|
|
freakie
|
|
|
quote: Dat is natuurlijk complete onzin. Maar ja snap dat je soort wil triggeren. Regeer heeft geen “bijzondere” kwaliteit. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 10:06 schreef p111 het volgende:[..] Dus jij wil Sutelo niet wisselen terwijl hij weken als een draak speelt omdat je niet te veel moet wisselen ,mag ik effe keihard lachen.Terwijl je Itakura een veel betere voetballer op de bank hebt. Ja puur en alleen omdat je in de verdediging sowieso niet al te veel moet wisselen. Nou snap ik wel dat Itakura er in moet staan hoor. Maar even eerlijk, dat je tegen eredivisie clubjes verliest(anders dan PSV, Feyenoord enzo) is sowieso beschamend. Is ook echt niet omdat onze spelers er niks van kunnen. Geloof er geen zak van. Elke speler van de afgelopen 3/4 jaar die verkocht zijn, doen het uiteindelijk bij de nieuwe club zoals ze het bij Ajax hadden moeten doen. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 10:15 schreef freakie het volgende:[..] Ja puur en alleen omdat je in de verdediging sowieso niet al te veel moet wisselen. Nou snap ik wel dat Itakura er in moet staan hoor. Maar even eerlijk, dat je tegen eredivisie clubjes verliest(anders dan PSV, Feyenoord enzo) is sowieso beschamend. Is ook echt niet omdat onze spelers er niks van kunnen. Geloof er geen zak van. Elke speler van de afgelopen 3/4 jaar die verkocht zijn, doen het uiteindelijk bij de nieuwe club zoals ze het bij Ajax hadden moeten doen. Idee: Itakura op 6 proberen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja dat kan je doen. Maar itakura heeft dat natuurlijk ook niet zomaar in de vingers. Dan zouden ze Baas daar moeten proberen maar ook bij hem is het. Je moet op het middenveld niet alleen voor je in de gaten hebben en sneller kunnen reageren.
Verdedigers zijn normaal gesproken geen goede verdedigende middenvelders. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 10:37 schreef freakie het volgende:[..] Ja dat kan je doen. Maar itakura heeft dat natuurlijk ook niet zomaar in de vingers. Dan zouden ze Baas daar moeten proberen maar ook bij hem is het. Je moet op het middenveld niet alleen voor je in de gaten hebben en sneller kunnen reageren. Verdedigers zijn normaal gesproken geen goede verdedigende middenvelders. Ik kan mij herinneren dat Itakura al eens gespeeld heeft op de 6 positie bij BMG. En inderdaad is Baas ook een optie voor die positie. Ben ik met je eens. Maar dan zal Grim daar nu mee moeten beginnen een keuze te maken voordat de winterstop begint. Stel je voor dat 1 van de 2 slaagt op de 6 positie. Dan je beter investeren in een RB en LB. |
|
|
|