|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #15: Feyenoord - PEC Zwolle (zaterdag 6 december 2025, 21.00 uur)

Datum & tijdstip: Zaterdag 6 december 2025, 21.00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Marc Nagtegaal
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 92,3% Percentage gelijkspel 7,7% Winstpercentage PEC Zwolle 0,0%
Laatste 5 ontmoetingen: 2024-2025: 4-0 (3-0) 2023-2024: 5-0 (2-0) 2021-2022: 4-0 (4-0) 2020-2021: 1-0 (0-0) 2019-2020: 1-0 (1-0) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou, de recente historie volgen dan maar. Een probleemloze overwinning zonder tegengoals. En ik zou voorzichtig zijn met met name Ueda en Valente. Hadj-Moussa eigenlijk ook, maar die ben je over 3 wedstrijden toch al kwijt voor de Africa Cup, waar hij toch geen vaste basisspeler is. En dus mogelijke overbelasting geen probleem zou moeten zijn.
Targhalline en Diarra ben je dan ook kwijt waarschijnlijk. En geen basisspeler voor zover ik weet, dus die zou je nu nog kunnen gebruiken.
En Bos moet je ook nog voorzichtig mee zijn. Misschien tegen PEC een helft. In Europa op de bank en tegen Ajax starten? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Kijk er toch weer naar uit. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik ook wel Piet. Dit is toch een memorabele week aan het worden. Kuip blijft hele eeuws ons onderkomen, eindelijk in eigendom van de club en nog meer eindelijk lijkt er eenheid. Mooiste was ik las was dat na het onderhoud met de aandeelhouders architect van Ru met te Kloese en van Bodegom naar een aparte ruimte gingen om over zijn plan te gaan praten.
Kuip heeft ""eigen ziel"", daarvan ben ik overtuigd en heb dat genoeg live meegemaakt tijdens wedstrijden. Kuip is blij nu. Krijgt eindelijk het onderhoud wat ie verdient en een nieuwe prachtige jas.
Gaan we merken zondag, nieuw elan, mooie overwinning en op naar de Arena straks๐ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| En vuurwerk in je eigen broekzak laten ontbranden. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| belangrijk potje , beetje vertrouwen tanken voor de kraker van volgende week |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
| schreef nog zondag maar is dus vanavond, goed dat ik er nu achter kom ๐ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Heb er zin an !!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Van Persie en Sliti bij O21 vandaag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer geen Steijn. Onbegrijpelijk.
Wees eens zuinig op Valente |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan Sliti, dan Diarra, nu weer Borges.
Tombola. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of weinig verschil Alleen Borges op links hoop ik dan niet. Want die is daar niet eens voor gehaald |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lijkt mij wel. Moussa gewoon op rechts |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vrees t ook en dan weet je al dat t eigenlijk niet veel wordt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Selectie lijkt wel een draaimolen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Goed voetbal en 3 punten is niet moeilijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Borges prima. En wie anders dan Ueda. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Opvallend hoe blij ze voor Borges zijn |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
99% goal van Borges. En doe dit aub 10x per wedstrijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 december 2025 door Alexmem -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jaaaaaaaaaa Geweldige aanval! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Lekker wanneer je kansen ook afmaakt |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Vervang Smal door Bos en Lotomba door Read en het ideale elftal staat er (give or take Bijlow). |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Scheelt een slok op een borrel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Wat een speler is die Valente toch. Zo bepalend. Zo goed. Zo beslissend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Weet niet of Targ de beste optie is als Moder en Hwang fit zijn |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Lotomba kan er echt geen kloten van, met of zonder haar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Moder brengt ook een hoop duelkracht, wat ik ook nogal eens vind missen op het middenveld. En die bleef ook overeind in de CL. Die lijkt me normaal gesproken wel verzekerd van een basisplaats. Als ie nog eens fit wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 december 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Iedereen loopt te wijzen dat de bal naar Wellenreuther moet. Lotomba draait zichzelf in de problemen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2025 - 21:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Iedereen loopt te wijzen dat de bal naar Wellenreuther moet. Lotomba draait zichzelf in de problemen. Een dommekracht die ook nog eens wil omdonderen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Timber misschien een beetje de dissonant vandaag tot nu toe? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Eens. Moder kan zo op de plek van Targ. Sneller. Harder. Koppend beter. Maar Targ is vandaag prima. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Beetje kan vriezen kan dooien. |
|
|
|