|
|
Leon FR1908
|
|
|
Moet wel zeggen dat het ook de verdienste is van de volendamse verdediging. Is een complete muur die zelfs meer ballen tegengehouden hebben als hun keeper |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2025 - 21:42 schreef Stylzz het volgende:Ja staat 2-1 voor T is de 81e minuut Je speelt niet zo lekker Je hebt als keeper de bal aan je voeten Er staan drie spelers vrij om je heen De keeper peert de bal naar voren. Balverlies Het was niet voor niets de tweede keeper van Anderlecht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2025 - 21:42 schreef DMD het volgende:De wissel van Lotomba voor Smal is er weer 1 die echt totaal niet te begrijpen is. Sindsdien echt alle grip aan de linkerkant kwijt. Of Smal is ook niet fit |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Als je Sliti op 10 wel begrijpt dan…? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is echt een domme lul |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat had je dan gedaan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2025 - 21:42 schreef DMD het volgende:De wissel van Lotomba voor Smal is er weer 1 die echt totaal niet te begrijpen is. Sindsdien echt alle grip aan de linkerkant kwijt. Alsof er geen back is in de jeugd die Volendam niet aan zou kunnen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Sauer op 10 en Sliti op links. Of Larin op 10. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
| Jah joh verdedigend wisselen tegen fcking Volendam. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Man wat slordig weer allemaal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Waar zijn die gele kaarten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Slaat nergens op die overtreding |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ueda maakt aan alle twijfel een eind. Verandert niets over mijn gevoel over deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Same here. Met een soort tegenzin richting donderdag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had er 4 moeten maken vandaag |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Nou eindelijk. Volledig Aziatische goal 🙂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Is tie geblesseerd aan zijn hoofd dan? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maken t zelf nog ff spannend Maar eigenlijk op de spaarstand |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snap t wel. Zo makkelijk eerste helft. Totaal helemaal in slaap uit de kleedkamer Moeilijk dan weer om te schakelen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
| Heb ook geen moment gehad vanavond dat we deze wedstrijd gingen weggeven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 2 schouders uit de kom en een kapote hamstring |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Had toch minimaal 5-0 moeten zijn. Maken t weer te moeilijk, gewoon gebrek aan vernuft en kwaliteit
Maar hey, we staan nog gewoon bovenaan dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 november 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Welnee. Beetje pijn. Steijn zie ik net nog in beeld langs zijn medespelers rennen Zonder ijs |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De hamster string was dus een storm in een glas water |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zonder die tegengoal heb je het nergens meer over. Dan heb je een hele dominante eerste helft gespeeld en de tweede helft op reserve.
Maar dat het toch nog even spannend werd, zit je toch anders terug te kijken. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Klinkt pijnlijk voor die hamster |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2025 - 22:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zonder die tegengoal heb je het nergens meer over. Dan heb je een hele dominante eerste helft gespeeld en de tweede helft op reserve. Maar dat het toch nog even spannend werd, zit je toch anders terug te kijken. Ik denk toch dat van Persie minder tevreden is als dat jij bent haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik zeg niet dat ik tevreden ben, maar ik snap wel dat zo'n tweede helft gas terug neemt. Dat je er misschien nog 1 of 2 bij maakt. Maar dat je ook kijkt naar het fithouden van de selectie en het dubbele programma. Het verval was alleen te groot. Mede omdat zoals vaker Feyenoord de druk er niet op kan houden. Zeker Hadj-Moussa loopt op een gegeven moment totaal niet meer mee. Of 5 meter er achter. Maar hij is niet de enige. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2025 - 22:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik zeg niet dat ik tevreden ben, maar ik snap wel dat zo'n tweede helft gas terug neemt. Dat je er misschien nog 1 of 2 bij maakt. Maar dat je ook kijkt naar het fithouden van de selectie en het dubbele programma. Het verval was alleen te groot. Mede omdat zoals vaker Feyenoord de druk er niet op kan houden. Zeker Hadj-Moussa loopt op een gegeven moment totaal niet meer mee. Of 5 meter er achter. Maar hij is niet de enige. Ja eens en misschien had ik te hoge verwachtingen vandaag. Dat ze zoiets hadden vorig week was een incident ,wij zijn net zo goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgens Robin had hij er 5 moeten maken vandaag |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Is ook zo, de 1e al na 50 seconden op die voorzet van Valente. Maar blijft prima spits hoor😊 |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Moder is geopereerd vertelde van Persie zojuist op perscon. Ligt er nog maanden uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nou dat is behoorlijk zuur. Terwijl RVP even terug nog zo optimistisch was. De volgende speler die we voor de winterstop niet terug zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bij Moder heb ik nog geen moment het idee gehad hem überhaupt op korte termijn hem terug te zien. Trauner idem dito trouwens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste helft prima, tweede helft schrok ik wel van. Voor m’n gevoel na de wissel Timber - Hwang zakte het echt ver terug.
En ik maak me ook wel wat zorgen om de fitheid. Ueda loopt er ook al een paar weken op het einde van een wedstrijd niet helemaal fris meer bij. Steijn nu de hamstring. Achterin al krap.
Ik zou donderdag geen enkel risico nemen met wat spelers. 0. |
|
|
|