het idee |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 21:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:Jij loopt vaak met Gaaei weg, nu hij kwam er in voor Rosa en what happend..twee maal Sparta. Gaaei aanvallend beter dan Rosa maar verdedigend erg kwetsbaar al denk.ik dat hij onder een ervaren trainer kan groeien. Alle verdedigers niemand uitgezonderd waren goed onder Farioli, nu doen ze maar wat heb ik het idee Nouu niet weg met Gaaei. Gaaei heeft kwa leeftijd gewoon nog begeleiding nodig. Was onder Farioli ook prima. Zoals alles verdedigend. Inderdaad dat is gewoon het probleem van Heitinga op dit moment. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2025 - 21:58 schreef freakie het volgende:[..] Nouu niet weg met Gaaei. Gaaei heeft kwa leeftijd gewoon nog begeleiding nodig. Was onder Farioli ook prima. Zoals alles verdedigend. Inderdaad dat is gewoon het probleem van Heitinga op dit moment. Klopt, ik denk dat hij onder een betere trainer meer gaat groeien |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik zie ook toekomst in Gaaei |
|
|
|