BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Twente - AJAX 26 -10 - 2025 / 12.15u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 oktober 2025 - 13:37   quote  deeplink  
Ongelukkig
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 oktober 2025 - 13:38   quote  deeplink  
Opa is geen strafschoppen killer, deze was trouwens onhoudbaar
Loetje
 Loetje - zondag 26 oktober 2025 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2025 - 13:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Opa is geen strafschoppen killer, deze was trouwens onhoudbaar
Ik zou me meer zorgen maken dat we ze iedere wedstrijd nu zo'n beetje tegen krijgen.

En echt, weer Rosa die erbij betrokken is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door Loetje --
freakie
 freakie - zondag 26 oktober 2025 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2025 - 13:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

De selectie is niet in balans. Daar is hij verantwoordelijk voor en niemand anders. Financieel uitstekend gedaan, technisch gefaald.

Je had voor peperdure aankopen ook een goedkopere variant kunnen kiezen en die zijn er echt wel. Dan had je meer over gehad voor andere spelers.
Dat kan zeker, ik vraag me af of je dan kwaliteit haalt. Het kan hoor maar dan is Wijndal denk ik gewoon nog een speler die anders ook 5/6 miljoen waard zou zijn geweest. En haal je dus niks beters. Het kan wel hoor, maar dan is het hopen.
freakie
 freakie - zondag 26 oktober 2025 - 13:40   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2025 door freakie --
Loetje
 Loetje - zondag 26 oktober 2025 - 13:55   quote  deeplink  
Dan maak je echt ineens 3 goals en daarna is het ook gewoon in een klap weer weg.

Dit hou je zo niet vol.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 oktober 2025 - 14:12   quote  deeplink  
En dan pakken we toch ineens 3 punten in een uitwedstrijd
Loetje
 Loetje - zondag 26 oktober 2025 - 14:14   quote  deeplink  
3 zeldzame punten in Enschede met 10 goede minuten na rust.

Tsja, wat moet je nu doen...

Eigenlijk gebeuren alle fouten en ellende vandaag weer, maar een opleving en resultaat kan dat natuurlijk wel verbloemen. En daarom verwacht ik niets, maar ben wel echt geschokt hoe bepaalde dingen weer gebeuren vandaag. Alles is namelijk structureel.
freakie
 freakie - zondag 26 oktober 2025 - 14:16   quote  deeplink  
Eerste helft was echt drama. 2e helft was heel veel beter. Baas in het centrum geeft Ajax rust. Regeer deed het prima! Misschien gewoon met regeer op verdedigend middenveld gaan starten. Is verdedigend in ieder geval beter.
Ergens toch bijzonder dat je geen wissel kan doen voor de rust.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 oktober 2025 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2025 - 14:14 schreef Loetje het volgende:
3 zeldzame punten in Enschede met 10 goede minuten na rust.

Tsja, wat moet je nu doen...

Eigenlijk gebeuren alle fouten en ellende vandaag weer, maar een opleving en resultaat kan dat natuurlijk wel verbloemen. En daarom verwacht ik niets, maar ben wel echt geschokt hoe bepaalde dingen weer gebeuren vandaag. Alles is namelijk structureel.
Tja 10 minuten is niet genoeg, deze minuten kunnen niet alles verbloemen maar wat nu?

Alles zal wel hij het oude blijven, let maar op.
AkaS
 AkaS - zondag 26 oktober 2025 - 16:38   quote  deeplink  
Hallo mannen, ik reageer even zonder de andere posts te hebben gelezen dus als ik iets dubbel post, sorry.

Maar als ik kijk hoe heitinga zich opstelt met borst vooruit tegen het arrogante af denk ik dat mijn analyse over hem zeker niet slecht was, te weten dat hij wellicht een narcistische persoonsbed heeft.

Het spel, de veldvezetting is nog steeds om te huilen. Rosa en eigenlijk ook Sutalo vind ik echt billenknijpen...

3 bevliegingen op individuele basis draaien deze wedstrijd om maar als je het zand uit de ogen haalt zie je nog altijd de onbekwaamheid van heitinga die zichzelf helemaal geweldig vindt mar alles behalve dat is!

Ik vind het bijna jammer dat ze hebben gewonnen want nu blijft die rukeend trainer!!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 26 oktober 2025 - 20:53   quote  deeplink  
Het is idd jammer dat er gewonnen is want nu denkt men dat het allemaal wel los loopt...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 oktober 2025 - 21:15   quote  deeplink  
Ze denken nu dat het lek boven is, we blijven nog ver achter op PSV en Feijenoord.
AkaS
 AkaS - zondag 26 oktober 2025 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2025 - 20:53 schreef bertus bikkel het volgende:
Het is idd jammer dat er gewonnen is want nu denkt men dat het allemaal wel los loopt...
100%
p111
 p111 - zondag 26 oktober 2025 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2025 - 12:46 schreef Loetje het volgende:
Half uurtje bezig, het is een schiettent. Volgens mij al een schot of 10 tegen.

McConell is wel het symbool voor alles rondpm Ajax he. Een ervaren 6 weg, een ervaren 6 willen terughalen en met een talent aankomen die niks kan. En dan weten dat Steur vrijwel wekelijks goed is bij Jong...
Steur is drie klassen beter als Cornel en pas 17 jaar.
p111
 p111 - zondag 26 oktober 2025 - 22:34   quote  deeplink  
Het is toch erg dat je als Ajacied bijna niet blij bent dat je wint omdat je dan weet dat die hele slechte trainer zijn luky day had, en denkt nou dat hij het allemaal kan.Vreselijk zonde van dit resultaat omdat die paardelul van een Kroes zich op de borst slaat en denkt dat Johny het wel kan.Hoe komen wij van deze trainer af ???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 oktober 2025 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2025 - 22:34 schreef p111 het volgende:
Het is toch erg dat je als Ajacied bijna niet blij bent dat je wint omdat je dan weet dat die hele slechte trainer zijn luky day had, en denkt nou dat hij het allemaal kan.Vreselijk zonde van dit resultaat omdat die paardelul van een Kroes zich op de borst slaat en denkt dat Johny het wel kan.Hoe komen wij van deze trainer af ???
En van Kroes af?
p111
 p111 - zondag 26 oktober 2025 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2025 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En van Kroes af?
Uiteraard

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Twente - AJAX 26 -10 - 2025 / 12.15u

0.0058178