|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #13: Feyenoord - NEC (zondag 23 november 2025, 14.30 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 23 november 2025, 14.30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Bas Nijhuis
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 66,7% Percentage gelijkspel 24,4% Winstpercentage NEC 8,9%
Laatste 5 ontmoetingen: 2024-2025: 0-0 (0-0) 2023-2024: 2-2 (2-1) 2022-2023: 2-0 (2-0) 2021-2022: 5-3 (2-2) 2016-2017: 4-0 (2-0) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Tijd voor een statement. Aantal waardeloze potjes gezien. Qua uitslag en/of voetbal. Goede start hier maakt dat je de laatste 8 potjes van het jaar positief ingaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zal wel een Pyro protest komen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2025 - 16:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tijd voor een statement. Aantal waardeloze potjes gezien. Qua uitslag en/of voetbal. Goede start hier maakt dat je de laatste 8 potjes van het jaar positief ingaat. Moussa weer helemaal gehypet, Algerijnse media hem weer bevredigd. Dus gaan we weer gekke en ergerlijke dingen zien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 november 2025 - 12:33 schreef R()b het volgende:[..] Moussa weer helemaal gehypet, Algerijnse media hem weer bevredigd. Dus gaan we weer gekke en ergerlijke dingen zien. Een hattrick bedoel je. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zullen we bij 1 assist beginnen :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Na een schitterende aanname en 3 scharen gewoon een voorzet in handen van de keeper. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat is wel een hattrick aan scharen :D |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik kheb wel eens scharen gezien bij een lesbisch stel....zag er goed uit |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Zou v Persie jnr minuten gaan krijgen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Drie punten is alles wat nodig is Zeker gezien de resultaten dit weekend en de huidige tussenstand bij AZ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wordt een open wedstrijd NEC graaft zich niet in Heeft iemand die Ouarghi gevolgd ? Wat is het voor type voetballer ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Krap bankie met "veel" jeugd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2025 - 13:26 schreef Stylzz het volgende:Drie punten is alles wat nodig is Zeker gezien de resultaten dit weekend en de huidige tussenstand bij AZ Dit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geldt elke week als je bovenin in het spoor van PSV wil blijven. 6 punten verspeeld in 2 wedstrijden, dus de speling is compleet verdwenen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Hoop op een snelle voorsprong dat we eens kunnen kijken naar de jeugd , hoe ze acteren op dit niveau ... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2025 - 14:16 schreef piet de paler het volgende:Hoop op een snelle voorsprong dat we eens kunnen kijken naar de jeugd , hoe ze acteren op dit niveau ... hoop ik ook op piet , ben echt benieuwd naar de jonkies |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben de minst gepasseerd verdediging Gewoon winnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2025 - 13:26 schreef Stylzz het volgende:Drie punten is alles wat nodig is Zeker gezien de resultaten dit weekend en de huidige tussenstand bij AZ Eens! Dit weer is niet gunstig maar ze moeten winnen!
Hup wij hup Feyenooord! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Iedereen een fijne wedstrijd gewenst, COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Timber op het middenveld genieten.
Lekker Valente niet in z'n kracht laten spelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Teveel NECers voelen zich behoorlijk thuis in de Kuip |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| NEC goed in druk zetten en omschakelen. Meer is t niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Een keeper die kan opbouwen zou nu ook helpen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ondanks met links moet deze zitten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Altijd chaos als meneer ik doe waar ik zin in heb, speelt.
En Steijn die zogenaamd zo geweldig kan afronden 🙄 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| We zijn het ons nu alweer moeilijk aan het maken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Goed uitverdedigen van Sauer |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Die Ahmet kan echt niet koppen. Kopt 9 van de 10x naar de verkeerde kleur. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| De commentator die van Persie Jr. Shaquille o Neil noemt 🤣 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Triest dit gezever van Nijhuis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik maak me voor deze wedstrijd geen zorgen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik maak me over elke wedstrijd zorgen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt joh? Dat vind ik een luxe die we al even niet gehad hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We zijn op elke positie beter Zie je ook op t veld Als deze wedstrijd normaal verloopt verlies je m niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De eerste bal die strak over het veld op doel geschoten word is raak .
Op een nat veld krijgt zo'n bal effect en snelheid. Waarom altijd de bovenhoek opzoeken om te kunnen scoren |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2025 - 14:49 schreef Leon FR1908 het volgende:De eerste bal die strak over het veld op doel geschoten word is raak . Op een nat veld krijgt zo'n bal effect en snelheid. Waarom altijd de bovenhoek opzoeken om te kunnen scoren Tweede ring is ook leuk denkt Smal |
|
|
|