|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 16:09 schreef DMD het volgende:[..] Het is allemaal op basis van individuele ingevingen en 0 op basis van spelprincipes. Hier kan je ook niet op bouwen. De volgende tegenstander die sterker is gaat er gewoon weer overheen. Telstar speelt voetballend echt veel beter, maar mis de pure kwaliteit. Precies dat. Zodra er meer tegenstand komt ga je weer op je bek. Er ontbreekt zoveel in ons spel op t moment. En veel is terug te voeren op fitheid van de selectie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Goed verdedigd van Lobubu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Je kunt er vergif op innemen dat dit nog fout gaat |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 16:16 schreef tomson het volgende:[..] Precies dat. Zodra er meer tegenstand komt ga je weer op je bek. Er ontbreekt zoveel in ons spel op t moment. En veel is terug te voeren op fitheid van de selectie. Fitheid is een trainbaar onderdeel.
Slim spelen en lopen met en zonder bal is er ook een.
Alles mist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zou nergens op slaan. Maar zo’n fase hebben we wel Laten we de bal a.u.b. bij Wellie weghouden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Verstoren, is gewoon in opdracht van de trainer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Commentator gaat maar door |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Beschamend om te zien dit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Mag je ook geel voor geven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Echt? Man we hebben in de jaren echt naar veel ergere dingen moeten kijken Dit is een wedstrijd in een fase waarin t niet loopt Valt me alles mee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Drie punten Weer bakken met kansen om zeep geholpen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 16:25 schreef Stylzz het volgende:[..] Echt? Man we hebben in de jaren echt naar veel ergere dingen moeten kijken Dit is een wedstrijd in een fase waarin t niet loopt Valt me alles mee Zo af en toe lijkt het wel degradatievoetbal. Het resultaat vergoedt een hoop maar het ziet er zo wankel uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ik vind het altijd vreemd dat bij een tegendoelpunt nooit een Wata of Ahmed de verdedigende rol heeft maar altijd een ander die hun taak moet pakken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Drie punten. Alles mee gezegd.
Treurige vertoning. Ja je had er meer kunnen maken. Maar veldspel erg mager. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nou, geen stabiele wedstrijd. In periodes controle en kansen. Maar even goed periodes dat Telstar de overhand had. En met name drukzetten gaat heel matig. Je wint op basis van individuele kwaliteiten. Niet op basis van spel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 16:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja ik vind het altijd vreemd dat bij een tegendoelpunt nooit een Wata of Ahmed de verdedigende rol heeft maar altijd een ander die hun taak moet pakken Nou ja. Deze val valt bij hem en hij besluit dit te doen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Jammer dat Ueda de goal niet krijgt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet het niet maar net zoals Lotomba vind ik Wata en Ahmed ook niet zo geweldig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vandaag naar behoren In tegenstelling tot Lobubu |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind ze altijd teveel afwezig bij tegen doelpunten. Onzichtbaar zeg maar . Opbouwend vandaag zeker prima vandaag |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
| Gefeliciteerd, 3 punten, allerbelangrijkste, had het zelf niet verwacht, dus meer dan welkom dit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Fijne trainer die van Telstar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Toch wel volgens ESPN |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 16:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind ze altijd teveel afwezig bij tegen doelpunten. Onzichtbaar zeg maar . Opbouwend vandaag zeker prima vandaag Bij de goals stonden ze naast Lotomba Die de bal in de voeten van de tegenstander gaf |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat bedoel ik ,waarom moet Lotomba daar dan weer in de bal komen. Of een Nieuwkoop of een Timber maar nooit Ahmed en zelde Wata |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 17:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat bedoel ik ,waarom moet Lotomba daar dan weer in de bal komen. Of een Nieuwkoop of een Timber maar nooit Ahmed en zelde Wata Haha dat was bij deze goal niet echt een discussie denk ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jawel want de centrale verdedigers moeten coachen en mensen op hun plek zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zou de bal niet in de tegenstanders voeten geven een goede coaching vinden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze zijn gewoon niet zo goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vind ze wel goed. Maar er moet 1 van de 2 spelen met een goede linkspoot ernaast |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voetballend prima maar ze moeten het wel neerzetten. Gelukkig kom ik net een berichtje van El Ahmadi tegen El Ahmadi legt het een beetje uit wat ik bedoel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
We missen een leider. Mede daarom denk ik dat de Vrij in de winterstop gaat komen. Ook om vertrek Timber op te vangen, anders is de selectie helemaal zonder karakter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2025 - 19:23 schreef Bowie het volgende:We missen een leider. Mede daarom denk ik dat de Vrij in de winterstop gaat komen. Ook om vertrek Timber op te vangen, anders is de selectie helemaal zonder karakter. Ik weet niet beter of mevrouw de Vrij is het niet met je eens. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
| Dan zoekt ie in Rotjeknor toch lekker een nieuwe mevrouw de Vrij😊 |
|
|
|