|
|
MightyAce
|
|
|
| Ahmedhodzic al bijna weer geel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Nul doelpogingen na 16 minuten, triest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Echt Targ is zo’n verschrikking |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Wat een niveau jongens. Nou hebben we eindelijk een 10 nodig die bij de spits komt en kan scoren, en dan speelt ie niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Godverdomme de simpelste dingen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| De twee centrale verdedigers hebben ook echt geen flauw benul wat ze moeten doen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoeveel minuten heeft de staf nodig om te zien dat dit middenveld niet werkt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Niet raar opkijken als we zo weer op achterstand komen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Zelfs tegen Telstar loop je achter de feiten aan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wederom zelfde spelers die niet marcheren; Smal Targ Timber En dan nu Diarra Valente komt er ook niet aan te pas nu. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Wat een schandalige vertoning van alle 11. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Telstar verdedigt hetzelfde als Celtic
Twee lage blokken van 4. En Feyenoord heeft geen antwoord |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
| Zit ik naar 020 te kijken ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Is onze trainer wakker???? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik kijk liever naar de inzet van Telstar dan naar dit bagger concept van Feyenoord. Die twee centrale verdedigers lopen alleen maar achteruit. En die Targ kan niets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 14:54 schreef Alexmem het volgende:Ik kijk liever naar de inzet van Telstar dan naar dit bagger concept van Feyenoord. Die twee centrale verdedigers lopen alleen maar achteruit. En die Targ kan niets. Valente en Targ lopen achteruit. De rest gaat daardoor ook. Terwijl de Timber en de voorwaartsen vooruit druk zetten |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Nieuwkoop raakt ‘m met de arm. Zal wel afgekeurd worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Maakte m toch wel aardig af |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Kan er niet eens om juichen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik wel. Feyenoord scoort is juichen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Die goal is een vlag op een modderschuit:) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Raakte hem half,maar net genoeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2025 door ar -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 14:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Valente en Targ lopen achteruit. De rest gaat daardoor ook. Terwijl de Timber en de voorwaartsen vooruit druk zetten Valente loopt er tussenin. Targ achteruit. Smal en Nieuwkoop twijfelen (ook door Diarra en HM). En de twee die dat aan zouden moeten sturen durven niets (en zijn dat ook niet gewend gok ik). Een vaste 6 zou erg helpen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Die gast loopt m er zelf in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Komt en door ons spel, en het feit dat je dan eerst weer die var moet afwachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Smal aan de ventaline in de rust . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 14:59 schreef Alexmem het volgende:[..] Valente loopt er tussenin. Targ achteruit. Smal en Nieuwkoop twijfelen (ook door Diarra en HM). En de twee die dat aan zouden moeten sturen durven niets (en zijn dat ook niet gewend gok ik). Een vaste 6 zou erg helpen. Mwah zag duidelijk Valente en Targ net bijna bij de Centralen lopen terwijl Timber voorin druk aan t zetten was met de spitsen Misschien uitzondering Maar dit werkt inderdaad voor geen meter |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Is toch geen overtreding dit joh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is gewoon belangrijk dat Watanabe een goede pass geeft . Dan komen ze ook niet in deze situatie |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 15:00 schreef Stylzz het volgende:[..] Mwah zag duidelijk Valente en Targ net bijna bij de Centralen lopen terwijl Timber voorin druk aan t zetten was met de spitsen Misschien uitzondering Maar dit werkt inderdaad voor geen meter In bedoel ook meer dat als hij tussen loopt hij op enig moment moet kiezen tussen mee vooruit of mee achteruit. En dat zal variëren. Maar hoe minder goed t drukzetten loopt hoe eerder hij ook achteruit zal gaan. |
|
|
|