|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Typisch. Kut Wellie. Kut Timber. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yep, gaat allemaal volgens plan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Timber laat het weer lopen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: 3x raden wie z'n man liet lopen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Gewoon cadeau gegeven, kut instelling |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Als Timber de bal aanneemt is er niks aan de hand.
Het enige wat Timber kan is opendraaien en de bal verspelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2025 - 15:11 schreef DMD het volgende:[..] Als Timber de bal aanneemt is er niks aan de hand. Het enige wat Timber kan is opendraaien en de bal verspelen. Maakt alles moeilijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2025 - 15:11 schreef DMD het volgende:[..] Als Timber de bal aanneemt is er niks aan de hand. Het enige wat Timber kan is opendraaien en de bal verspelen. Tuurlijk gewoon een riskante kutbal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee. Timber vraagt de bal zelf en was alle ruimte voor |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Was een risicovolle bal maar Timber z’n 20ste balverlies en laat daarna Chery gewoon lopen. Luie drol. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Maar was gewoon slecht ingespeeld Wellie kan dat niet. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Het is weer een herhaling van zetten. Feyenoord mist zoveel kansen en als je zelf niet scoort, krijg je de goal weer tegen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Er is niks mis met de bal van Wellenreuther.
Als Timber de bal aanneemt dan ligt het middenveld compleet open.
De haat op wellenreuther continue is onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2025 - 15:12 schreef DMD het volgende:[..] Er is niks mis met de bal van Wellenreuther. Als Timber de bal aanneemt dan ligt het middenveld compleet open. De haat op wellenreuther continue is onbegrijpelijk. De bal was slecht ingespeeld Dat Timber daarna van alles niet goed doet is evident Maar als je zo’n riskante bal geeft moet ie goed zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Gaat die nooit doen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Die Steijn is echt zo zwak. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Nieuwkoop ook weer aan barrels |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit moet je toch gewoon winnen, met zoveel kansen...... Maar ja als het niet mee zit .. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Leek mij een overtreding wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Gelijk klaar met die Linsen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2025 - 15:19 schreef piet de paler het volgende:Dit moet je toch gewoon winnen, met zoveel kansen...... Maar ja als het niet mee zit .. Wat zit er niet mee dan? Op die kopbal van net na is de afronding gewoon dramatisch. Die keeper heeft precies niks tegen hoeven houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En dan ook 2e geel kunnen zijn na die eerste lompe |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Sauer jongen ik ben zo blij voor je |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Mooi dat het notabene Sauer is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: We kennen Nijhuis he. Linssen kent m ook |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Eerlijkheid gebied ook te zeggen: heerlijke voorzet van Steijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord veel beter. Foutjes kosten je bijna de kop |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik heb alleen twijfels bij het uithoudingsvermogen. Elke wedstrijd zakken we na het uur gigantisch weg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wat een kansen. Effectiviteit echt een probleem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2025 - 15:23 schreef tomson het volgende:Ik heb alleen twijfels bij het uithoudingsvermogen. Elke wedstrijd zakken we na het uur gigantisch weg. Vind t nu wel meevallen. Veel minder energie dan normaal En t voetbal is 90% prima |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Beste Bart kan jij Linsen straks een pleuris schop geven . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Denk eerder dat NEC t qua energie niet vol gaat houden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik hoop dat ik je over een uur gelijk mag geven ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Waar was de grondige var check bij het opvangen van Nieuwkoop in het strafschopgebied |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar ik kijk net de 0-1 terug. Maar die gooi van Wellie was echt te zacht. Timber wijst nota bene nog voor m Kan doordat t veld verzadigd was komen, maar de bal had te weinig snelheid en bleef achter Timber
Al had Feyenoord nog alle tijd om te herstellen daarna.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2025 - 15:31 schreef Stylzz het volgende:Maar ik kijk net de 0-1 terug. Maar die gooi van Wellie was echt te zacht. Kan doordat t veld verzadigd was komen, maar de bal had te weinig snelheid en bleef achter Timber Al had Feyenoord nog alle tijd om te herstellen daarna. Een riskante bal naar een speler die zichzelf zo goed vindt dat ie alles zelf probeert op te lossen. |
|
|
|