|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #13: Telstar - Feyenoord (zondag 30 november 2025, 14.30 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 30 november 2025, 14.30 uur Locatie: BUKO Stadion, Velzen-Zuid Scheidsrechter: Sander Van der Eijk
Geschiedenis: Winstpercentage Telstar 21,4% Percentage gelijkspel 7,1% Winstpercentage Feyenoord 71,4%
Laatste 5 ontmoetingen: 1977-1978: 0-1 1976-1977: 1-0 1975-1976: 1-2 1974-1975: 0-4 1973-1974: 3-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wellenreuther, Nieuwkoop, Ahmedhodzic, Watanabe, Plug; Targhalline, Timber, Steijn; Hadj Moussa, Ueda, Diarra
Zoiets denk? Rekening houdend met de mogelijke blessures |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Beschouw het als een ( wederom) opbouw wedstrijd... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Of 0-4, of officiële crisis. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Geen idee of Smal een blessure heeft, anders zou ik hem linksbuiten zetten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2025 - 11:41 schreef MMM het volgende:Wellenreuther, Nieuwkoop, Ahmedhodzic, Watanabe, Plug; Targhalline, Timber, Steijn; Hadj Moussa, Ueda, Diarra Zoiets denk? Rekening houdend met de mogelijke blessures Bijlow in de basis voor het eerste kwartier. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2-3 is een aannemelijke uitslag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2025 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ga je verhuizen naar IJmuiden dan, feestje hoor... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Met poep in de broek naar Telstar, en je dom gelul aan laten praten 4-0. Als team daar willen voetballen, en wat voor elkaar over hebben 0-6.
Na 5 minuten kan je de intenties al wel zien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Onverdiend winnen vandaag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Winnen. Hoe is niet belangrijk.
Maar ik heb er geen goed gevoel bij.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| T voelt niet anders dan anders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Nah, voelt voor mij wel anders. Hoe bezweert RvP nl. de voetballende crisis die zichtbaar is. Hoog druk zetten, fysieke strijd en conditieslag zijn wapens die tegenstanders steeds vaker als wapen gebruiken. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Overwinning zodadelijk is natuurlijk gezien de huidige negatieve reeks het minimale. Alleen heb ik stevige gevoel dat de hoop op winst gelijk staat aan de hoop dat van Persie straks fitte Trauner, Moder, Hwang, Sauer, Bos, Teng, Smal en Larin tot zijn beschikking heeft. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| blij dat steijn gaat banken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Valente op 10 is zo stom. Hij moet op 8. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo toch lees ik?
 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Targhalline is een controleur |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| We zien wel hoe die driehoek draait. Zo statisch zou het op zich al niet hoeven zijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
valente kan ook op 10 spelen , heeft hij bij groningen ook gedaan al is het niet zijn beste positie denk eerder dat timber vandaag op 10 speelt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Blessures van Smal en Valente vielen gelukkig mee dan. Had het wel logischer gevonden die laatste ook eens rust te geven. Steijn is bovendien meestal op zijn best tegen de mindere tegenstanders. Ueda had ik ook overwegen eens als invaller te gebruiken trouwens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Onderstaande inclusief wissels. Bos weer terug in de selectie is het meest opvallend.
 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 13:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Blessures van Smal en Valente vielen gelukkig mee dan. Had het wel logischer gevonden die laatste ook eens rust te geven. Steijn is bovendien meestal op zijn best tegen de mindere tegenstanders. Ueda had ik ook overwegen eens als invaller te gebruiken trouwens. Weer eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Voelt bij Bos te gehaast. Smal zal geen 90 minuten kunnen. Nieuwkoop ook niet.
Dan Plug maar voor de leeuwen als het moet. Bos een week extra de tijd geven gezien vrije midweek. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| meest logische opstelling met het voorhanden aan spelers |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 13:49 schreef MMM het volgende:[..] Voelt bij Bos te gehaast. Smal zal geen 90 minuten kunnen. Nieuwkoop ook niet. Dan Plug maar voor de leeuwen als het moet. Bos een week extra de tijd geven gezien vrije midweek. inderdaad bos niet te snel laten beginnen belangrijker dat hij geheel fit wordt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Steijn is juist tegen dit soort tegenstanders nodig. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| steijn brengt niks dat heeft hij onderhand wel bewezen ook tegen de kleintjes heeft hij niks in de pap te brokkelen , is gewoon een miskoop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Dit middenveld is drie keer veel van hetzelfde nu. Maar tegen Telstar zou t niet uit moeten maken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| timber en valente inderdaad hetzelfde maar veel smaken zijn er niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Iedereen een fijne wedstrijd gewenst..COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Laat maar zien waarom we moeten kijken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Lol. Wellie had m niet gehad |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| 2 prima voorzetten gezien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Smal kan geen effect aan een bal geven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Als Welie de bal nog hoger trapt flikkert t ISS straks naar beneden . |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Dat je een speler aanvoerder maakt die je vorige week nog moest wisselen vanwege gebrek aan inzet is echt totale minachting van alles waar Feyenoord in mijn ogen voor staat. En dan ook nog eentje die geen Nederlands spreekt en niet centraal staat. Niet te volgen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce