|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij kan ook gewoon eigen jeugd opstellen, als ie dat denkt. Zeker op het middenveld was daar donderdag en vandaag wel genoeg aanleiding voor. Dat doet ie ook niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2025 - 22:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij kan ook gewoon eigen jeugd opstellen, als ie dat denkt. Zeker op het middenveld was daar donderdag en vandaag wel genoeg aanleiding voor. Dat doet ie ook niet. Kraaijeveld was er vreemd genoeg niet eens bij vandaag.
Ik begrijp er niets van. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Als je nu ook al niet tengstedt brengt tja, was wedstrijd je helaas wel eens hebt maar de pot voor extra spitsje erin, al vrij vlot en plan b |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je vraagt je zo onderhand af of hij het zelf wel weet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Echt waanzinnig de pest in gisteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik was t voor t laatste fluitsignaal al kwijt. Ergens al na een paar minuten in berust. Je zag t aankomen vanaf minuut 1. Deze wedstrijden heb je in een jaar een paar keer. Soms trek je ze nog over de streep. Gisteren niet. T was gewoon collectief matig. En dan vallen de dingen waar je normaal al aan irriteert nog erger op.
Zelfde liedje als al jaren. Tegen een compact team zijn we machteloos. Zeker als de spelers die daar wel een wapen voor hebben niet thuis geven.
Denk dat de gemiste kans van Moussa je echt de das om doet. Vliegt die er wel in, dan verlies je deze niet. Die fout van Sauer was de druppel. Daarna heb je helemaal niet meer gevoetbald de eerste helft.
Die 2-0 was overigens ook verdrietig. Vooral de wijze van balverlies. Hots knots zonder idee.
T seizoen is nog lang. En gelukkig is t bij ons nooit saai |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet zich bij mij altijd ontwikkelen. Dus ik kan nog wat van je leren haha
De hoop was na de laatste maanden weer wat te groot geworden. En dan doet dat van gisteren extra pijn. Vorig seizoen geloofde ik het allemaal wel na verloop van tijd, dan maakt het ook niet meer uit.
Nu voelt het heel zuur. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: We zijn het hele seizoen al niet zo goed als we denken te zijn. Delen van de wedstrijden zien er goed uit, maar het is niet consistent. Al vanaf het begin niet. het verval in wedstrijden is te groot. De tactische dwalingen van van Persie helpen daar ook niet aan bij. Van Persie legt zijn vertrouwen bij spelers die dat (nog) niet kunnen dragen (Steijn, Moussa, Read). Daarnaast zijn onze flanken te dun bezet (of worden niet niet goed doorontwikkeld, zoals Slory en Borges). |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2025 - 09:04 schreef CobusIII het volgende:[..] We zijn het hele seizoen al niet zo goed als we denken te zijn. Delen van de wedstrijden zien er goed uit, maar het is niet consistent. Al vanaf het begin niet. het verval in wedstrijden is te groot. De tactische dwalingen van van Persie helpen daar ook niet aan bij. Van Persie legt zijn vertrouwen bij spelers die dat (nog) niet kunnen dragen (Steijn, Moussa, Read). Daarnaast zijn onze flanken te dun bezet (of worden niet niet goed doorontwikkeld, zoals Slory en Borges). Eens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| En oneens, we zijn ook niet zo slecht als we schrijven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zijn we ook niet maar waarom zo'n futloze uitstraling ? GAE speelt hetzelfde schema ,hun resultaten in de competitie zijn net wat minder. Europees zijn ze zelfs beter en als je dan naar gisteren keek hadden zij het tactisch prima voor elkaar wel met het geluk van een pingel maar ze waren baas in eigen huis . Echt alle spelers gaan kapot bij ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dan nog, zo'n wedstrijd zit er altijd wel tussen. En dan kun je t niet meer keren. Al waren er momenten genoeg trouwens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar dat zegt Cobus ook niet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| go ahead is gewoon wat verder als ploeg , zij spelen gewoon al langer met elkaar en zijn wat volwassener dan ons , wij hebben wel de betere spelers |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ondanks het verlies , toch een leuke avond. Heel gek maar GAE gunde ik 1 punt. Goede sfeer in het stadion,en na afloop biertje gedronken , sommige GAE fans vonden ook dat als je de ene pingel geeft. De andere ook gegeven moet worden. Maar onnodig punten verlies ....jammer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2025 - 18:45 schreef piet de paler het volgende:Ondanks het verlies , toch een leuke avond. Heel gek maar GAE gunde ik 1 punt. Goede sfeer in het stadion,en na afloop biertje gedronken , sommige GAE fans vonden ook dat als je de ene pingel geeft. De andere ook gegeven moet worden. Maar onnodig punten verlies ....jammer Dafuq…. Neem je lekker een seizoenkaart daar, kan je om de week Thais vreten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2025 - 18:45 schreef piet de paler het volgende:Ondanks het verlies , toch een leuke avond. Heel gek maar GAE gunde ik 1 punt. Goede sfeer in het stadion,en na afloop biertje gedronken , sommige GAE fans vonden ook dat als je de ene pingel geeft. De andere ook gegeven moet worden. Maar onnodig punten verlies ....jammer Dafuq…. Neem je lekker een seizoenkaart daar, kan je om de week Thais vreten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ondertussen 3 kilo bij gekomen die Piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik gunde ze 1 punt. En geen drie Ik heb Spaans gegeteh Ik ben Feyenoord fan in hart en ziel Ik vond het een leuk stadion met idd een Britse sfeer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee haha was wel lekker eten |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2025 - 15:59 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik gunde ze 1 punt. En geen drie Ik heb Spaans gegeteh Ik ben Feyenoord fan in hart en ziel Ik vond het een leuk stadion met idd een Britse sfeer. Kowet heeft idd nog een heerlijk ouderwets stadion. Vaak geweest.
En gun ze alle punten, maar NOOIT tegen ons! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Trouwens, blijft WEER een schandalig iets dat wij geen strafschop kregen. Vasthouden in de 16 in aanvallende kansrijke positie van Ueda.
Is gewoon DE regel!
Bah! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Top, fijn dat het je ook gesmaakt heeft. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Go ahead leuke club met leuk stadion eens hoor,, maar ze punten gunnen tegen ons waar we ze hard nodig hebben als je wilt meedoen met psv om titel Nope. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Gun ze punten tegen vele clubs, behalve tegen ons! |
|
|
|