BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Chelsea - AJAX 22-10-2025 / 21.00u Stamford Bridge Stadium

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 21 oktober 2025 - 18:52   quote  deeplink  
om 19:30 uur - vindt er een persconferentie plaats. Deze is live te zien op de Ajax-kanalen. Zo’n tien minuten voor aanvang zullen we hier de videoplayer delen waar het persmoment met John Heitinga en Youri Baas te zien is.

Owen Wijndal is terug in de 23-koppige selectie van Ajax voor het Champions League-duel met Chelsea, dat woensdag om 21:00 uur op Stamford Bridge wordt gespeeld. Trainer John Heitinga nam naast Wijndal ook Don-Angelo Konadu en Ko Itakura op in de reisselectie, ondanks eerdere vragen over inzetbaarheid van Itakura.

Afwezigen zijn nog steeds Kasper Dolberg en Steven Berghuis vanwege blessures; ook Branco van den Boomen is niet beschikbaar. Ajax laat ook een Onder-19-ploeg mee afreizen naar Engeland en heeft meerdere sterkhouders uit Jong Ajax bij de A-selectie opgenomen, zoals Aaron Bouwman, Sean Steur en Pharell Nash (die al debuteerde in de wedstrijdselectie tegen AZ maar niet speelde).

De selectie omvat verder onder meer Remko Pasveer, Davy Klaassen, Wout Weghorst en Rayane Bounida, waarmee Heitinga een mix van ervaring en jonge spelers meeneemt naar Stamford Bridge.

Ik hou het op 5-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2025 door Jack Huntelaar --
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 21 oktober 2025 - 22:47   quote  deeplink  
Mooi Jack! Onze eerste goal in de CL !!
Dat zou n wonder zijn. We staan in ieder geval helemaal onderaan aangezien de 2 absolute hekkensluiters onderling gelijk gespeeld hebben en beiden 1 punt hebben.
Het kan verkeren in 1 jaar, exact n jaar geleden stonden we eerste in de Europa league. Ik denk ook nog graag terug naar die 4-4 bij Chelsea....dat waren tijden zeg!! Nu schaam ik me bijna voor onze club. Behalve als we gaan durven om gasten als Bouwman, Steur en Alders op te stellen.
Voorspelling morgen ( met Wijndal in de basis) 6-0.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 21 oktober 2025 - 23:10   quote  deeplink  
Het doet pijn inderdaad afzettend naar toen, en idd meer moet doen met onze jonge gasten die je noemt.
Ik denk toch nog steeds dat het beter kan met onze spelers in totaliteit, ze worden door de voetbalanalisten met name van Basten niet geheel terecht neer gesabeld, een trainer met meer inzicht die de juiste keuzes maakt krijgt dit Ajax naar een hoger niveau ben ik van mening

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2025 door Jack Huntelaar --
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 21 oktober 2025 - 23:16   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Jack! Hier is echt meer uit te halen!
Maar wanneer en wie gaat het doen?
AkaS
 AkaS - woensdag 22 oktober 2025 - 00:56   quote  deeplink  
Ik geloof ook 100% dat er meer uit de selectie te halen valt met een betere en meer ervaren trainer.

Ik heb niemand gehoord over het lachen van Kroes op de tribune toen AZ 0-2 scoorde!!!

Deze man is echt knettergek om een onervaren trainer als Heitinga de sleutel te geven, echt ongelooflijk. Tel hierbij zijn eigen falen op. Nu is het makkelijk napraten maar ik gaf het al direct dit seizoen aan dat ik het gek vond dat er zoveel spelers in de selectie zaten die linksvoor spelen terwijl er al veel eerder een tekort op rechtsvoor was. Persoonlijk dacht ik dat ze Faberski hiervoor in gedachten hadden en daarom niets kochten, maar nee hoor. Niets van dat.

Chelsea uit pffff

Maarja het balletje blijft rond, zie psv!
hjf
 hjf - woensdag 22 oktober 2025 - 09:58   quote  deeplink  
Ik denk dat we het beter schriftelijk af kunnen doen met een 3-0 uitslag. Dan valt de schade alleszins mee. We hebben op dit niveau niets te zoeken en zijn het lachertje van Europa. Laatste plaats met 0 punten. Ik heb maandag nog naar het programma Rondo zitten kijken waar onder andere onze ex topspelers Marco van Basten, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart hun mening gaven over de situatie binnen onze club en wat er zou moeten gebeuren met de speelwijze op het veld. Daarnaast was Alex Pastoor ook aanwezig en had best zinnige opmerkingen. Laten we de hele staf vervangen door deze gasten en dan gaan we in ieder geval een hele stap vooruit. Maar eerst de TD (ex-AZ AlaS) eruit flikkeren. Wat een amateur.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - woensdag 22 oktober 2025 - 10:19   quote  deeplink  
Eens met de kritiek op Kroes. Weg met die vent. en over Heitinga,
Ik snap nog steeds niet dat Wijndal steeds opgesteld word door de trainer. Te traag in de opbouw, en verdedigend gewoon onzichtbaar. Baas op linksachter is veel stabieler. Iets compacter spelen en dan de twee snelle buitenspelers voor de uitbraak.
AkaS
 AkaS - woensdag 22 oktober 2025 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2025 - 10:19 schreef Obdam4Ajax het volgende:
Eens met de kritiek op Kroes. Weg met die vent. en over Heitinga,
Ik snap nog steeds niet dat Wijndal steeds opgesteld word door de trainer. Te traag in de opbouw, en verdedigend gewoon onzichtbaar. Baas op linksachter is veel stabieler. Iets compacter spelen en dan de twee snelle buitenspelers voor de uitbraak.
Dat weet je niet zeker want hoe vaak heb je Baas op linksachter zien spelen?

Sutalo is niet best in de opbouw en met veel ruimte, maar onder Farioli waar de ruimtes klein waren deed hij het goed. Misschien moet er dit seizoen dan maar een verdedigend blok van 5 komen met Sutalo Itakura en Baas centraal plus 2 aanvallende backs. Hierbij gezegd hebbende dat ze die Rosa van mij cadeau mogen doen aan Mislintat want in die categorie valt hij volgens mij wel qua niveau!

Met een blok van 5 kunnen Gaaei en Wijndal ook eventueel renderen, al denk ik dat je nu prima kunt doorpakken in je verlies en volledig inzetten op de eigen opleiding aangevuld met een beetje routine dat er wel is.

Dan bedoel ik, Anders, Bouwman, Baas, Fitz-Jim, Taylor Mokio, etc. Aangevuld, mits fit door Pasvee, Berghuis en eventueel Klaassen.... Weghorst!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2025 door AkaS --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2025 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2025 - 13:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat weet je niet zeker want hoe vaak heb je Baas op linksachter zien spelen?

Sutalo is niet best in de opbouw en met veel ruimte, maar onder Farioli waar de ruimtes klein waren deed hij het goed. Misschien moet er dit seizoen dan maar een verdedigend blok van 5 komen met Sutalo Itakura en Baas centraal plus 2 aanvallende backs. Hierbij gezegd hebbende dat ze die Rosa van mij cadeau mogen doen aan Mislintat want in die categorie valt hij volgens mij wel qua niveau!

Met een blok van 5 kunnen Gaaei en Wijndal ook eventueel renderen, al denk ik dat je nu prima kunt doorpakken in je verlies en volledig inzetten op de eigen opleiding aangevuld met een beetje routine dat er wel is.

Dan bedoel ik, Anders, Bouwman, Baas, Fitz-Jim, Taylor Mokio, etc. Aangevuld, mits fit door Pasvee, Berghuis en eventueel Klaassen.... Weghorst!
Baas heeft eerder linksback gespeeld maar is nu goed bezig centraal

Hij heeft zijn voorkeur uitgesproken om het liefst centraal te spelen

Gaaei kan leuk opkomen maar is verdedigend kwetsbaar als ook Wijndal, en nou druk ik me voorzichtig uit

Dus graag twee nieuwe backs zo spoedig mogelijk inclusief een ervaren 6, Mokio rustig brengen ik denk dat hij op de positie van Taylor beter tot zijn recht komt wanneer Taylor vertrekt

Je hebt gelijk dat een 5 mans verdediging effect zou kunnen hebben, ik zou het voor vanavond niet verkeerd vinden, overigens niet voor de eredivisie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2025 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2025 - 19:57   quote  deeplink  
Opstelling Ajax: Pasveer; Rosa, Sutalo, Itakura, Baas; McConnell, Taylor, Gloukh; Moro, Weghorst, Godts.

Ik kan me wel vinden in deze opstelling, alleen heb ik mijn twijfels over McConnell
freakie
 freakie - woensdag 22 oktober 2025 - 20:47   quote  deeplink  
Ik kan me ook vinden in de opstellinb, heel fijn dat Baas daar staat en geen Wijndal manman
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2025 - 21:24   quote  deeplink  
Haalt dan verdomme Weghorst er af ipv Gloukh, man man hoe dom weer

Heitinga out!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2025 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2025 - 21:28   quote  deeplink  
De club begint zielige vormen aan te nemen.
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2025 - 21:30   quote  deeplink  
Je kan toch niet tegen Chelsea gaan spelen met 2 middenvelders van beiden nog geen twintig.

Dit is gewoon roofbouw op twee talentvolle kinderen. Meer zijn ze namelijk nog niet.

Drie aanvallers laten staan die alle drie niet aan de bal gaan komen en dit doen met je elftal.

Een brevet van tactisch onvermogen van Heitinga.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 oktober 2025 - 21:32   quote  deeplink  
En alweer is het zelfmoordvoetbal.
Het seizoen wordt weer enorm pijnlijk en het lijkt enorm op het Steijn voetbal, maar nu heb je echt wel betere spelers.

En dan haal je de enige die momenteel wat kan creëren eraf.

Echt, wat een trainer hebben wij. En Taylor is een idioot.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 oktober 2025 - 21:47   quote  deeplink  
Wat is dit schandalig, echt waar.

Wat een amateurisme.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2025 - 21:47   quote  deeplink  
Opa staat ook weer lekker te keepen
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2025 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2025 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Opa staat ook weer lekker te keepen
Wat doet die verkeerd dan?
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2025 - 21:51   quote  deeplink  
Alles is gewoon terecht. Beide penalty’s terecht. Rode kaart terecht. M
Ajax is gewoon een kut club en past qua gedrag momenteel beter bij de kkd dan de eredivisie. Stelletje kut Calimero’s.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2025 - 21:52   quote  deeplink  
Dag Heitinga
Loetje
 Loetje - woensdag 22 oktober 2025 - 21:52   quote  deeplink  
Echt, flikker op hoor.

Kroes zal wel weer denken dat dit erbij hoort...

Heitinga gaat er op zijn vroegst zondag pas uit.

Dit kan echt niet meer. De club is doodziek van de trainer tot aan de RvC.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2025 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2025 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat doet die verkeerd dan?
Niet gekeken? Met het uit schieten recht naar een Chelsea speler
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - woensdag 22 oktober 2025 - 21:55   quote  deeplink  
wat een drama...weghorst zorgt wel voor strijd, maar hij is daar ook teveel mee bezig. En dat kost een penalty tegen...
de selectie is te licht en te onevenwichtig: KROES ROT OP
Loetje
 Loetje - woensdag 22 oktober 2025 - 22:12   quote  deeplink  
Meteen na rust sta je zo open en het is 5-1. En ja, het wordt van richting veranderd. Maar de manier waarop, oh oh...
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2025 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2025 - 21:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet gekeken? Met het uit schieten recht naar een Chelsea speler
Ah. Dus 1 slechte bal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2025 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2025 - 22:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah. Dus 1 slechte bal.
Hij wordt constant uitgelachen achter de goal, heeft geen enkele bal klemvast maar ach het weer speelt ook niet mee
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2025 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2025 - 22:12 schreef Loetje het volgende:
Meteen na rust sta je zo open en het is 5-1. En ja, het wordt van richting veranderd. Maar de manier waarop, oh oh...
Als een stelletje amateurs
Loetje
 Loetje - woensdag 22 oktober 2025 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2025 - 22:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als een stelletje amateurs
En 30 fucking seconden daarna staat Itakura in hun 16. Om even aan te geven hoe ziek dit Ajax is.
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2025 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2025 - 22:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij wordt constant uitgelachen achter de goal, heeft geen enkele bal klemvast maar ach het weer speelt ook niet mee
Sinds wanneer pakken keepers uberhaubt iets klem.

Twee penalty’s. Twee van richting veranderde schoten en die goal direct na de rode kaart.

Waar kan hij ook maar iets aan doen?
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2025 - 22:32   quote  deeplink  
Hoe raar het ook is.

Chelsea heeft zelf twee grote kansen gecreëerd. De 1e goal en de 1 op 1 tegen Pasveer die hij pakt.

En ja. Nu een halve kans.
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 22 oktober 2025 - 22:35   quote  deeplink  
Zo hard eraf gaan tegen n B ploeg van Chelsea is wel triest. Ze krijgen medelijden en zetten nu hun jeugdspelers erin. Kunnen wij toch ook doen?
Laat die jonge gasten ook ff wat minuten maken. Die zullen toch niet minder zijn dan wat er nu op het veld staat?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2025 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2025 - 22:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Sinds wanneer pakken keepers uberhaubt iets klem.

Twee penalty’s. Twee van richting veranderde schoten en die goal direct na de rode kaart.

Waar kan hij ook maar iets aan doen?
Dit alles lag ook niet aan hem maar je gaat je gewoon aan alles iriteren

Heel het elftal is dramatisch. We komen zelfs niet van ons eigen helft weg
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2025 - 22:41   quote  deeplink  
Ze krijgen voetbal les
Loetje
 Loetje - woensdag 22 oktober 2025 - 22:44   quote  deeplink  
Het kan dooien, het kan vriezen... Onze supporters zijn de enige die je hoort. Dat is dan wel mooi.

Maargoed, al maanden is de vraag hoe nu verder te gaan. Heitinga gaat er na vanavond in ieder geval 100% zeker niet uit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2025 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2025 - 22:44 schreef Loetje het volgende:
Het kan dooien, het kan vriezen... Onze supporters zijn de enige die je hoort. Dat is dan wel mooi.

Maargoed, al maanden is de vraag hoe nu verder te gaan. Heitinga gaat er na vanavond in ieder geval 100% zeker niet uit.
Als Kroes een kerel is dan neemt hij zijn ontslag
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2025 - 23:08   quote  deeplink  
Maar neemt dan gelijk Heitinga mee asjeblieft
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2025 - 23:09   quote  deeplink  
quote:

Ik vond het geweldig hoe onze supporters bleven zingen
Loetje
 Loetje - woensdag 22 oktober 2025 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2025 - 22:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als Kroes een kerel is dan neemt hij zijn ontslag
Kijk, we roepen dit vrij massaal. Maar Kale en Kokkie zeiden het maandag wel terecht. Er is geen RvC meer. Als je Heitinga en Kroes eruit zet, wie haalt de spelers dan? Wie stelt die nieuwe trainer aan?

En Kroes heeft het financieel geweldig gedaan, maar kan het qua transfers gewoon niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2025 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2025 - 23:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk, we roepen dit vrij massaal. Maar Kale en Kokkie zeiden het maandag wel terecht. Er is geen RvC meer. Als je Heitinga en Kroes eruit zet, wie haalt de spelers dan? Wie stelt die nieuwe trainer aan?

En Kroes heeft het financieel geweldig gedaan, maar kan het qua transfers gewoon niet.
Vraag van Gaal maar om in te springen en gooi Grim maar voor de Leeuwen tot aan de winterstop
freakie
 freakie - donderdag 23 oktober 2025 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2025 - 23:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoezo kwa transfers niet? Wat had jij gedaan dan? Ben ik echt serieus benieuwd naar.

Je mag 4 spelers kopen. Wat koop je dan? Geen Moro? geen Gloukh? Geen Itakura? Geen Dolberg?
De verkopen zijn echt prima, het moest gewoon.
AkaS
 AkaS - donderdag 23 oktober 2025 - 07:05   quote  deeplink  
Nu heeft heitinga weer nieuwe munitie om zijn positie te handhaven, meneer had een plan. Wauw, na een volledige voorbereiding en start competitie en Europees voetbal heeft hij een plan nou heel knap van die narcist die zichzelf geweldig vindt.

En dan het eerste kwartier dat zo hoopvol zou moeten zijn... hoofdzakelijk was dat combineren op eigen helft met 1 goede counter wat geen doelpunt opleverde wat het wel moest zijn.

Wel vind ik dat ze eindelijk inzet toonden en vond ik ondanks alles Pasveer toch beter in de goal dan die andere gast, die nog helemaal niets heeft laten zien. Wel was Pasveer wx ongelukkig met wegtrappen maar verder voelt zijn aanwezigheid beter en rustiger.

Hopelijk grijpt men snel in en mag die zelfingenomen prutser oprotten!
AkaS
 AkaS - donderdag 23 oktober 2025 - 07:09   quote  deeplink  
En waarom die huurling opleiden voor Liverpool en niet Fitz-Jim. En natuurlijk die rode kaart had ik Alders gebracht voor Rosa want die jongen had dan redelijk ongedwongen ervaring op kunnen doen. Verlies was toch al een feit. Ongelooflijk trouwens dat die Rosa gehaald is en mag spelen. Vind het echt 10x niks
remco k
 remco k - donderdag 23 oktober 2025 - 08:06   quote  deeplink  
quote:

Tsja. Leuk voor een keertje. Maar de arena is net een lege aula voor een crematie.

In vrijwel ieder stadion in Nederland is er meer sfeer dan bij Ajax.

Ze zingen “90 minuten lang “

Maar al jaren is het begin leuk en houden ze dat 5 minuten vol. Daarna is het weer sfeerloos.
hjf
 hjf - donderdag 23 oktober 2025 - 09:26   quote  deeplink  
We zullen er de komende jaren maar aan moeten wennen, dat we in de andere stadions horen: HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 23 oktober 2025 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2025 - 09:26 schreef hjf het volgende:
We zullen er de komende jaren maar aan moeten wennen, dat we in de andere stadions horen: HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
Vergeet de afgelopen jaren niet he....is al jaren niets en zonder fatsoenlijke leiding zijn we stuurloos en wordt het komende jaren conference league voorrondes begin Juli...
hjf
 hjf - donderdag 23 oktober 2025 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2025 - 09:57 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Vergeet de afgelopen jaren niet he....is al jaren niets en zonder fatsoenlijke leiding zijn we stuurloos en wordt het komende jaren conference league voorrondes begin Juli...
Helemaal mee eens Bertus. Ik vraag mij werkelijk af wat wij en Remco, Loetje, AkaS, Jack Huntelaar etc. wel zien en de leiding niet ziet. Het is amateurisme ten top. Johan Cruijff draait zich meteen weer om in zijn graf als hij dit allemaal kon zien. Waar is de visie van hem gebleven? Ook de Jeugdopleiding is niet meer wat het geweest is en bevindt zich in een afglijdende schaal. Het is heel moeilijk om supporter te zijn van onze club. Eens een Ajacied altijd een Ajacied.
AkaS
 AkaS - donderdag 23 oktober 2025 - 11:22   quote  deeplink  
Ik ben zo verschrikkelijk boos. Al die politieke opendeuren die Heitinga eruit gooit om zijn aanhouden te rechtvaardigen. Ik vind het een grote belediging aan Ajax en aan onze supporters.

Dat hij er zelf in gelooft moet hij weten maar die smoezen vind ik een grote belediging voor onze intelligentie!

Weer stel ik de vraag, heeft niemand Kroes zien lachen bij de 0-2 van az?

Ajax begint telkens goed met een paar minuten balbezit en daarna valt het iedere keer in elkaar als een kaartenhuis maar nu had deze kneus een plan en zag hij een stabiel ajax!

Ja, wanneer krijgen wij een stabiele trainer???

Allemaal kutsmoezen om zijn trieste niveau als trainer te maskeren.

We zijn bezig met een proces, vorig jaar was er een andere speelstijl. Nu moet HIJ ineens geduld hebben met Ajax... Hij moet geduld hebben met Ajax hahahahaha meneer wist waaraan hij begon hahahha laat me niet huilen.

Wanneer grijpen wij als supporters in als Kroes en de leiding dit zelf nalaten!!! ???

Hij heeft een hele voorbereiding met spelers die misschien niet wereldtop zijn maar toch wel aanzienlijk beter dan die van nac en telstar toch?!

Dan word je weggecombineerd tegen 10 van Nac en wat ga je dan doen uit bij Marseille de wedstrijd erna.... Ja inderdaad heel hoog druk zetten en de deur wagenwijd openzetten tegen een team dat 10x beter is dan nac!

Precies op dat moment laat hij zien onbekwaam te zijn!

Iedere week weer andere samenstellingen en bijna alle aankopen op de bank houden. Oscar op linksvoor zetten of op de bank.

Geen 6 halen maar een Liverpool huurling zonder optie tot koop halen om een jaartje de ontwikkeling van eigen talent in de weg te zitten. En die huurling komt 100% uit de koker van Heitinga!

Iedere keer weer die Rosa opstellen en of deze nu rechtsachter of linksachter speelt, hij heeft echt een triest niveau!

Sutalo ... hoe lang mag deze man nog schutteren?

Hoe vaak ga je Oscar nog laten banken zonder dat deze een echte kans heeft gekregen?

Heitinga wordt trouwens ingefluisterd om de kritiek te pareren, je zag het hem oplezen. Hij begrijpt de supporters en de teleurstelling. De onvrede was van korte duur pfff zoveel wat ik wil spuien.

Maar echt, ik hoop echt dat er nu wordt ingegrepen want deze man heeft geen pech, hij had geluk dat Taylor rood kreeg want nu kan hij zich hierachter verschuilen.

Echt een grote klootzak die zichzelf overschat en daarmee onze club verder naar de kloten helpt!
freakie
 freakie - donderdag 23 oktober 2025 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2025 - 11:22 schreef AkaS het volgende:
Ik ben zo verschrikkelijk boos. Al die politieke opendeuren die Heitinga eruit gooit om zijn aanhouden te rechtvaardigen. Ik vind het een grote belediging aan Ajax en aan onze supporters.

Dat hij er zelf in gelooft moet hij weten maar die smoezen vind ik een grote belediging voor onze intelligentie!

Weer stel ik de vraag, heeft niemand Kroes zien lachen bij de 0-2 van az?

Ajax begint telkens goed met een paar minuten balbezit en daarna valt het iedere keer in elkaar als een kaartenhuis maar nu had deze kneus een plan en zag hij een stabiel ajax!

Ja, wanneer krijgen wij een stabiele trainer???

Allemaal kutsmoezen om zijn trieste niveau als trainer te maskeren.

We zijn bezig met een proces, vorig jaar was er een andere speelstijl. Nu moet HIJ ineens geduld hebben met Ajax... Hij moet geduld hebben met Ajax hahahahaha meneer wist waaraan hij begon hahahha laat me niet huilen.

Wanneer grijpen wij als supporters in als Kroes en de leiding dit zelf nalaten!!! ???

Hij heeft een hele voorbereiding met spelers die misschien niet wereldtop zijn maar toch wel aanzienlijk beter dan die van nac en telstar toch?!

Dan word je weggecombineerd tegen 10 van Nac en wat ga je dan doen uit bij Marseille de wedstrijd erna.... Ja inderdaad heel hoog druk zetten en de deur wagenwijd openzetten tegen een team dat 10x beter is dan nac!

Precies op dat moment laat hij zien onbekwaam te zijn!

Iedere week weer andere samenstellingen en bijna alle aankopen op de bank houden. Oscar op linksvoor zetten of op de bank.

Geen 6 halen maar een Liverpool huurling zonder optie tot koop halen om een jaartje de ontwikkeling van eigen talent in de weg te zitten. En die huurling komt 100% uit de koker van Heitinga!

Iedere keer weer die Rosa opstellen en of deze nu rechtsachter of linksachter speelt, hij heeft echt een triest niveau!

Sutalo ... hoe lang mag deze man nog schutteren?

Hoe vaak ga je Oscar nog laten banken zonder dat deze een echte kans heeft gekregen?

Heitinga wordt trouwens ingefluisterd om de kritiek te pareren, je zag het hem oplezen. Hij begrijpt de supporters en de teleurstelling. De onvrede was van korte duur pfff zoveel wat ik wil spuien.

Maar echt, ik hoop echt dat er nu wordt ingegrepen want deze man heeft geen pech, hij had geluk dat Taylor rood kreeg want nu kan hij zich hierachter verschuilen.

Echt een grote klootzak die zichzelf overschat en daarmee onze club verder naar de kloten helpt!
Sutalo is een prima verdediger maar heeft echt alleen verdedigende taken nodig. Dus moet niet halve extra taken krijgen. Heb al heel vaak aangegeven dat een verdedigende middenvelder halen, van enig niveau, niet te doen is. Niet voor dir Ajax. Dus

Of je had Dolberg niet kunnen halen(en dus loop je het risico dat je geen spits heb eind van t seizoen. Glouhk had je niet hoeven halen. (Maar wil je wel), Moro moest je gewoon hebben, die moet rechts staan. En Ikakura moet je ook hebben.

Dat betekend dat je met deze aankopen, geen enkele andere speler had kunnen aankopen. En dus die huurling “extra” is voor Ajax. Positie was heel zwak, er staan nu wel genoeg op die positie.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 23 oktober 2025 - 14:52   quote  deeplink  
Heitinga wil uitstralen dat hij een plan en een visie heeft met deze groep maar visie moet komen vanuit de leiding van een club. Al jaren vragen we ons af wie nu eigenlijk de baas is bij Ajax. Vaak wordt dan de RVC aangehaald maar die is al lang niet meer op volle sterkte en dus zijn we gewoon (be)stuurloos en overgeleverd aan een paar goed willende mensen die niet geschikt zijn voor hun taak. Zo lang daarboven geen beslissingen genomen kunnen worden, blijft de situatie zoals die is.
Het is bijna zeker dat de spelers zelf onderling een betere opstelling kunnen bedenken, logische wissels maken en een beter strijdplan kunnen verzinnen dan de huidige staf. Op naar weer n tussenjaar....
p111
 p111 - donderdag 23 oktober 2025 - 15:47   quote  deeplink  
Alles is al gezegd over nobody Johny ,het wachten is op een persoon die hem en Kroes eruit gooid

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Chelsea - AJAX 22-10-2025 / 21.00u Stamford Bridge Stadium

0.0065588