|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2025 - 17:29 schreef p111 het volgende:[..] Wij hebben een verschil van mening geen probleem,maar ik vind Regeer echt een veel mindere speler als Fritz Jim,Regeer zou bij mij nooit spelen ook Steur is veel beter als Regeer maar is ook pas 17. Helemaal mee eens! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Ik snap je vrees, vind het ook logisch en toch geloof ik dat een middenveld als dit beter is dan met Oscar. Hoewel de actualiteit heeft ons alweer achterhaald en het is duidelijk dat Taylor niet inzetbaar is.
Dus dan wordt het Klaassen.
Itakura zou je nu eigenlijk op 6 moeten laten en dan moet je dus naar een centrum kijken van Bouwman en Mokio, volgens mij is er geen andere smaak. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Ik zou daarom toch ook voor Pasveer gaan om Bouwman en Mokio te coachen. Die Jaros vind ik eerlijk gezegd wel een beetje een grabbelaar en niet significant beter dan Pasveer en dan ga ik voor ervaring met NL-talige coaching van Bouwman en Mokio. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
............. Pasveer .................
....... Bouwman ... Mokio ............
............. Itakura .................
Gaaei ......................... Wijndal
...... Klaassen ... Fitz-Jim .........
Edvardsen ...................... Godts
................ Oscar ................. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Je gaat 100% overlopen worden als je zo start. Bouwman kan de verdediging niet “sterker” maken. Pasveer om te begeleiden lees ik, dat ging heel goed de vorige keer. Nee met Mokio, Bouwman en 2 vleugelverdedigers die verdedigend echt heel slecht zijn, gaat echt een probleem geven.
Neem aan dat hij, Mokio zeker niet daar gaat gebruiken. Hoe “vervelend” ook. Maar ik zou dan wijndal laten staan maar Itakura gewoon terughalen op Baas zijn positie en Regeer voor de verdediging. Op gaaei zijn plek is er eigenlijk niks. Maar dacht dat ik Rosa verdedigend sterker vond dan Gaaei. Zal om t even zijn kwa kwaliteit.
Aanvallend ben ik het niet heel erg oneens met Akas hoor. Taylor speelt denk ik niet tegen Feyenoord, daar was een stukje over. Dan moet je daar Oscar hebben denk voor Balans dat je met Klaassen moet starten. Als Taylor wel fit is, dan kan je misschien met Fitz starten. Probleem met Fitz is dat hij heel en heel weinig “speciaals” brengt. En heel veel balverlies heeft. Probleem met Ajax is dat balverlies heel vaak compleet dodelijk is. In een opstelling zonder Baas en misschien zelfs zonder Sutalo heb je verdedigend echt alles te doen.
We kunnen Sutalo afbranden, maar Mokio of Sutalo. Tsja dan is Sutalo, 100% beter en heeft ook minder fouten dan Bouwman.
Ik ben dan inderdaad minder “speciaal. Maar ik zou dan met Jaros, Rosa, Bouwman, Itakura, Wijndal, Regeer, Oscar(ga er vanuit dat Taylor er niet bij is), Klaassen, Godts, Dolberg, Edvardsen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2025 - 17:29 schreef p111 het volgende:[..] Wij hebben een verschil van mening geen probleem,maar ik vind Regeer echt een veel mindere speler als Fritz Jim,Regeer zou bij mij nooit spelen ook Steur is veel beter als Regeer maar is ook pas 17. Hoe weet jij nou dat steur “beter” is. Dat is in geen enkele manier zo. Hij een potentie, maar Regeer heeft voetballend iets minder dan Fitz. Alleen is verdedigend gewoon beter. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2025 - 17:35 schreef AkaS het volgende:[..] Ik snap je vrees, vind het ook logisch en toch geloof ik dat een middenveld als dit beter is dan met Oscar. Hoewel de actualiteit heeft ons alweer achterhaald en het is duidelijk dat Taylor niet inzetbaar is. Dus dan wordt het Klaassen. Itakura zou je nu eigenlijk op 6 moeten laten en dan moet je dus naar een centrum kijken van Bouwman en Mokio, volgens mij is er geen andere smaak. Bizar trouwens, een middenveld met Itakura, Fitz en Klaassen. Dan heb je 3 spelers die alleen maar lopen. Fitz geeft nooit ballen achter de verdediging, is altijd vooral gericht op korte passes(waarvan hij er heel veel verliest) en is weinig verassend. Als je zo begint met dat middenveld heb je echt compleet dood middenveld. |
|
|
|
|
|