|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Anyway, we zullen ons maar proberen op te trekken aan het gegeven dat het driekwart wedstrijd aardig was. Al vond ik het aantal kansen niet voldoende om echt aanspraak te maken om zo'n wedstrijd te winnen. En dan weet je dat het richting het einde bij ons telkens minder wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tot aan Nieuwkoop was er echt niets aan de hand. De ballon die leegliep zag je feitelijk alleen bij Timber en Valente. En we konden daar kwalitatief niets voor in de plaats brengen. Idem positie Smal, waar veel meer mogelijkheden lagen maar we de voetballer nu even niet voor hadden. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Ik voelde het aankomen helaas. We hadden echt eerder moeten toeslaan. De laatste 20 minuten was het weer op. Zonde, onnodig. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Boem, netsurfer. Wilde wat schrijven maar jouw tekst is het gewoon. Zó onnodig dit. En vreselijk irritant aan het worden ook. Op dit niveau moet je niet met 2 tegen 1 in de 16 meter van de tegenstander gewoon struikelen alsof je een muur over moet. Borges wil ik voorlopig niet meer zien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Wat wel vreemd was, dat de Belgische tv de wedstrijd in zijn geheel uitzond . |
|
|
|