|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #10: Feyenoord - PSV (zondag 26 oktober 2025, 14.30 uur)

Datum & tijdstip: zondag 26 oktober 2025, 14.30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Allard Lindhout
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 50,0% Percentage gelijkspel 30,8% Winstpercentage PSV 19,2%
Laatste 5 ontmoetingen: 2024-2025: 2-3 (2-0) 2023-2024: 1-2 (0-0) 2022-2023: 2-2 (0-1) 2021-2022: 2-2 (0-2) 2020-2021: 3-1 (3-0) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| De onderlinge ontmoetingen met PSV zijn recent zelden in ons voordeel. Zelfs thuis moeizaam. Tijd om dat recht te zetten. Zespunten wedstrijd. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop op een middenveld met targ en valente en whang , steijn brengt gewoon te weinig en komt te kort , deze wedstrijd is wel aardig belangrijk om je iets aan te passen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door kenny -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop op winnen maar zou al blij zijn met een gelijk spel. Doe toch maar 4 - 0 omdat Saibari rood krijgt in de 3de minuut |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 - 16:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:De onderlinge ontmoetingen met PSV zijn recent zelden in ons voordeel. Zelfs thuis moeizaam. Tijd om dat recht te zetten. Zespunten wedstrijd. Voor 2020 was het juist andersom (iig in de Kuip). Toen wonnen wij de meeste potjes. Tijd voor een nieuwe trendbreuk ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| 2-1 is puik. Maar ik zie er eerlijk gezegd best tegenop, en zou ook wel tekenen voor een gelijkspelletje |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Vind het ook spannend natuurlijk, maar 3-1 in eigen huis is grappig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gelijkspel op voorhand niet verkeerd, veranderd er niet veel aan de stand, erg veel voor op de rest(de wss lijkt me iets minder concurenten) en nog steeds 3 op lampen.
Maar altijd gaan voor hoogst haalbare natuurlijk dat is winst! Gaandeweg wedstrijd Zien wel weer wat in de wedstrijd hoogst haalbare zal zijn. 2-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 - 16:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:De onderlinge ontmoetingen met PSV zijn recent zelden in ons voordeel. Zelfs thuis moeizaam. Tijd om dat recht te zetten. Zespunten wedstrijd. Paar jaar geleden (gek genoeg voor periode slot) was zowat altijd wel winnen thuis van lampen dacht ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja maar niet omdat we beter waren |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nee, maar het viel wel vaak goed in die wedstrijden. Of we nu een goed seizoen draaiden of niet. Dat is wel een beetje verdwenen in recente jaren. Tijd om ten minste weer wat meer evenwicht te brengen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| We hebben best aardig gewisseld en veel spelers ontzien, laten we geen drama maken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
1-3...kansloos deels door competitievervalsing |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Zit 48 uur tussen minimaal en vond het kwa inzet donderdag allemaal wel meevallen.
Vind deze smoesjes ook niet bij de club passen. Ze willen allemaal in de top spelen, daar heb je dit schema bijna het hele seizoen door. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Onderweg, kan niet wachten.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Vorige week had ik volmondig winst voor ons geroepen. Na de wedstrijd van dinsdag van PSV wat terughoudener geworden.
Moeilijke 2-1 winst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door Fart -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hopelijk 0 getraind na Grieken en vooral ontspanning/ijsbadje want Zit wel beetje dubio
Is het nu niet verstandig wat frisse jongens vooral middenveld te laten beginnen anders, want bekruipt me toch wel gevoel nu dat je niet heel wedstrijd intensief mee kunt, en zeker bij achterstand dat zal gaan voelen in beentjes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Denk dat we de 1e helft met veel power gaan spelen, en dan de 2e helft volledig instorten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 - 21:54 schreef DMD het volgende:[..] Zit 48 uur tussen minimaal en vond het kwa inzet donderdag allemaal wel meevallen. Vind deze smoesjes ook niet bij de club passen. Ze willen allemaal in de top spelen, daar heb je dit schema bijna het hele seizoen door. Exact Je kunt ook maar beter in de flow zitten denk ik dan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja dat scenario heb ik dus erg in mn hoofd, hopelijk gewoon gedoseerd, want zon eerste helft als tegen villa qua erop klappen gaat je nu enorm opbreken dan fysiek 2e helft
ligt ook beetje eraan hoe je spelers laat herstellen, want voor aanvang zon wedstrijd is het ook nog wel eens zo dat je spelers toch nog gaat belasten omdat je denkt daar dan nog invloed op kan hebben zon pot met dingen
waar juist rust even grote of zelfs groter methode is in topsport waar er weinig tijd tussen wedstrijden is (eerlijk gezegd ook dat gevoel na opmerking rvp wedstrijd te verplaatsen, en wat hij met zn team beter zou kunnen doen), in engeland beheersen ze dat wel uit gewenning op dat niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat pisvee er op gaat klappen, en wij achterover gaan leunen de eerste 30 minuten. En dan tja ????? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Van alle scenarios die hier voorbij gekomen zijn is dit echt de enige waarvan ik niet geloof dat dat gaat gebeuren in eigen huis tegen PSV
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door Fart -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Middenveld wat vandaag speelt is misschien wel de sterkste
Wellenreuther; Read, Ahmedhodzic, Watanabe, Bos; Targhalline, Hwang, Valente; Hadj moussa, Ueda, Sauer. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Hwang en targ zijn beiden fris, dus toch aanpassing middenveld, wel logisch. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 13:19 schreef piet de paler het volgende:Ik denk dat pisvee er op gaat klappen, en wij achterover gaan leunen de eerste 30 minuten. En dan tja ????? Dat zou niet slim zijn, PSV is het beste als je ze laat voetballen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Benieuwd of het zonder Sem beter loopt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wij zullen iig heel goed moeten doseren, anders gaan we er in de tweede helft gewoon aan. Daar zit het verschil van die twee dagen meer rust van PSV. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Middenveld wat rouleren helpt daarbij altijd wel ben ik van mening, dat is de linie samen met je buitenspelers gebaat bij frisheid, Sauer ook nog fris dus moet kunnen. mits niet teveel kwaliteit verlies qua namen dan uiteraard, dit seizoen zou dat moeten kunnen.
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik ben benieuwd voor hoeveel gevaar Steijn gaat zorgen met een invalbeurt. Ik verwacht daarbij wel wat van hem. Alleen, wie moet er nu een strafschop inschieten met Steijn, Timber en Moder niet op t veld? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
| De topscoorder van de eredivisie |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 13:50 schreef Alexmem het volgende:Ik ben benieuwd voor hoeveel gevaar Steijn gaat zorgen met een invalbeurt. Ik verwacht daarbij wel wat van hem. Alleen, wie moet er nu een strafschop inschieten met Steijn, Timber en Moder niet op t veld? Zou Ueda dat niet durven dan ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Haha 3 zielen, 1 gedachte |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Durven wel. En hij zal wel moeten. Maar hoeveel heeft ie er al gemist bij ons? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Zou me ook niet verbazen als t aanvoerder HM wordt trouwens ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: We hebben nu te maken met een Ueda in vorm. Lijkt me bemoedigend voor die jongen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Volgens mij meer maar heb geen fact check gedaan. Nu is dit wel een andere Ueda dan vorige twee jaar, maar gerust ben ik er niet op. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Hij heeft er 12 benut in z’n carrière en 3 gemist. Waarvan twee bij Feyenoord. |
|
|
|