|
|
Alexmem
|
|
|
| Klopt. En mhr Kooy fluit ook alleen nog tegen Feyenoord voorlopig. Het is én én én. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Moussa laat continu zijn man lopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Waar zitten we naar te kijken joh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu GEA zelfs het betere spel heeft de laatste 20 minuten dan weet je het wel. Hopelijk iets individueels van Hadj Moussa |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
WEER de man van HM doe vrij komt.
Het is echt niet te geloven. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| HM stond weer op een meter of 15 van het gevaar. Watanabe die uitgespeeld wordt als een pupil. Het lijkt nergens op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Er klopt echt niets van. Helemaal niets |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Weer een fantastische uittrap |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je zou denken. Even de bal in de ploeg. Komen tot een aanval Nee hoor geef m gewoon maar terug |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Het lijkt de afspraak. Alleen de afspraak klopt natuurlijk niet want Read moet veel te veel lopen en Anel speelt daardoor rechtsback. Daardoor Wata 1 op 1. En Timber doet ook nog eens bij GAE mee vandaag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zit veel twijfel in het druk zetten . Als zo'n pik van gea de bal krijgt en je staat er 15 meter bij vandaan heeft het geen zin meer om erop af te lopen want dan ben je te laat .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Targhalline en Steijn er in bij rust a.u.b.
Larin en Timber eruit.
Buitenspelers zou ik er het liefst ook uit mieteren maar helaas er is niks voorhanden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:Zit veel twijfel in het druk zetten . Als zo'n pik van gea de bal krijgt en je staat er 15 meter bij vandaan heeft het geen zin meer om erop af te lopen want dan ben je te laat . Larin kan hier niet in mee Die speelt eigenlijk een soort schaduw spits |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Actie goed Voorzet kut
T verhaal van de zijkanten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sauer wissel.
Dan maar Sliti ofzo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| En Smal op de back helpt ook niet echt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Larin man, doe normaal. Leg gewoon terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Mooie Case voor de technische staf om op te lossen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niet alleen hoekschoppen en vrije trappen. Het is allemaal gewoon kut op t moment. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Denk je die borges is slecht maar Sauer is net zo erg |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
| Steijn komt zowiezo erbij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja en dan speelt Borges niet eens op zijn eigen positie dan |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Vandaag zeker. Alle zelfvertrouwen weg. Hopelijk krijgt ie de kans om zich er doorheen te voetballen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Echt hé Of te laat gegeten of zo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Heb je opgelet Piet, ik wel namelijk, O uittrappen van Wellie zijn aangekomen in de eerste helft.. NUL.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Wij krijgen rood voor zoiets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 20:47 schreef RenatoBos het volgende:Heb je opgelet Piet, ik wel namelijk, O uittrappen van Wellie zijn aangekomen in de eerste helft.. NUL.. Grabbel momentje ook hè |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een schandalige eerste helft.
Gelijk Targhalline, Steijn en Sliti brengen.
Timber, Larin en Sauer lekker douchen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Deze moet tussen de palen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| “Slimme” duwtjes. Zo’n hekel aan. Zijn gewoon overtredingen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou Rechtzetten en knallen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Totaal geen overtuiging vanuit Feyenoord perspectief |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook zoiets standaards inderdaad |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Waarom start Targhalline niet gewoon?
Die moet gewoon op 6 wanneer het kan met Valente op 8.
Ik vraag me echt af hoe lang we nog naar Timber moeten kijken. Die moet gewoon verkeersregelaar worden. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Het lijkt helemaal nergens op wat Feyenoord laat zien. Wat een gepruts. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Bagger geen tempo en geen instelling |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Zit me helemaal op te vreten aan dit vertoon |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eigenlijk bedoelde ik hoofdzakelijk Read die loopt dan 15 meter in en is gelijk totaal uit positie . Valente deed er ook aan mee |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Bij het druk zetten voorin valt ons hele team steeds uit elkaar, waardoor je overal te laat komt daarna. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weinig verrassend dat een middenveld met Larin totaal niet loopt. Dat is in niets een middenvelder. Aan de bal gaat het nog. Maar dit lijkt nergens op.
En dat ligt niet zozeer aan hem, hij speelt redelijk naar vermogen, maar hij heeft er de kwaliteiten niet voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 20:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Weinig verrassend dat een middenveld met Larin totaal niet loopt. Dat is in niet een middenvelder. Aan de bal gaat het nog. Maar dit lijkt nergens op. En dat ligt niet zozeer aan hem, hij heeft er de kwaliteiten niet voor. Onbegrijpelijke keuze inderdaad. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Typische rvp keuze, dat dan weer wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vraag me af of dit nog omgedraaid kan worden. Ook met de frisheid in het achterhoofd.
Ja GAE speelde ook Europees donderdag maar het oogt zo lusteloos bij ons. Na minuut 70 sowieso al maanden. |
|
|
|