|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax - FC Groningen op tv: hervatting gestaakt duel in lege ArenA gratis te zien bij ESPN maandag, 1 december 2025 (15:05) - FCupdate.nl
Ajax en FC Groningen hervatten dinsdag 2 december in een lege Johan Cruijff ArenA het duel dat zondag na zes minuten werd afgebroken. De wedstrijd stoptte toen supporters van de F-Side twee keer vuurwerk op het veld gooiden tijdens een eerbetoon aan de overleden supporter Tum; scheidsrechter Bas Nijhuis vond de veiligheid van de spelers daardoor niet meer te garanderen. Nijhuis is dinsdag opnieuw aangesteld.
Het resterende partijtje wordt om 14.30 uur hervat vanaf de zesde speelminuut; de voorbeschouwing op ESPN 1 begint om 14.00 uur. De wedstrijd is live te zien op ESPN 1 (KPN kanaal 14, Ziggo kanaal 18, Odido kanaal 150 — bij andere aanbieders het eigen kanaal raadplegen). Er zijn geen supporters welkom in het stadion.
Beide clubs moeten het doen met precies dezelfde spelers die zondag bij de wedstrijdselectie zaten; er mogen geen nieuwe spelers worden toegevoegd. Voor Ajax ontbreken nog steeds Josip Sutalo, Jorthy Mokio, Gerald Alders en James McConnell. Groningen mist opnieuw Elvis van der Laan en Travis Hernes. Raakt er tijdens de hervatting een speler geblesseerd, dan moet een KNVB-sportarts de blessure officieel vaststellen; pas daarna mag die speler worden vervangen zonder dat dit als reguliere wissel telt, zodat tactische wissels worden voorkomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
gelukkig een 1-0 voorsprong met rust Ajax speelt te langzaam en te voorspelbaar. balletje breed en balletje terug...geen plezier om naar te kijken. Alleen de goal was een goede en snelle actie met mooie pass van achteruit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Ik ben de wedstrijd aan het terug kijken, Groningen tot aan de 28e minuut beter dan Ajax, meer kansen gecreeerd. Gelukkig scoort Godts uit een counter |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tot aan de 43e minuut nog steeds Groningen wat meer aanvalt, daarna weer een kans voor Godts om te scoren.
Resink mag van mij vandaag nog komen, heeft iets weg van Frenky de Jong
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Heb de wedstrijd achteraf gezien en het eerste halfuur matig ,Groningen sterker en 2 kansen.Na het eerste halfuur kwam Ajax beter in het spel en zie ik wel meer organisatie bij Ajax en een mooi doelpunt van Godt die voor rust een tweede had moeten maken.De tweede helft beter Ajax met een doelpunt van Bouman en nog een paar goede kansen voor Ajax en prima wissels met Fritz en Dolberg en jeugd.Steur is een groot talent en Nash ken ik niet goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heb het integraal terug moeten kijken, want had helaas andere verplichtingen.
Maar wat was Groningen toch stukken beter dan Ajax. Spelen zoveel makkelijker dan wij. Nu had ik ook geen goed Ajax verwacht, maar het is toch schrijnend om te zien.
Bouwman scoort, maar komt echt heel zwaar tekort. Godts is eigenlijk wederom de enige met Gloukh die af en toe wat kan creëren.
Stije Resink is wel oprecht een goede en behendige speler. Ik zou hem wel eens samen met Ludovit Reis op 6 en 8 willen zien, denk dat je er dan echt kwalitatief op vooruit gaat.
Ik zie ons tot de winterstop in ieder geval heel weinig punten meer pakken. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 december 2025 - 22:13 schreef Loetje het volgende:Heb het integraal terug moeten kijken, want had helaas andere verplichtingen. Maar wat was Groningen toch stukken beter dan Ajax. Spelen zoveel makkelijker dan wij. Nu had ik ook geen goed Ajax verwacht, maar het is toch schrijnend om te zien. Bouwman scoort, maar komt echt heel zwaar tekort. Godts is eigenlijk wederom de enige met Gloukh die af en toe wat kan creëren. Stije Resink is wel oprecht een goede en behendige speler. Ik zou hem wel eens samen met Ludovit Reis op 6 en 8 willen zien, denk dat je er dan echt kwalitatief op vooruit gaat. Ik zie ons tot de winterstop in ieder geval heel weinig punten meer pakken. Loetje, meen je dat nou echt? Ik vond Bouwman een verademing vergeleken met Sutalo. Tuurlijk en gelukkig is er nog ruimte voor verbetering. Maar van mij mag hij blijven staan |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 december 2025 - 17:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:Tot aan de 43e minuut nog steeds Groningen wat meer aanvalt, daarna weer een kans voor Godts om te scoren. Resink mag van mij vandaag nog komen, heeft iets weg van Frenky de Jong Wat hebben ze in Amsterdam toch weer lopen slapen toen Resink niet ver van Amsterdam zijn klasse al liet zien bij Almere City. Het scoutingsapparaat functioneert blijkbaar ook al een tijdje niet meer. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2025 - 09:55 schreef hjf het volgende:[..] Wat hebben ze in Amsterdam toch weer lopen slapen toen Resink niet ver van Amsterdam zijn klasse al liet zien bij Almere City. Het scoutingsapparaat functioneert blijkbaar ook al een tijdje niet meer. Ja en nu beleven we met zijn allen een ware nachtmerrie! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2025 - 09:55 schreef hjf het volgende:[..] Wat hebben ze in Amsterdam toch weer lopen slapen toen Resink niet ver van Amsterdam zijn klasse al liet zien bij Almere City. Het scoutingsapparaat functioneert blijkbaar ook al een tijdje niet meer. Al heel lang niet ook vd Ven uit Volendam laten lopen en nu Resink uit Almere en halen ze een 20 jarige binnen van Liverpool B .En voor de back posities lopen ook genoeg prima vervangers bij Utrecht en Go Ahed. Nee we blijven aanmodderen met Wijndal en Gaaei. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2025 - 12:55 schreef p111 het volgende:[..] Al heel lang niet ook vd Ven uit Volendam laten lopen en nu Resink uit Almere en halen ze een 20 jarige binnen van Liverpool B .En voor de back posities lopen ook genoeg prima vervangers bij Utrecht en Go Ahed. Nee we blijven aanmodderen met Wijndal en Gaaei. Inderdaad. En zo glijd je steeds verder af het moeras in. Lekker dat politiek bedrijven in plaats van een competitief team samen te stellen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 december 2025 - 22:13 schreef Loetje het volgende:Heb het integraal terug moeten kijken, want had helaas andere verplichtingen. Maar wat was Groningen toch stukken beter dan Ajax. Spelen zoveel makkelijker dan wij. Nu had ik ook geen goed Ajax verwacht, maar het is toch schrijnend om te zien. Bouwman scoort, maar komt echt heel zwaar tekort. Godts is eigenlijk wederom de enige met Gloukh die af en toe wat kan creëren. Stije Resink is wel oprecht een goede en behendige speler. Ik zou hem wel eens samen met Ludovit Reis op 6 en 8 willen zien, denk dat je er dan echt kwalitatief op vooruit gaat. Ik zie ons tot de winterstop in ieder geval heel weinig punten meer pakken. Inderdaad was Groningen beter, de uitslag was zeer zeker geflatteerd omdat Grongen de kansen niet afmaakte. Ajax speelde wel wat meer verdedigend, zoals onder Farioli al zie ik Ajax onder Grim met Ikatura op 6 al wel wat beter spelen als onder Heitinga denk ik dat het lek nog niet boven is. Bouwman speelt nog te enthousiast, vloog er te ongecontroleerd in. Maar gaat zeer zeker wat worden.
Stije Resink zijn ze al weer te laat mee, is na dit seizoen te duur vermoed ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2025 - 22:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad was Groningen beter, de uitslag was zeer zeker geflatteerd omdat Grongen de kansen niet afmaakte. Ajax speelde wel wat meer verdedigend, zoals onder Farioli al zie ik Ajax onder Grim met Ikatura op 6 al wel wat beter spelen als onder Heitinga denk ik dat het lek nog niet boven is. Bouwman speelt nog te enthousiast, vloog er te ongecontroleerd in. Maar gaat zeer zeker wat worden. Stije Resink zijn ze al weer te laat mee, is na dit seizoen te duur vermoed ik. Nee heeft een max/transfersom van 6 miljoen.Das tegenwoordig een koopje. |
|
|
|