BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 25-26 #13: Feyenoord - NEC (zondag 23 november 2025, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - zondag 23 november 2025 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 17:43 schreef Stylzz het volgende:
Nah ja dan lekker niet kijken toch
Ik kijk t wel, maar t beïnvloed me nauwelijks
Dat zeg ik net :D
En het beïnvloed de kostbare tijd! :-)
Bowie
 Bowie - zondag 23 november 2025 - 17:54   quote  deeplink  
Ik ben supporter mannen, is bij mij heel wat anders dan stoppen met een slecht boek, of slechte film, of slechte vrouw.
Ik kan dus niet stoppen, MOET kijken. MOET vloeken. MOET lijden.
Is een ziekte, ik weet het, maar ben niet anders gewend, had dat als klein jochie al, waarschijnlijk te vaak de verhalen van mijn ouders gehoord dat heel Zuid niet vrat als de club verloren had.

Maar ik ga zo wel eten hoor 😊
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 november 2025 - 17:55   quote  deeplink  
Ik kijk ook maar na de laatste fluit gaat t leven weer door
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 november 2025 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 17:54 schreef Bowie het volgende:
Ik ben supporter mannen, is bij mij heel wat anders dan stoppen met een slecht boek, of slechte film, of slechte vrouw.
Is een ziekte, ik weet het, maar ben niet anders gewend, had dat als klein jochie al, waarschijnlijk te vaak de verhalen van mijn ouders gehoord dat heel Zuid niet vrat als de club verloren had.

Idd
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 november 2025 - 18:03   quote  deeplink  
Als je toch in de eerste helft de kansen afmaakt .....ach ja
Bowie
 Bowie - zondag 23 november 2025 - 18:15   quote  deeplink  
Da's ook een feit Piet, je zag 't aan de cijfers zon rond minuut 35 had een 2 of 3-0 alleen maar logisch geweest.
Maar juist dít mislukt het seizoen, zélf veel laten liggen en je blijft ze zelf makkelijk weggeven, de 0-1 kwam door idiote bal Wellenreuther en onze ster die zo moeilijk bijtekent lag weer eens als een ballerina op het gras na een verloren duel.
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 november 2025 - 18:18   quote  deeplink  
Troost nog heel veel wedstrijden te gaan
MMM
 MMM - zondag 23 november 2025 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 18:18 schreef piet de paler het volgende:
Troost nog heel veel wedstrijden te gaan
Niet meer voor plek 1.
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 november 2025 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 18:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Niet meer voor plek 1.
Als psv verder komt in de cl , komen zij ook met blessures te zitten.
Maar ingrijpen nu in de Feyenoord selectie in de winterstop is een must, en dan denk ik aan :
Verkoop Timber, en bij een hoog bod ook Read.
En misschien saneren met de lang geblesseerden ( ja rot voor ze maar we moeten verder)
R()b
 R()b - zondag 23 november 2025 - 18:42   quote  deeplink  
quote:

De lat is behoorlijk hoog gelegd bij Feyenoord de laatste jaren.
Die lat ligt nu bij het content zijn, met een verlies in eigen huis met 2-4 tegen NEC.
Want NEC is oh zo goed, maakt men zichzelf wijs.
Zo erg dat je zelfs je tactiek erop berust, en ze recht in de kaart speelt.
MMM
 MMM - zondag 23 november 2025 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 18:34 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Als psv verder komt in de cl , komen zij ook met blessures te zitten.
Maar ingrijpen nu in de Feyenoord selectie in de winterstop is een must, en dan denk ik aan :
Verkoop Timber, en bij een hoog bod ook Read.
En misschien saneren met de lang geblesseerden ( ja rot voor ze maar we moeten verder)
PSV gaat niet overwinteren in de CL. Alle ruimte voor de competitie dus.
MMM
 MMM - zondag 23 november 2025 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 18:42 schreef R()b het volgende:

[..]

De lat is behoorlijk hoog gelegd bij Feyenoord de laatste jaren.
Die lat ligt nu bij het content zijn, met een verlies in eigen huis met 2-4 tegen NEC.
Want NEC is oh zo goed, maakt men zichzelf wijs.
Zo erg dat je zelfs je tactiek erop berust, en ze recht in de kaart speelt.
4 keer verliezen in 5 wedstrijden en er lijken inderdaad 0 problemen te zijn. Alsof het normaal is.

Hele rare sfeer hangt er rondom Feyenoord. Ook in de Kuip zelf
de kromme2
 de kromme2 - zondag 23 november 2025 - 20:01   quote  deeplink  
quote:

Precies !!
Ik ben van dit soort nederlagen gewoon twee dagen helemaal ziek.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 23 november 2025 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 17:55 schreef Stylzz het volgende:
Ik kijk ook maar na de laatste fluit gaat t leven weer door
Dat kan ik dus niet.
MMM
 MMM - zondag 23 november 2025 - 20:03   quote  deeplink  
quote:

Same. Ik mis geen wedstrijd. Maar dat hebben er wel meer hier.

Maar de ellende van vorig jaar voel je er weer langzaam insluipen. Ook bij mijzelf qua berusting. GAE uit twee dagen pissig geweest.
Nu? Mwah. Het niet winnen gaat weer wennen.. Waardeloos

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2025 door MMM --
Alexmem
 Alexmem - zondag 23 november 2025 - 20:08   quote  deeplink  
Maar echt hè. Ueda. Steijn. Timber. Ahmet. Lotomba. Sliti. Smal. Wellie. Targ. Je kan er toch met je pet. Iet bij. Anderzijds. Watanabe. Nieuwkoop. Valente. Moussa. Prima. Maar die zwakke schakels. Al die wissels. Dat is echt niet te doen. De nec vleugels waren 10x zo gevaarlijk, direct etc. Die middenvelder (Sano) verg. met Steijn 38 klassen beter. In alles. Werkelijk alles. Maar goed, ben er zeker 2 dagen doodziek van dus lijkt me redelijk gemiddeld. Maar ik denk al wel een jaar “laat ze de touwtyfus krijgen”.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 23 november 2025 - 20:09   quote  deeplink  
Ik vind sommige commentaren veel te negatief. Geef RvP de tijd !
De 1e helft was weer de beste van dit weekend. In Europa heeft Feyenoord ook een aantal keren veruit het beste Nederlandse voetbal laten zien. Het zit niet mee, er worden teveel kansen gemist, de bank is te mager (mede door blessures) en we houden het niet een hele wedstrijd vol.
En het wisselen kan ook beter , zeker vandaag. Targaline had er voor timber in moeten komen!
Dus veel verbeterpunten, maar veel gaat goed. En als die kansen erin gaan heb je hele andere wedstrijden. Zelfs bij de off-day tegen Kowet spraken de statistieken nog in ons voordeel…

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 november 2025 door de kromme2 --
R()b
 R()b - zondag 23 november 2025 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 18:58 schreef MMM het volgende:

[..]

4 keer verliezen in 5 wedstrijden en er lijken inderdaad 0 problemen te zijn. Alsof het normaal is.

Hele rare sfeer hangt er rondom Feyenoord. Ook in de Kuip zelf
2005 vibes
DMD
 DMD - zondag 23 november 2025 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 20:02 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Dat kan ik dus niet.
Paar keer niet kijken werkt wonderen.
ras
 ras - zondag 23 november 2025 - 21:08   quote  deeplink  
Er wordt door Robin van Persie gezegd dat er geen crisis is, maar er wordt momenteel niet gewonnen en wel gewonnen wedstrijden zoals tegen Volendam worden heel moeilijk gewonnen. Doelrijpe kansen worden om zeep geholpen door ballen hoog over het doel te schieten van de tegenstander en slordige passes en balverlies leiden tot makkelijke goals tegen Feyenoord in de omschakeling. Europees maakt Feyenoord geen indruk na 1 gewonnen duel want de rest werd ook verloren. Dit gezegd hebbende, lijkt mij wel zorgwekkend hoe het nu met Feyenoord gaat.
DMD
 DMD - zondag 23 november 2025 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 21:08 schreef ras het volgende:
Er wordt door Robin van Persie gezegd dat er geen crisis is, maar er wordt momenteel niet gewonnen en wel gewonnen wedstrijden zoals tegen Volendam worden heel moeilijk gewonnen. Doelrijpe kansen worden om zeep geholpen door ballen hoog over het doel te schieten van de tegenstander en slordige passes en balverlies leiden tot makkelijke goals tegen Feyenoord in de omschakeling. Europees maakt Feyenoord geen indruk na 1 gewonnen duel want de rest werd ook verloren. Dit gezegd hebbende, lijkt mij wel zorgwekkend hoe het nu met Feyenoord gaat.
Van de laatste 5 wedstrijden verlies je er 4.

Je bent als club nog steeds afhankelijk van het goed verkopen van je spelers.
De enige speler waar je nog een goed bedrag voor gaat vangen is Valente op dit moment.

Niemand wordt beter en een slecht seizoen in Europa en de Competitie is een bijna doodsteek voor de financiën.

Bestuurlijk zou er al crisis moeten zijn ondertussen.
R()b
 R()b - zondag 23 november 2025 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2025 - 21:23 schreef DMD het volgende:

[..]

Van de laatste 5 wedstrijden verlies je er 4.

Je bent als club nog steeds afhankelijk van het goed verkopen van je spelers.
De enige speler waar je nog een goed bedrag voor gaat vangen is Valente op dit moment.

Niemand wordt beter en een slecht seizoen in Europa en de Competitie is een bijna doodsteek voor de financiën.

Bestuurlijk zou er al crisis moeten zijn ondertussen.
Inderdaad niet kijken werkt.
Scheelt ergernis, vooral als je de volgende dag zelf weer vroeg op moet!!

Een normale bal over 3 meter kan niet eens naar dezelfde kleur.
Wat je de god ganse dag doet op de training.
De hele basis valt gewoon ineens weg, een coach die zich aanpast aan de tegenstander.
Een tactiek om achter NEC aan te lopen, ipv bij hun strotje te grijpen.
'Wat nou mooi voetbal, hier krijg je een paar beukers tegen 5-0 huts'!
Oprotten naar plek 10 waar je hoort.
Maar nee joh...gewoon lekker in hun kaart gespeeld!
Voetbalt zo lekker, dat slome achter de feiten aanlopen!

Wij gaan met jochies (en nee geen kerels) gaan wij NEC verdedigen.
We hebben geen eens spelers met een BAARD godver!
tomson
 tomson - maandag 24 november 2025 - 08:39   quote  deeplink  
Vanalles is weer waardeloos. Ik heb er gewoon een kater van.
Er mogen inmiddels wel conclusies getrokken worden
waarom je voor meer dan 20 miljoen aan aankopen hebt zitten waar je geen donder mee kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2025 door tomson --
CobusIII
 CobusIII - maandag 24 november 2025 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2025 - 08:39 schreef tomson het
waarom je voor meer dan 20 miljoen aan aankopen hebt zitten waar je geen donder mee kan.
Of geen donder mee wil. Sliti inbrengen als wissel en Borges niet blijft vreemd.
Sliti is er nog niet aan toe, misschien eens af en toe een paar minuutjes maken. Borges moet gewoon de vervanger zijn van Moussa. Laat hem minuten maken op rechts. Je hebt dan ook meer drukmiddelen op Moussa. Wissel hem maar eens na 60 minuten als hij loopt te kloten. ik denk dat borges beter kan dan we nu denken. Of het genoeg is kunnen we alleen maar zeggen als hij minuten maakt.
CobusIII
 CobusIII - maandag 24 november 2025 - 13:25   quote  deeplink  
Er staat op dit moment ook geen leider op het veld, ze zijn te lief voor elkaar.
kenny
 kenny - maandag 24 november 2025 - 14:16   quote  deeplink  
een middenveld met steijn en timber is het probleem , timber speelt om niet weer geblesseerd te raken omdat hij wil cashen met een mooie transfervrije transfer en steijn is gewoon een heel matige speler
tel daar bij op dat sauer het nog niet brengt , mousa een momenten voetballer is en ueda weer onzeker speelt
al had feyenoord de kansen in de eerste helft afgemaakt had je de wedstrijd winnend af kunnen sluiten
R()b
 R()b - maandag 24 november 2025 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2025 - 14:16 schreef kenny het volgende:
een middenveld met steijn en timber is het probleem , timber speelt om niet weer geblesseerd te raken omdat hij wil cashen met een mooie transfervrije transfer en steijn is gewoon een heel matige speler
tel daar bij op dat sauer het nog niet brengt , mousa een momenten voetballer is en ueda weer onzeker speelt
al had feyenoord de kansen in de eerste helft afgemaakt had je de wedstrijd winnend af kunnen sluiten
Goed samengevat!
tomson
 tomson - maandag 24 november 2025 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2025 - 13:11 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Of geen donder mee wil. Sliti inbrengen als wissel en Borges niet blijft vreemd.
Sliti is er nog niet aan toe, misschien eens af en toe een paar minuutjes maken. Borges moet gewoon de vervanger zijn van Moussa. Laat hem minuten maken op rechts. Je hebt dan ook meer drukmiddelen op Moussa. Wissel hem maar eens na 60 minuten als hij loopt te kloten. ik denk dat borges beter kan dan we nu denken. Of het genoeg is kunnen we alleen maar zeggen als hij minuten maakt.
Tja minuten maken daar zit nu net de kneep, Sliti gaat dus voor hem
op rechts en ook nog voor Diarra op links. RVP sprak mooie woorden over hem
maar gaf hem een paar invalbeurten en 1 keer in de basis toch ?
Inmiddels wel duidelijk dat die gasten alle 3 op het tweede plan beland zijn.
Zouden ze op de training tekort schieten ? Er is een probleem dat is wel duidelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 25-26 #13: Feyenoord - NEC (zondag 23 november 2025, 14.30 uur)

0.0122568