|
|
Alexmem
|
|
|
| Lekker die Moussa laten staan RvP. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moussa kan niet meer helpen in druk zetten. Is te laat bij de bal. Wissel m nu gewoon |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Je hebt er eigenlijk 3 die rijp zijn voor een wissel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Veel te traag en te loom allemaal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Speel dan af ipv als een kutje te gaan dribbelen manmanman |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Spreekkoren zijn trouwens wel walgelijk, mag worden gezegd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat dan? Ik hoor niks |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Schijt mazzel die keeper. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lindhout komt uit Israël en heeft een vreselijke ziekte |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ahmedhodžić speelt ook niet zijn beste pot |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik denk dat Sem de oplossing gaat worden ( scorend vermogen ) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Rot toch opmeet die Hwang man. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gaat nergens over idd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Echt schrikbarend zo slecht.
Er lopen er een paar bij die echt totaal niet fris ogen.
Read, Targhalline, Hwang en Moussa bijvoorbeeld.
In de rust moet je wisselen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zelfs Valente komt niet uit de verf. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Het is gewoon slecht. Dit gaan we zo nooit omdraaien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zeg het al zolang ,tis vandaag niet anders |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 1 tempo ,en die is voor vandaag een tempo te laag tot nu toe |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Het tweede moment vond ik echt een penalty. Waarom wordt dit niet serieus bekeken? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Beide teams zijn ondermaats |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Steijn is niet de oplossing.
We hebben alleen geen goede 10. Valente kan er wel spelen, maar is te belangrijk op 8 voor het voetballen.
Hwang bewijst continue dat wanneer er ook maar enigzins druk op hem wordt gezet hij verzuipt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Heel matig.
Targa, Moussa, Hwang..
Sauer en Valente lag je ook wel meer verwachten toch..
Nou, dan schiet er niet veel over. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 15:34 schreef DMD het volgende:[..] Steijn is niet de oplossing. We hebben alleen geen goede 10. Valente kan er wel spelen, maar is te belangrijk op 8 voor het voetballen. Hwang bewijst continue dat wanneer er ook maar enigzins druk op hem wordt gezet hij verzuipt. Je vergeet Targha want die was pas echt slecht. En je moet wel iemand hebben die ruimtes trekt en vuile meters wil maken. Dus Steijn kan best wel eens de oplossing zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 15:35 schreef Cruzcontrol het volgende:Heel matig. Targa, Moussa, Hwang.. Sauer en Valente lag je ook wel meer verwachten toch.. Nou, dan schiet er niet veel over. Sauer en Ueda vind ik nog de beste van allemaal |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Hwang eruit voor Stein. Borges voor Mousa. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoelang kan Timber?
Anders direct na rust Timber en Steijn erin.
Dit middenveld is een mislukt experiment. Snap überhaupt waarom Hwang na donderdag mocht spelen. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Zoals ik het zie, is Feyenoord totaal niet fris. Scherpte is daardoor niet aanwezig. We hebben Stein nodig voor in ieder geval de meters die hij maakt en hopelijk de doelpuntwn. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Tegenstander is trouwwns ook niet heel best, daar hebben we nog gwluk mee.... of hebben zij geluk dat wij niet scherp/fris zijn? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 15:40 schreef Frobin1974 het volgende:Zoals ik het zie, is Feyenoord totaal niet fris. Scherpte is daardoor niet aanwezig. We hebben Stein nodig voor in ieder geval de meters die hij maakt en hopelijk de doelpuntwn. Idd, want psv is eigenlijk ook matig.
Toch die 2 dagen frisheid..
Verse krachten nodig dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 15:40 schreef Frobin1974 het volgende:Zoals ik het zie, is Feyenoord totaal niet fris. Scherpte is daardoor niet aanwezig. We hebben Stein nodig voor in ieder geval de meters die hij maakt en hopelijk de doelpuntwn. Fris? Zeg maar koud. Sta je gvd een kwartier stil door klote snippers Wedstrijd spanning weg. Beide teams begonnen daardoor echt ruk. Psv kwam er op een gegeven moment een beetje uit, maar speelt ook gewoon niet goed
Wie deze sfeeractie goedgekeurd heeft moeten ze een stadionverbod geven |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 15:41 schreef Frobin1974 het volgende:Tegenstander is trouwwns ook niet heel best, daar hebben we nog gwluk mee.... of hebben zij geluk dat wij niet scherp/fris zijn? Zeg ik haha |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Timber mag bewijzen dat hij goed is zoals velwn beweren, bewijs mij het maar met een paar doelpunten en assists. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die is te langzaam voor deze wedstrijd |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2025 - 15:42 schreef Frobin1974 het volgende:Timber mag bewijzen dat hij goed is zoals velwn beweren, bewijs mij het maar met een paar doelpunten en assists. Wacht ik al lang op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| En hoewel ik er niemand over gehoord heb lijkt Ueda ook alles behalve fris. Ik zou gaan wisselen voor snelheid en opportunisme. Larin (als 10), Diarra/Borges, Timber. En dan na een kwartier Ueda eruit voor Steijn. En dan maar zien of je nog ergens wat nodig hebt later. |
|
|
|