|
|
MMM
|
|
|
| Aftrap mogelijk naar 16.30 uur volgens de bever? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Lekker kut. Moet ik nog van m'n werk komen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pff bedankt Benjamin, dan verwacht ik ook dat het echte flinke storm is ook en geen storm in glas water als ze dat beslissen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Code oranje zojuist vervroegd naar 15.00 uur.
Benieuwd of dit gevolgen heeft voor de wedstrijd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Toch grappig. Want als je de weersverwachting bekijkt gaat t echt pas in de avond echt waaien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Mogge. Behalve Feyenoord is het weer ook een hobby van me. Schrijf op een weerforum -bijna- dagelijks weerberichten en wat ik denk is dat deze wedstrijd eruit gaat. Het gebied met veel wind trekt al eerder het zuidwesten in dan eerder werd verwacht. Gisteravond verwachtte men het hoogtepunt in regio Roijnmond zo tussen 8 en 10 uur. Hier is volgens de jongste verwachtingen enkele uren vanaf gegaan. Tegen half 5 wordt er in Zeeland al storm verwacht, hooguit 1 uur later is dat boven onze regio het geval. Een wedstrijd spelen juist in de Kuip met z'n sowieso al winderige omstandigheden is vragen om onzin. Corners met meewind gaan dan gewoon het stadion uit. Maar ook het Legioen moet weer naar huis...... Daarom denk ik dat de wedstrijd zal worden uitgesteld tot nader order. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vaak worden Europese wedstrijden dan een dag later ingehaald.
Dat zou dan gevolgen hebben voor Feyenoord - PSV.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Spoedoverleg gaande, het stormpje komt wat vroeger dan ingeschat en nu komt ook aftrap 16:30 in gevaar. Wordt vervolgd.
Bever |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als het niet doorgaat, hoop ik naar volgende week. Al speelt Panathinaikos dan wel beker. En de UEFA schrijft voor zo snel mogelijk inhalen dacht ik?
Maar als dat ten koste gaat van Feyenoord - PSV.. Wanneer moet je die nou inhalen |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Zoals ik vroeger een keer heb meegemaakt, 2 wedstijden op 1 dag, toen met Excelsior. Nu gewoon op zondag. Om 12 uur dan met het elftal van Braga en gewoon half 3 de topper. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Dat de Haloumi ze om de oren mag vliegen! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
FF in de gaten houden beste Feyenoorders.
quote:De aftrap van Feyenoord is nu om 16.30 Kwam net voorbij bij mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Nog 6 uur tot de aftrap. Je zou toch wat snellere communicatie willen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Kutweer....ik had altijd een hekel om met veel wind te voetballen. beetje regen vond ik heerlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Wat denk je waar je na de wedstrijd in terecht komt, ook geen feest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zorgvuldigheid ook geboden bij dit soort beslissingen. Gekke is als ik nu naar buiten kijk. Zonnetje. Klein beetje wind. Bijna niet voor te stellen dat t over een aantal uur helemaal los gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Hier ook, je zou zo het bos instappen als je niet beter wist. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 - 10:39 schreef Stylzz het volgende:Zorgvuldigheid ook geboden bij dit soort beslissingen. Gekke is als ik nu naar buiten kijk. Zonnetje. Klein beetje wind. Bijna niet voor te stellen dat t over een aantal uur helemaal los gaat. Zeker. Maar nu X uur van te voren zou je wel een inschatting moeten kunnen maken toch? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het veranderde nog van uur tot uur, zou eerst later in de avond pas los gaan. Mag al een wonder heten dat de UEFA er in mee gaat, statische bende daar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is vervroegd. Verder hebben we commentaar van de bever en anderen die dit overnemen over 'topoverleg'? Of is er iets officieels?
Rijnmond meldt nu ook iets over t overleg.
Nah ja. Als t niet kan, kan t niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Duidelijk is. De wedstrijd wordt voor t weekend gespeeld. Misschien zelfs zonder publiek.
Wat ook logisch is en gewoon een overmacht situatie.
Blijft wel klote. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Voor het weekend, zit je nog korter op komende zondag. Das dan wel helemaal klote! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan zal daar ook weer een oplossing voor gevonden moeten worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die zal dan niet doorgaan op zondag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Panathinaikos naar 21:00 vanavond, wanneer de storm is gaan liggen. Met publiek 👍
Communicatie volgt rond middaguur
Bever |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
21:00 had ik zelf ook al als idee.
Maar ik denk zelf dat t eerder dan niet doorgaat?
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij krabbelt al terug:
Yep en zelfs helemaal de stekker er uit is nog een optie als stok achter de deur. In dat geval herplannen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Meer signalen 2100 Maar heb t idee dat die allemaal uit Beverwaard komen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat de hel, gaat mogelijk zelf helemaal niet door dan, maar wanneer kan het wel is dan de vraag in druk programmas(overgens zelf gecreerd door voetbal bonden)
Vrijdag ofzo is ook geen optie als je van het weekend alweer moet ballen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inhaal zal morgen zijn. Zonder publiek. Reken daar maar op
Dan gaat zondag niet door |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 - 11:53 schreef bijft007 het volgende:Wat de hel, gaat mogelijk zelf helemaal niet door dan, maar wanneer kan het wel is dan de vraag in druk programmas(overgens zelf gecreerd door voetbal bonden) Vrijdag ofzo is ook geen optie als je van het weekend alweer moet ballen. Moeilijk verhaal ja. Uitstellen naar volgende week is ook een probleem, dan speelt Panathinaikos.
Morgen misschien nog de beste oplossing (als het vandaag niet lukt), maar dan moet je de wedstrijd tegen PSV ook gaan uitstellen tot maandag of dinsdag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Begrijp het niet want vanavond gaat het ook stormen. Zal vandaag niet gespeeld worden lijkt mij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘: de wedstrijd Feyenoord - Panathinaikos is vandaag alsnog afgelast, dat is zojuist besloten ❌ Communicatie volgt Z.S.M!
Volgens UEFA richtlijnen moet de wedstrijd binnen 24u alsnog gespeeld zijn. Feyenoord vraagt dispensatie aan vanwege aanstaande topper tegen PSV.
Bever |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bever riep een half uur terug nog wat anders.
Maar dit lijkt me wel de meest voor de hand liggende conclusie. Het lijkt erop dat als je die wedstrijd vandaag had willen spelen, dat het aan het begin van de middag had gemoeten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ik hoop dat de wedstrijd naar volgende week gaat. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Is het geen interlandperiode dan is het wel een storm... |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
| Opmerkingen over dat 't nu nog niet zo naar uitziet qua weer. Da's nou precies het aparte aan dit stormveld, even daarvoor zal de wind praktisch gaan liggen en dan binnen een paar minuten hooguit buldert ie naar stormkracht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 - 11:59 schreef MMM het volgende:𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘: de wedstrijd Feyenoord - Panathinaikos is vandaag alsnog afgelast, dat is zojuist besloten ❌ Communicatie volgt Z.S.M! Volgens UEFA richtlijnen moet de wedstrijd binnen 24u alsnog gespeeld zijn. Feyenoord vraagt dispensatie aan vanwege aanstaande topper tegen PSV. Bever als t niet waar is hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Afgelast volgens Telegraaf |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| De wedstrijd wordt ingehaald op een latere datum, maar dat zal niet nog deze week zijn. Zodoende heeft de afgelasting geen gevolgen voor de Eredivisie-topper tussen Feyenoord en PSV, die gepland staat voor zondag om 14.30 uur in De Kuip. Het enige verschil is dat de Rotterdammers nu een stuk meer rust hebben dan gedacht. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Oja volgende week doordeweeks vrij zie ik, moet dan wel lijkt me.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Artikel weer offline.
Wat een gedoe |
|
|