|
|
bertus bikkel
|
|
|
Daar gaan we weer!! Ajax tegen angstgegner nr.1 inmiddels...AZ. In de laatste 10 ontmoetingen werd slechts 2x gewonnen tegen AZ waarvan 1 in het bekertoernooi. 2x werd het gelijk en dus 6x verloren. Momenteel draait het bij beide teams voor geen meter en dus weer een duel tussen de lamme en de blinde. Ik verheug me wel op de duels tussen gekke Wout en gestoorde Wouter..dat wordt minstens 1 rode kaart lijkt me. Voor de rest vind ik het een voordeel dat Wijndal niet beschikbaar is maar dan nog zal het weer taai worden om er 90 minuten naar te kijken.In principe zijn we de laatste jaren vrij kansloos tegen AZ maar nu durf ik te gokken op n stuntje:2-2 !! Sterkte allemaal!! |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
ik ga voor winst! Glouck en Moro meteen laten starten. en vooral met de juiste wedstrijdmentaliteit om te willen winnen, ieder duel, iedere 2e bal! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 - 13:15 schreef Obdam4Ajax het volgende:ik ga voor winst! Glouck en Moro meteen laten starten. en vooral met de juiste wedstrijdmentaliteit om te willen winnen, ieder duel, iedere 2e bal! Dat zou mooi zijn maar waar halen ze dat opeens vandaan?? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
1 - 2 met een stadion dat voor 2/3 om Heitinga's ontslag vraagt. Daarna nog een nederlaag of 2 nodig om zeker te stellen dat CL voor voogend jaar niet meer haalbaar is, pas daarna een heel stadion dat schreeuwt om zijn ontslag!!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Heitinga zou Pharell Nash opnemen in de wedstrijdselectie tegen az...Wat ik begrijp is de positie van dit talent: linksbuiten...
Are you shitting me, linksbuiten nummero hoevelo ???
Hoe vaak moet deze trainer een signaal van onvermogen afgeven voordat het kwartje valt of ben ik nu voorbarig? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 - 23:50 schreef AkaS het volgende:1 - 2 met een stadion dat voor 2/3 om Heitinga's ontslag vraagt. Daarna nog een nederlaag of 2 nodig om zeker te stellen dat CL voor voogend jaar niet meer haalbaar is, pas daarna een heel stadion dat schreeuwt om zijn ontslag!!! Ik ben benieuwd wat de inbreng van Fred Grim zal zijn ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Opstelling Ajax:
Fred Grim kiest voor jeugd, geen Klaassen en Berghuis:
Jaros; Gaaei, Sutalo, Baas, Rosa; Mokio, Taylor, Gloukh; Edvardsen, Weghorst, Godts.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het schijnt dat Berghuis een liesblessure heeft opgelopen dus vandaar dat hij is afgehaakt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat is Taylor aan het doen, man man.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ook Mokio moet meer gedegen spelen, niet het randje opzoeken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hij maakt het zich veel te moeilijk |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mokio brengt Ajax steeds in de problemen |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Eens maar ik mis ook besef wanneer en waar je wel en niet een medespelers kan aanspelem! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En Godts kijkt niet, doet zo maar wat ipv een fatsoenlijke voorzet te geven blijft hij maar pielen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We glijden steeds verder af...0-2 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We lopen zoals in de voorgaande wedstrijden met zijn allen naar voor, we spelen veel te hoog. AZ kan dan lekker counteren, Heitinga heeft niets geleerd |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:We lopen zoals in de voorgaande wedstrijden met zijn allen naar voor, we spelen veel te hoog. AZ kan dan lekker counteren, Heitinga heeft niets geleerd Verdedigend en zeker ook opbouwend zwak. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Fijn is dat we dan zo’n ding van Adidas hebben. Dat maakt het toch allemaal weer leuk.
Jezus wat gvd slecht is dit weer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het wordt alleen maar slechter |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Haalt die kluns Gloukh van het veld |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Waar blijven die witte zakdoekjes |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jaa wat is dit dan. Beste man van het veld afhalen. Geen weghorst eruit en dan Gloukh in de spits. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Heitinga wisselt zo maar wat..
Heitinga en Kroes weg er mee |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nou vooral Heitinga. Kroes dan ook maar. Heitinga is echt een pepernoot. Manman. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ook Weghorst benadeeld zijn club |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Please. Heitinga zeg zo dat je er mee kapt. Aaaaalsssjeblieft. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Kroes zat zeer tevreden te lachen bij de 0-2. Ben echt nieuwsgierig waarom hij zo tevreden aan het rondkijken en lachen waa???? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Gloukh ook he. Jezus, je zag de totale onvrede daar. Alles slecht, trainer die hem dan wisselt. Je zou hem dan toch gewoon willen belonen? Dit geeft gewoon een verkeerd signaal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dom heel dom om Gloukh te wisselen. Hij gooit zijn eigen ruiten in |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ben die Weghorst inmiddels ook helemaal zat. Had gewoon een diepe rode kaart verdiend. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: 17 jaar is groot talent maar kan je nu nog niet de verantwoording geven op 6 in een ziek elftal en een onbekwame trainer.Geef die jongen de tijd om zich te ontwikkelen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:We lopen zoals in de voorgaande wedstrijden met zijn allen naar voor, we spelen veel te hoog. AZ kan dan lekker counteren, Heitinga heeft niets geleerd Gaat hij ook nooit doen omdat hij het niet ziet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2025 - 00:18 schreef p111 het volgende:[..] 17 jaar is groot talent maar kan je nu nog niet de verantwoording geven op 6 in een ziek elftal en een onbekwame trainer.Geef die jongen de tijd om zich te ontwikkelen. Ik schrijf hem toch niet af, ik laat weten dat hij een paar x de fout in ging.
Mede door hem kwamen we achterin in de problemen, dat hij een grote speler wordt is heel goed mogelijk, hij wisselt nu nog goede speelminuten af met mindere speelminuten, niet meer en niet minder |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2025 - 00:08 schreef Ajax Warrior het volgende:Ben die Weghorst inmiddels ook helemaal zat. Had gewoon een diepe rode kaart verdiend. Zeker weten hij brengt heel het elftal en club in diskrediet, je bent dan voor mij een grote paardelul |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2025 - 00:08 schreef Ajax Warrior het volgende:Ben die Weghorst inmiddels ook helemaal zat. Had gewoon een diepe rode kaart verdiend. Ik ook! Al heb ik ergens ook het gevoel dat hij er dan ook echt zat van wordt dat er helemaal niks zijn kant op komt waar hij iets mee kan. Dus loop je gefrustreerd rond. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dan zie je de 2 jeugdspelers op t einde meevoetballen. Bij Ajax. En denk dan, Bounida snap ik ergens wel. Al kan je prima rechts Moro + Edvartsen gebruiken en links Godts + Bounida trouwens. Maar ik snap dat hij niet of nog niet veel speelt. Maar die Alders, waarom zou hij niet spelen en Gaaei of Rosa wel altijd? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2025 - 09:06 schreef freakie het volgende:Dan zie je de 2 jeugdspelers op t einde meevoetballen. Bij Ajax. En denk dan, Bounida snap ik ergens wel. Al kan je prima rechts Moro + Edvartsen gebruiken en links Godts + Bounida trouwens. Maar ik snap dat hij niet of nog niet veel speelt. Maar die Alders, waarom zou hij niet spelen en Gaaei of Rosa wel altijd? Aalders heeft nog geen kans gehad,Heitinga stelt liever die 2 blinde kippen op Gaaey en Rosa en evt nog Wijndal.Geloof me Aalders is 2x betere voetballer als die 3 nobodys.Wissel beleid Heitinga Godt was drama en Rosa en Gaaey dramatisch,met de rust sta je 0-2 achter en wat denk je GEEN WISSEL hoe is het mogelijk dat je gigantisch blind bent dat je denkt dat die 3 spelers na een kwartiertje rust in een keer goed gaan voetballen en als je dan ook nog de enige creatieve speler Clock er uit haalt met 0-2 achter dan lig je toch op de grond van het lachen(huilen).John blijft hopen op een wonder !!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2025 door p111 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hopelijk staan er mensen op bij Ajax die zeggen het is genoeg pleur die hele techn/staf behalve Urby er uit en ook incl/Kroes. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Gewoon doorgaan met meer jeugd onder nieuwe interim trainer Keizer. Zit genoeg voetbal in en talent zat maar je moet de juiste instelling en opstelling zien te krijgen. Heitinga is tactisch door alle trainers tot nog toe afgetroefd. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2025 - 15:31 schreef bertus bikkel het volgende:Gewoon doorgaan met meer jeugd onder nieuwe interim trainer Keizer. Zit genoeg voetbal in en talent zat maar je moet de juiste instelling en opstelling zien te krijgen. Heitinga is tactisch door alle trainers tot nog toe afgetroefd. Klopt,hoelang pikken de Ajax fans dit nog? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2025 - 00:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zeker weten hij brengt heel het elftal en club in diskrediet, je bent dan voor mij een grote paardelul Hiermee ben ik het oneens. Ik vind Weghorst een echte winnaar. De elleboog was een beetje dom maar verder wel een toppertje die beter kan voetballen dan waar hij credit voor krijgt. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2025 - 11:05 schreef p111 het volgende:[..] Aalders heeft nog geen kans gehad,Heitinga stelt liever die 2 blinde kippen op Gaaey en Rosa en evt nog Wijndal.Geloof me Aalders is 2x betere voetballer als die 3 nobodys.Wissel beleid Heitinga Godt was drama en Rosa en Gaaey dramatisch,met de rust sta je 0-2 achter en wat denk je GEEN WISSEL hoe is het mogelijk dat je gigantisch blind bent dat je denkt dat die 3 spelers na een kwartiertje rust in een keer goed gaan voetballen en als je dan ook nog de enige creatieve speler Clock er uit haalt met 0-2 achter dan lig je toch op de grond van het lachen(huilen).John blijft hopen op een wonder !!!!!! Eens! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Je kunt als TD wel zeggen, dat je het geweldig hebt gedaan dat je € 20 mln. aan salarissen hebt bespaart, maar je hebt geen team samengesteld die ook maar in de buurt van prijzen pakken kan komen. Wat een amateurisme. Totaal geen balans in het team. Het middenveld werd compleet weggespeeld tegen AZ. Ja je hoort het goed AZ. Dat gaat nog wat worden tegen Chelsea deze week. De backs zijn totaal geen Ajax niveau. Gaaie is weer totaal terug bij af. Farioli blijkt het maximale eruit geknepen te hebben. Voor Sutalo geldt hetzelfde. Taylor heeft ook niet meer het niveau van vorig seizoen. Zijn transferwaarde daalt enorm. Je kunt het ermee eens zijn of niet: Farioli heeft het geweldig gedaan qua resultaat. Hij had goed in de gaten, dat hij niet de spelers had om het Ajax voetbal (dat is alweer 6 geleden dat ik dat heb gezien) te hanteren. Er zijn inmiddels 3 uit de RVC gestapt en in de directie zit in ieder geval één koekenbakker die een trainer een hele slechte selectie meegeeft. De afgelopen zijn er een aantal ego's geweest die de club kapot hebben gemaakt. Dit gaat nog jaren duren voor we weer op niveau zijn waar we willen zijn. Er moet geen bezem door de club, maar een honkbalknuppel om die amateurs te vervangen voor professionals. Was getekend: hjf. |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
ik vind dat Weghorst wel gelijk heeft met zijn kritiek op het spel, maar dat hij vooral ook naar zichzelf moet kijken: Bij het eerste doelpunt van Ajax staat ie van te voren knullig buitenspel en daarom wordt dit doelpunt afgekeurd... Bij het andere doelpunt geeft ie Goes een beuk en daarom wordt deze goal ook afgekeurd...Twee keer een doelpunt afgekeurd door acties van Weghorst zelf. |
|
|
|