BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HEITINGA ontslagen, wie wordt onze nieuwe coach?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - donderdag 06 november 2025 - 16:53   quote  deeplink  
Eindelijk!!!

Ze hadden direct na de wedstrijd tegen NAC moeten begrijpen dat die vertoning alleen maar kon voortkomen uit onkunde van de trainer!
hjf
 hjf - donderdag 06 november 2025 - 17:22   quote  deeplink  
Maar welke trainer wil in dit wespennest instappen? Alsjeblieft geen Ten Hag.
freakie
 freakie - donderdag 06 november 2025 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2025 - 17:22 schreef hjf het volgende:
Heel eerlijk, waarom niet? Ergens zou ik dat wel willen zien. Met iemand die als Technisch directeur sterk is en zelf zorgt dat er goede spelers binnen komen. Als Kroes weggaat ook overmars terughalen?
Loetje
 Loetje - donderdag 06 november 2025 - 19:18   quote  deeplink  
Ik zou toch echt Overmars op je blote knieën gaan halen. Hij heeft genoeg straf gehad en is de enige die de machtsstructuur van de RvC aan kan.

Echter, die gaat niet willen.

En alsjeblieft geen Ten Hag. Die liet bij zijn aanstelling al zien dat hij dit niet kan. Die is echt gered door medemensen en spelers.
Tenzij het een combinatie met Overmars wordt. En ik zie Erik dat nog wel als voorwaarde stellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2025 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 06 november 2025 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2025 - 17:22 schreef hjf het volgende:
En alsjeblieft geen Simonis nu. Hoe goed die het vorig jaar ook deed.

Sowieso iemand met realisme en ervaring voor deze slangenkuil nu.
Loetje
 Loetje - donderdag 06 november 2025 - 19:44   quote  deeplink  
En oprecht, wie ik ook nog zie zitten is Mark van Bommel. En dat heb ik al 3 jaar. Wat een rat het ook altijd tegen ons is geweest.

En wie ik ook niet hoef te hebben, is die paardenbek van een Reiziger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2025 door Loetje --
freakie
 freakie - donderdag 06 november 2025 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2025 - 19:18 schreef Loetje het volgende:
Ik zou toch echt Overmars op je blote knieën gaan halen. Hij heeft genoeg straf gehad en is de enige die de machtsstructuur van de RvC aan kan.

Echter, die gaat niet willen.

En alsjeblieft geen Ten Hag. Die liet bij zijn aanstelling al zien dat hij dit niet kan. Die is echt gered door medemensen en spelers.
Tenzij het een combinatie met Overmars wordt. En ik zie Erik dat nog wel als voorwaarde stellen.
Dat denk ik ook wel. Ten Hag moet geen broekie naast zich hebben staan als technisch directeur. Iemand moet hem ook kunnen vertellen dat zijn “wensen” niet goed zijn. Zijn spelers waren toen echt allemaal stuk voor stuk drama. Hij mag best wel wat inspraak hebben.
Ten Hag is wel een op en top professionele en ervaren trainer. Man U was onder hem niet eens heel slecht. Even nagaan dat Man U al jaren voor hem niks kon. En nu ook niet veel doet.

Zijn vorige ontslag is gewoon dom geweest aan zijn kant. Maar ook aan de kant van de andere club.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 06 november 2025 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2025 - 19:44 schreef Loetje het volgende:
En oprecht, wie ik ook nog zie zitten is Mark van Bommel. En dat heb ik al 3 jaar. Wat een rat het ook altijd tegen ons is geweest.

En wie ik ook niet hoef te hebben, is die paardenbek van een Reiziger.
Van Bommel riep ik een poos geleden ook, die rat maakt direct indruk.

Maakte Fc Antwerp samen met Overmars als technisch directeur kampioen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 06 november 2025 - 21:54   quote  deeplink  
Kluivert/Pastoor maybe
freakie
 freakie - donderdag 06 november 2025 - 22:14   quote  deeplink  
Zullen we geen duo meer doen?
AkaS
 AkaS - donderdag 06 november 2025 - 22:31   quote  deeplink  
Ten Hag is ook een omhoog gevallen eigenwijze galbak.

Kluivert als trainer lijkt me ook niet, Pastoor heeft wel kwaliteiten, bewezen in het verleden en kan het ook goed overbrengen.

Sowieso Bogarde terughalen.

Wim Jonk zou kunnen...

Rosa en Sutalo heel snel verkopen en voortborduren op Alders, Bouwman, Itakura en wellicht toch Wijndal. Daarnaast zijn Baas en Dies Jansen ook nog opties ,-)

Fysiek sterke en ervaren middenvelder aantrekken. Talenten als Mokio en Fitz-Jim gedoseerd brengen en klaarstomen voor volgend seizoen.

Oscar, Godts en Moro is veel teveel hetzelfde laken een pak.. Fysieke lichtgewichten die wat mij betreft om een plek mogen strijden op linksvoor.

Middenveld moet dan worden Taylor, aankoop en dan een derde afhankelijk van de specifieke kwaliteiten van de aankoop maar Fitz-Jim of Oscar zouden voor de creativiteit goed passen.

Berghuis in de Ziyech rol op rechtsvoor met Edvardsen als alternatief erachter. Goede aankoop zou ook niet misstaan of talent uit eigen jeugd.

Maar Sowieso moeten ze het gras gaan opvreten en als team gaan spelen onnodig egoïstisch gedrag direct afstraffen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2025 door AkaS --
AkaS
 AkaS - donderdag 06 november 2025 - 23:05   quote  deeplink  
Aub géén Ten Hag! Geen Reiziger!

Maar wel denk ik aan Seedorf, de Jong en Kluivert in bepaalde functies. Sowieso Bogarde als specifieke trainingen voor de achterhoede!

Verder vraag ik me af hoe Wim Jonk met Alex Pastoor samen zouden kunnen functioneren als trainerskoppel?

Pascal Jansen heeft bij AZ ook aangetoond een capabele trainer te zijn.

Maar laten we in godsnaam niet telkens op het verleden teruggrijpen. Ten Hag is echt een zelfde soort trainer als Heitinga, alleen meer ervaring maar ook ongeschikt!

Misschien een buitenlandse trainer en als je dan toch wil terugvallen op het verleden, denk dan ook aan Frank de Boer... zag laatst een filmpje van hem voorbij komen, man wat een passie en winnaarsmentaliteit, heb ik destijds nooit zo meegekregen!

Hij voetbalt ook vanuit een goede organisatie!
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 06 november 2025 - 23:06   quote  deeplink  
Ergens hoop ik op types als Kluivert , Bogarde etc maar de ervaring met oud spelers als trainer bevalt niet zo goed de laatste jaren.
Wel als assistent. Het beste is een buitenstaander. Zie Ten Hag en Farioli in het verleden.
In dat kader zou van Bommel wel kunnen.
Ten Hag alleen in combinatie met Overmars want toen die weg was kon Ten Hag het ook niet meer volhouden en werd de sfeer en het spel een stuk minder.
Een buitenlander met ervaring? Maar wie ?
Voorlopig tot de winterstop Fredje Grim....
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 06 november 2025 - 23:11   quote  deeplink  
Er moeten wel een paar Ajax mensen in de staf. Bijvoorbeeld vd Vaart , Litmanen , Bogarde , Kluivert.
Het duo Pastoor/ Kluivert is beschikbaar na hun avontuur bij Indonesië maar weer n duo is misschien niet handig nu.
Ook een Ten Cate zou in de staf passen, lekker eigenwijs.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 06 november 2025 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2025 - 22:14 schreef freakie het volgende:
Zullen we geen duo meer doen?
Op 1 bij mij van Bommel. die is heel duidelijk naar de spelers toe. heeft ook het geluk aan zijn zijde kijkend naar Royal Antwerp, en wie weet komt in zijn kielzog Overmars mee van de zomer, is toch een goed duo gebleken bij Antwerp

Maar goed geen duo zeg jij, omdat het nu toevallig niet gewerkt heeft...

Een goed duo lijkt me Kluivert/ Pastoor, met Kluivert staat er wel iemand hoor met Pastoor als assitent.

Het zijn in principe altijd duo's, ik bedoel coach en assistent coach, het is wel fijn dat de ene sterker is in waar de ander wat minder in is.
Elkaar goed aan vullen is heel belangrijk
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 november 2025 - 02:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2025 - 21:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Kluivert/Pastoor maybe
Drink er nog eentje...
freakie
 freakie - vrijdag 07 november 2025 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2025 - 23:05 schreef AkaS het volgende:
Aub géén Ten Hag! Geen Reiziger!

Maar wel denk ik aan Seedorf, de Jong en Kluivert in bepaalde functies. Sowieso Bogarde als specifieke trainingen voor de achterhoede!

Verder vraag ik me af hoe Wim Jonk met Alex Pastoor samen zouden kunnen functioneren als trainerskoppel?

Pascal Jansen heeft bij AZ ook aangetoond een capabele trainer te zijn.

Maar laten we in godsnaam niet telkens op het verleden teruggrijpen. Ten Hag is echt een zelfde soort trainer als Heitinga, alleen meer ervaring maar ook ongeschikt!

Misschien een buitenlandse trainer en als je dan toch wil terugvallen op het verleden, denk dan ook aan Frank de Boer... zag laatst een filmpje van hem voorbij komen, man wat een passie en winnaarsmentaliteit, heb ik destijds nooit zo meegekregen!

Hij voetbalt ook vanuit een goede organisatie!
Haal je dan Frank de Boer omdat hij oogstrelend voetbal speelde? En waarom zou je wel uets zien in hem?
Trainers koppels, alsjeblieft niet zeg. We hadden het trouwens over trainers niet over andere posities.
NIET CONSTANT terug grijpen uit het verleden en meneer komt met Frank de Boer. Hahaha jij kan jezelf evht tegen spreken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2025 door freakie --
freakie
 freakie - vrijdag 07 november 2025 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2025 - 23:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Op 1 bij mij van Bommel. die is heel duidelijk naar de spelers toe. heeft ook het geluk aan zijn zijde kijkend naar Royal Antwerp, en wie weet komt in zijn kielzog Overmars mee van de zomer, is toch een goed duo gebleken bij Antwerp

Maar goed geen duo zeg jij, omdat het nu toevallig niet gewerkt heeft...

Een goed duo lijkt me Kluivert/ Pastoor, met Kluivert staat er wel iemand hoor met Pastoor als assitent.

Het zijn in principe altijd duo's, ik bedoel coach en assistent coach, het is wel fijn dat de ene sterker is in waar de ander wat minder in is.
Elkaar goed aan vullen is heel belangrijk
Met kluivert als trainer weet je weer niet wat je binnenhaalt.
freakie
 freakie - vrijdag 07 november 2025 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2025 - 22:31 schreef AkaS het volgende:
Ten Hag is ook een omhoog gevallen eigenwijze galbak.

Kluivert als trainer lijkt me ook niet, Pastoor heeft wel kwaliteiten, bewezen in het verleden en kan het ook goed overbrengen.

Sowieso Bogarde terughalen.

Wim Jonk zou kunnen...

Rosa en Sutalo heel snel verkopen en voortborduren op Alders, Bouwman, Itakura en wellicht toch Wijndal. Daarnaast zijn Baas en Dies Jansen ook nog opties ,-)

Fysiek sterke en ervaren middenvelder aantrekken. Talenten als Mokio en Fitz-Jim gedoseerd brengen en klaarstomen voor volgend seizoen.

Oscar, Godts en Moro is veel teveel hetzelfde laken een pak.. Fysieke lichtgewichten die wat mij betreft om een plek mogen strijden op linksvoor.

Middenveld moet dan worden Taylor, aankoop en dan een derde afhankelijk van de specifieke kwaliteiten van de aankoop maar Fitz-Jim of Oscar zouden voor de creativiteit goed passen.

Berghuis in de Ziyech rol op rechtsvoor met Edvardsen als alternatief erachter. Goede aankoop zou ook niet misstaan of talent uit eigen jeugd.

Maar Sowieso moeten ze het gras gaan opvreten en als team gaan spelen onnodig egoïstisch gedrag direct afstraffen!
Hahahahahaha.
Voort borduren op Wijndal🤣🤣 zo snel mogelijk verkopen. En dan MISSCHIEN op baas voortborduren. Welke idioot laat Baas uberhaupt buiten elk team? Beste speler bij Ajax op dit moment en die wil je er ff afhalen?

Dan ook nog geld weggooien door Moro, Godts en Oscar te laten strijden op 1 positie. Terwijl Oscar gewoon als 10 moet starten.

Fits Jim lekker verkopen, samen met Wijndal, Sutalo.
p111
 p111 - vrijdag 07 november 2025 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2025 - 09:00 schreef freakie het volgende:

[..]

Hahahahahaha.
Voort borduren op Wijndal🤣🤣 zo snel mogelijk verkopen. En dan MISSCHIEN op baas voortborduren. Welke idioot laat Baas uberhaupt buiten elk team? Beste speler bij Ajax op dit moment en die wil je er ff afhalen?

Dan ook nog geld weggooien door Moro, Godts en Oscar te laten strijden op 1 positie. Terwijl Oscar gewoon als 10 moet starten.

Fits Jim lekker verkopen, samen met Wijndal, Sutalo.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.
AkaS
 AkaS - vrijdag 07 november 2025 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2025 - 09:31 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik reageer niet meer op die dwaas, tis lastig om iemand die zelf niet weet dat hij kleurenblind is van een kleur te overtuigen.

Anyway, we hebben duidelijk geen topselectie en wat we wel hebben rendeert niet, althans niet onder Heitinga.

Ik kijk graag verder dan mij neus lang is, al maakt het uiteindelijk geen reet uit wat ik denk. Wel is het grappig om te zien hoe ik al langer uitspreek de potentie in Fitz-Jim te zien en dat dan iemand als Hiddink dit recent op tv ook aangaf te zien.

In het land der blinden is 1 oog koning en voor mij is in het verlengde hiervan Baas koning in onze huidige selectie, maar zie ik in hem niet het niveau dat Ajax nastreeft. Hij en Regeer zijn zesjes die je erbij kunt hebben in de breedte van je selectie maar zou nooit je basis moeten zijn.

Sutalo kan prima zijn zoals bij Farioli maar ik heb een paar beelden gezien hoe hij verdedigend te werk gaat als hij snel moet handelen
Ik zie dan consequent de verkeerde keuze, lijkt in een bepaalde wedstrijd, specifiek tegen AZ bijna expres wat het natuurlijk niet is.

Centraal zie ik Bouwman als de toekomst en hopelijk kan Dies Jansem het niveau aan. Zie een koppel Jansen en Itakura wel zitten en nog meer Bouwman en Jansen als centrale verdedigers !

Alders laat zien niveau te hebben en is op rechtsachter de coming man!

Wijndal, ik weet niet waar zijn probleem zit, soms os het niets en soms denk je aha daar ben je eindelijk weer. Misschien een kwestie van mindset, gewicht en voeding want volgens mij was hij bij AZ meer afgetraind...

Zoals gezegd Fitz-Jim, ik ben ervan overtuigd 1000% dat hij een sensatie kan worden als hij de kans krijgt en begeleid wordt. Ik zie in hem een iets mindere versie van Frenkie de Jong.

Moro is een garnaal, als je verkouden bent en je neus ophaalt hangt hij aan je neus! Kroes kon de nee niet verkroppen en moest hem per se hebben maar is een aankoop die ik niet helemaal begrijp en is een zelfde soort speler als Godts en Oscar, alledrie klein, licht, lichtvoetig, egoïstische dribbelaartjes waarbij Oscar meer op 10 comfortabel is en die andere op linksvoor.

Ik zou graag ook een fysiek sterke vent op het middenveld willen zien, dat heb je ook gewoon nodig en dan valt de puzzel wel al snel in elkaar.

Overigens denk ik dat Gaaei echt ook een goede speler kan zijn, geloof me maar die jongen moet worden begeleidt. Je zal zien dat als hij wordt verkocht in het buitenland binnen 2 jaar een topper wordt, zoals zoveel spelers die bij Ajax aan hun lot worden overgelaten en afgeserveerd worden. Laat Bogarde met die gozer werken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2025 door AkaS --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 november 2025 - 11:06   quote  deeplink  
Massale protesten in Eindhoven en Rotterdam na ontslag Heitinga
6 november 2025
Direct na het verschijnen van het nieuws dat Ajax trainer John Heitinga heeft ontslagen, zijn demonstranten in Eindhoven en Rotterdam massaal de straat op gegaan. Ze willen daarmee hun onvrede kenbaar maken over het besluit van de Amsterdamse clubdirectie.

Toen rond donderdagmiddag vier uur naar buiten kwam dat Heitinga moet vertrekken, ging het mis. Rondom het Philips Stadion in Eindhoven verzamelden al snel honderden hooligans in PSV-shirts en -tussenjassen zich. Ze scandeerden leuzen als ‘Heitinga moet blijven’, ‘Wij steunen Johnny’, ‘André Hazes emigreer’ en ‘Geef Johnny nog een kans’.

In vlammen op
De 53-jarige Henk uit Helmond was zichtbaar ontdaan door het nieuws. “Waar ik was toen ik het nieuws hoorde? Gewoon thuis, zoals elke dag. Ik ben meteen naar Eindhoven gekomen om met mijn PSV-maten te demonstreren tegen dit belachelijke ontslag. John Heitinga doet het hartstikke goed. Hij wordt met de week populairder in Eindhoven. Dat ze hem ontslaan is onmenselijk.”

Iets later op de middag werd de sfeer grimmig. Nabij de Vestdijk ging een Opel Kadett uit 1991 in vlammen op, al kan nog niet worden vastgesteld dat er sprake was van brandstichting. Ook sneuvelde een etalageruit van de Primark in het centrum. De schade zou in de tientallen euro’s lopen.

In Eindhoven waren er felle protesten, al gebeurde dit wel gemoedelijk. Beeld: EDtv

Ook onrust in Rotterdam
Niet alleen in Eindhoven was er protest. Ook de Rotterdamse Coolsingel stroomde snel vol. Feyenoordsupporter Harold zei mee te leven met de trainer. “Het is schandalig om Heitinga vlak voor de feestdagen te ontslaan. Ik wil het bestuur van Ajax dan ook oproepen het ontslag terug te draaien en hem het seizoen te laten afmaken. En het liefst de vijf seizoenen hierna ook.”
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 november 2025 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2025 - 16:22 schreef p111 het volgende:
Pastoor trainer en Seedorf als TD.
Hou op, alsjeblieft STOP!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 november 2025 - 11:14   quote  deeplink  
En weer blijven we alleen maar Nederlandse trainers noemen, terwijl de enige die de afgelopen jaren iets bereikt heeft een Italiaan was met passie. Nederlanders en ook zijn coaches zijn verwend volk en totaal niet vol passie zoals veel trainers uit Zuid-Europa of Zuid-Amerika.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 november 2025 - 11:16   quote  deeplink  
En ook rond het ontslag van Heitinga is weer een politiek spel gespeeld. Want de komst van Grim had niks te maken met het feit dat hij een extra hulp moest wezen voor Heitinga. Hij was er enkel om een paar weken later een geschikte interim te worden.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 07 november 2025 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2025 - 11:06 schreef Ajax Warrior het volgende:
6 november 2025
Direct na het verschijnen van het nieuws dat Ajax trainer John Heitinga heeft ontslagen, zijn demonstranten in Eindhoven en Rotterdam massaal de straat op gegaan. Ze willen daarmee hun onvrede kenbaar maken over het besluit van de Amsterdamse clubdirectie.

Toen rond donderdagmiddag vier uur naar buiten kwam dat Heitinga moet vertrekken, ging het mis. Rondom het Philips Stadion in Eindhoven verzamelden al snel honderden hooligans in PSV-shirts en -tussenjassen zich. Ze scandeerden leuzen als ‘Heitinga moet blijven’, ‘Wij steunen Johnny’, ‘André Hazes emigreer’ en ‘Geef Johnny nog een kans’.

In vlammen op
De 53-jarige Henk uit Helmond was zichtbaar ontdaan door het nieuws. “Waar ik was toen ik het nieuws hoorde? Gewoon thuis, zoals elke dag. Ik ben meteen naar Eindhoven gekomen om met mijn PSV-maten te demonstreren tegen dit belachelijke ontslag. John Heitinga doet het hartstikke goed. Hij wordt met de week populairder in Eindhoven. Dat ze hem ontslaan is onmenselijk.”

Iets later op de middag werd de sfeer grimmig. Nabij de Vestdijk ging een Opel Kadett uit 1991 in vlammen op, al kan nog niet worden vastgesteld dat er sprake was van brandstichting. Ook sneuvelde een etalageruit van de Primark in het centrum. De schade zou in de tientallen euro’s lopen.

In Eindhoven waren er felle protesten, al gebeurde dit wel gemoedelijk. Beeld: EDtv

Ook onrust in Rotterdam
Niet alleen in Eindhoven was er protest. Ook de Rotterdamse Coolsingel stroomde snel vol. Feyenoordsupporter Harold zei mee te leven met de trainer. “Het is schandalig om Heitinga vlak voor de feestdagen te ontslaan. Ik wil het bestuur van Ajax dan ook oproepen het ontslag terug te draaien en hem het seizoen te laten afmaken. En het liefst de vijf seizoenen hierna ook.”
Hahahaha😀😀
AkaS
 AkaS - vrijdag 07 november 2025 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
6 november 2025

In vlammen op

Ook onrust in Rotterdam
Mooi stukje man!
p111
 p111 - vrijdag 07 november 2025 - 17:39   quote  deeplink  
Geloof mij ze zeggen het niet maar denken het wel !!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 07 november 2025 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
6 november 2025

In vlammen op

Ook onrust in Rotterdam
Whahaha hahahaha mafkees 👍👍👍
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 07 november 2025 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2025 - 11:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
En ook rond het ontslag van Heitinga is weer een politiek spel gespeeld. Want de komst van Grim had niks te maken met het feit dat hij een extra hulp moest wezen voor Heitinga. Hij was er enkel om een paar weken later een geschikte interim te worden.
Zeker weten, dit alles was gepland
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 07 november 2025 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2025 - 11:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
En weer blijven we alleen maar Nederlandse trainers noemen, terwijl de enige die de afgelopen jaren iets bereikt heeft een Italiaan was met passie. Nederlanders en ook zijn coaches zijn verwend volk en totaal niet vol passie zoals veel trainers uit Zuid-Europa of Zuid-Amerika.
De belg Clement wordt ook genoemd, mocht hij de nieuwe trainer wordeb hoop ik dat hij direct een goede keeper mee neemt, want het is te bezopen voor woorden dat Ajax een doelman in de goal heeft staan van let wel 42 jaar.

Dit kan toch niet, Ajax staat in de wereld bekend om zijn fantastisch jeugdopleiding, staat er een opa in de goal..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2025 door Jack Huntelaar --
freakie
 freakie - vrijdag 07 november 2025 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2025 - 09:31 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik weet niet. Maar jij vind baas nuet goed? En wil Moro, Godts en Oscar op 1 plek laten strijden?
freakie
 freakie - vrijdag 07 november 2025 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2025 - 10:10 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik reageer niet meer op die dwaas, tis lastig om iemand die zelf niet weet dat hij kleurenblind is van een kleur te overtuigen.

Anyway, we hebben duidelijk geen topselectie en wat we wel hebben rendeert niet, althans niet onder Heitinga.

Ik kijk graag verder dan mij neus lang is, al maakt het uiteindelijk geen reet uit wat ik denk. Wel is het grappig om te zien hoe ik al langer uitspreek de potentie in Fitz-Jim te zien en dat dan iemand als Hiddink dit recent op tv ook aangaf te zien.

In het land der blinden is 1 oog koning en voor mij is in het verlengde hiervan Baas koning in onze huidige selectie, maar zie ik in hem niet het niveau dat Ajax nastreeft. Hij en Regeer zijn zesjes die je erbij kunt hebben in de breedte van je selectie maar zou nooit je basis moeten zijn.

Sutalo kan prima zijn zoals bij Farioli maar ik heb een paar beelden gezien hoe hij verdedigend te werk gaat als hij snel moet handelen
Ik zie dan consequent de verkeerde keuze, lijkt in een bepaalde wedstrijd, specifiek tegen AZ bijna expres wat het natuurlijk niet is.

Centraal zie ik Bouwman als de toekomst en hopelijk kan Dies Jansem het niveau aan. Zie een koppel Jansen en Itakura wel zitten en nog meer Bouwman en Jansen als centrale verdedigers !

Alders laat zien niveau te hebben en is op rechtsachter de coming man!

Wijndal, ik weet niet waar zijn probleem zit, soms os het niets en soms denk je aha daar ben je eindelijk weer. Misschien een kwestie van mindset, gewicht en voeding want volgens mij was hij bij AZ meer afgetraind...

Zoals gezegd Fitz-Jim, ik ben ervan overtuigd 1000% dat hij een sensatie kan worden als hij de kans krijgt en begeleid wordt. Ik zie in hem een iets mindere versie van Frenkie de Jong.

Moro is een garnaal, als je verkouden bent en je neus ophaalt hangt hij aan je neus! Kroes kon de nee niet verkroppen en moest hem per se hebben maar is een aankoop die ik niet helemaal begrijp en is een zelfde soort speler als Godts en Oscar, alledrie klein, licht, lichtvoetig, egoïstische dribbelaartjes waarbij Oscar meer op 10 comfortabel is en die andere op linksvoor.

Ik zou graag ook een fysiek sterke vent op het middenveld willen zien, dat heb je ook gewoon nodig en dan valt de puzzel wel al snel in elkaar.

Overigens denk ik dat Gaaei echt ook een goede speler kan zijn, geloof me maar die jongen moet worden begeleidt. Je zal zien dat als hij wordt verkocht in het buitenland binnen 2 jaar een topper wordt, zoals zoveel spelers die bij Ajax aan hun lot worden overgelaten en afgeserveerd worden. Laat Bogarde met die gozer werken!
Hoe vaak jij jezelf herhaalt is echt ongeloof. Er is geen “normale” discussie te voren.
Vind dat Oscar geen body heeft, maar laat Fits dan wel op het middenveld starten. Moro is vooral voor rechtsbuiten gehaald.

Wat het met Wijndal is? Hij is gewoon niet goed genoeg. Geen waarde voor Ajax.
Wat heb jij trouwens tegen Baas? Ongelofelijk. Dat je een speler die echt overal bovenuit steekt, waar wel potentie in zit, uit het elftal wil houden. Ik kan het fout zien, dan wil ik dat graag van iemand anders dan jou horen.

Zelfde als Alders, waar heeft Alders laten zien dat hij het niveau aankan? Deze jongen is 20/21? Heeft niks anders laten zien dan een penalty die hij perongeluk veroorzaakt. Prima. Maar is in geen enkele manier goed. Gaaei net zo min.

Dat je uberhaupt Regeer en Baas in 1 adem noemt is waanzin. Regeer komt omdat er krapte is. Baas is week in en week uit de beste verdedigend maar gewoon de beste van Ajax. Maar dat je in die 1e adem daar ook geen Fits Jim neerzet. Is dan weer niet nodig? Totale gekkigheid natuurlijk.

Maar als andere hier niet mee eens zijn, laat me vooral weten.
freakie
 freakie - vrijdag 07 november 2025 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
6 november 2025

In vlammen op

Ook onrust in Rotterdam
Hahahhaha🤣🤣🤣🤣
AkaS
 AkaS - vrijdag 07 november 2025 - 20:08   quote  deeplink  
Je hebt echt een wereld vol met kneuzen, hahaha. De trainers van onze concurrenten worden boos omdat heitinga na een halfjaar prutsen eindelijk ontslagen wordt!

Het moet echt niet gekker worden.

En eigenlijk misschien wel het grootste bewijs dat het de juiste beslissing is. Ze schijten in hun broek dat er een trainer komt die wel de juiste spelers kiest per positie en een bij het elftal passend spelplan bedenkt want dan is Ajax ineens weer een concurrent!

Hopelijk komt er een grondige analyse per positie en welke spwler hiervoor het meest geschikt is en geen kunstmatige houtgrepen meer zoals Rosa als linksback, laat hem sowieso maar buiten het basiselftal aub. Wat een rukeend is dat en al 2 penalty's veroorzaakt ook nog.

Er worden qua trainer heel veel namen gedropt, misschien kijken welke feedback bij welke naam komt want de volgende moet wel een schot in de roos worden natuurlijk!
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 november 2025 - 22:19   quote  deeplink  
Haal Overmars terug en je bent gered. De enige die de RvC aan kan.

En geef hem een Nokia 3310 en het is opgelost.
freakie
 freakie - vrijdag 07 november 2025 - 22:34   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2025 door freakie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 07 november 2025 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2025 - 22:19 schreef Loetje het volgende:

Hahaha wie weet gaat het gebeuren, er is een gerucht dat ze een lijntje hebben uit gegooid...

Mocht het zo zijn dat Marc terug wilt komen haal ik hem te voet op uit Antwerpen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2025 door Jack Huntelaar --
hjf
 hjf - zaterdag 08 november 2025 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2025 - 18:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De belg Clement wordt ook genoemd, mocht hij de nieuwe trainer wordeb hoop ik dat hij direct een goede keeper mee neemt, want het is te bezopen voor woorden dat Ajax een doelman in de goal heeft staan van let wel 42 jaar.

Dit kan toch niet, Ajax staat in de wereld bekend om zijn fantastisch jeugdopleiding, staat er een opa in de goal..
Stond bekend om zijn geweldige opleiding. Daar is niet veel meer van over.
hjf
 hjf - zaterdag 08 november 2025 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2025 - 22:19 schreef Loetje het volgende:

Ik zou hem eerder een penispomp geven 😀😀
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 november 2025 - 20:03   quote  deeplink  
Ik ben niet voor om een coach voor de 2e keer aan te stellen, in het verleden werkte dit meestal niet, is ook gebleken met Heitinga

Dus liever geen ten Hag, geen Frank de Boer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2025 door Jack Huntelaar --
freakie
 freakie - zaterdag 08 november 2025 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2025 - 20:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik ben niet voor om een coach voor de 2e keer aan te stellen, in het verleden werkte dit meestal niet, is ook gebleken met Heitinga

Dus liever geen ten Hag, geen Frank de Boer.
Ben het ergens wel eens hoor. Ajax heeft alleen een compleet probleem. Iemand die Ajax niet kent zal worden overlopen. Dus denk dat het Ten Hag moet worden. Of dat het eerst Grim is die dit seizoen afmaakt en zoals al aangegeven ergens, dat Ajax eerst bestuurlijk de zooi op orde krijgt.

Ten Hag kan degene zijn die het elftal in ieder geval rust geeft, orde en regelmaat maar vooral een duidelijk speelplan. Zal met die druk in nederland niet zoveel moeite hebben. In Engeland was dat veel en veel erger.
p111
 p111 - zondag 09 november 2025 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2025 - 19:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik weet niet. Maar jij vind baas nuet goed? En wil Moro, Godts en Oscar op 1 plek laten strijden?
Ik vind Baas een goede speler,maar Moro/Godts moeten ook meer naar de gym en Oscar een vrije rol.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 10:57   quote  deeplink  
Door Frank de Boer kunnen we een dikke streep zetten, heeft laten weten dat hij de negativiteit en ellende binnen Ajax niet wil mee maken.

Snap ik heel goed
freakie
 freakie - zondag 09 november 2025 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2025 - 00:23 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik vind Baas een goede speler,maar Moro/Godts moeten ook meer naar de gym en Oscar een vrije rol.
Ja maar waar zeg ik dat fout dan? Akas wil ze alle 3 op 1 positie laten voetballen. Dan gooi je gewoon geld weg en doe je een oscar te kort.
freakie
 freakie - zondag 09 november 2025 - 11:35   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door freakie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 21:47   quote  deeplink  
Naast een nieuwe trainer per direct beide backs van de Eagles kopen.
AkaS
 AkaS - maandag 10 november 2025 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2025 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Naast een nieuwe trainer per direct beide backs van de Eagles kopen.
Je zou het haast wensen. Maar WTF als je Go Ahead ziet spelen met een nieuwe trainer, Spelers verkocht en geblesseerd, hoe dan???

Daar zit pit in en snelheid. En dan komen we precies bij een ander punt van mijn observatie en irritatie. Wij hebben teveel spelers die balverliefd zijn en niet doorhebben wat het juiste moment van aanspelen van je teamgenoot is en de juiste balsnelheid en in welke lijn de aanspeelpass gegeven moet worden. Alleen Weghorst doet dit goed.

Tenenkrommend ik zou ze echt 1 voor 1 verrot schelden stelletje over het paard getilde egoteippers want ze kunnen prima voetballen als ze willen!
Gabriel98
 Gabriel98 - maandag 10 november 2025 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2025 - 07:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je zou het haast wensen. Maar WTF als je Go Ahead ziet spelen met een nieuwe trainer, Spelers verkocht en geblesseerd, hoe dan???

Daar zit pit in en snelheid. En dan komen we precies bij een ander punt van mijn observatie en irritatie. Wij hebben teveel spelers die balverliefd zijn en niet doorhebben wat het juiste moment van aanspelen van je teamgenoot is en de juiste balsnelheid en in welke lijn de aanspeelpass gegeven moet worden. Alleen Weghorst doet dit goed. oms lijkt het spel van PSV trager dan een oude gokkast, haha. Gelukkig is er op gokkasten-onlinetenminste nog wat actie te vinden

Tenenkrommend ik zou ze echt 1 voor 1 verrot schelden stelletje over het paard getilde egoteippers want ze kunnen prima voetballen als ze willen!
Helemaal mee eens, het is frustrerend om te zien dat ze het wel kúnnen, maar het alleen laten zien als het ze uitkomt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2025 door Gabriel98 --
p111
 p111 - maandag 10 november 2025 - 09:30   quote  deeplink  
Gewoon disipline,harde trainer keihard werken anders banken,dat had Fafioli en bij Heitinga was het vakantie tijd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HEITINGA ontslagen, wie wordt onze nieuwe coach?

0.0079350