|
|
MMM
|
|
|
quote: Opgebrand. Bedank RvP maar |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ahmedhozic vind ik zo laf spelen . Man krijg eens ballen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Helemaal mee eens. Tempo is vijfde klasse amateurs en uiteindelijk een kut bal terug |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Mee eens. Alles duurt ook zoooo lang. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Maar er is ook lekker veel afspeel mogelijkheid natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die speelt in niks als een winnaar pffff |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Valt me al regematig op inderdaad. Hij is niet zo heel erg comfortabel met de bal aan de voet. Zeker onder druk of als de ruimtes klein zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Man zelfs als ze staan te wijzen waar de bal heen moet gaat tie keer op keer voor een balletje terug of breed |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik had mijn verwachtingen van deze wedstrijd al getemperd. Vooraf een slecht gevoel . Niet zonder reden blijkt nu dus wel. Of het moet wel heel vreemd lopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 21:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Valt me al regematig op inderdaad. Hij is niet zo heel erg comfortabel met de bal aan de voet. Zeker onder druk of als de ruimtes klein zijn. Jup is al tijden zo |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Hoop dat Beelen snel weer terug is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Gelukkig kan die gast m niet langs Wellie krijgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Tweede helft nog net zo ruk |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Maar wissel ook eens Van Persie. Verander eens iets. Slot ging eerst met 3 en dan met 2 verdedigers spelen. Jij harkt maar op dezelfde manier door. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Echt geen bal komt normaal aan voorin |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Waar blijven onze miljoenenaankopen Borges, Diarra en Tengstedt? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Die spits die iedereen ineens zo fantastisch vindt. De simpelste ballen springen een meter van z’n voet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 21:31 schreef Alexmem het volgende:Die spits die iedereen ineens zo fantastisch vindt. De simpelste ballen springen een meter van z’n voet. Ik als grootste criticaster. Die is ook helemaal opgebrand door RvP |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Rvp moet nu al haast expirimenteren om wat te kunnen forceren want voetballend lukt het niet en is het prima van links naar rechts en vice versa te belopen, dus echt al andere aanpak nodig lijkt erop. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Nu hopend op een bal die er doorheen glipt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ik hoor jullie trouwens niet over de 100% tweede gele kaart voor Maragaret eerder? |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Het is toch te bizar voor woorden dat Feyenoord voorin bij de Eagles geen potten kan breken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 21:31 schreef Alexmem het volgende:Die spits die iedereen ineens zo fantastisch vindt. De simpelste ballen springen een meter van z’n voet. Heeft nog geen bal normaal aangenomen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Nieuwkoop gaat ons redden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou Dat zou je denken Maar ze staan enorm compact En wij spelen op tempo 35+ Dus ja. Dan wordt t lastig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Is Lotomba weer kapot of wat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pleur dan tengstedt erin voor read |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Kansloze avond met 0 punten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yep. Probeer dan nog iets aanvallends te forceren |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan wordt t nog drukker? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Lekker veel overtuiging in dat afronden :-( |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
| Als je haar maar goed zit, ueda |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Inmiddels is een gelijkspel de Max |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Druk is druk. Aan die twee Centralen heb je niks. Tenzij je ze in de spits zet. Maar ja… druk ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zelfs dat zit er niet in. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die ballen vallen vaker goed 2 spitsen bij elkaar, dus kan werken maar is uiteraard altijd god zegene de greep maar moet nu want deze pot oogt echt als futloos en niet erin te zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Dus staat nu Wata in de spits. Ipv Tengstedt. Of Diarra. Of Borges. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Dat je als topclub zo’n Nieuwkoop moet laten invallen is echt een fiasco. Al jaren ruk en zit er nog |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Watanabe in de spits ipv Tengstedt. Kassa |
|
|
|