|
|
Alexmem
|
|
|
| Nou ja. Betere wedstrijd dan verwacht en geen extra blessures. Vooruit maar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat laatste is afwachten. Ik verwacht geen Timber zondag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Dit was een veel grotere blunder van Wellie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wat een domme aanval was dat ook |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Hier het mes er nog een keer in |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Het andere punt is;
Je kan deze wedstrijd gewoon winnen wanneer er voorin op de flanken gewoon logische keuzes gemaakt worden.
De wedstrijd kijkt niet fijn omdat zowel Borges als HM zelden tot nooit de logische oplossing zoeken en daarvoor kiezen.
In de competitie kan je dit compenseren, omdat je veelal beter bent dan de tegenstander.
Tegen betere teams zie je al keer op keer dat je die kansen niet krijgt.
Nu weer een idiote keuze die gemaakt wordt door Timber. En je wordt meteen afgestraft.
Dit is al wedstrijden zo trouwens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Eigenlijk ging t bergafwaarts vanaf de intrede van Nieuwkoop 😬 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Maar ja Nieuwkoop doet ook een Hwangetje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mij hoor je ff niet 😅 |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Het middenveld valt of staat met Valente. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nieuwkoop die loopt zo ongelooflijk blind. Elke keer dat geschuif, zet gewoon een middenvelder in, zelfs al is ie 18. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Tjongejonge of het nu tegen SC Braga is, Stuttgart dat het in de competitie niet goed doet en tegen Feyenoord nu wel weer scoort Go Ahead dat thuis wint tegen Aston Villa en Feyenoord thuis in de Kuip niet wint. Feyenoord verliest te makkelijk terwijl het niet nodig is. Net als tegen PSV geef je het weer te simpel weg. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Die gast die scoort had al 6 gele kaarten kunne krijgen overigens |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Nou die heeft samen met de keeper bij beide goals wel de hoofdrol ja. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| En weer verlies je op inhoud, na 60 minuten is het op |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dit seizoen wil het nog allemaal nog niet lukken tegen de net wat beteren wel mooi kut!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joh deze wedstrijd is me alles meegevallen. We waren veel beter dan verwacht. Resultaat is jammer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Iedereen ziet het aankomen. Het is een rare tactiek van RvP. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vind t allemaal wel prima. Ik vind alleen die HM als aanvoerder echt genant. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2025 - 22:53 schreef ras het volgende:Tjongejonge of het nu tegen SC Braga is, Stuttgart dat het in de competitie niet goed doet en tegen Feyenoord nu wel weer scoort Go Ahead dat thuis wint tegen Aston Villa en Feyenoord thuis in de Kuip niet wint. Feyenoord verliest te makkelijk terwijl het niet nodig is. Net als tegen PSV geef je het weer te simpel weg. Stuttgart staat prima in de Bundesliga. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Altijd hetzelfde liedje. Ze spelen die ander de eerste helft ondersteboven zonder een resultaat. En dan is op t uur de pijp leeg en loop je in het mes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Als iedereen maar fit is gebleven. Ik verwacht niet iedereen zondag van de huidige basiself.. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2025 - 22:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nieuwkoop die loopt zo ongelooflijk blind. Elke keer dat geschuif, zet gewoon een middenvelder in, zelfs al is ie 18. Kraaijeveld zat toch op de bank? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zonde. Prima gespeeld We hebben helaas geen alternatieven. Die stonden er al. Op naar zondag |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, waarom neem je hem anders mee? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Kamikaze.
Vleugels niets goed gedaan. Ueda niet gezien maar veel werk gedaan. Middenveld geweldig. Achterin 80 minuten ijzersterk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lekker blijven spelen met die clowneske vleugels joh. Absoluut geen rendement boven het eredivisie niveau. Ik zie liever twee 17 jarige daar spelen uit de jeugd, die fouten maken en hun stinkende best doen, en in het simplistische een bal breed leggen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Geen idee, kan op 6 of 8 en speelde prima in de voorbereiding.
Schiet mij maar lek.
Wisselbeleid is sowieso onnavolgbaar. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Europees en in topwedstrijden in de eredivisie laat Feyenoord het gewoon afweten en dat kan en mag gewoon niet. Ook vanavond slecht weer dat je in de Europa League tegen Stuttgart verliest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onnodig verloren. Net als Braga uit. Minimaal puntje moet pakken hier.
Op naar zondag. Veel belangrijker. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja. En ook Van den Elshout. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ondanks de nederlaag, heb ik genoten van dit Feyenoord.
Prima keuze van RvP om met Larin zo te spelen, echt een voetballende aanvulling. Heb Steijn ni gemist eigenlijk.
Je vergeet gewoon te scoren en dan krijg je dit op t laatst.
Toch trots op dit team. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond t spel tot nieuwkoop kwam echt prima. Ook verdedigend. Daarna was t allemaal weg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Middenveld Timber, Nieuwkoop en Larin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Nieuwkoop bij beide goals trouwens echt amateur niveau |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Stuttgart was een zwak team |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is ook niet eerlijk om hem daar neer te zetten als ze gaan counteren. Hij kan het als back al niet belopen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Dat is het niet hoor. Is echt wel een degelijk elftal met veel kracht en loopvermogen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja zo begonnen ze totdat elke wissel beter voor de dag kwam dan die eruit gingen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dat valt wel mee hoor!
Wij waren gewoon goed!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Feyenoord was gewoon goed |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| gewoon alles op de competitie gaan zetten , bij de eerste 2 eindigen levert meer op dan een ronde verder komen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2025 - 23:06 schreef kenny het volgende:gewoon alles op de competitie gaan zetten , bij de eerste 2 eindigen levert meer op dan een ronde verder komen Precies |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Feyenoord speelde trouwens wel lang een aardige wedstrijd. Boven verwachting. Maar het valt telkens helemaal weg in de loop van de tweede helft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2025 - 23:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Feyenoord speelde trouwens wel lang een aardige wedstrijd. Boven verwachting. Maar het valt telkens helemaal weg in de loop van de tweede helft. Probleem is dat we het in de eredivisie met wat meer weerstand ook terug zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Stuttgart bracht in de 2de helft basisspelers in ,internationals en wij Nieuwkoop,dat maakte het verschil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik zie het ook al regelmatig terug tegen mindere tegenstanders. |
|
|
|