BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: UEL: Feyenoord - Celtic (donderdag 27 november 2025, 18:45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - donderdag 27 november 2025 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 20:50 schreef DMD het volgende:

[..]

Die fixatie op 4-3-3 en het "doorzetten van de "lijn" Slot doet je de das om.
Nu blijkt dat Slot ook maar gewoon een mens is en geen god der trainers ofzo.
Nah die had een betere scouting om zich heen, iedere speler werd specifiek bekeken en uitgelicht.
Die zijn allemaal weg onderhand.
Dus de lijn Slot kan wel, moet je wel die spelers halen die erin passen.
En niet wat er nu loopt, wat al helemaal niet zo speelt als onder Slot trouwens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 november 2025 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 19:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gaat fout bij Steijn en Watanabe schiet die bal op Wellie vanaf de zijkant dus die moet hem
eerst aannemen om met z'n goede been te schieten.

Het enige wat Wellie had kunnen doen is de bal over de achterlijn tikken
Bij die tweede goal lijkt het alsof het Timons fout is, maar dat begint al eerder. Wij wachten heel lang en dan gaat de bal steeds verder naar achter", analyseert de uitblinker. "We brengen elkaar in moeilijkheden en dan ziet het er niet fijn uit. Tuurlijk ontbreekt er nu vertrouwen en dat merk je ook in de dingen die we doen. We hebben nu niet het lef zoals in het begin van dit seizoen, maar dat is ook wel logisch. We hebben de support heel hard nodig, want dat gaat ons echt op de goede rit brengen ,aldus Valente

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2025 door Leon FR1908 --
DMD
 DMD - donderdag 27 november 2025 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 21:10 schreef R()b het volgende:

[..]

Nah die had een betere scouting om zich heen, iedere speler werd specifiek bekeken en uitgelicht.
Die zijn allemaal weg onderhand.
Dus de lijn Slot kan wel, moet je wel die spelers halen die erin passen.
En niet wat er nu loopt, wat al helemaal niet zo speelt als onder Slot trouwens.
Dan hebben we het eerder over de lijn Arnesen.
ras
 ras - donderdag 27 november 2025 - 23:08   quote  deeplink  
Het praten over lichtpuntjes wat van Persie noemt, is voorbij. Feit is dat het resultaat telt. Er moeten wedstrijden gewonnen worden en zoals het nu gaat, verlies je van elke tegenstander. Het spel lijkt momenteel helemaal nergens op en als Feyenoord zoals vanavond met 1-0 voorkomt, wordt er niet doorgepakt maar is het al weer snel 1-1 gevolgd door achterstand. Hier moet heel snel verandering in komen.
Alexmem
 Alexmem - donderdag 27 november 2025 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 20:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Je trainer 3-4-3 laten spelen en hem dan geen wingbacks geven. DtK op zijn best.
Dirk hat es nicht gewusst
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 november 2025 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bij die tweede goal lijkt het alsof het Timons fout is, maar dat begint al eerder. Wij wachten heel lang en dan gaat de bal steeds verder naar achter", analyseert de uitblinker. "We brengen elkaar in moeilijkheden en dan ziet het er niet fijn uit. Tuurlijk ontbreekt er nu vertrouwen en dat merk je ook in de dingen die we doen. We hebben nu niet het lef zoals in het begin van dit seizoen, maar dat is ook wel logisch. We hebben de support heel hard nodig, want dat gaat ons echt op de goede rit brengen ,aldus Valente
Goede analyse van hem.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 november 2025 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 23:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Goede analyse van hem.
T is heel lief van hem. Maar een prof met zo veel tijd en ruimte moet dit veel beter doen
Amateur fout
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 november 2025 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2025 - 23:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Goede analyse van hem.
Zekers,je zou denken dat meerdere mensen er zo naar zouden kijken.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 november 2025 - 11:57   quote  deeplink  
Als hij echt onder druk stond wel
Daar zorgde hij helaas door zijn traagheid en slechte aanname zelf voor
T is lief m te beschermen.
Maar goal 2 en 3 kwamen voor een groot deel op zijn conto
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 november 2025 - 12:15   quote  deeplink  
Hij was nog een keer bijna te laat na de 1 - 2
Je doet het als team gewoon niet goed als je de oplossing zoekt bij Wellie.
Terwijl ze zelf in de aanval zijn ligt die bal 20 seconde later knullig in eigen doel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 november 2025 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2025 - 07:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T is heel lief van hem. Maar een prof met zo veel tijd en ruimte moet dit veel beter doen
Amateur fout
Bal sprong net wat te ver van zijn voet. Fout was er zeker, maar eigenlijk niet eens zo groot. Zie het als een groter probleem dat de betere voetballers het probleem telkens verleggen. En dat de minste voetballer van allemaal het dan maar mag oplossen.

Wellenreuther had het beter moeten doen, maar het ongeluk zit in een klein hoekje daar. Het was niet eens alsof hij treuzelde, maar voor een voetballende oplossing was de foutmarge klein. Had daarom misschien als beste de bal over de zijlijn kunnen trappen.

Ik bedoel maar te zeggen, dit was in mijn ogen niet een typische Wellenreuther fout. Dit is het gevolg van spelers die het probleem verleggen.
Leuv
 Leuv - vrijdag 28 november 2025 - 13:07   quote  deeplink  
Conclusie van dit alles is dat te Kloese er al jaren met zijn aankoopbeleid een puinhoop van maakt. Er zijn maar heel weinig lichtpuntjes die er zijn aangetrokken en veel geld uitgegeven voor beperkte kwaliteit. Ik snap werkelijk niet wie de scouting doet want puur op kwaliteit wordt er niet gescout. Dat zie je aan alles muv Valente wat er is aangetrokken.

Ik sta overigens 100% achter van Persie en hoop dat hij gewoon tijd krijgt ongeacht hoe vaak we nog verliezen. Wel moet er eens kritisch gekeken worden naar alle fysieke coaches binnen de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2025 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 november 2025 - 13:14   quote  deeplink  
Was er klaar mee.....
Oplossing korte termijn ?
Weet ik veel........v Persie junior voor een dure aankoop is rariteit.
Laat ons dan zien dat ze slecht zijn
kenny
 kenny - vrijdag 28 november 2025 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2025 - 13:07 schreef Leuv het volgende:
Conclusie van dit alles is dat te Kloese er al jaren met zijn aankoopbeleid een puinhoop van maakt. Er zijn maar heel weinig lichtpuntjes die er zijn aangetrokken en veel geld uitgegeven voor beperkte kwaliteit. Ik snap werkelijk niet wie de scouting doet want puur op kwaliteit wordt er niet gescout. Dat zie je aan alles muv Valente wat er is aangetrokken.

Ik sta overigens 100% achter van Persie en hoop dat hij gewoon tijd krijgt ongeacht hoe vaak we nog verliezen. Wel moet er eens kritisch gekeken worden naar alle fysieke coaches binnen de club.
eens , al vind ik dat je veel meer moet kijken bij het aan trekken van spelers naar kwaliteit en blessure gevoeligheid
als spelers moeite hebben oom mee te komen op het niveau moeten ze dat overcompenseren wat weer blessures op kan leveren , mooi voorbeeld hierin is nieuwkoop
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 november 2025 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2025 - 13:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Bal sprong net wat te ver van zijn voet. Fout was er zeker, maar eigenlijk niet eens zo groot. Zie het als een groter probleem dat de betere voetballers het probleem telkens verleggen. En dat de minste voetballer van allemaal het dan maar mag oplossen.

Wellenreuther had het beter moeten doen, maar het ongeluk zit in een klein hoekje daar. Het was niet eens alsof hij treuzelde, maar voor een voetballende oplossing was de foutmarge klein. Had daarom misschien als beste de bal over de zijlijn kunnen trappen.

Ik bedoel maar te zeggen, dit was in mijn ogen niet een typische Wellenreuther fout. Dit is het gevolg van spelers die het probleem verleggen.
+1908
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 november 2025 - 13:57   quote  deeplink  
Ben t daar echt maar deels mee eens: https://youtu.be/1TT50p8xpXs?si=CiFgHlDN3DRR2q3_&t=379
T begint inderdaad bij Smal, die balletje breed geeft. Steijn draait niet open. Dat kan allemaal beter, maar kan vervolgens alleen maar terug, die speelt in op Wata.
Die speelt als enige optie nog in op Wellie. https://youtu.be/1TT50p8xpXs?si=HNShixY08p-HPFfB&t=392
Wellie staat daar echt helemaal vrij en moet gewoon simpel sneller instappen, opendraaien en die bal een hoest geven. Hij heeft vanaf t moment dat Wata de bal kreeg alle tijd om om zich heen te kijken.

Nogmaals, de bal moet er misschien niet heen, maar soms kan je niet anders. En dan is dit gewoon KINDERLIJK uitgevoerd door Wellie

En dan die 1-3. Dat begint natuurlijk bij Nieuwkoop, wat een parodie is op uitverdedigen.
https://youtu.be/1TT50p8xpXs?si=FRYWe0xeVZX6gCZH&t=636

Maar WAT IN DE VLIEGENDE VARKENS DOET WELLIE HIER:
https://youtu.be/1TT50p8xpXs?si=DSntfUD_IFdOKSAw&t=661

Maar goed, Wellie is niet de hoofdschuldige, maar met hem op goal moet je iedere wedstrijd al zeker twee goals maken om te winnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2025 door Stylzz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 november 2025 - 14:12   quote  deeplink  
Bij de 1-3 zit hij vokomen mis ja. Hij hoeft helemaal niet te komen, daardoor op de grond en uit positie. De 1-1 valt ook wel wat op te dingen vind ik. Korte hoek.

Kortom, geen beste dag voor hem. Bij alledrie de goals denk je dat hij meer had kunnen doen. Maar de meest opzichte fout, de 1-2, denk ik dat zijn negatieve rol uiteindelijk nog wel meevalt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 november 2025 - 14:33   quote  deeplink  
Ja eens
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 november 2025 - 16:15   quote  deeplink  
Maar als je zo veel discussie over een keeper hebt zegt wel genoeg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 november 2025 - 16:18   quote  deeplink  
Dat zegt zeker genoeg. Ik denk dat de meeste het er wel over eens zijn dat hij niet meer dan een goede tweede keeper is. Prboleem is dat er is geen betere gehaald is van de zomer.
tomson
 tomson - vrijdag 28 november 2025 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2025 - 16:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Dat zegt zeker genoeg. Ik denk dat de meeste het er wel over eens zijn dat hij niet meer dan een goede tweede keeper is. Prboleem is dat er is geen betere gehaald is van de zomer.
Toen werd ook nog stellig gezegd dat Bijlow #1 was
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 november 2025 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2025 - 17:08 schreef tomson het volgende:

[..]

Toen werd ook nog stellig gezegd dat Bijlow #1 was
Door Robin zelf ja. Tamelijk bizar. Kwam hij ook snel op terug.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 november 2025 - 18:02   quote  deeplink  
Heb massochistisch de wedstrijd vandaag weer bekeken.
Die Schiltkamp heeft 7x gezegd dat Feyenoord 4 x op rij verloren heeft, het kan aan mij liggen, maar volgns mij geilt hij op psv .
Of ik ben geergerd over de wedstrijd 😡😀
Leuv
 Leuv - vrijdag 28 november 2025 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2025 - 14:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Bij de 1-3 zit hij vokomen mis ja. Hij hoeft helemaal niet te komen, daardoor op de grond en uit positie.
Kom op zeg. Celtic doet zo’n beetje 6 minuten over die inworp en nog weet Nieuwkoop niets beters te verzinnen dan die bal terug te koppen. Het is tenenkrommend zo slecht sommige spelers zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 november 2025 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2025 - 19:26 schreef Leuv het volgende:

[..]

Kom op zeg. Celtic doet zo’n beetje 6 minuten over die inworp en nog weet Nieuwkoop niets beters te verzinnen dan die bal terug te koppen. Het is tenenkrommend zo slecht sommige spelers zijn.
Het 1 sluit het ander niet uit. Er kunnen meerdere spelers een fout maken. Zoals ook hier.
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 28 november 2025 - 20:39   quote  deeplink  
Maar dit seizoen is dat wat belangrijker is. Ook nu zijn er weer fouten gemaakt, dure fouten! Tengsted, Borges, beide voor vele miljoenen gehaald, beide spelen niet omdat ze totaal niet voldoen. Hoe is het mogelijk dat je zulke spelers koopt?
Timber, die had eoind vorig seizoen verkocht moeten worden, toen lag hij goed in de markt, nu is het niet meer dan ballast.

Bijlow als 2e keeper, met een megasalaris voor Feyenoord. Hoe is dat mogelijk? Moet je kijken wat er nu op goal staat.

Daarbij weer een seizoen waarin lijkt, dat bijna iedereen omvalt door blessures/overbelasting.Doe wat aan de mensen die daaraan verantwoordelijk zijn, dit kost je net als vorig seizoen ongelovelijke veel punten.

Selectie is niet fit, daardoor ook Telstar zware kost, hierdoor weinig of geen herstel mogelijk voor de spelers.
Je zou echt spelers als Tengsted, Borges, Ouargi, Van Persie, Kraaijeveld en Plug moeten gaan gebruiken en ook laten starten. Waarom kan een zaadclub als az dat wel en wij niet? Voldoen dan Tengsted en Borges nog steeds niet, dan snel lozen en niet aanhouden, verhuren of wat dan ook. De genoemde talenten, daar zijn ze zo lovend over, laat die talenten zich dan bewijzen ipv ze volgend seizoen bij een kutclub te stallen/verhuren.
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 28 november 2025 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2025 - 14:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Bij de 1-3 zit hij vokomen mis ja. Hij hoeft helemaal niet te komen, daardoor op de grond en uit positie. De 1-1 valt ook wel wat op te dingen vind ik. Korte hoek.

Kortom, geen beste dag voor hem. Bij alledrie de goals denk je dat hij meer had kunnen doen. Maar de meest opzichte fout, de 1-2, denk ik dat zijn negatieve rol uiteindelijk nog wel meevalt.
Dat is het hem. Wellie heeft verdomme altijd 'geen beste dagen' op de wedstrijddagen.....
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 28 november 2025 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2025 - 16:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Juist dat zie je goed. Dat is het probleem. Er is teveel naar alleen maar gekeken naar versterkimgen van verdedigers, middenvelders en aanvallers.
Best een grote fout, zeker als je weet dat veruit de beste keeper die je hebt al 96x geblesseerd is geweest.
tomson
 tomson - vrijdag 28 november 2025 - 22:18   quote  deeplink  
En of de avond niet beschamend genoeg was, heb je ook nog zo'n eikel die met een
laserpen moet kloten. Wat een stelletje eencelligen lopen er ook tussen .. pff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2025 door tomson --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 november 2025 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2025 - 22:18 schreef tomson het volgende:
En of de avond niet beschamend genoeg was, heb je ook nog zo'n eikel die met een
laserpen moet kloten. Wat een stelletje eencelligen lopen er ook tussen .. pff
Hij viel niet op in de menigte 😂

Screenshot-20251128-223146-Facebook.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2025 door Leon FR1908 --
tomson
 tomson - vrijdag 28 november 2025 - 22:47   quote  deeplink  
Dat hij mag krijgen wat hij verdient
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 november 2025 - 23:16   quote  deeplink  
Vind ik ook !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: UEL: Feyenoord - Celtic (donderdag 27 november 2025, 18:45 uur)

0.0085718