|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2025 - 10:04 schreef Obdam4Ajax het volgende:ik vind dat Weghorst wel gelijk heeft met zijn kritiek op het spel, maar dat hij vooral ook naar zichzelf moet kijken: Bij het eerste doelpunt van Ajax staat ie van te voren knullig buitenspel en daarom wordt dit doelpunt afgekeurd... Bij het andere doelpunt geeft ie Goes een beuk en daarom wordt deze goal ook afgekeurd...Twee keer een doelpunt afgekeurd door acties van Weghorst zelf. Dat komt omdat Weghorst ook totaal geen Ajax niveau is,maar een gewone subtopper die echt boven het maxium uit zijn carriere heeft gehaald. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2025 - 10:04 schreef Obdam4Ajax het volgende:ik vind dat Weghorst wel gelijk heeft met zijn kritiek op het spel, maar dat hij vooral ook naar zichzelf moet kijken: Bij het eerste doelpunt van Ajax staat ie van te voren knullig buitenspel en daarom wordt dit doelpunt afgekeurd... Bij het andere doelpunt geeft ie Goes een beuk en daarom wordt deze goal ook afgekeurd...Twee keer een doelpunt afgekeurd door acties van Weghorst zelf. Feitelijk heb je helemaal gelijk, geen spelt tussen te krijgen.
Toch wil ik een lans breken voor de voetballer Weghorst. Hij krijgt veel te weinig erkenning vind ik als voetballer. Al zijn hele profbestaan moet hij opboksen tegen oppervlakkige opini. En toch telkens als ik inzoom op zijn spel zie ik veel meer dan zijn fouten die hij natuurlijk net als alle anderen op het veld maakt.
Maar wat ik ook zie is:
1. Een pure winnaar met tomeloze inzet. 2. Een teamspeler die alles geeft voor zijn team. 3. Aanspeelpunt en kaatser. 4. Verrassend vaak uit situaties weet te voetballen. 5. Zijn passes/steekpassen verrassend vaak slim en met juiste snelheid. 6. Scorend vermogen. 7. Trots om voor Ajax te spelen!
Laten we hem meer waardering geven vanaf nu.
Als ik de beelden bekijk en meeneem de vieze schijnheilige kutacties die Goes veelvuldig uithaalt, zag ik Goes meer dan nadrukkelijk op Weghorst aflopen en zoals deze terecht aangaf, was hij het zat met die Goes. En stak hij heerlijk zijn elleboog uit in de richting van de op hem afrennende Goes af. Wat mij betreft jammer dat het niet harder was en niet op zijn strottenhoofd, walgelijk mannetje die Goes!!!
Om in het walgelijke te blijven... Ik heb al meerdere malen vermeld dat ik het merkwaardig vind dat Kroes spelers koopt die allemaal op de linksvoor positie kunnen spelen, terwijl ook voorgaande seizoenen een roep was voor versterking op de positie rechtsvoor. Om maar te zwijgen van het nalaten om een goede zes speler aan te trekken om het team in balans te brengen.
Nu wordt plotseling Heitinga in bescherming genomen, maar die Liverpool jeugdspeler komt wel uit zijn koker! En als je pretendeert de juiste trainer voor Ajax te zijn moet je ook doorhebben dat je selectie niet capabel genoeg is om het spel te spelen wat hij dan nu voorstaat!
Wees dan op zijn minst behoudender en realistisch totdat je de juiste spelers tot je beschikking hebt om jouw gewenste speelstijl te hanteren.
Voor mij is Heitinga onbekwaam of je het nu linksom bekijkt of rechtsom. Ongelooflijk dat een instituut als Ajax de nek omgedraaid kantoren door nobodys als Mislintat en Kroes en een voormalig rechtbekkie die nooit meer als een subtoppertje was!!!
Ik roep hierbij de volgende mensen op om de koppen bij elkaar te steken en strijdbijlen in het belang van Ajax te begraven:
Rijkaard, van Basten, Bergkamp, Jonk, van der Vaart, Wesley Sneijder, van Gaal en Blind.
Kroes en Heitinga out! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
............... Pasveer ............
........ sutalo Itakura Baas .......
Jeugdspeler................... Mokio
....... Fitz-Jim ... Taylor ......
Berghuis............... Moro/ Godts
.......... Wout Weghorst............
Creatieve ingeving en dit dan 5 wedstrijden laten staan!
Uiteraar moeten Fitz-Jim en Taylor controlerend spelen maar wel met het vizier naar voren gericht.
Ik geloof echt dat Fitz-Jim en Taylor dit samen met strenge instructies prima kunnen invullen. Heb sowieso geloof in de potentie van Fitz-Jim en het gif van Taylor icm met zijn veelzijdigheid!
Jeugdspeler: Alders of Bouwman.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2025 door AkaS -- |
|
|
|
|
|