|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 13 november 2025 - 10:28 schreef AkaS het volgende:Er komt heel wat beschamende informatie omhoog betreffende Kroes en ik vraag mij af waar deze man mee bezig is geweest. Als alles klopt en dan ook metname het verhaal van voormalig topscout Hans van der Zee, dan moet deze man met onmiddellijke ingang op non actief gezet worden. Wat een ontzettende prutser! Ergens als het klopt wel. Maar het slaat dan nog geen hout. Itakura is gewoon een prima aankoop, Moro zou wel gescout zijn en Oscar is nou juist een goede aankoop. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Paul Nuijten is misschien wel de grootste verrassing sinds het ontslag van Heitinga' vrijdag, 14 november 2025 (21:20) - FCupdate.nl In dit artikel:
Paul Nuijten (32) maakt een sterke indruk als assistent van interim-hoofdtrainer Fred Grim bij Ajax 1, nadat hij recent van de A1 (Onder 19) naar de technische staf van het eerste elftal is overgeheveld na het ontslag van John Heitinga. Journalist Lucas Weening noemt Nuijten een positieve verrassing voor de spelersgroep; Ajax ziet Grim en Nuijten als een capabele noodoplossing terwijl de club eerst een technisch directeur wil aanstellen. Algemeen directeur Menno Geelen bevestigde vrijdag dat de zoektocht naar een technische directeur (ter vervanging van Alex Kroes) voorrang heeft, waarna pas een vaste hoofdtrainer zal volgen.
Nuijten werkte eerder in de jeugdopleiding van Willem II, deed ervaring op bij Queen’s Park in Schotland en leidde vorig seizoen Ajax Onder 17 voordat hij naar de Onder 19 werd gepromoveerd. Zijn team staat dit seizoen in de najaarscompetitie derde. Met een UEFA Pro-licentie en een goede reputatie binnen de club geldt hij als een veelbelovend toekomstig trainer en een logische tijdelijke versterking van de staf.
Voormalig hoofd opleidingen van Willem II, Bastiaan Riemersma, benadrukt Nuijten’s doelgerichtheid en sterke coachingscapaciteiten en waarschuwt dat hij zich bewust moet zijn van het beeld dat niet-voormalig profspelers soms als ‘voetbalprofessor’ kunnen krijgen.
De spelers schijnen verrast te zijn met Nuijten op het trainingsveld lees ik in een ander bericht. Meer nog met Nuijten dan met Fred Grim |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Stel dat Maxwell of Cruyff onze nieuwe Technisch Directeur wordt met meer bevoegdheden dan stromen er zeer waarschijnlijk meer oud Ajacieden in, namen die onze club weer naar een hoger niveau tillen.
Laten we het hopen 🙏 |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Je leest zoveel berichten waarvan er zoveel uit de duim gezogen zijn met als groot voorbeeld de sites (Vikingen en Footbal transfers),deze sites maken gewoon allerlei fantasie koppen zodat de mensen die sites nog steeds aantikken en je op een gegeven moment niet meer weet wat echt is of totale onzin. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2025 - 12:21 schreef p111 het volgende:Je leest zoveel berichten waarvan er zoveel uit de duim gezogen zijn met als groot voorbeeld de sites (Vikingen en Footbal transfers),deze sites maken gewoon allerlei fantasie koppen zodat de mensen die sites nog steeds aantikken en je op een gegeven moment niet meer weet wat echt is of totale onzin. Je wordt er inderdaad knettergek van, soccernews.nl is ook zo'n site waar niks op waarheid rust. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2025 - 12:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:Stel dat Maxwell of Cruyff onze nieuwe Technisch Directeur wordt met meer bevoegdheden dan stromen er zeer waarschijnlijk meer oud Ajacieden in, namen die onze club weer naar een hoger niveau tillen. Laten we het hopen 🙏 Nou zeg dat. Laten we hopen dat er iets Van waar is. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Heerlijk hoe kroes dan feitelijk onjuist zo kapot wordt gemaakt op websites. Hij heeft zeker niet alles goed gedaan. Aanstellen van Heitinga is een hele dure grap.
Maar dan lees ik een stuk hoe kroes “geblunderd” heeft met Rosa. Hier wordt geopperd dat Kroes minder dure spelers had moeten halen. Nou is Rosa puur geweest als extra. En dan moeten we allemaal ook niet vergeten dat Overmars zijn eerste 2/3 jaar spelers als Sana kocht. Deze waren het ook niet he! Maar je moet soms blindschieten om ook wel eens raak te schieten. Niet compleet blind natuurlijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Je bent van begin af aan al Kroes minded, dus snap ik dat je hem in bescherming neemt.
Toch heeft hij te kort geschoten met name met aankoop |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2025 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:Je bent van begin af aan al Kroes minded, dus snap ik dat je hem in bescherming neemt. Toch heeft hij te kort geschoten met name met aankoop Is dat zo? Even realistisch gezien? Wat had hij volgens jou anders moeten doen? Ben in geen enkel idee Kroes minded. Wil het juist anders zien, maar wat had hij dan niet moeten aankopen om deze transfers te moeten doen?
Ik heb deze vraag al meerdere keren gevraagd. Ik zou het namelijk niet weten.
- Itakura moest je hebben? Of moest dat anders opgepakt worden? - Oscar is niet goed bevonden door scouts, maar is op dit moment de enige met creativiteit. En juist een belangrijke speler. - Moro had Ajax dus al langer op een lijst, moest je ook hebben voor rechts - Dolberg is een 1 op 1 vervanging voor Brobbey.
Dan ben ik benieuwd, hoe had Kroes dit anders moeten doen? Oscar niet halen? En dan 1 linksback erbij? Of 1 verdedigende middenvelder? En dan hopen dat de creativiteit van Berghuis komt?
Het is echt een serieuze vraag. Als jij nou geld had uit te geven. Waar had jij 4 spelers voor gekocht. Geen 5 miljoen spelers, dan ga je met hagel schieten. Aankopen van 10/11 miljoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 november 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Aan moeten kopen een linksback en een sterke 6.Clock was niet echt noodzakelijk ivm vele middenvelders. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 16 november 2025 - 10:51 schreef p111 het volgende:Aan moeten kopen een linksback en een sterke 6.Clock was niet echt noodzakelijk ivm vele middenvelders. Dus zou jij Oscar niet gehaald hebben en Moro niet. Itakura, Dolberg en dan middenvelder verdedigend en een linksback?
Dan is waar het vorig jaar nou juist misging. Aanvallend was het heel slecht. Weinig creativiteit het had Ajax inderdaad wel verdedigend beter voetbal gegeven. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2025 - 23:13 schreef freakie het volgende:[..] Is dat zo? Even realistisch gezien? Wat had hij volgens jou anders moeten doen? Ben in geen enkel idee Kroes minded. Wil het juist anders zien, maar wat had hij dan niet moeten aankopen om deze transfers te moeten doen? Ik heb deze vraag al meerdere keren gevraagd. Ik zou het namelijk niet weten. - Itakura moest je hebben? Of moest dat anders opgepakt worden? - Oscar is niet goed bevonden door scouts, maar is op dit moment de enige met creativiteit. En juist een belangrijke speler. - Moro had Ajax dus al langer op een lijst, moest je ook hebben voor rechts - Dolberg is een 1 op 1 vervanging voor Brobbey. Dan ben ik benieuwd, hoe had Kroes dit anders moeten doen? Oscar niet halen? En dan 1 linksback erbij? Of 1 verdedigende middenvelder? En dan hopen dat de creativiteit van Berghuis komt? Het is echt een serieuze vraag. Als jij nou geld had uit te geven. Waar had jij 4 spelers voor gekocht. Geen 5 miljoen spelers, dan ga je met hagel schieten. Aankopen van 10/11 miljoen. Aan mij heb je deze vraag nooit eerder gesteld.
Maar goed...
1. Hij (Kroes) haalt Oscar wat idd een leuk voetballertje is alhoewel we barsten van de middenvelders. 2. Hij had voor 14,75 miljoen een ervaren 6 gehaald met de zelfde capaciteiten als Henderson. Nee hij laat zijn oren hangen aan Heitinga en haalt het jongetje Mc Connell. 3. Hij had direct een goede linksback moeten halen, hij laat wederom zijn oren hangen aan Heitinga omdat hij laat weten dat hij Wijndal wel op niveau krijgt wat niet gebeurd. 5. Hij haalt Ikatura terwijl hij Dies Janse verhuurd aan Groningen en verhuurd Kaplan aan NEC Beide spelers doen het gewoon goed, van mij mag hij Dies Janse terug halen in de winterstop mocht dit kunnen. 6. Hij laat weer zijn oren hangen aan Heitinga om de reserve keeper van Liverpool Jaros te huren die kort schiet aan opa Pasveer met zijn 42 jaar.
Een goed technisch directeur overlegd met de scouts van de club naast de trainer om de juiste spelers binnen te halen, ik heb het idee dat dit niet is gebeurd, hij heeft nogmaals zijn oren laten hangen aan Heitinga.
Een Technisch Direteur begint eerst om de verdediging op orde te krijgen, zorg er eerst voor dat deze linie waterdicht is. Zowel Gaaei, Rosa en Wijndal zijn niet voor de Champions Leaque geschikt.
De 6 positie is de belangrijkse positie in je elftal huurt daar geen jonkie voor in terwijl je daar Mokio voor heeft die nog moet leren, die nog moet volwassen moet worden.
Haal direct een keeper met ervaring zodat je oude Pasveer niet meer hoeft op te stellen.
En als laatste haal een trainer die het juiste niveau heeft om de Champions Leaque in te gaan.
Het is mijn inziens duidelijk dat ze met Kroes niet de juiste man hebben binnen gehaald, ze hadden van Mislintat moeten leren, dit verwijt ik de RVC. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 16 november 2025 - 11:22 schreef freakie het volgende:[..] Dus zou jij Oscar niet gehaald hebben en Moro niet. Itakura, Dolberg en dan middenvelder verdedigend en een linksback? Dan is waar het vorig jaar nou juist misging. Aanvallend was het heel slecht. Weinig creativiteit het had Ajax inderdaad wel verdedigend beter voetbal gegeven. Nee ik heb het alleen over die posities die hij niet gekocht heeft. Itakura en Dolberg aankopen prima.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2025 door p111 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 16 november 2025 - 12:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Aan mij heb je deze vraag nooit eerder gesteld. Maar goed... 1. Hij (Kroes) haalt Oscar wat idd een leuk voetballertje is alhoewel we barsten van de middenvelders. 2. Hij had voor 14,75 miljoen een ervaren 6 gehaald met de zelfde capaciteiten als Henderson. Nee hij laat zijn oren hangen aan Heitinga en haalt het jongetje Mc Connell. 3. Hij had direct een goede linksback moeten halen, hij laat wederom zijn oren hangen aan Heitinga omdat hij laat weten dat hij Wijndal wel op niveau krijgt wat niet gebeurd. 5. Hij haalt Ikatura terwijl hij Dies Janse verhuurd aan Groningen en verhuurd Kaplan aan NEC Beide spelers doen het gewoon goed, van mij mag hij Dies Janse terug halen in de winterstop mocht dit kunnen. 6. Hij laat weer zijn oren hangen aan Heitinga om de reserve keeper van Liverpool Jaros te huren die kort schiet aan opa Pasveer met zijn 42 jaar. Een goed technisch directeur overlegd met de scouts van de club naast de trainer om de juiste spelers binnen te halen, ik heb het idee dat dit niet is gebeurd, hij heeft nogmaals zijn oren laten hangen aan Heitinga. Een Technisch Direteur begint eerst om de verdediging op orde te krijgen, zorg er eerst voor dat deze linie waterdicht is. Zowel Gaaei, Rosa en Wijndal zijn niet voor de Champions Leaque geschikt. De 6 positie is de belangrijkse positie in je elftal huurt daar geen jonkie voor in terwijl je daar Mokio voor heeft die nog moet leren, die nog moet volwassen moet worden. Haal direct een keeper met ervaring zodat je oude Pasveer niet meer hoeft op te stellen. En als laatste haal een trainer die het juiste niveau heeft om de Champions Leaque in te gaan. Het is mijn inziens duidelijk dat ze met Kroes niet de juiste man hebben binnen gehaald, ze hadden van Mislintat moeten leren, dit verwijt ik de RVC. Ja fair enough. Ja ik heb hem wel regelmatig gesteld. Misschien aan Akas dan? Maar ja. Het idee is redelijk, janse had je als backup kunnen gebruiken. En dan haal je inderdaad 4(5met keeper). Moet je wel onthouden dat het vorig jaar juist te kort schoot aanvallend en niet verdedigend.
Middenvelders zijn toch allemaal niet goed genoeg bij Ajax? Dat is wel duidelijk. Geen enkele. Taylor is misschien prima, maar dan zit er heel en heel lang niks. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 16 november 2025 - 12:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Aan mij heb je deze vraag nooit eerder gesteld. Maar goed... 1. Hij (Kroes) haalt Oscar wat idd een leuk voetballertje is alhoewel we barsten van de middenvelders. 2. Hij had voor 14,75 miljoen een ervaren 6 gehaald met de zelfde capaciteiten als Henderson. Nee hij laat zijn oren hangen aan Heitinga en haalt het jongetje Mc Connell. 3. Hij had direct een goede linksback moeten halen, hij laat wederom zijn oren hangen aan Heitinga omdat hij laat weten dat hij Wijndal wel op niveau krijgt wat niet gebeurd. 5. Hij haalt Ikatura terwijl hij Dies Janse verhuurd aan Groningen en verhuurd Kaplan aan NEC Beide spelers doen het gewoon goed, van mij mag hij Dies Janse terug halen in de winterstop mocht dit kunnen. 6. Hij laat weer zijn oren hangen aan Heitinga om de reserve keeper van Liverpool Jaros te huren die kort schiet aan opa Pasveer met zijn 42 jaar. Een goed technisch directeur overlegd met de scouts van de club naast de trainer om de juiste spelers binnen te halen, ik heb het idee dat dit niet is gebeurd, hij heeft nogmaals zijn oren laten hangen aan Heitinga. Een Technisch Direteur begint eerst om de verdediging op orde te krijgen, zorg er eerst voor dat deze linie waterdicht is. Zowel Gaaei, Rosa en Wijndal zijn niet voor de Champions Leaque geschikt. De 6 positie is de belangrijkse positie in je elftal huurt daar geen jonkie voor in terwijl je daar Mokio voor heeft die nog moet leren, die nog moet volwassen moet worden. Haal direct een keeper met ervaring zodat je oude Pasveer niet meer hoeft op te stellen. En als laatste haal een trainer die het juiste niveau heeft om de Champions Leaque in te gaan. Het is mijn inziens duidelijk dat ze met Kroes niet de juiste man hebben binnen gehaald, ze hadden van Mislintat moeten leren, dit verwijt ik de RVC. Geen spelt tussen te krijgen!
Ik moet nog even terugdenken aan een team van AZ dat ooit op degraderen stond onder Henk van Stee dat het was. Met hangen n wurgen overleefden ze het. Toen kwam Co Adriaanse en ik geloof dat hij met exact dezelfde selectie in de top van de eredivisie eindigde.
Kleine nuances en een goede trainer met duidelijke communicatie en discipline maken een wereld van verschil.
Davids, Ronald de Boer, Reiziger en Bogarde....allemaal leuke aanvallers op eredivisie niveau maar werden pas top toen ze op een andere positie, een linie terug kwamen te spelen.
Bogarde en Davids ooit linksbuiten, laat middenveld en back. R.d.B. leuk spitsje maar top als rechtshalf. Reiziger, leuke rechtsbuiten maar top als back.
Misschien moet er ook eens creatief naar de selectie gekeken worden ipv meer van hetzelfde maar dan door Grim ipv Heitinga.
Probeer wat met begeleiding. Berghuis heeft specifieke kwaliteiten maar ook een shitload aan ervaring, zet hem anders in. Zet hem op zes met specifieke opdrachten. Probeer Fitz-Jim, die jongen heeft echt grote potentie maar geloof in hem en begeleidt hem. Mokio kan ook, denk terug aan de fouten van de Ligt tot een moment dat hij vertrouwen kreeg en dit terugbetaalde.
Denk ook aan lengte en zoals Jack oppert, haal Dies Janse terug, zet Bogarde erop en geef die jongen tijd en vertrouwen. Bouwman idem, die zal echt niet slechter zijn dan Sutalo.
En natuurlijk hebben we allemaal ons eigen visie op spelers en gedachten, zo blijf ik erbij dat Gaaei potentie heeft tot meer. Heilig geloof ik dat wanneer je hem verkoopt hij elders gaat verrassen. Hij moet gewoon begeleiding krijgen. Hij heeft power/ drive, snelheid soms een geweldige pass of snoeihard schot, daar moet meer uit te halen vallen...
Oscar moet op zijn kloten krijgen en van super speeltuinvoetballer transformeren naar volwassen voetballer. Hij denkt dat hij een topper is, maar het zijn en kunnen zijn maakt of breekt je als voetballer. Iemand moet hem dit op positieve wijze duidelijk gaan maken. Groeien pf bloeden zou ik zeggen!
Er kan veel meer uit deze selectie gehaald worden, zeker weten!
En Kroes is duidelijk een factor die gefaald heeft en ons niet verder heeft gebracht! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2025 - 09:58 schreef AkaS het volgende:[..] Geen spelt tussen te krijgen! Ik moet nog even terugdenken aan een team van AZ dat ooit op degraderen stond onder Henk van Stee dat het was. Met hangen n wurgen overleefden ze het. Toen kwam Co Adriaanse en ik geloof dat hij met exact dezelfde selectie in de top van de eredivisie eindigde. Kleine nuances en een goede trainer met duidelijke communicatie en discipline maken een wereld van verschil. Davids, Ronald de Boer, Reiziger en Bogarde....allemaal leuke aanvallers op eredivisie niveau maar werden pas top toen ze op een andere positie, een linie terug kwamen te spelen. Bogarde en Davids ooit linksbuiten, laat middenveld en back. R.d.B. leuk spitsje maar top als rechtshalf. Reiziger, leuke rechtsbuiten maar top als back. Misschien moet er ook eens creatief naar de selectie gekeken worden ipv meer van hetzelfde maar dan door Grim ipv Heitinga. Probeer wat met begeleiding. Berghuis heeft specifieke kwaliteiten maar ook een shitload aan ervaring, zet hem anders in. Zet hem op zes met specifieke opdrachten. Probeer Fitz-Jim, die jongen heeft echt grote potentie maar geloof in hem en begeleidt hem. Mokio kan ook, denk terug aan de fouten van de Ligt tot een moment dat hij vertrouwen kreeg en dit terugbetaalde. Denk ook aan lengte en zoals Jack oppert, haal Dies Janse terug, zet Bogarde erop en geef die jongen tijd en vertrouwen. Bouwman idem, die zal echt niet slechter zijn dan Sutalo. En natuurlijk hebben we allemaal ons eigen visie op spelers en gedachten, zo blijf ik erbij dat Gaaei potentie heeft tot meer. Heilig geloof ik dat wanneer je hem verkoopt hij elders gaat verrassen. Hij moet gewoon begeleiding krijgen. Hij heeft power/ drive, snelheid soms een geweldige pass of snoeihard schot, daar moet meer uit te halen vallen... Oscar moet op zijn kloten krijgen en van super speeltuinvoetballer transformeren naar volwassen voetballer. Hij denkt dat hij een topper is, maar het zijn en kunnen zijn maakt of breekt je als voetballer. Iemand moet hem dit op positieve wijze duidelijk gaan maken. Groeien pf bloeden zou ik zeggen! Er kan veel meer uit deze selectie gehaald worden, zeker weten! En Kroes is duidelijk een factor die gefaald heeft en ons niet verder heeft gebracht! Zeker weten dat er meer uit deze selectie gehaald kan worden.
De positionering bijvoorbeeld van sommigen is echt voor verbetering vatbaar, daar valt echt iets te halen. Op het juiste tijdstip inlopen zodat de 6 een diepte pass niet in de voet kan geven, zie ik te weinig
Ik ga met jou mee dat Berghuis heel geschikt zou kunnen zijn op 6, hij heeft de beste pass.
Berghuis ooit ingevallen op 6 bij het Nederlands Elftal deed het verdienstelijk op die positie, hij verdedigde toen best goed mee, al heeft hij ook zijn mindere wedstrijden
Wie minder mee kan verdedigen is Taylor, springt nauwelijks mee als de bal hoog voor komt, is aanvallend wel sterk al zou ik Mokio op zijn positie willen zien.
Mooi dat jij het eens bent met Dies Janse terug te halen van Groningen. ze zijn daar heel blij met hem. Gezien zijn lengte kan hij belangrijk zijn bij hoekschoppen, deze jongen kan een grote worden met de juiste begeleiding.
In het hedendaagse voetbal is een sterk lichaam (liefst lang) met snelheid een pré, zoals bijvoorbeeld Mickey vd Ven, of zoals de meeste spelers van Noorwegen. effe er in kleunen en de italianen waren nergens in de 2e helft gisteren.
Kijk naar de beste competitie in de wereld namelijk de Premier Leaque, daar stropen ze 2x in de week de mouwen op.
Zo missen wij er een paar, die ook enigzins technisch zijn, een Wouters. een Tagliafico als voorbeeld |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Klopt wel Akas groot gedeelte,ik ben er ook van overtuigd dat er meer uit deze selectie gehaald kan worden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dat er meer in deze selectie zit is denk ik wel duidelijk. Farioli kan niet 2e(bijna kampioen) worden met een elftal dat er helemaal niks van kan. Daar hebben duidelijke taken en opdrachten alles mee te maken maar ook taken die bij de spelers passen. Dus niet vragen aan Sutalo om een lange bal op Weghorst te geven.
Sutalo was vorig jaar ook niet voor niks goed. Zijn taak was daar ook duidelijker. De reden dat verdedigers bij ons niet mee kunnen is omdat we verwachten dat ze meevoetballen en hoog staan. Dan moet je Sutalo niet hebben. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Nee klopt hij had ook verkocht moeten worden,maar is niet gebeurd. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Toch was Sutalo vorig zeizoen één van de betere, hoeft van mij niet weg.
Eerder Wijndal, Gaaei en Rosa, allen verdedigend zeer matig |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 19 november 2025 - 12:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:Toch was Sutalo vorig zeizoen één van de betere, hoeft van mij niet weg. Eerder Wijndal, Gaaei en Rosa, allen verdedigend zeer matig Klopt,ook deze 3 wegwezen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Maar Sutalo kan alleen renderen zonder ruimte en een heel goede 6,en meteen de bal inleveren . |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Sutalo was met Baas een goed koppel vorig seizoen, ook stoomde hij geregeld op, ik zie het probleem niet.
Was eerder Heitinga met zijn idee dat hij Wijndal wel aan de praat kreeg, ook dat onze beide rechtsbacks niet het niveau hebben.
Heeft idd ook te maken dat we geen 6 hebben die het niveau heeft van Henderson of Alvarez
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
| De berichtgevingen worden steeds negatiever omtrent onze club. Nu dreigt Jorthy Mokkio zijn contract niet te verlengen en is een transfer nog de enige oplossing om er wat aan te verdienen. En deze jongen is pas 17 jaar. De club is zo wat terminaal ziek. Geen capabele bestuurders. Dus ook geen beleid. En wie wil er nog in stappen in dit zinkende schip? |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Het is echt te triest voor woorden. Onze mooie club is dood. Zijn er nog clubmensen die samen hier de schouders onder durven zetten? Anders zijn we verloren.... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2025 - 12:14 schreef bertus bikkel het volgende:Het is echt te triest voor woorden. Onze mooie club is dood. Zijn er nog clubmensen die samen hier de schouders onder durven zetten? Anders zijn we verloren.... Daar lijkt het wel op en de verantwoordelijken lopen popie jopie te doen op het ere terras. Die Kroes moet zijn grijns eraf gemept krijgen, lamlul. Eerst komt hij met Heitinga en een gemankeerde selectie, dan eindelijk maar veel te laat wordt Heitinga ontslagen en komt Grim die precies met dezelfde spelers op dezelfde posities verder gaat... Resultaat, 2 wedstrijden 2x verlies!
Want een randdebielen. Er moet heel snel iemand komen die schijt heeft aan heilige huisjes en ik had er zelf niet aan gedacht maar Advocaat komt met een hele interessante... Een straatschoffie die schijt heeft aan alles en iedereen zijn hele leven topvoetbal ademt, ajax dna heeft, een giga netwerk en dus weleens onverwacht een verrassende troef kan zijn om alles om te draaien.
Of iets subtieler dan ga je voor Seedorf als die durft...
Maar er moeten heel wat heilige huisjes omver geknald worden! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Lees net over die man van Liverpool die mogelijk kandidaat zou zijn. Je raadt het nooit, hij staat bekend om zijn datagedreven aanpak.. Mislintat 2.0??? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op maandag 24 november 2025 - 01:12 schreef AkaS het volgende:[..] Want een randdebielen. Er moet heel snel iemand komen die schijt heeft aan heilige huisjes en ik had er zelf niet aan gedacht maar Advocaat komt met een hele interessante... Een straatschoffie die schijt heeft aan alles en iedereen zijn hele leven topvoetbal ademt, ajax dna heeft, een giga netwerk en dus weleens onverwacht een verrassende troef kan zijn om alles om te draaien. Je bedoelt Wesley Sneijder AkaS? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2025 - 12:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Sutalo was met Baas een goed koppel vorig seizoen, ook stoomde hij geregeld op, ik zie het probleem niet. Was eerder Heitinga met zijn idee dat hij Wijndal wel aan de praat kreeg, ook dat onze beide rechtsbacks niet het niveau hebben. Heeft idd ook te maken dat we geen 6 hebben die het niveau heeft van Henderson of Alvarez Omdat ze als blok van 5 speelde meer mensen om hem heen en Henderson regelde alles. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dit werkte, nu uithuilen en tijdens de winterstop een uitstekende 6 halen |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
| Alex Pastoor heeft gisterenavond bij Rondo openlijk gesolliciteerd om trainer bij onze club te worden. En Melvin Boel van GAE ziet dat ook wel zitten. Dus er zijn toch nog trainers die er wel in willen stappen. Hoe bestaat het. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 12:01 schreef hjf het volgende:Alex Pastoor heeft gisterenavond bij Rondo openlijk gesolliciteerd om trainer bij onze club te worden. En Melvin Boel van GAE ziet dat ook wel zitten. Dus er zijn toch nog trainers die er wel in willen stappen. Hoe bestaat het. Een nieuwe trainer hoe eerder hoe beter, een nieuwe trainer heeft tijd nodig om dit team op de rit te krijgen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
| Die Heitinga is gewoon schaak gezet door Grim. Grim kwam niet om te helpen, maar om zijn baantje over te nemen. En rara, ineens mag hij tot de winterstop blijven. Let maar op, hij maakt het seizoen af. En Grim, tja nog zo'n nono met de uitstraling van een uitgelebberde oester! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 19:08 schreef Ajax Warrior het volgende:Die Heitinga is gewoon schaak gezet door Grim. Grim kwam niet om te helpen, maar om zijn baantje over te nemen. En rara, ineens mag hij tot de winterstop blijven. Let maar op, hij maakt het seizoen af. En Grim, tja nog zo'n nono met de uitstraling van een uitgelebberde oester! Whahahahaha noou we wachten het af, ouderwets hoor Warrior |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja sorry man, ik kijk eigenlijk nooit meer met plezier naar een wedstrijd van Ajax. Calculeer tegenwoordig standaard een 0-punter in en zie de ene nono na de andere nono onze club lijden, met een lange ij dan wel te verstaan. Verder is dit hele team los zand wat zelfs als korrels niet op het lelijkste strand niet thuis horen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 20:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja sorry man, ik kijk eigenlijk nooit meer met plezier naar een wedstrijd van Ajax. Calculeer tegenwoordig standaard een 0-punter in en zie de ene nono na de andere nono onze club lijden, met een lange ij dan wel te verstaan. Verder is dit hele team los zand wat zelfs als korrels niet op het lelijkste strand niet thuis horen. Ja de club is flink naar de kloten geholpen met name door alle zakkenvullers boven in. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Wat ik frappant vind is dat onze supporters zo kalm blijven. Er heerst een onnatuurlijke rust en gelatenheid. Normaal in dit soort tijden kwamen we verhaal halen, hielden we de bus aan, hadden allerlei boze spandoeken, waren er rellen, bleven hele vakken een helft leeg etc.. Begrijp me goed, ik wil geen geweld oproepen ofzo maar ik vind het opvallend... Er is niks meer, zelfs geen betrokkenheid lijkt het wel....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2025 door bertus bikkel -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 27 november 2025 - 19:37 schreef bertus bikkel het volgende:Wat ik frappant vind is dat onze supporters zo kalm blijven. Er heerst een onnatuurlijke rust en gelatenheid. Normaal in dit soort tijden kwamen we verhaal halen, hielden we de bus aan, hadden allerlei boze spandoeken, waren er rellen, bleven hele vakken een helft leeg etc.. Begrijp me goed, ik wil geen geweld oproepen ofzo maar ik vind het opvallend... Er is niks meer, zelfs geen betrokkenheid lijkt het wel.... Een gevoel van machteloosheid, omdat onze club van boven naar beneden naar de kloten is. We zijn overgeleverd aan wat er komen gaat, wie wordt onze nieuwe technisch directeur, wie wordt onze nieuwe trainer die het beter op de rit gaat krijgen, wie gaat en komt er verder ?
Laat Ajax weer herkenbaar voetbal spelen, begin in eerste instantie Kaplan en Dies Janse terug te halen in de winterstop, beide invalskrachten zijn kopsterk bij hoekschoppen. En dan nog hebben we miljoenen nodig om het elftal op de rit te krijgen want op de 6 positie en onze beide backs 2 en 3 komen we kerels, grinta's te kort, ook hebben we een mafkees in de spits die je puur moet inzetten voor de laatste 20 minuten.
En gaat zo maar verder...
Met andere woorden we zijn allang geen godenzonen meer Bikkel of onze vaders worden misschien wakker... |
|
|
|
|
|