|
|
MMM
|
|
|
UEL: FCSB - Feyenoord (donderdag 11 december 2025, 21:00 uur)

Datum & tijdstip: Donderdag 11 december 2025, 21:00 uur Locatie: Arena Națională, Boekarest Scheidsrechter: Mykola Balakin (OEK)
Geschiedenis: Winstpercentage FCSB 0% Percentage gelijkspel 0% Winstpercentage Feyenoord 0%
Laatste 5 ontmoetingen: / |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zelfs met een wat gemankeerde ploeg moet je hier gewoon kunnen winnen. Als je voor een paar spelers met een schuin oog naar zondag kijkt. Bijvoorbeeld Bos, Smal, Valente en Ueda. Niet gezegd dat je ze allemaal moet sparen, maar die eerste moet nog opbouwen en die laatste 3 zitten misschien wat tegen overbelasting aan? Smal en Valente waren niet helemaal fit, al zijn ze al een beetje gespaard. Ueda had ook wel wat mindere wedstrijden laatst en moet al alles spelen.
Maar goed, je hebt tegen Heerenveen voor de beker ook wel de mogelijkheid wat spelers te ontzien.
Zou verder deze pot wel serieus nemen. Winnen morgen en tegen Sturm Graz (normaal gesproken de 'makkelijkste' wedstrijden) en je staat op 9 punten. Dat is misschien al genoeg. Eventueel icm een resultaat in de laatste pot tegen Betis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Deze spelers zijn mee:
Bijlow Smal Timber Ueda Larin Borges Bos Sauer Tengstedt Ahmedhodžić Wellenreuther Hadj Moussa Diarra Targhalline Lotomba Sliti Slory Bossin Valente Plug Kraaijeveld |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Overschot aan aanvallers en keepers. Gebrek aan middenvelders (maar 3) en verdedigers (maar 6).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hopen dat er zondag wat meer terug is, al vrees ik t ergste.. Het begint nu allemaal wel heel erg mager bezet te raken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Robin werd ook gevraagd of hij rekening hield met de belastbaarheid van spelers. Specifiek ook met het oog op zondag. Hij antwoordde dat op een aantal posities zeker wissels gedaan zullen worden. In de zin van dat hij van te voren al weet dat een aantal spelers enigszins ontzien moet worden. Smal en Valente kwamen daarin al voorbij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2025 - 18:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Overschot aan aanvallers en keepers. Gebrek aan middenvelders (maar 3) en verdedigers (maar 6). Middenveld is pech.
Verdediging mag op bordje Te Kloese. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2025 - 18:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Deze spelers zijn mee: Bijlow Smal Timber Ueda Larin Borges Bos Sauer Tengstedt Ahmedhodžić Wellenreuther Hadj Moussa Diarra Targhalline Lotomba Sliti Slory Bossin Valente Plug Kraaijeveld Nieuwkoop ook nog stuk joh? Hopelijk zondag er wel bij..
Waar is Ouarghi? Is een middenvelder.
Dan neem je toch lekker veel jeugd mee?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2025 - 19:17 schreef MMM het volgende:[..] Nieuwkoop ook nog stuk joh? Hopelijk zondag er wel bij.. Waar is Ouarghi? Is een middenvelder. Dan neem je toch lekker veel jeugd mee? Ik mis inderdaad nog wel minstens 1 of 2 extra jeugdspelers. Maar Robin zal het in de breedte wel op willen lossen met aanvallers die op 10 spelen. Of bijvoorbeeld Smal op 6. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2025 - 19:17 schreef MMM het volgende:[..] Nieuwkoop ook nog stuk joh? Hopelijk zondag er wel bij.. Waar is Ouarghi? Is een middenvelder. Dan neem je toch lekker veel jeugd mee? Je weet niet meer wat er eerder in het seizoen in de EL gebeurde ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: EL geen aandacht meer aan besteden. Hebben we zelf al vergooid.
Focus moet nu op plek 2. Selectie is te krap voor 3 fronten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| De enige echte vraagtekens zijn denk ik wie de vervanger is van Watanabe en wie er op linksbuiten start. Kraaijeveld (evt Plug of Smal) en Borges/Sauer. Linksachter is misschien ook nog een vraagteken, Bos zal onderhand denk aan toe zijn om morgen of van het weekend te starten. Al ligt het denk ik voor de hand dat Smal morgen start en Bos van het weekend. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Alleen jeugd opstellen was de oplossing |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dan had ie ze moeten meenemen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ik zou het heel dom vinden als hij zowel met Bos als Smal start. Zet Kraaijeveld er gewoon maar in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Gewoon je opstelling eerst met jeugd invullen en daarna de meest fitte spelers toevoegen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Leuk voor je supporters in t stadion |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is vanaf speelronde 1 al geen factor geweest toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die vinden zondag ook belangrijker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En dan lekker alsnog winnen uit met 1-3 :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wel veel gedoe om geweest |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Ben zelden zo weinig geïnteresseerd geweest in een Europese wedstrijd van ons. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ga er weer voor zitten. Blijft mooi, en je bent nog niet uitgeschakeld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegenstander mist er nog veel meer Overigens boeit Europa me standaard weinig. Zodra we eruit liggen gaat t leven weer door. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ach, het houd je van de straat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zelfs met wat veranderingen moet je deze wedstrijd kunnen winnen.
Wellenreuther, Lotomba, Kraaijeveld, Ahmedhodzic, Plug; ???, ???, ???; Borges, Tengstedt, Sliti
Alleen het middenveld zit je haast wel vast aan Targhalline, Valente en Timber. Maar vooral Valente wil ik eigenlijk niet zien vanavond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2025 - 14:17 schreef MMM het volgende:Zelfs met wat veranderingen moet je deze wedstrijd kunnen winnen. Wellenreuther, Lotomba, Kraaijeveld, Ahmedhodzic, Plug; ???, ???, ???; Borges, Tengstedt, Sliti Alleen het middenveld zit je haast wel vast aan Targhalline, Valente en Timber. Maar vooral Valente wil ik eigenlijk niet zien vanavond. Kraaijeveld is eigenlijk toch een middenvelder?
Kun je achter met Smal, Ahmed, Plug en Lotomba Kraaij, Targ en SLiti Borges, Tengsted en Moussa
Wisselen wanneer je kan.
Beetje fantasie kom je een heel end. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2025 - 14:25 schreef Stylzz het volgende:[..] Kraaijeveld is eigenlijk toch een middenvelder? Kun je achter met Smal, Ahmed, Plug en Lotomba Kraaij, Targ en SLiti Borges, Tengsted en Moussa Wisselen wanneer je kan. Beetje fantasie kom je een heel end. Van oorsprong wel inderdaad. In de voorbereiding veelal gebruikt als cv.
Van mij mag bovenstaande opstelling. |
|
|
|