BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax zondag 9-11-2025 12:15 uur

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 07 november 2025 - 17:01   quote  deeplink  
Zondag speelt Ajax in diepe crisis uit bij Utrecht.
Hoe en in welke samenstelling komt Ajax voor de dag?
Aan de ene kant heb je de slechte resultaten tegen deze tegenstander in het verleden , de tijd van 1215 uur die ons weinig goede resultaten brengt, een wedstrijd pal voor een interland break die we zelden winnen en de huidige vorm en situatie. Aan de andere kant is er misschien het schokeffect en het feit dat Ajax een dag meer rust heeft gehad. Utrecht is diep gegaan voor het knappe puntje tegen Porto maar zij kunnen tegen ons altijd iets extra opbrengen. Wij zitten in diepe ellende met de hele club en dan is er maar 1 remedie....(op dit moment zit echter ook alles wel tegen helaas)...Winnen van angstgegner Utrecht !!!
Zet de jeugd er maar in, we hebben niets te verliezen en spelen nergens meer voor. Kan alleen maar meevallen.
Voorspellingen??
Hopelijk kunnen we een puntje uit het vuur slepen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2025 door bertus bikkel --
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 november 2025 - 15:37   quote  deeplink  
3-1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 november 2025 - 17:07   quote  deeplink  
2-2
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 09 november 2025 - 11:14   quote  deeplink  
Verrassingen in de opstelling en Dolberg op de bank...
Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.
Na de 4-0 van vorig seizoen hoop ik dat we iets meer tegenstand kunnen bieden met weer een andere opstelling...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 11:23   quote  deeplink  
Opstelling Ajax: Pasveer, Alders, Baas, Sutalo, Rosa, Regeer, Taylor, Gloukh, Godts, Weghorst, Edvardsen

Alders ipv Gaaei, Edvardsen ipv Moro, geen Klaassen.

Gaaei zat er helemaal door heen na het ontslag van Heitinga, heeft er misschien iets mee te maken
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 09 november 2025 - 11:25   quote  deeplink  
Haller raakt al lange tijd geen knikker maar zal vandaag wel weer scoren tegen ons....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2025 - 11:25 schreef bertus bikkel het volgende:
Haller raakt al lange tijd geen knikker maar zal vandaag wel weer scoren tegen ons....
Tegen Ajax komen er altijd extra krachten los bij Utrecht
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 12:21   quote  deeplink  
Goede inceptie van Sutalo
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 12:34   quote  deeplink  
Hoe slecht uit gespeeld door Godts en Weghorst
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 13:01   quote  deeplink  
Jaaaaaa jaaaaaaaa jaaaaaaa

Knappe goal van Weghorst hoor
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 13:02   quote  deeplink  
bullshit, Het mag gewoon niet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 13:04   quote  deeplink  
Kutzooi, de verdediging staat weer te kijken
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 09 november 2025 - 13:06   quote  deeplink  
Je weet al dat ie moet gaan kijken en dat ie m dan moet afkeuren. Je voelt ook aankomen dat ie er dan aan de overkant in zal gaan....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2025 - 13:06 schreef bertus bikkel het volgende:
Je weet al dat ie moet gaan kijken en dat ie m dan moet afkeuren. Je voelt ook aankomen dat ie er dan aan de overkant in zal gaan....
Ongelooflijk, toch jammer van zo'n mooi doelpunt
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 09 november 2025 - 13:09   quote  deeplink  
Echt alles zit dan ook tegen als je in de hoek zit waar de klappen vallen.
Met ook nog die totaal gestoorde Dani de Wit erbij en die Makkelie die nergens voor wil fluiten en zijn kaarten in zijn reet gestopt heeft.
De gifbeker.....
AkaS
 AkaS - zondag 09 november 2025 - 13:13   quote  deeplink  
Ik zie een verzameling spelers die overlopen van onzekerheid en dat is natuurlijk het resultaat van de resultaten als gevolg van die geweldige trainer.

Ik zie dat we in Oscar een speler hebben die niet levert, ik zou hier nu graag een speler willen zien die zich meer manifesteert en meer bewust is van zijn omgeving voordat hij de bal aanneemt.

Er mag wat meer gif in het verdedigen.

En wat een flapdrol van een scheidsrechter, vieze vieze hond. Staat er met zijn neus bovenop en geeft aan door te spelen zoals hij dit de hele wedstrijd al doet. En nu er gescoord wordt gaan ze toch een overtreding geven met terugwerkende kracht. Wat een vieze vuiler honden!!!

Ook echt een hoop tuinkabouters

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door AkaS --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 13:14   quote  deeplink  
Taylor springt nooit mee bij corners tegen. gaat zijn haar in de war
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 09 november 2025 - 13:16   quote  deeplink  
En je weet ook al dat er straks een bal op n hand gaat en de bal op de stip voor Utrecht. Dat is tegenwoordig ook n zekerheidje....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2025 - 13:13 schreef AkaS het volgende:
Ik zie een verzameling spelers die overlopen van onzekerheid en dat is natuurlijk het resultaat van de resultaten als gevolg van die geweldige trainer.

Ik zie dat we in Oscar een speler hebben die niet levert, ik zou hier nu graag een speler willen zien die zich meer manifesteert en meer bewust is van zijn omgeving voordat hij de bal aanneemt.

En wat een flapdrol van een scheidsrechter, vieze vieze hond. Staat er met zijn neus bovenop en geeft aan door te spelen zoals hij dit de hele wedstrijd al doet. En nu er gescoord wordt gaan ze toch een overtreding geven met terugwerkende kracht. Wat een vieze vuiler honden!!!

Hè ???
Oscar heeft de assist op Weghorst, een geweldige voorzet
Altijd laten staan.
Godts is juist de man die nooit een goede voorzet levert omdat hij altijd met zijn hoofd naar beneden loopt
freakie
 freakie - zondag 09 november 2025 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2025 - 13:13 schreef AkaS het volgende:

In andere woorden. Baas en Oscar niet goed genoeg volgens jou. En fits moet er in? Hahahah altijd dezelfde onzin.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 13:31   quote  deeplink  
Hoe zwak bij standaard situaties
freakie
 freakie - zondag 09 november 2025 - 13:32   quote  deeplink  
Occh jezus. Wat slecht weer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 13:33   quote  deeplink  
Wat een geweldige goal van Godts zeg.
Jaaaaaaa
freakie
 freakie - zondag 09 november 2025 - 13:33   quote  deeplink  
Godtsssss. Wat slecht gekeept daar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 13:36   quote  deeplink  
Kom op Ajax!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 13:37   quote  deeplink  
Rosa goed hoor
freakie
 freakie - zondag 09 november 2025 - 13:38   quote  deeplink  
Dat Utrecht geen geel heeft is ongelofelijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 13:49   quote  deeplink  
Godts weer met zo'n blinde voorzet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 13:51   quote  deeplink  
Wederom blind Godts
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 13:54   quote  deeplink  
Daarom sta je niet in de basis blinde Gaaei
freakie
 freakie - zondag 09 november 2025 - 13:55   quote  deeplink  
Ook fijn dat Gaaei z’n geweldig inzicht heeft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 14:01   quote  deeplink  
Wie stuurt Gaaei terug naar zijn vaderland ????
freakie
 freakie - zondag 09 november 2025 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2025 - 14:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wie stuurt Gaaei terug naar zijn vaderland ????
Akas vind hem wel een groot talent he! Pas op🤣
AkaS
 AkaS - zondag 09 november 2025 - 14:14   quote  deeplink  
En toch zie ik aanknopingspunten
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 09 november 2025 - 14:14   quote  deeplink  
Statistieken liegen weer eens niet helaas.
Deze pot was niet te winnen vandaag, zeker niet als je een scheids hebt die weigert kaarten aan de thuisploeg te geven....
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 09 november 2025 - 14:15   quote  deeplink  
Over n paar weekjes staan we op plekkie 6 ofzo
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 14:15   quote  deeplink  
Toch speelde Ajax beter onder Grim, we hadden geen greintje geluk, en onterecht de goal van Weghorst afgekeurd.

Maar toch blijven de voorzetten ondermaats van met name Gaaei, Godts
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 09 november 2025 - 14:16   quote  deeplink  
AZ , Utrecht en Groningen zijn beter op dit moment.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 09 november 2025 - 14:17   quote  deeplink  
Elke corner en elke vrije trap tegen is een 100% kans of goal..
Daar is niet tegen te voetballen
AkaS
 AkaS - zondag 09 november 2025 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2025 - 14:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Toch speelde Ajax beter onder Grim, we hadden geen greintje geluk, en onterecht de goal van Weghorst afgekeurd.

Maar toch blijven de voorzetten ondermaats van met name Gaaei, Godts
Opvallend is dat zodra Sutalo de schroom van zich afschudt hij meteen een paar klasse beter speelt. Ik ben geen fan van Rosa maar vandaag niet slecht. Oscar moet echt gaan opschakelen want zoals vandaag missen we gewoon een mannetje op het middenveld en is hij amper 1.5mln waard, laat staan 15mln!

Echt jammer maar er moet echt meer body en drive komen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2025 door AkaS --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 november 2025 - 15:15   quote  deeplink  
Makkelie, hoertje van Utrecht!!
p111
 p111 - zondag 09 november 2025 - 15:52   quote  deeplink  
De tyves voor die kut uit 010 ,die alles door laat spelen en als er een goal voor Ajax valt hem af gaat keuren terwijl dat hoeren jong de Wit al 5x geel moet hebben.Als je alles laat doorspelen dan moet je dat blijven doen.Schandalige leiding en schandalige dode spelmomenten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2025 - 14:16 schreef bertus bikkel het volgende:
AZ , Utrecht en Groningen zijn beter op dit moment.
Het is pijnlijk maar waar!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 november 2025 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2025 - 15:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
Makkelie, hoertje van Utrecht!!
Het partime politie agentje uit Rotterdam is een vuile hond,
p111
 p111 - maandag 10 november 2025 - 12:23   quote  deeplink  
Nou een dag later,minder emoties dan kun je beter de wedstrijd analiseren.Ik heb de wedstrijd vanmorgen nog een keer bekeken zonder boosheid en zie toch een beter Ajax als de laatste weken meer voetbal een tweede helft waarin ze sterker zijn als Utrecht en aan de bal vind ik Itara beter als Sutalo ook zijn kwaliteit in het verdedigen valt weer tegen,doelpunt 2 van Haller stond hij er weer bij en keek er naar zonder mee te lopen,dan blijft er dus weinig over van hem want opbouwend zijn er van de 10 ballen 8 die hij terug speelt op de keeper.Dus pleit ik voor de betere voetballer Itara.Qua keeper wil ik Jason weer terug omdat ik een keeper van 42 die geen bal klem heeft en geen snelle spelhervattingen ziet,er alleen instaat voor zijn rust en coaching dat is in mijn ogen te weinig om opgesteld te worden.
Op rechts moet je kiezen tussen Gaaei en Rosa dan ga ik toch voor Rosa.Op links zou ik gaan voor eigen jeugd Aalders hij heeft op een enkel jeugdig foutje na best goed gedaan,veel sterker aan de bal als Wijndal en brutaler dat wat we zo missen in ons elftal.Dan het middenveld van de top 4 PSV-Feyenoord-AZ en Ajax hebben wij het minste middenveld op dit moment zou ik Tylor/Clock/Regeer/Frit/Mokio/Klaasen veel afwisselen om een beeld te krijgen wat het beste middenveld is,persoonlijk zou ik Fritz/Tylor/Clock kiezen,maar het is zeker in de winterstop moet er een fysiek sterke 6 komen want die hebben we niet.Voorin Godt/Dolberg/Berghuis gaan,maar misschien dat Moro met wat Gym tijd het stokje kan overnemen.
Maar met Bounida/Steur/Mokia/Boumaa en Konadu heb je ook prima talenten achter de hand,het zijn moeilijke beslissingen die genomen moeten worden.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - maandag 10 november 2025 - 12:40   quote  deeplink  
het tempo moet alleen fors omhoog. het is slaapwekkend als Ajax de bal heeft en met dat trage tempo spelen ze geen enkele tegenstander stuk! Conditietrainer heeft echt een opdracht om dit team superfit te krijgen, en dan de technische staf om ze sneller te laten spelen.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - maandag 10 november 2025 - 12:40   quote  deeplink  
goed dat Grim jonkies in laat stromen. alleen als Ajax achter staat dan verwacht ik eerder een extra voorhoede speler erbij....speel dan gewoon alles of niets...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2025 door Obdam4Ajax --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax zondag 9-11-2025 12:15 uur

0.0089919