|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op donderdag 04 december 2025 - 19:07 schreef hjf het volgende:[..] De druk bij Ajax is voor de spelers veel groter dan bijvoorbeeld bij AZ, Twente en Utrecht. Dus je hebt geen garantie dat El Karouani bij ons gaat slagen. Helemaal mee eens, lekker bij Utrecht laten. Ik snap de ophef over hem niet en ik vind hem zeker niet beter dan de Wijdal die bij AZ speelde. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 04 december 2025 - 19:07 schreef hjf het volgende:[..] De druk bij Ajax is voor de spelers veel groter dan bijvoorbeeld bij AZ, Twente en Utrecht. Dus je hebt geen garantie dat El Karouani bij ons gaat slagen. Eens hoor. Helemaal eens. Je kan het bij Utrecht heel leuk doen, bij Ajax is dat vaak echt wel anders. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 december 2025 - 08:49 schreef AkaS het volgende:[..] Helemaal mee eens, lekker bij Utrecht laten. Ik snap de ophef over hem niet en ik vind hem zeker niet beter dan de Wijdal die bij AZ speelde. Laat me niet lachen die Wijndal is een van de slechtste backs in de eredivisie,Die gozer van Utrecht is gewoon 3 klasse beter als Wijndal.En garanties heb je nooit kijk naar zijn linkerpoot en zuiverheid in zijn voorzetten en zijn winnaars mentaliteit,wat in godsnaam heeft Wijndal ???? ik hoop dat jullie wakker worden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 december 2025 - 12:07 schreef p111 het volgende:[..] Laat me niet lachen die Wijndal is een van de slechtste backs in de eredivisie,Die gozer van Utrecht is gewoon 3 klasse beter als Wijndal.En garanties heb je nooit kijk naar zijn linkerpoot en zuiverheid in zijn voorzetten en zijn winnaars mentaliteit,wat in godsnaam heeft Wijndal ???? ik hoop dat jullie wakker worden. Wat bedoel je met jullie, ik ga met je mee hoor.. Wijndal zal bij Ajax nooit de vorm aan tikken die hij bij AZ had, ook ik roep dit al een paar jaar |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Ik laat hierbij weten dat mocht Cruyff technisch directeur worden hij de keuze maakt voor Kluivert en Pastoor als trainers koppel, wie weet sluit Grim zich daar ook bij aan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 december 2025 - 12:07 schreef p111 het volgende:[..] Laat me niet lachen die Wijndal is een van de slechtste backs in de eredivisie,Die gozer van Utrecht is gewoon 3 klasse beter als Wijndal.En garanties heb je nooit kijk naar zijn linkerpoot en zuiverheid in zijn voorzetten en zijn winnaars mentaliteit,wat in godsnaam heeft Wijndal ???? ik hoop dat jullie wakker worden. Ook hier heb ik nooit gezegd Wijndal goed te vinden. Wijndal is heel slecht nu, maar werd als een groot talent gezien. Er is niks van gekomen, maar zo’n speler heeft echt nu niks te zoeken bij Ajax. De speler van Utrecht is alleen ook zo 12 miljoen, Ajax kan gewoon niet dat geld zomaar uitgeven en ik denk dat zijn leeftijd daarin ook meewerkt. 25 jaar en 12 miljoen is normaal gesproken geen erg goede investering in de positie die Ajax nu heeft. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 december 2025 - 18:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik laat hierbij weten dat mocht Cruyff technisch directeur worden hij de keuze maakt voor Kluivert en Pastoor als trainers koppel, wie weet sluit Grim zich daar ook bij aan. Noted! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha let maar op! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 december 2025 - 22:54 schreef freakie het volgende:[..] Ook hier heb ik nooit gezegd Wijndal goed te vinden. Wijndal is heel slecht nu, maar werd als een groot talent gezien. Er is niks van gekomen, maar zo’n speler heeft echt nu niks te zoeken bij Ajax. De speler van Utrecht is alleen ook zo 12 miljoen, Ajax kan gewoon niet dat geld zomaar uitgeven en ik denk dat zijn leeftijd daarin ook meewerkt. 25 jaar en 12 miljoen is normaal gesproken geen erg goede investering in de positie die Ajax nu heeft. Lees even dit stukje. ======================Souffian El Karouani, 25-jarige linksback van FC Utrecht en Marokkaans international, beleeft een sterk seizoen. Transfermarkt taxeert zijn waarde intussen op een record van 15 miljoen euro, een stijging van 3 miljoen sinds begin oktober. Dit seizoen kwam hij in 24 officiële duels tot drie goals en dertien assists, cijfers die zijn marktwaarde sterk hebben opgedreven. Na zijn overgang van NEC naar Utrecht begon zijn waarde ooit op 1,2 miljoen; inmiddels is dat niveau het hoogst ooit voor hem. FC Utrecht zal waarschijnlijk niet van die hoge transferwaarde profiteren: El Karouani heeft een aflopend contract en kan komende zomer gratis vertrekken, waardoor een miljoeneninkomst uit een transfer uitblijft.
Lees het volledige artikel Dus vd Zomer gratis,dus in de winterstop misschien een paar miljoen,anders krijgt Utrecht niks van de zomer. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2025 - 12:11 schreef p111 het volgende:[..] Lees even dit stukje. ======================Souffian El Karouani, 25-jarige linksback van FC Utrecht en Marokkaans international, beleeft een sterk seizoen. Transfermarkt taxeert zijn waarde intussen op een record van 15 miljoen euro, een stijging van 3 miljoen sinds begin oktober. Dit seizoen kwam hij in 24 officiële duels tot drie goals en dertien assists, cijfers die zijn marktwaarde sterk hebben opgedreven. Na zijn overgang van NEC naar Utrecht begon zijn waarde ooit op 1,2 miljoen; inmiddels is dat niveau het hoogst ooit voor hem. FC Utrecht zal waarschijnlijk niet van die hoge transferwaarde profiteren: El Karouani heeft een aflopend contract en kan komende zomer gratis vertrekken, waardoor een miljoeneninkomst uit een transfer uitblijft. Lees het volledige artikel Dus vd Zomer gratis,dus in de winterstop misschien een paar miljoen,anders krijgt Utrecht niks van de zomer. Jij ziet dat echt allemaal veel te makkelijk. Een aflopend contract betekend dat hij zo 10/20 clubs heeft(buitenland ook) die allemaal miljoenen bieden kwa salaris. Veel meer dan ze bij Ajax kunnen betalen. Hopelijk snap je dat dit allemaal meespeelt als je spelers koopt. Want Ajax zit niet in de positie om zomaar met geld te smijten. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2025 - 13:11 schreef freakie het volgende:[..] Jij ziet dat echt allemaal veel te makkelijk. Een aflopend contract betekend dat hij zo 10/20 clubs heeft(buitenland ook) die allemaal miljoenen bieden kwa salaris. Veel meer dan ze bij Ajax kunnen betalen. Hopelijk snap je dat dit allemaal meespeelt als je spelers koopt. Want Ajax zit niet in de positie om zomaar met geld te smijten. Dat denk je maar, dat hoeft geen probleem te zijn. Er zitten vaak clubs bij waar je niet naar toe wil en ook clubs bij die langskomen om goedkoop te kopen in Nederland dus als je niks doet krijg je ook niks. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2025 - 13:46 schreef p111 het volgende:[..] Dat denk je maar, dat hoeft geen probleem te zijn. Er zitten vaak clubs bij waar je niet naar toe wil en ook clubs bij die langskomen om goedkoop te kopen in Nederland dus als je niks doet krijg je ook niks. Nu heb je het over “kopen”. Ik denk dat een speler die bij Utrecht speelt en zometeen 20 opties heeft(waar veel buitenland zijn) en hij is 25, dat zijn salaris veel en veel hoger is dan hij bij Ajax kan krijgen.
Dan nog, ze kunnen het best proberen inderdaad, als het contract afloopt zal Ajax het denk ik ook zeker wel doen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Wel ergens goed om te zien dat een beetje “verstandige” trainer, een manier vind om het elftal stabiel te houden en toch wat aanpassingen te doen. Itakura gewoon een aantal wedstrijden laten staan. Laat duidelijk zien voor Bounida te gaan. Zijn kleine stapjes die een trainer eerder had moeten proberen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Ajax staat dus niet stil. Tomiyasu, zou toch wat zijn zeg. Je mist zeker een goede rechtsback(hopelijk komt hij op zijn oude niveau), maar denk zelfs als hij niet zijn oude niveau haalt dat hij beter is dan alles daar. Was toch vooral eerst centrale verdediger geloof ik. Maar ja dat zou dan vervanger zijn voor Sutalo. Dat is dan ook een goede haha. |
|
|
|