|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Ajax: Grim wijzigt voor duel met Benfica maandag, 24 november 2025 (21:54) - VoetbalNieuws.nl
Ajax begint dinsdag aan de volgende Champions League-wedstrijd tegen Benfica terwijl de Amsterdammers nog steeds zonder punten staan. Interim-trainer Fred Grim blijft voorlopig verantwoordelijk en wil niet ingrijpend veranderen na de recente nederlaag tegen Excelsior, waardoor hij grotendeels vertrouwt op ervaren krachten. Remko Pasveer lijkt opnieuw in doel te starten; Gerald Aalders krijgt ondanks een zwakkere dag tegen Excelsior nog een kans. De verdediging zou bestaan uit Josip Sutalo, Youri Baas en Owen Wijndal. Op het middenveld verschijnen Youri Regeer, Kenneth Taylor en Oscar Gloukh, aanvallend worden Mika Godts, Wout Weghorst en mogelijk Oliver Edvardsen verwacht. Benfica, bijgenaamd O Glorioso, heeft eveneens nog geen punten, wat extra druk op Ajax legt. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Dan missen we nog een keeper en een rechtsachter Jack.:-) |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Zo te zien blijft hij vasthouden aan zijn geweldige formatie die tegen Excelsior even heeft laten zien hoe geweldig ze zijn ;-) |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
poeh...ik had Fitz Jim erin verwacht, en ook steur en een paar jonkies op de bank.. Nouja, extra trui aan en straks het team gaan steunen. Als ze ervoor gaan met lef en vechtlust, dan ben ik al blijer dan afgelopen pot... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt, asjeblieft geen Pasveer, dit moet je die ouwe man niet meer aan doen joh, verdedigend zie ik liever Rosa, Gaaei is meer aanvallend ingesteld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
| Ik zie geen enkel aanknopingspunt op een positief resultaat. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Start nu gewoon eens met Jaros , Itakura en Rosa. En met Dolberg. Is toch niet zo moeilijk, Fred? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Hij is gewoon anders begonnen! Nou laten we t hopen zeg👌 |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ik vind het wel n keer verrassend.... Alleen hoort in dit systeem eigenlijk Dolberg ipv Wout |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 18:40 schreef bertus bikkel het volgende:Ik vind het wel n keer verrassend.... Alleen hoort in dit systeem eigenlijk Dolberg ipv Wout Hier is over nagedacht. top Grim! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Wat een pech ook dit zeg.. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Buitenspel en dan weer n hoekschop.... En dan weten we het wel |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
| Je ligt eigenlijk in een stuip van het lachen als je dit Ajax over het veld ziet bewegen. Allemaal los zand, verschrikkelijk om te zien. En die Grim is gewoon gehaald om Heitinga te vervangen, maar echt vernieuwend is het allemaal niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De hoekschop kan dan buitenspel zijn. Maar dat is nog geen goal tegen... Als je vervolgens ziet hoe er meegelopen wordt, meegesprongen wordt, Jaros die bal pareert en vervolgens geen enkele druk op de afvallende bal hebt, dan maakt het ook gewoon niet meer uit.
Dan kun je met 5 verdedigers staan, het is zo lek als wat. Aanvallend is het compleet machteloos. We zijn by fair de allerslechtste ploeg in de CL en staan volstrekt voor lul.
Dit Ajax is nog slechter dan onder Maurice Steijn!
Schandalig is het en schaam me echt kapot voor mijn doodzieke club. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Het staat in ieder geval beter dan tegen Excelsior, een doelpunt kan de ban breken maar maken we die goal is de vraag... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt, wat een schandalig slecht Ajax. Waarschijnlijk zal men het laatste kwartier goed gaan noemen, maar zelfs daar klopt geen kut van. In minuut 36 zet Ajax voor het eerst en tevens voor het laatst een keer collectief goed druk.
Je speelt tegen een waardeloze tegenstander. Weghorst is alleen zijn eigen circus aan het maken, Taylor is meer met zijn duckface bezig dan met voetbal. Die zuignappen zijn zo groot geworden, dat een raam waarschijnlijk makkelijker plakt dan een bal. Wijndal is een kip zonder kop, die bij geen enkel moment een keer zijn kop omhoog steekt om te kijken waar een bal echt heen moet...
Echt, zo krankzinnig slecht dit.
De enige met een minimale voldoende is Bounida, die groeide wel echt in de pot. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 19:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:Het staat in ieder geval beter dan tegen Excelsior, een doelpunt kan de ban breken maar maken we die goal is de vraag... Het staat helemaal niet beter. Zodra Benfica aanzet, staat gewoon alles open. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Kleine voorspelling, want de goal uit een corner kan weer van de bingokaart af... Kort na rust een goaltje tegen of een pingeltje? |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
5 minuten na rust krijgen we m vaak tegen, laten we dat nu eens omdraaien en zelf de 1-1 maken!!! En dan bikkelen, een beetje mazzel hebben n keer en dan 86ste minuut 2-1 Dolberg!!! Bammm!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik snapte in het begin van het seizoen de keuze voor Weghorst he. Die was fit, heeft natuurlijk wat ervaring. Maar op basis waarvan zou je Dolberg niet een keer de kans geven?
Vandaag ook, Benfica heeft alleen maar krachtpatsers in hun as. De duels daar ga je bijna niet winnen. En win je er een, liggen ze slim op de grond. Juist hun kun je daar op snelheid kloppen. Zeker een Otamendi, maar ook Dahl en Delic spelen met mega veel ruimte in hun rug. Rios ook...
Ik zou zelfs Moro in deze een kans gunnen en Bounida op 10. Dolberg erbij en het echt volledig van het voetbal hebben daar. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Natuurlijk kunnen we niet direct glansrijk spelen en moet het beter. Het is nog lang niet het niveau wat we allen willen zien maar dit had ik ook niet verwacht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Klaassen, ik heb zoveel respect voor je. Maar het kan echt niet meer. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 19:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Natuurlijk kunnen we niet direct glansrijk spelen en moet het beter. Het is nog lang niet het niveau wat we allen willen zien maar dit had ik ook niet verwacht Hou toch op met dat gelul man. Het slaat nergens op. Het is niets en het wordt niets tot die club van kop tot teen gerestaureerd is. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| Dit moet in de cl toch n 100% goal zijn.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 19:56 schreef Loetje het volgende:[..] Hou toch op met dat gelul man. Het slaat nergens op. Het is niets en het wordt niets tot die club van kop tot teen gerestaureerd is. Dit weten we allemaal, laat mij even wat verbetering zien t.o.v de voorgaande wedstrijden |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klaassen had moeten scoren. Zulke ballen moeten er gewoon in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Godts gelooft echt dat hij heel goed is... Wat overschat deze gozer zijn acties keer op keer zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 20:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dit weten we allemaal, laat mij even wat verbetering zien t.o.v de voorgaande wedstrijden Die is er gewoon niet. Onder aan de streep slaat het echt nergens op.
En dat hele Benfica kan er ook geen klote van. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daar wordt exact ook aangetoond waarom dit Ajax ook geen baltempo heeft. Zodra die omhoog gaat, kan 90% de snelheid van de aanval gewoon niet aan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Nu is 60% van ons gewoon slecht. Maar je kan je wel afvragen hoe sommige vorig jaar gewoon echt een prima niveau hadden en er nu echt niets meer van kunnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Weghorst verkloot meer voor Ajax dan Ajax zelf door heeft. Wat is deze gozer makkelijk uit de tent te lokken zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| De Duitse Hitler show is los. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Mokio en Regeer als backs. Echt waar, de helft van dit forum zou het beter doen. Wat een G team is dit. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 20:09 schreef Loetje het volgende:[..] Daar wordt exact ook aangetoond waarom dit Ajax ook geen baltempo heeft. Zodra die omhoog gaat, kan 90% de snelheid van de aanval gewoon niet aan. Dit is ook helemaal waarom ik het eens ben met Huntelaar. Je kan niet verwachten dat alles ineens vol tempo gaat. Niet na zoveel gepruts. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En lekker tikjes terug.
Als ik het publiek één top mag geven, kom gewoon voorlopig niet meer terug. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 20:25 schreef Loetje het volgende:Mokio en Regeer als backs. Echt waar, de helft van dit forum zou het beter doen. Wat een G team is dit. Hoe zou jij het doen dan? gaaei, alders, rosa? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 20:26 schreef freakie het volgende:[..] Dit is ook helemaal waarom ik het eens ben met Huntelaar. Je kan niet verwachten dat alles ineens vol tempo gaat. Niet na zoveel gepruts. Proficiat.
Dit elftal kan geen hoger tempo, daar heeft men namelijk de kwaliteit niet voor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: In ieder geval een back ja, hoe slecht ze ook zijn. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja dan schiet je ook niks op.
Gaaei is verdedigend echt drama. Alders moet je zo’n wedstrijd niet kapot maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja geloof ik niks van. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Hahaha, wat een comedyclub dit Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nog altijd meer diepgang dan deze slakken. Gaaei is slecht, maar als back 80x beter dan Regeer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 20:32 schreef Loetje het volgende:[..] Nog altijd meer diepgang dan deze slakken. Gaaei is slecht, maar als back 80x beter dan Regeer. Verdedigend alleen maar nog zwakker. Weet niet of je Gaaei hebt zien spelen afgelopen weken. Maar t is echt een enorme drama. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2025 - 20:34 schreef freakie het volgende:[..] Verdedigend alleen maar nog zwakker. Weet niet of je Gaaei hebt zien spelen afgelopen weken. Maar t is echt een enorme drama. Vaker het forum lezen, daar ben ik vrij helder over Gaaei. Teringslechte speler, maar als back 80x beter dan droplul Regeer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
| En weer mocht mijnheer ongeloof in de spits blijven staan. Aan de andere kant beweeglijke spitsen bij tegenstanders die de bal er wel gewoon in knallen! Maar mij heertje ongeloof schiet nog niet eens een deuk in een pakkie boter! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
| Je kan zelfs 10 spelers in de verdediging zetten maar de club is zo lek als een mandje! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wij zeiden het al aan telefoon tegen elkaar, dit gaat ook echt verliezen van Maassluis. |
|
|
|